M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Leo Burnett Worldwide (firma)"

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Zagranica, 2 lutego 2012

Publicis powiększony o Flip Media

Grupa Publicis powiększyła swoje portfolio o Flip Media, agencję internetową w Dubaju. Flip Media stanie się częścią Leo Burnett, ale na razie pozostanie przy starej nazwie.

Kraj, 14 grudnia 2011

Polacy ze złotem w YoungGuns

Leo Burnett Worldwide została Siecią Reklamową Roku w konkursie dla młodych kreatywnych. Polacy ze złotem.

Zagranica, 28 września 2011

Nicola Novellone, szef regionu CEE, opuszcza Leo Burnett

Szef regionu CEE Nicola Novellone kończy współpracę z Leo Burnett. Jego następca zostanie wkrótce wybrany.

Zagranica, 1 października 2010

Marc Landsberg został nowym CEO MRM Momentum

Nowy menedżer zastąpił Reubena Hendella, który odszedł z firmy.

Kraj, 8 września 2010

Leo Burnett doceniono w sieci

Kampania Orange została uznana przez sieć za wybitną.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Kreatywni Leo Burnett z całego świata w Polsce

W poniedziałek w Warszawie rozpoczyna się tygodniowe spotkanie szefów kreacji sieci agencji reklamowych Leo Burnett z całego świata.

Kraj, 20 maja 2010

Leo Burnett będzie inwestować

Shopper marketing, działy kreacji i obsługi klienta - agencja ma stać się aktywna przede wszystkim w tych obszarach.

Kraj, 16 grudnia 2009

Jury Cannes 2010 kompletne, Paul Taaffe przewodniczącym w kategorii PR

Znane są już nazwiska przewodniczących jury poszczególnych kategorii na 57. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes, który odbędzie się 20-26 czerwca...

Zagranica, 2 października 2006

Leo Ideas Hub - wirtualna agencja dla kreatywnych z całej sieci

Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide i firma marketing services Arc Worldwide stworzyły nową wirtualną strukturę nazwaną Leo Ideas Hub. Pomysł...

Zagranica, 5 stycznia 2006

Leo Burnett Worldwide przejmuje agencję reklamową w Izraelu

Sieć agencyjna Leo Burnett Worldwide (Publicis Groupe) przejęła 51 proc. udziałów w izraelskiej agencji reklamowej Geller-Nessis Marketing & Communications. Przejęta...

Zagranica, 15 grudnia 2005

John Condon został chief creative officerem w Leo Burnett Worldwide

John Condon obejmie stanowisko chief creative officera w Leo Burnett Worldwide w USA, zastępując Cheryl Berman. Berman zostanie prezesem agencji....

Zagranica, 1 grudnia 2005

Procter & Gamble inwestuje w ambient media w reklamach odżywek

Procter & Gamble zdecydował się na wykorzystanie niestandardowych form komunikacji w reklamach odżywek marki Rejoice. W Bangkoku pojawiły się gigantycznej...

Kraj, 27 października 2005

Samsung przenosi część budżetu z WPP do Publicisu, w Polsce prawdopodobnie też

Koreański koncern Samsung Electronics zdecydował bez przetargu o przeniesieniu części swojego globalnego budżetu reklamowego obsługiwanej dotąd przez agencje Berlin Cameron...

Zagranica, 17 października 2005

Kellogg szuka domu mediowego w USA

Trwa walka o amerykański budżet mediowy Kellogg Co wart 400 mln dol. Obecnie jest on osbługiwany przez Starcom USA (Publicis)....

Zagranica, 27 września 2005

Dudreck odpowiedzialny za globalne budżety w Leo Burnett

Tom Dudreck, chief operating officer Leo Burnett Worldwide w USA, został awansowany w sieci na stanowisko global president multinational accounts....

Zagranica, 16 sierpnia 2005

Leo Burnett po 17 latach zrezygnował z obsługi budżetu Morgan Stanley

Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide zrezygnowała z obsługi reklamowej banku inwestycyjnego Morgan Stanley. Leo Burnett współpracowała z tym klientem od...

Zagranica, 22 marca 2005

Tarek Ayntrazi został szefem Starcomu w Europie

Tarek Ayntrazi objął stanowisko chief operating officera sieci domów mediowych Starcom w centralnej, wschodniej i zachodniej Europie. Dotychczas Ayntrazi kierował...

Zagranica, 22 grudnia 2004

Richard Stoddart prezesem Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych

Tom Bernardin, president i CEO Leo Burnett Worldwide, mianował Richarda Stoddarta prezesem Leo Burnett w Stanach Zjednoczonych. Stoddart wcześniej przez...

