M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Leibniz (marka)"

Przetargi, 5 grudnia 2014

Starcom wygrał obsługę Bahlsen Polska

Producent m.in. ciasteczek Hit przenosi obsługę mediową z MediaComu do Starcomu.

Kraj, 28 maja 2014

Wakacyjna promocja marki Leibniz

Działania realizuje agencja Opcom.

Kraj, 24 lipca 2012

Z Bahlsena do Maspeksu

Jacek Bielarz po dwóch latach wraca do wadowickiej spółki.

Kraj, 4 lipca 2012

Meksykańska promocja marki Leibniz

Bahlsen wprowadza na rynek limitowaną serię maślanych ciastek. Kampania promocyjna wspiera markę Leibniz i daje szansę na wygranie rodzinnej wycieczki do Meksyku.

Kraj, 14 grudnia 2011

Bahlsen planuje silniejsze wsparcie swoich marek

Marketer chce zainwestować w 2012 r. w nowe produkty i projekty marketingowe.

Kraj, 8 czerwca 2011

Bahlsen inwestuje w nową reklamę marki Hit [WIDEO]

Autorem jej kreacji jest wybrana niedawno przez marketera Gruppa66 Ogilvy.

Kraj, 1 czerwca 2011

Bahlsen wprowadza nowość w segmencie ciastek

Marketer poszerza ofertę Krakusków o Duelki.

Kraj, 3 lutego 2011

Leibniz zmienia opakowania

Bahlsen odświeża flagową markę herbatników.

Kraj, 28 stycznia 2011

Bahlsen w tym roku stawia na internet

Producent ciastek chce umacniać swoją pozycję i świadomość swoich brandów.

Kraj, 18 lutego 2010

Bahlsen zwiększa udział telewizji; pierwsza w historii reklama ATL Krakusków

Bahlsen, właściciel marek ciastek Hit, Krakuski i Leibniz, skupi się w tym roku na wsparciu dwóch pierwszych marek. Jak mówi...

Kraj, 30 stycznia 2008

Bahlsen zwiększa o ok. 30 proc. tegoroczny budżet reklamowy, wprowadza nowe produkty

Bahlsen, właściciel marek: Hit, Leibniz i Krakuski, zwiększa w tym roku wydatki na reklamę o 28 proc. Decyzja spowodowana jest...

Kraj, 3 października 2007

Bahlsen Sweet zmienia nazwę; wprowadza do portfolio markę Inka

Bahlsen Sweet, właściciel marek: Leibniz, Krakuski i Hit, zmienił nazwę. Zgromadzenie wspólników spółki zdecydowało o zmianie na Bahlsen. Jak wyjaśnia...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Łukasz Kuza brand managerem marki Prymat

Łukasz Kuza objął stanowisko brand managera marki Prymat w dziale marketingu firmy PPH "Prymat" Sp. z o.o. Równocześnie do spółki...

Kraj, 2 września 2002

Leibniz sponsorem programów w TVN

Leibniz, marka herbatników produkowana przez Bahlsen Sweet, będzie sponsorem kina familijnego oraz dwóch nowych teleturniejów "Chwila prawdy" i "Przyjaciele" w...

Kraj, 22 czerwca 2001

BAHLSEN SWEET KONSOLIDUJE BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex podpisała nową umowę na obsługę budżetu reklamowego producenta ciastek i słodyczy Bahlsen Sweet. JWT będzie...