M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Leo Burnett (firma)"

Kraj, 6 maja 2016

Adam Sierociński i Antoni Kamiński w Deloitte Digital

Dołączają do zarządzanego przez Michała Owczarka działu strategy+creative.

Kraj, 6 maja 2016

Patricia Kazadi i Kinga Preis w nowej kampanii reklamowej T-Mobile

Operator promuje ofertę, którą chce przyciągnąć klientów konkurencji.

Kraj, 18 kwietnia 2016

ProCreation zmienia się w VanLeif

Agencja wygrała niedawno dwa przetargi.

Kraj, 30 marca 2016

Sylwia Rękawek-Michoń i Patryk Michoń w McCann & MRM

Team kreatywny z Havas Worldwide Warsaw zmienia agencję.

Zagranica, 10 marca 2016

McDonald's zabiera głos w sprawie środowisk LGBQT

Na Tajwanie sieć McCafe wystartowała z poruszającą kampanią o relacjach rodziców i dzieci nieheteronormatywnych.

Kraj, 9 marca 2016

Whites z nowym client service directorem

Do agencji dołączyła Dominika Przyłęcka.

Zagranica, 7 marca 2016

Adam & Eve/DDB wygrywa przetarg Strongbow

Heineken rozstrzygnął konkurs na obsługę reklamową swojej marki cydru.

Kraj, 26 lutego 2016

T-Mobile ma 2 mln klientów mniej niż Play

Magentowy operator "wyczyścił" bazę prepaid i możliwe, że w rankingu liczby klientów spadł na czwartą pozycję.

Przetargi, 25 lutego 2016

Samsung wybiera Leo Burnett

Agencja obsłuży komunikacyjnie kategorię produktów z kategorii RTV i audio.

Przetargi, 8 lutego 2016

Leo Burnett wygrywa przetarg Samsunga

Agencja zajmie się budżetem reklamowym segmentu telewizorów.

Zagranica, 2 lutego 2016

Tris Gates-Bonarius dołącza do FCB

Agencja ma nowego global executive creative directora.

Zagranica, 25 stycznia 2016

Giles Hedger w marcu odejdzie z Leo Burnett

Global chief strategy officer po siedmiu latach żegna się z agencją.

Kraj, 11 stycznia 2016

Tomasz Zieliński przechodzi z Havas Worldwide Warsaw do Walk

Senior copywriter dołącza do agencji.

Zagranica, 8 stycznia 2016

Kellogg's rozpoczyna nowy rok kampanią prozdrowotną autorstwa nowej agencji

Kellogg's promuje specjalny skład nowych płatków, a za kreację spotu odpowiada nowa agencja marketera - JWT.

Kraj, 8 stycznia 2016

Sebastian Olszowy rozstaje się z Leo Burnett

Marketing & new business director odchodzi z agencji.

Kraj, 7 stycznia 2016

Sebastian Olszowy rozstaje się z Leo Burnett

Marketing & new business director odchodzi z agencji.

Kraj, 7 stycznia 2016

T-Mobile reklamuje wyprzedaż smartfonów, tabletów i notebooków

Kampanię w telewizji, internecie, radiu i na outdoorze przygotowały Leo Burnett i SMG.

Kraj, 22 grudnia 2015

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku pracowała jako strategy and brand planning director.

Zagranica, 25 listopada 2015

TfL może zakończyć 15-letnią współpracę z M&C Saatchi

Transport for London po raz pierwszy w swojej historii ogłasza symultaniczne przetargi na obsługę kreatywną i zakup mediów.

Kraj, 10 listopada 2015

Rusza główna odsłona świątecznej kampanii reklamowej T-Mobile

Tomasz Kot śpiewa świąteczne hity: "Driving home for Christmas" i "Let it snow".

Kraj, 3 listopada 2015

MSL Warsaw zmienia się w Publicis Consultants

Pełniącą obowiązki dyrektor zarządzającą została Joanna Kwiatkowska-Carbol.

Kraj, 26 października 2015

T-Mobile prezentuje nową komunikację reklamową

Tomasz Kot śpiewająco.

Przetargi, 1 października 2015

T-Mobile Polska potwierdza wybór Leo Burnett i Bridge 2 Fun

W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7.

Kraj, 28 września 2015

Jan Mosiejczuk migruje z Isobaru do Carata

Wewnętrzne przesunięcie w Dentsu Aegis Network.

Kraj, 7 września 2015

Rafał Nagiecki design department executive directorem w Saatchi & Saatchi Group Poland

Wzmocnienie w dziale kreacji.

Kraj, 9 lipca 2015

Marka Always startuje z polską odsłoną kampanii #Jakdziewczyna

Startują wielokanałowe działania marki.