Zagranica, 1 grudnia 2004

OMD Agencją Mediową Roku według specjalnej wersji "The Gunn Report"

"The Gunn Report for Media", przygotowany we współpracy z Isabelle Musnik, wydawcą francuskiego magazynu "Influenca", podobnie jak właściwy raport Donalda...

Zagranica, 25 listopada 2004

Sieć Leo Burnett Worldwide kończy budowę zespołu EMEA

Agencja reklamowa Leo Burnett w Londynie kończy kompletowanie obsady tworzonego w swoich strukturach zespołu koordynującego prace w regionie Europy, Bliskiego...

Zagranica, 7 września 2004

Marc Landsberg został prezesem sieci agencyjnej Arc Worldwide

Nick Brien, chief executive sieci firm marketing services Arc Worldwide, mianował Marca Landsberga na stanowisko jej prezesa. Wcześniej Landsberg piastował...

Zagranica, 16 lipca 2004

Friesland Coberco Dairy Foods wprowadza markę Fristi na rynek wietnamski

Holenderska firma Friesland Coberco Dairy Foods wprowadza na rynek wietnamski markę mlecznych produktów Fristi. Produkt kierowany jest do dzieci w...

Zagranica, 14 lipca 2004

Leo Burnett Worldwide wprowadza zmiany w działach kreacji

Sieć Leo Burnett Worldwide zapowiedziała reorganizację działu kreacji, dając więcej swobody osobom odpowiedzialnym za te działania w agencji. Zmiany zaszły...

Kraj, 13 kwietnia 2004

Polski oddział McDonald'sa nie będzie inwestować w media w związku z Euro 2004

Koncern McDonald's rozpoczyna działania marketingowe w związku z wielomilionowym kontraktem sponsorskim tego marketera dotyczącym mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro...

Zagranica, 2 kwietnia 2004

Ros King będzie odpowiedzialna za globalny budżet Krafta w sieci JWT

Ros King, dotychczasowy chief executive agencji reklamowej J. Walter Thompson (JWT) w Londynie, została awansowana. Będzie odpowiadać w nowojorskiej centrali...

Zagranica, 29 marca 2004

Mina będzie odpowiedzialny za kreację Leo Burnett w regionie EMEA

Basil Mina awansował w strukturach sieci agencyjnej Leo Burnett Worldwide (Publicis Groupe). Objął stanowisko regional creative directora w regionie EMEA...

Kraj, 5 grudnia 2003

Leo Burnett zdobyła globalny budżet kampanii Big Maca - w Polsce przygotuje ją Corporate Profiles DDB

Koncern McDonald's wybrał należącą do Publicis Groupe agencję Leo Burnett Worldwide do stworzenia kreacji na potrzeby globalnej kampanii reklamowej dla...

Zagranica, 7 listopada 2003

Leo Burnett USA zwolniła 20 pracowników

Agencja reklamowa Leo Burnett USA z siedzibą w Chicago zwolniła 20 pracowników, co oznacza redukcję o 2 proc. z ogólnej...

Zagranica, 3 października 2003

Bob Brennan, prezes Leo Burnett Worldwide, rozstał się z grupą

Wczoraj wieczorem Publicis Groupe ogłosila, że z Leo Burnett Worldwide rozstał się Bob Brennan, prezes tej firmy. Jego miejsce tymczasowo...

Zagranica, 12 września 2003

Dyrektor operacyjny Leo Burnett Worldwide odchodzi

Steve Gatfield, dyrektor operacyjny Leo Burnett Worldwide, odchodzi ze swojej funkcji, jego stanowisko będzie zlikwidowane. Rozpoczynał pracę w agencji w...

Zagranica, 5 sierpnia 2003

Konsumenci żądają pozostawienia hasła "Beanz Meanz Heinz"

W publicznej debacie Heinz pyta Brytyjczyków, czy są za utrzymaniem sloganu reklamowego "Beanz Meanz Heinz", który pojawił się na angielskim...

Zagranica, 4 sierpnia 2003

Kampania McDonald's zadebiutuje w Europie

Wczoraj koncern McDonald's Corp. podał, że nowa kampania reklamowa pod hasłem "I'm Lovin It" wystartuje w pierwszej kolejności w Europie,...

Zagranica, 28 lipca 2003

Heinz wybrał agencję reklamową DDB Worldwide

Koncern Heinz wybrał należącą do grupy Omnicom agencję DDB Worldwide z Melbourne i niezależną agencję Marmalade także z Melbourne do...

Zagranica, 16 lipca 2003

Czytelnicy musieli się "włamać" do prasowej reklamy Subaru

Koncern Subaru wyprodukował na rynek australijski reklamę prasową, do której konsumenci musieli się "włamać". Projekt stworzony przez należącą do grupy...

