M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Levitra (marka)"

Zagranica, 25 listopada 2008

Viagra nie będzie dostępna bez recepty w Europie

European Medicines Agency odrzuciła prośbę koncernu farmaceutycznego Pfizer dotyczącą dopuszczenia do obrotu bez recepty w Europie leku Viagra (na dysfunkcję...

Zagranica, 18 grudnia 2007

GSK skonsoliduje amerykański budżet mediowy w MediaCom

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) skonsoliduje swój amerykański budżet mediowy wyceniany na 1 mld dol. w domu mediowym MediaCom należącym do...

Przetargi, 14 maja 2007

Polpharma wybrała Grandes Kochonos w przetargu Maxigry

Firma farmaceutyczna Polpharma rozstrzygnęła przetarg na obsługę projektu dla leku Maxigra (lek receptowy na dysfunkcję erekcyjną sprzedawany w aptece), w...

Kraj, 29 marca 2007

Polpharma wprowadza na rynek lek konkurencyjny dla Viagry, ale dwa razy tańszy

Firma farmaceutyczna Polpharma wprowadza na rynek lek Maxigra. Jest to lek receptowy na dysfunkcję erekcyjną (ED) sprzedawany w aptece. Maxigra...

Zagranica, 18 kwietnia 2006

Pfizer startuje z dwiema nowymi kampaniami dotyczącymi Viagry

Koncern farmaceutyczny Pfizer rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych dwie kampanie związane z Viagrą. Jedna będzie promować markę, druga informować o dysfunkcji...

Kraj, 26 października 2005

Hasco-Lek wprowadza preparat Penigra i wspiera go w prasie

Firma Hasco-Lek wprowadziła na rynek preparat Penigra. Jest to kolejny parafarmaceutyk związany z dysfunkcją erekcyjną u mężczyzn (tzw. ED). Preparat...

Zagranica, 10 stycznia 2005

Wart 400 mln dol. budżet Schering-Plough trafił do Omnicomu i Publicis Groupe

Koncern Schering-Plough wybrał po przeglądzie ofert agencje reklamowe BBDO (Omnicom) i Publicis do obsługi swoich marek. Przegląd agencji Schering-Plough prowadził...

Zagranica, 14 lipca 2004

W nowej kampanii producent Cialisu zachęca do korzystania z oferty konkurencji

Firmy Eli Lilly i Icos Corp., współproducenci leku Cialis na dysfunkcję erekcyjną, w swojej nowej kampanii zachęcają klientów do próbowania...

Kraj, 25 lutego 2004

Polpharma opracowuje strategię wsparcia leku na dysfunkcję erekcyjną

Firma farmaceutyczna Polpharma SA wprowadzi w tym roku na rynek lek etyczny (na receptę) na dysfunkcję erekcyjną (ED). W ten...

Zagranica, 20 lutego 2004

Pfizer rozważa nowe warianty strategii marketingowej dla Viagry

Koncern farmaceutyczny Pfizer prowadzi rozmowy z agencjami reklamowymi na temat nowej strategii marketingowej dla leku na dysfunkcję erekcyjną Viagra. Amerykańscy...

Przetargi, 2 lutego 2004

Eli Lilly wybrała agencje Tuba i BCA do obsługi marki Cialis

Firma farmaceutyczna Eli Lilly Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową i PR-ową marki leku Rx (na receptę) przeciwko zaburzeniom erekcji...

Przetargi, 19 stycznia 2004

Eli Lilly przedłuża termin wybrania agencji dla marki Cialis

Firma farmaceutyczna Eli Lilly Polska przedłużyła termin rozstrzygnięcia przetargu na obsługę reklamową i PR-ową marki leku przeciwko zaburzeniom erekcji Cialis....

Kraj, 7 listopada 2003

Debiut apteczny leku Cialis wsparty eventami

Nowy lek etyczny (Rx, na receptę) na zaburzenia erekcji Cialis produkowany przez firmę Eli Lilly trafia do polskich aptek. Zdaniem...

Kraj, 8 września 2003

GlaxoSmithKline i Bayer wprowadzają na polski rynek wspólny lek

Firmy farmaceutyczne GlaxoSmithKline Pharmaceuticals i Bayer HealthCare wprowadzają na polski rynek wspólny lek Levitra. To nowy doustny preparat przeznaczony do...

Zagranica, 24 lipca 2003

IBM sponsorem ligi futbolu amerykańskiego (NFL)

Amerykańska The National Football League (NFL) podpisała 3-letnią umowę sponsorską z firmą IBM Corp. Umowa opiewa na 18 mln dol....

Zagranica, 4 lipca 2003

Koncern Eli Lilly z brandem Cialis sponsorem rozgrywek w golfa

Koncern farmaceutyczny Eli Lilly podpisał trzyletnią umowę sponsorską dotyczącą amerykańskich rozgrywek golfowych PGA Tour Western Open. Sponsorem ma być brand...