M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "LD (marka)"

Kraj, 9 lipca 2015

FCB Warsaw wzmacnia dział client service

Tomasz Nawój przechodzi z H2O Creative do FCB.

Kraj, 20 lutego 2015

Magdalena Andrzejuk przechodzi z DSK do FCB Warsaw

Agencja powiększa dział kreacji.

Przetargi, 27 stycznia 2015

FCB Warsaw wygrywa przetarg JTI

Producent wyrobów tytoniowych nie współpracował do tej pory na stałe z żadną agencją w Polsce.

Kraj, 23 kwietnia 2012

BAT zmienia opakowania marki Nevada

Nowy layout ma podkreślić amerykański charakter marki.

Kraj, 19 stycznia 2012

Nowość JTI w segmencie niskich cen

Marketer rozszerza markę LD o nowy wariant.

Kraj, 28 kwietnia 2011

2in1 od Philipa Morrisa

Koncern tytoniowy po raz kolejny testuje w Polsce nowe papierosy - innowacyjnością chce się bronić przed wojną cenową.

Kraj, 9 sierpnia 2010

BAT ujednolica portfolio marek

Koncern realizuje strategię inwestowania w globalne brandy.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Kraj, 5 sierpnia 2009

JTI Polska koncentruje się na wzmocnieniu marki Camel

Japan Tobacco International Polska (JTI Polska), właściciel takich marek papierosów jak LD czy Winston, skupi się w tym roku przede...

Kraj, 23 lipca 2009

JTI Polska porządkuje portfolio; znika marka Salem

Firma tytoniowa Japan Tobacco International Polska porządkuje portfolio swoich marek papierosów. W ofercie firmy pozostaną brandy Camel (segment premium), Winston,...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Mateusz Zaremba w rosyjskiej The Creative Factory odpowiada za globalną obsługę marki LD

Mateusz Zaremba, dotychczasowy dyrektor strategiczny polskiej agencji reklamowej Zoom Advertising, został global account directorem w rosyjskiej agencji The Creative Factory...

Kraj, 2 czerwca 2008

Gallaher wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour skierowaną do aktywnych i nowoczesnych kobiet. Są to papierosy...

Kraj, 19 grudnia 2007

Anna Królikowska z Gallaher Polska awansowała do centrali JTI w Genewie

Anna Królikowska, dotychczasowa marketing manager w Gallaher Polska, awansowała i obecnie w centrali JTI w Genewie (Japan Tobacco Inc. w...

Kraj, 7 grudnia 2006

Marka papierosów Camel prawdopodobnie powróci na polski rynek

Po ponad 4 latach nieobecności na polskim rynku ma ponownie pojawić się popularna niegdyś marka papierosów Camel. Gallaher Polska prowadzi...

Kraj, 7 lutego 2006

Philip Morris o 20 proc. obniża cenę papierosów L&M

Philip Morris Polska zdecydował się o blisko 20 proc. obniżyć cenę detaliczną papierosów L&M - z 5,85 do 4,85 zł...

Przetargi, 30 listopada 2005

Gallaher wybrał w przetargu Lowe Activation

Frima tytoniowa Gallaher Polska w przetargu wybrała strukturę marketing services Lowe Activation do obsługi dwóch marek papierosów ze swojego portfolio....

Kraj, 9 maja 2005

Paramount - nowa marka papierosów Imperial Tobacco

Imperial Tobacco Polska SA wprowadza na rynek nową markę papierosów Paramount w dwóch wariantach: Gold i Red. Towarzyszy im reklama...

Kraj, 6 września 2004

Propozycje Icon dla Gallahera zostały skierowane do badań

Polska agencja Icon znalazła się na short-liście w regionalnym przetargu firmy tytoniowej Gallaher (marka Sobranie), w przyszłym tygodniu jej propozycje...

Przetargi, 16 lipca 2004

Demo, Profile BTL, Icon, Neo w regionalnym przetargu Gallaher Group

Cztery agencje z Polski: Demo Effective Launching, Profile BTL, Icon i Neo, zostały zaproszone do regionalnego przetargu producenta papierosów Gallaher...

Kraj, 16 czerwca 2004

Gallaher wprowadza nowe warianty papierosów Silk Cut i LD

Firma tytoniowa Gallaher Polska Sp. z o.o. wprowadza na rynek nowe warianty dwóch swoich międzynarodowych marek papierosów - Silk Cut...

Kraj, 30 marca 2004

Gallaher Polska rozbudowuje swoje portfolio marek

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty swojej sztandarowej marki papierosów premium Benson & Hedges oraz nową...

Kraj, 26 stycznia 2004

Andrzej Skubiszewski dyrektorem sprzedaży w Gallaher Polska

Andrzej Skubiszewski awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży w firmie tytoniowej Gallaher Polska (właściciel m.in. marek Benson & Hedges, Silk Cut...

Kraj, 26 stycznia 2004

Gallaher wspiera BTL-owo swoje dwie nowe marki papierosów

Firma Gallaher Polska Sp. z o.o. wspiera BTL-owo wprowadzenie na rynek dwóch nowych marek międzynarodowych papierosów: Benson & Hedges i...

Kraj, 26 stycznia 2004

Andrzej Skubiszewski dyrektorem sprzedaży w Gallaher Polska

Andrzej Skubiszewski awansował na stanowisko dyrektora sprzedaży w firmie tytoniowej Gallaher Polska (właściciel m.in. marek Benson & Hedges, Silk Cut...

Kraj, 26 stycznia 2004

Gallaher wspiera BTL-owo swoje dwie nowe marki papierosów

Firma Gallaher Polska Sp. z o.o. wspiera BTL-owo wprowadzenie na rynek dwóch nowych marek międzynarodowych papierosów: Benson & Hedges i...

Kraj, 4 listopada 2003

Papierosy Viceroy koncernu BAT odpowiedzią na nowy brand Gallahera

British American Tobacco (BAT) wprowadził papierosy Viceroy. Produkt należy do tzw. segmentu low two, czyli najtańszych papierosów. Viceroy mimo niskiej...