Zagranica, 7 lipca 2003

Polaroid prowadzi przegląd agencji reklamowych i domów mediowych

Polaroid, producent materiałów i sprzętu fotograficznego, ogłosił przegląd wśród agencji reklamowych i domów mediowych dotyczący obsługi swojego globalnego budżetu kreatywnego...

Zagranica, 7 lipca 2003

DDB Worldwide zajmie się obsługą globalnego budżetu Philipsa

Koncern Royal Philips Electronics przekazał wart 300 mln dol. budżet reklamowy do agencji reklamowej DDB Worldwide będącej częścią Omnicom Group....

Zagranica, 30 kwietnia 2003

P&G odmienia wizerunek Head & Shoulders w Pakistanie

Procter & Gamble Co. odnawia wizerunek swojej marki szamponów Head & Shoulders w Pakistanie. Kampania reklamowa służąca temu celowi przygotowana...

Zagranica, 28 kwietnia 2003

ConAgra wybrała Leo Burnett do obsługi budżetu marki Healthy Choice

Koncern ConAgra Foods wybrał należącą do Grupy Publicis agencję Leo Burnett Worldwide jako agencję obsługującą całościowo budżet reklamowy brandu Healthy...

Zagranica, 18 kwietnia 2003

Ikea szuka agencji na potrzeby launchu swojej marki w Portugalii

Cztery agencje reklamowe uczestniczą w przetargu na obsługę reklamową firmy Ikea w Portugalii. Do przetargu zostały zaproszone agencje reklamowe: Leo...

Zagranica, 20 stycznia 2003

Philips przenosi budżet reklamowy Sonicare do Leo Burnett Worldwide

Philips Royal Electronics przenosi globalny budżet reklamowy przyborów do higieny jamy ustnej Sonicare z D'Arcy Los Angeles do Leo Burnett...

Zagranica, 14 stycznia 2003

Marka Bjorn Borg będzie ponownie reklamowana w Europie

Odzieżowa marka Bjorn Borg (pochodząca od nazwiska legendarnego szwedzkiego tenisisty) rozpoczyna swoją drugą międzynarodową kampanię prasową, która ma promować wiosenno-letnią...

Zagranica, 13 grudnia 2002

Publicis rozpocznie obsługę budżetu czekolad Cadbury Schweppes

Agencja reklamowa Publicis Worldwide rozpocznie obsługę budżetu reklamowego marek czekolad koncernu Cadbury Schweppes w Stanach Zjednoczonych. Jego wysokość szacowana jest...

Zagranica, 27 listopada 2002

Leo Burnett restrukturyzuje swój oddział w Norwegii

Sieć agencji reklamowych Leo Burnett Worldwide (Publicis Groupe) zdecydowała się na reorganizację swoich struktur w Norwegii, działających pod nazwą Leo...

Zagranica, 22 listopada 2002

Leo Burnett zamyka agencję kreatywną Chang ze Sztokholmu

Bjorn Larsson, nowy CEO w szwedzkim oddziale sieci Leo Burnett Worldwide, zamknął agencję Chang, która została powołana do życia jako...

Zagranica, 22 listopada 2002

Leo Burnett zamyka agencję kreatywną Chang ze Sztokholmu

Bjorn Larsson, nowy CEO w szwedzkim oddziale sieci Leo Burnett Worldwide, zamknął agencję Chang, która została powołana do życia jako...

Zagranica, 18 listopada 2002

Toyota przekazała budżet marki Avensis agencji Saatchi & Saatchi

Toyota Motor Corp. wybrała agencję reklamową Saatchi & Saatchi Worldwide z Londynu i Paryża do obsługi europejskiego budżetu marki Avensis....

Zagranica, 14 listopada 2002

Wzrasta udział koncernu motoryzacyjnego Fiat na rynku włoskim

Przeżywający kłopoty finansowe włoski koncern motoryzacyjny Fiat otrzymał z rynku pierwszą dobrą wiadomość od kilku miesięcy - pomimo ogólnego spadku...

Kraj, 22 października 2002

Nowa struktura o nazwie iLeo rozpoczyna działalność w Polsce

Spółka o nazwie iLeo została już w Polsce zarejestrowana i w ciągu kilku najbliższych tygodni zacznie oficjalną działalność pod tym...

Zagranica, 21 października 2002

Canal Plus szuka agencji reklamowej w Skandynawii

Należąca do koncernu Vivendi Universal płatna telewizja Canal Plus poszukuje agencji reklamowej do obsługi budżetu w krajach skandynawskich. Na krótkiej...