M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lech (marka)"

Kraj, 7 października 2015

W kluczowych sześciu miesiącach przychody Kompanii Piwowarskiej spadły o 14 proc.

Od kwietnia do września br. największy w kraju producent sprzedał o 12 proc. mniej piwa niż rok wcześniej.

Kraj, 14 maja 2015

Kompania Piwowarska zwiększyła sprzedaż o 2 proc., ale o tyle samo spadły przychody

- Innowacje kluczem do zwiększenia wartości rynku - mówi prezes.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 28 listopada 2014

KP skupi się na reklamowaniu czterech najważniejszych marek

Na nie pójdzie w przyszłym roku gros nakładów reklamowych, choć marketer nie wyklucza wsparcia w mniejszym zakresie także innych. Budżet mediowy w 2015 r. ma być "zbliżonej wielkości" do tegorocznego.

Kraj, 14 listopada 2014

Kompania Piwowarska: wolumen sprzedaży w górę, ale przychody w dół

Dobrze radzi sobie marka Żubr, rośnie Lech, za to spada Tyskie.

Kraj, 5 listopada 2014

Maciej Skrzypczak dyrektorem operacyjnym Lubię To - Linked by Isobar

Po znaczącym awansie dotychczasowego client service directora agencja rozbudowuje także dział kreacji.

Kraj, 24 września 2014

Lubię To przejmuje obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie komentuje naszych informacji.

Kraj, 10 września 2014

VML traci obsługę Lecha

Kompania Piwowarska nie podaje na tym etapie, kto dalej będzie zajmował się komunikacją Lecha w internecie.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Piwa KP w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło

Operator tych sieci zmienia dostawcę piwa. Kompania Piwowarska zastąpi Carlsberga.

Kraj, 23 czerwca 2014

Owsiak w kampanii Lecha na Przystanek Woodstock [wideo]

Marka piwa przygotowała spot, komunikację w punktach sprzedaży i specjalną kolekcję opakowań.

Kraj, 29 maja 2014

Kompania Piwowarska chce odrabiać straty

W minionym roku finansowym największy w kraju producent piwa zmniejszył swój udział w rynku o 2 pkt proc. W tym roku chce to nadrobić.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Tomasz Brycki awansuje w marketingu Kompanii Piwowarskiej

Menedżer powiększył zakres obowiązków.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Kompania Piwowarska sprzedała o 9 proc. mniej piwa

Największy w kraju producent w roku obrachunkowym 2013/14 zanotował istotny spadek sprzedaży.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Rusza nowe wsparcie reklamowe Lecha [wideo]

Pierwsza kampania marki autorstwa GPD i VML.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Lech Premium nowym sponsorem głównym Przystanku Woodstock

Umowa została podpisana na trzy lata.

Przetargi, 31 marca 2014

Q&A Communications wygrywa przetarg PR Żubra

Agencja obsłuży kolejną markę Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 30 stycznia 2014

W przetargu Lecha brały udział cztery agencje

W konkursie nie uczestniczyła agencja John Pitcher, dotychczas pracująca dla marki Lech w internecie.

Przetargi, 28 stycznia 2014

VML wygrywa interaktywną obsługę Lecha

W finale przetargu VML walczył z Lubię To.

Kraj, 8 stycznia 2014

Dwie agencje na short-liście Lecha

W konkursie walczą już Lubię To - Social Media Agency i VML Poland.

Przetargi, 2 grudnia 2013

KP prowadzi przetarg digital na Lecha

Szczegółów konkursu marketer nie podaje.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 21 października 2013

Sprzedaż Kompanii Piwowarskiej 10 proc. w dół

W sezonie największy producent piwa zanotował wolumenowy spadek sprzedaży o jedną dziesiątą. Powodem wysoka baza porównawcza z ub.r. i silna konkurencja.

Przetargi, 8 października 2013

GPD przejmuje obsługę Lecha

McCann Warsaw traci budżet marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 19 września 2013

Cydry reklamowane w telewizji jak piwo?

Winiarze chcą zmian w prawie dopuszczających reklamy cydru np. w telewizji tak jak piwa.

Przetargi, 11 września 2013

BBDO, Change i Publicis odpadły z przetargu Lecha

Przetarg jest w fazie finałowej. Walczą w nim agencje GPD Advertising i McCann Warsaw, która broni budżetu.

Kraj, 2 września 2013

Panny młode opanowały Kompanię Piwowarską

Kompania Piwowarska po raz drugi wzięła udział w nietypowej akcji charytatywnej.

