M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "LBi (firma)"

Kraj, 3 lutego 2015

Maciej Kozina i Wojciech Kowalik kończą współpracę z Isobar Poland

Concept creatives z końcem lutego rozstają się z agencją.

Zagranica, 24 października 2013

Beiersdorf wybiera AKQA do obsługi digital

Agencja będzie obsługiwała firmę w regionie Europy Północnej.

Zagranica, 17 września 2013

British Airways bliskie rozstrzygnięć przetargowych

W globalnym przetargu kreatywnym marketera wezmą udział Bartle Bogle Hegarty i OgilvyOne.

Zagranica, 23 sierpnia 2013

Grolsch szuka agencji

Holenderska marka Grolsch szuka agencji do obsługi digital w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 20 lutego 2013

Carlsberg zakończył globalny przetarg

Marka przekaże globalny budżet reklamowy agencji Santos z Miami.

Zagranica, 18 lutego 2013

Publicis rozwiązał problem konfliktu klientów Volvo i GM

Fuzja LBi i Digitas nie będzie miała skutków w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 12 lutego 2013

Volvo w rozterce

Producent samochodów rozważa ogłoszenie przetargu na obsługę digital.

Zagranica, 6 lutego 2013

Publicis tworzy DigitasLBi

Nowa struktura została utworzona przez połączenie dwóch agencji digitalowych - Digitas oraz LBi. Ten ruch jest konsekwencją przejęcia przez Publicis za kwotę 333 mln funtów agencji Digitas w końcu ub.r.

Zagranica, 2 stycznia 2013

Publicis przejął agencję Rokkan Media

Publicis Groupe przejął w USA fullservice'ową agencję Rokkan Media za nieujawnioną kwotę.

Zagranica, 24 września 2012

Grupa Publicis przejęła LBI

LBI to jedna z największych agencji zajmująca się komunikacją marketingową w obszarze digitalu. Transakcja ma być warta 461 mln euro.

Zagranica, 12 września 2012

Grolsch wykorzysta crowdsourcing w Facebooku

Grolsch stworzył specjalny hub dla fanów swojej marki i ma zamiar wykorzystać w kampanii ich pomysły.

Zagranica, 12 lipca 2011

Coca-Cola wycofała obsługę globalnego budżetu z SapientNitro

Chodzi o projekt komunikacyjny związany z olimpiadą 2012.

Zagranica, 17 września 2007

ING dokonało preselekcji agencji w przetargu na kampanię związaną z F1

Grupa finansowo-ubezpieczeniowa ING ogłosiła short-listę, na której znalazło się 6 brytyjskich agencji reklamowych: Iris, Inferno, Glue, R/GA, VCCP oraz LBI....

Zagranica, 22 stycznia 2007

DNA wygrała budżet interaktywny Samsonite

Agencja DNA wygrała globalny budżet na działania interaktywne producenta toreb podróżnych Samsonite. Na krótkiej liście były również agencje: LBi, AKQA...