M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Leclerc (firma)"

Kraj, 11 grudnia 2014

Agencja Unique One w świątecznej akcji dla marki Winiary

W wyniku wygranego przetargu firma Nestle Polska powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej promocji Świąteczna Poczta Winiary.

Kraj, 17 października 2014

Degustino poszerza portfolio

Chrzanowska Manufaktura Wędlin inwestuje w swoją markę.

Kraj, 18 czerwca 2014

Kampania promocyjna Dorato

Za kreację limitowanej serii odpowiada agencja Walk Creative.

Kraj, 9 lipca 2013

People Group pracuje dla marki Żywioł

Agencja odpowiada za degustację nowych wariantów smakowych w punktach sprzedaży.

Kraj, 20 czerwca 2013

Żywiec Zdrój promuje cztery nowe smaki

Agencje zaangażowane w kampanie to VML Poland, MediaCom, Los Mejores i Young & Rubicam.

Kraj, 18 czerwca 2013

Rusza kolejna promocja konsumencka Braun

Ruszają działania pod hasłem "Dodaj sobie blasku z Silk-epil".

Kraj, 9 maja 2013

Grupa SparkPark powołuje agencję in-store Trade Media

Nowa agencja dołączy do Krewkich Krawców i Media Shop obecnych w grupie.

Kraj, 5 listopada 2012

Original Source rozszerza sieć dystrybucji

Brytyjska marka "bez rutyny" dostępna w dużych sieciach.

Kraj, 21 marca 2012

Tesco przetestuje e-commerce

Przed komercyjnym startem projektu sieć obsłuży zamkniętą grupę użytkowników.

Kraj, 11 maja 2011

Häagen-Dazs z niemiecką celebrytką w reklamach

General Mills chce dotrzeć do czytelników prasy kobiecej, opiniotwórczej i lifestyle'owej.

Kraj, 29 marca 2011

Mood Media wypełni muzyką perfumerie Douglas

W 87 sklepach zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio.

Kraj, 14 marca 2011

Muzyka zagra w McDonald's

Firma Mood Media dostarczy materiały muzyczne do ponad 200 restauracji sieci.

Kraj, 15 listopada 2010

Z BoboVitą dookoła świata

Nutricia wprowadza limitowaną linię Kuchnie świata.

Artykuły weekendowe, 1 października 2010

Rozwiązanie praw autorskich w muzyce

"Ear Candy" to katalog muzyczny do odtwarzania w miejscach publicznych.

Kraj, 11 maja 2009

Storck nie tnie tegorocznego budżetu; będzie silnie obecny w TV

Storck będzie w tym roku silnie akcentował w TV swoje sztandarowe marki: Merci, Toffifee, Knoppers i Nimm2, co jest kontynuacją...

Kraj, 21 lutego 2008

InPost odpowiada za kolportaż gazetek sieci Real

Należący do spółki Integer.pl operator pocztowy InPost rozpoczął współpracę z siecią hipermarketów Real (Metro Group) w zakresie kolportażu bezpłatnych gazetek...

Kraj, 25 maja 2007

Great Open House prowadzi animacje sprzedaży kosmetyków Eveline Cosmetics

Agencja marketingu bezpośredniego Great Open House rozpoczęła współpracę z firmą kosmetyczną Eveline Cosmetics w zakresie animacji sprzedaży. W maju i...

Kraj, 21 marca 2007

Unilever inwestuje w prozdrowotny wizerunek marki Flora

Unilever, właściciel marki Flora pro.activ, rozpoczyna akcję promocyjną Narodowy Pomiar Cholesterolu. W hipermarketach w całej Polsce konsumenci margaryn Flora.pro.activ po...

Kraj, 9 lutego 2007

Nivea Polska promuje kosmetyki dla mężczyzn przez loterię konsumencką

Nivea Polska promuje technikami BTL kosmetyki dla mężczyzn w hipermarketach. W ramach akcji zostanie przeprowadzona loteria, w której nagrodą główną...

Kraj, 11 września 2006

Firma Corex realizuje "protestacyjną" akcję promocyjną

Na terenie hipermarketów i sklepów tradycyjnych trwa akcja promocyjna firmy Corex Sp. z o.o. (importer i dystrybutor produktów biurowo-szkolnych, w...

Kraj, 9 czerwca 2006

Danone realizuje akcję edukacyjną wspierającą sprzedaż Actimela

Ruszyła masowa akcja edukacyjna firmy Danone, w której konsultanci informują na temat naturalnych mechanizmów odporności i sposobu działania Actimela. W...

Kraj, 25 maja 2006

Podravka wspiera sprzedaż przypraw do grilla i sponsoruje prognozę w TVP1

Podravka rozpoczęła akcję marketingową służącą wsparciu sprzedaży produktów w sezonie grillowym. Producent chce zachęcić przede wszystkim do kupowania przypraw Vegeta...

Kraj, 7 września 2005

Nestle Waters promuje Nałęczowiankę za pomocą konkursu

Ruszyła akcja konsumencka Nestle Waters o nazwie "Pożegnaj lato w SPA Nałęczów" dotycząca Nałęczowianki. Agencja V&P przygotowała kreację i produkcję...

Kraj, 1 września 2005

The Lorenz Bahlsen Snack-World promuje Hugo w hipermarketach

W hipermarketach w całej Polsce rozpoczęła się akcja promocyjna chrupek Hugo z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World. Celem działań prowadzonych...

Kraj, 1 czerwca 2005

Ackermann prowadzi akcję promocyjną jogurtów Twist

Grupa Promocyjna "Ackermann" przeprowadza akcję promocyjną jogurtów pitnych Twist (Bakoma). Odbywa się ona na terenie całego kraju w marketach: Tesco,...

Kraj, 22 marca 2005

Danlind rozszerza markę specjalistycznych proszków do prania marki Jelp

Firma Danlind poszerza ofertę specjalistycznych proszków do prania Jelp o nową linię Jelp Soft 2 w 1. Produkt ten łączy...

Kraj, 21 stycznia 2005

OSM Kościan wprowadza na rynek markę Free, planuje kampanię i kończy przetarg mediowy

Obrzańska Spółdzielnia Mleczarska (OSM) z Kościana wprowadza na rynek markę Free, pod którą sprzedawane są jogurty owocowe (w smakach: nektarynka...

Kraj, 5 stycznia 2005

ICT Poland intensyfikuje działania marketingowe w Polsce

Spółka ICT Poland, która w marcu 2004 roku wprowadziła na polski rynek markę papierowych produktów higienicznych Foxy (papier toaletowy, ręczniki...

Kraj, 4 listopada 2004

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa kart Visa

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa kart kredytowych i płatniczych Visa, przygotowana przez dom mediowy Mediaedge:cia i agencję reklamową Saatchi & Saatchi....

Kraj, 26 marca 2003

Ruszył program lojalnościowy i kampania reklamowa marki Frieskies

Koncern Nestle Polska rozpoczął program konsumencki produktów dla psów i kotów marki Friskies. Jak powiedziała Renata Rychlewska, specjalista ds. PR...

Kraj, 20 grudnia 2001

Videowall zmienia pozycjonowanie, inwestuje w nowe ekrany i rozwija działalność sponsorską

Firma Videowall Polska dysponująca siecią telewizyjnych ekranów wielkoekranowych zamierza w 2002 r. zmienić pozycjonowanie swojej marki i postawić trzy nowe...