Kraj, 19 sierpnia 2013

Paweł Półtorak kolejnym menedżerem KP w Lidlu

Do zespołu marketingowego detalisty dołączy obecny brand manager marki Pilsner Urquell.

Kraj, 12 sierpnia 2013

Filip Fiedorow szefem marketingu Lidla

Po ponad siedmiu latach pracy w Kompanii Piwowarskiej menedżer przechodzi do sieci Lidl Polska, gdzie pokieruje marketingiem.

Kraj, 30 lipca 2013

Kompania Piwowarska notuje 14-proc. spadki sprzedaży

To efekt zarówno wysokiej bazy porównawczej z ub.r., jak i wzrostu presji cenowej na rynku.

Kraj, 27 czerwca 2013

McCann Warsaw dla Lecha

Agencja zakończyła realizację letniej kampanii aktywacyjnej "Lech. Dla pozytywnie nastrojonych" dla marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Przetargi, 25 czerwca 2013

Pięć agencji w przetargu kreatywnym Lecha

Kompania Piwowarska wybiera agencję dla jednej ze swoich kluczowych marek.

Przetargi, 17 czerwca 2013

Przetarg interaktywny Lecha rozstrzygnięty

SMT Software wygrywa nowy budżet - wynika z naszych informacji.

Przetargi, 14 czerwca 2013

Lech ruszy z przetargiem kreatywnym

Kompania Piwowarska szuka agencji dla jednej ze swoich czołowych marek.

Kraj, 5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 21 lutego 2013

Kompania Piwowarska wydała w ub.r. o 30 proc. więcej

Reklamy Tyskiego kosztowały firmę ponad 68 mln zł, aż o 30 mln więcej niż rok wcześniej. Wszystkie browary podniosły nakłady.

Kraj, 19 lutego 2013

Polski Carlsberg w 2012 r. urósł trzy razy więcej niż rynek

Skorzystał na sponsoringu Euro 2012 i urósł także dzięki wynikom Harnasia, Kasztelana i Okocimia.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Kraj, 23 stycznia 2013

Tyskie poszerza współpracę PR z Q&A Consulting

Marka piwa należąca do Kompanii Piwowarskiej SA na mocy nowej umowy będzie w całości obsługiwana przez Q&A Consulting.

Kraj, 5 grudnia 2012

Nowa odsłona kampanii Lecha potrwa do marca 2013

"Za bohaterów długich nocy!" kontynuacją kampanii "Chwała bohaterom" Lecha.

Kraj, 23 listopada 2012

Kompania Piwowarska: pomimo wzrostu sprzedaży spada rentowność

Chociaż największy w kraju producent piwa w minionych sześciu miesiącach sprzedał o 10 proc. napoju więcej, to jednak jego zyskowność spadła.

Kraj, 22 listopada 2012

Adrianna Kajca żegna się z Grupą Żywiec

Dotychczasowy krajowy kierownik ds. rozwoju rynku obejmuje kierownictwo nowej agencji Talk Marketing.

Kraj, 24 października 2012

Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2012

Nominowano 33 prace w 11 kategoriach.

Kraj, 22 października 2012

KP urosła o 10 proc. dzięki pogodzie i rekordowym nakładom reklamowym

W II i III kwartale sprzedaż Tyskiego wzrosła o 15, a Lecha i Żubra - po ok. 10 proc.

Kraj, 19 października 2012

Tomasz Brycki szefem zespołu ds. strategii portfela i planowania KP

Kolejna reorganizacja w marketingu Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Kobierzewski dyrektorem kreatywnym w The Digitals

Menedżer odpowiedzialny jest za zarządzanie działem kreacji i jego rozwój.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Afekt wzmacnia zespół

Majewski creative directorem, Szymczak senior client managerem.

Kraj, 27 lipca 2012

Sprzedaż Kompanii Piwowarskiej rośnie szybciej niż rynek

W II kwartale rynek piwa urósł o ok. 10 proc., największy w branży producent zwiększył zaś sprzedaż o 11,3 proc.

Kraj, 16 lipca 2012

Przesunięcia w marketingu KP

Tyskie ma nowego brand managera.

Kraj, 2 lipca 2012

Piotr Szymski awansuje w międzynarodowych strukturach SABMiller

Menedżer zostanie dyrektorem ds. rozwoju i badań rynku Ameryki Łacińskiej w firmie SABMiller.

Przetargi, 22 czerwca 2012

Pięć agencji powalczy o Tyskie

W przetargu biorą udział m.in. Brain i Grey.