Kraj, 24 czerwca 2015

W lipcu Fiat będzie promował model 500X

Łączna liczba emisji spotów w TV wyniesie 6,6 tys.

Kraj, 16 czerwca 2015

DDB & Tribal wygrywa w Facebook Awards

Polska agencja otrzymuje złoto za kampanię dla LOT-u.

Zagranica, 19 maja 2015

McDonald's w rzetelnej kampanii wizerunkowej

Na Wyspach wystartowały działania, które mają na celu zbudowanie większego zaufania dla marki.

Kraj, 8 maja 2015

Joanna Biernacka senior art directorem w Isobarze

Z branżą reklamową związana jest od 1998 r.

Kraj, 4 maja 2015

Spot Cut/Cut dla Samsung Galaxy A wyróżniony przez Arri [wideo]

Produkcja znalazła się wśród takich reklam, jak: Cartier, Audi, BMW czy Coca-Cola. Zestawienie przygotował producent kamer.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Piotr Zawałło i Dariusz Samul w FCB Warsaw

Nowy seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Przetargi, 7 kwietnia 2015

Brain wygrywa przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Heyah

Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.

Kraj, 18 marca 2015

Trzy statuetki dla Polski w YGA

Kampanie Wojciecha Kowalika, Macieja Koziny, Macieja Sobieskiego, Jana Cieślara i Rafała Rysia docenione na jednym z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie.

Przetargi, 4 marca 2015

T-Mobile potwierdza przetarg na Heyah

Operator planuje zakończenie konkursu w połowie kwietnia br.

Przetargi, 2 marca 2015

Heyah przegląda oferty agencji reklamowych

G7 prawdopodobnie broni budżetu marki, którą obsługuje od początku jej istnienia.

Kraj, 13 lutego 2015

Wolska-Rzewuska i Grzeszczuk awansują w Dentsu Aegis Network

Pracownicy Isobar Polska obejmują nowe stanowiska w grupie.

Kraj, 10 lutego 2015

Jacek Osadnik nie jest już dyrektorem marketingu TV Puls

Nie wiadomo jeszcze, kto go zastąpi.

Kraj, 6 lutego 2015

Jacek Studziński w dziale strategii 180heartbeats + Jung v. Matt

Zajmie się też działaniami new business.

Kraj, 6 lutego 2015

Samsung rusza z wielokanałową kampanią smartfonów Galaxy

Jej hasło to: "Moc piękna. Piękna moc". Za jej realizację odpowiadają Leo Burnett, Starcom, Havas PR Warsaw.

Zagranica, 27 stycznia 2015

W Malezji budżet cyfrowy BMW przeszedł w ręce VLT

Po czterech latach Leo Burnett w Malezji traci klienta.

Kraj, 15 stycznia 2015

Maria Sadowska wraz z matką Lilianą Urbańską ambasadorkami akcji #pięknieproste Samsunga

Rusza kolejna odsłona kampanii #pięknieproste marki Samsung.

Kraj, 13 stycznia 2015

Robert Kubicki i Marta Białostocka dołączają do zespołu Leo Burnett

Nowy team seniorski w agencji.

Kraj, 8 stycznia 2015

Sebastian Olszowy marketing & new business directorem w Leo Burnett

Dotychczasowy dyrektor zarządzający PZL wraca do Leo Burnett.

Zagranica, 7 stycznia 2015

McDonald's modyfikuje przesłanie "I'm lovin' it"

Od nowego roku sieć stawia na akcent dotyczący miłości, a głównym targetem stają się millenialsi.

Kraj, 2 grudnia 2014

Marcin Marciniak, managing partner Maxusa, również odchodzi

Rafał Wolnomiejski, szef GroupM w Polsce, do momentu zamykania MMP24 nie skomentował naszych doniesień. Jak wynika z naszych ustaleń, to właśnie Wolnomiejski przejmuje tymczasowo zarządzanie polskim oddziałem Maxusa.

Kraj, 13 listopada 2014

Saatchi & Saatchi rozwija zespół działu kreacji i obsługi klienta

Pięć nowych osób w agencji.

Kraj, 12 listopada 2014

Winther i Jagieło dołączają do 180heartbeats + J. v. M.

Dział kreacji agencji powiększa się o doświadczonych pracowników.

Kraj, 6 listopada 2014

Trzy nowe osoby w Kropce Bordo

Luiza Szymańczak, Agnieszka Łoszewska oraz Łukasz Szymański dołączają do zespołu agencji.

Kraj, 29 października 2014

Fashion Days we współpracy z siecią Cinema City

Firma oferująca odzież rozpoznawalnych marek wkracza do kin. Za kreację spotu odpowiada agencja Leo Burnett. Projekt koordynuje New Age Media.