M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Leżajsk (marka)"

Kraj, 5 sierpnia 2015

Grupa Żywiec zwiększyła sprzedaż, ale jej przychody spadły. Znacząco wzrosła rentowność

- Rynek piwa pozostaje wysoce konkurencyjny, a jego wartość spada - wskazuje prezes.

Kraj, 13 stycznia 2014

Piwo Krakus wraca, ale tylko do Tesco

Kultowa niegdyś marka Grupy Żywiec na zasadach wyłączności u jednego detalisty.

Kraj, 24 października 2013

Sprzedaż Grupy Żywiec w górę, ale zyski w dół

Drugi na rynku producent piwa zanotował wyższe obroty, ale spadła mu rentowność.

Kraj, 24 kwietnia 2013

Grupa Żywiec wprowadza nowy smak Warki Radler

Warka rozpoczyna komunikację dotyczącą wprowadzenia na polski rynek jabłkowego wariantu marki.

Kraj, 14 lutego 2013

Grupa Żywiec sprzedała w ub.r. więcej piwa, ale zyski spadły

W tym roku firma spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa, ale także wyższych kosztów produkcji. Przychody mają wzrosnąć głównie przez wzrost cen i wolumenu sprzedaży.

Kraj, 3 lipca 2012

InDreams wzmacnia zespół

Specjalizująca się w usługach typu incentive travel agencja InDreams wzmacnia struktury interactive. Do zespołu dołączyła Katarzyna Sęk.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 16 lutego 2012

Grupa Żywiec spodziewa się "nieznacznego" wzrostu rynku piwa

Producent oczekuje wzrostu zarówno ilościowego, jak i wartościowego, wynikającego, niestety, także ze wzrostu kosztów.

Kraj, 9 lutego 2012

Leżajsk po 14 latach wraca do telewizji [wideo]

Rusza kampania telewizyjna marki, która w dystrybucji ogólnopolskiej jest dostępna tylko u jednego detalisty - Biedronki.

Kraj, 16 grudnia 2011

Desperados zostanie globalnym brandem Heinekena

Anna Bizoń będzie odpowiadać za tę markę w kilkunastu krajach naszego regionu Europy.

Przetargi, 9 grudnia 2011

Opus B wygrała obsługę Leżajska

Agencja wygrała rywalizację z Ogilvy, PZL, JWT i Publicisem.

Kraj, 8 grudnia 2011

Opus B wygrała obsługę Leżajska

Agencja wygrała rywalizację z Ogilvy, PZL, JWT i Publicisem.

Kraj, 25 listopada 2011

First Line chce oferować marketing taktyczny

Nowa agencja na rynku chce skusić klientów ofertą szybkich, skutecznych projektów komunikacyjnych.

Przetargi, 7 października 2011

Grupa Żywiec zaprasza do przetargu na Leżajsk

Poza Ogilvy i PZL o budżet tej marki powalczą także JWT, Opus B i Publicis.

Przetargi, 9 września 2011

W przetargu na Leżajsk nie ma już Young & Rubicam

Grupa Żywiec wybrała short-listę w przetargu, na której znalazły się Gruppa66 Ogilvy i PZL.

Kraj, 7 września 2011

Niepasteryzowany Specjal i Kujawiak od teraz w całej Polsce

Grupa Żywiec poszerza dystrybucję dwóch swoich marek regionalnych.

Przetargi, 1 września 2011

Grupa Żywiec szuka agencji dla Leżajska

Być może planowana kampania będzie po raz pierwszy miała charakter ogólnopolski.

Kraj, 25 lipca 2011

Żywiec odświeża opakowania Tatry

Marketer zmienia szatę graficzną piwa po czterech latach.

Kraj, 15 lipca 2011

Grupa Żywiec testuje Kujawiaka

Marka jest sprawdzana pod kątem wprowadzenia jej do ogólnopolskiej dystrybucji.

Kraj, 9 maja 2011

Grupa Żywiec wspiera piwa niepasteryzowane

Marketer chce mocno zamieszać w bardzo obiecującym i rosnącym segmencie rynku.

Kraj, 30 marca 2011

Grupa Żywiec wchodzi w nowy segment

Do tej pory marketer nie był obecny w segmencie piw niepasteryzowanych. Teraz wprowadza trzy marki z krótkim okresem przydatności.

Kraj, 26 października 2009

Grupa Żywiec wycenia swoje marki na ponad 1,5 mld zł

Grupa Żywiec, drugi pod względem wielkości producent piwa w Polsce (ok. 34 proc. rynku), utworzyła spółkę zależną Brandhouse Żywiec Sprzedaż...

Kraj, 1 czerwca 2009

Kompania Piwowarska wchodzi na półki Biedronki

Kompania Piwowarska rozpoczyna współpracę z siecią dyskontową Biedronka. Szczegółów marketer nie ujawnia. Wiadomo, że na razie na półkach detalisty pojawiło...

Kraj, 21 czerwca 2006

Scholz & Friends pracuje dla marek Leżajsk i Brackie, kampania startuje 1 lipca

Scholz & Friends rozpoczęła współpracę z Grupą Żywiec. Agencja wygrała przetargi na kreatywną obsługę marek Leżajsk i Brackie. Były to...

Kraj, 9 września 2004

Grupa Żywiec zamierza inwestować w marki Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA zanotowała w I półroczu br. 134 mln zł zysku netto. Jest to o 33 mln zł więcej...

Kraj, 20 grudnia 2001

Optimum Media OMD wygrało budżet mediowy Grupy Żywiec SA

Dom mediowy Optimum Media OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla wszystkich marek piwa należących do Grupy Żywiec...

Kraj, 13 września 2001

GRUPA ŻYWIEC WCIĄŻ NA MINUSIE. ZMIANA NA STANOWISKU PREZESA

Grupa Żywiec SA odnotowała stratę netto w wysokości 48,6 mln zł po pierwszym półroczu br. W porównaniu z rokiem ubiegłym...