M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Liberty Direct (firma)"

Kraj, 27 sierpnia 2015

"PB": Liberty Ubezpieczenia na sprzedaż

Według informacji dziennika amerykański właściciel zdecydował się wystawić polską firmę na sprzedaż.

Kraj, 12 marca 2015

Uzupełnienie: Liberty Ubezpieczenia w 2014 r. zebrało o 6 proc. więcej składek

Starcom przejmuje obsługę ubezpieczyciela od Havas Media.

Kraj, 4 marca 2015

Zmiany w zakresie obowiązków członków zarządu Media Impact

Mariusz Wąsiński będzie odpowiadał za sprzedaż oferty Programmatic, a Rafał Karski m.in. za sprzedaż regionalną.

Kraj, 7 listopada 2014

TVP i National Geographic wyprodukują nowe odcinki "Sensacji XX wieku" Bogusława Wołoszańskiego

Premiera w TVP1 i NG wiosną, a kontynuacja - jesienią.

Kraj, 14 października 2014

Liberty Ubezpieczenia - czołg w reklamie

Czy firma ubezpieczeniowa wystawi polisę na czołg z II wojny światowej? Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey Group.

Kraj, 6 października 2014

Liberty Direct zmienia się w Liberty Ubezpieczenia, Bogusław Wołoszański twarzą kampanii

Ubezpieczeniowe "Sensacje XXI w.".

Kraj, 24 września 2014

Liberty Direct uruchamia internetową platformę "Pogromcy złośliwości"

Firma będzie zamieszczała na niej porady o tematyce podróżniczej, motoryzacyjnej i mieszkaniowej.

Kraj, 4 września 2014

Liberty Direct rośnie głównie dzięki sprzedaży AC i ubezpieczeń mieszkań

Ogółem firma zebrała w I połowie roku o 7 proc. więcej składek, natomiast liczba ubezpieczonych pojazdów wzrosła r./r. o 14 proc.

Przetargi, 22 sierpnia 2014

Grey Group wygrywa przetarg Liberty Direct

W przetargu startowało osiem agencji.

Kraj, 25 lipca 2014

Maciej Marszałek dyrektorem pionu marketingu Link4

Jednocześnie dyrektorem departamentu eBusiness i sprzedaży direct w Link4 zostaje Marta Perwenis.

Kraj, 24 lipca 2014

Marcin Warszewski dyrektorem generalnym Liberty Direct

Do tej pory pełnił funkcję dyrektora ds. techniki ubezpieczeniowej.

Kraj, 22 lipca 2014

Michał Kwieciński został wiceprezesem w Liberty International

Od 2007 r. był dyrektorem generalnym Liberty Direct. Jest pierwszym Polakiem w strukturach zarządczych Liberty International.

Przetargi, 16 lipca 2014

Value Media i WeLoveAds wygrywają Liberty Direct

Ubezpieczyciel powierzył obsługę SEM nowym agencjom.

Przetargi, 14 lipca 2014

Dwie agencje w przetargu Liberty Direct

Konkurs wkracza w fazę finałową.

Kraj, 8 lipca 2014

Liberty Direct reklamuje ubezpieczenia mieszkań

Bohaterem animowanych spotów jest Złośliwość Losu, zabawna postać znana z poprzednich reklam ubezpieczyciela.

Kraj, 24 czerwca 2014

Bartosz Żukowski i Andrzej Rabsztyn startują z Washing Machine

Nowa agencja z pełnym zakresem usług, ale mocna zwłaszcza w digitalu.

Kraj, 28 maja 2014

Liberty Direct reklamuje autocasco

Ubezpieczyciel promuje przenoszenie zniżek z OC na AC. Za kreację odpowiada agencja Adsalt, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Havas Media.

Przetargi, 30 kwietnia 2014

Liberty Direct szuka agencji do social mediów

Ubezpieczyciel prowadzi przegląd.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Mira Dobek nową dyrektor marketingu Proamy

To następstwo awansu Łukasza Jadachowskiego na dyrektora generalnego firmy.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Rafał Karski przeszedł do MIP jako COO

Były dyrektor sprzedaży i marketingu w Liberty Direct dołączył do Media Impact Polska.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Liberty Direct pokonuje złośliwości losu [wideo]

Rusza drugi etap kampanii Liberty Direct promującej ubezpieczenia komunikacyjne.

Kraj, 11 marca 2014

Nowa platforma komunikacji Liberty Direct [wideo]

Kampania jest pierwszym elementem nowej strategii komunikacji przygotowanej przez ubezpieczyciela.

Kraj, 5 marca 2014

Liberty Direct sponsoruje "Bitwę o dom"

W ramach współpracy ubezpieczyciel będzie promował polisy mieszkaniowe.

Kraj, 14 lutego 2014

Liberty Direct promuje ubezpieczenia turystyczne

Wspólna akcja z PLL LOT - pierwszych 500 osób, które do 31 marca br. kupi ubezpieczenie podróżne Obieżyświat, otrzyma 85 zł zniżki na zakup biletu lotniczego.

Kraj, 5 lutego 2014

Liberty Direct wprowadza polisy turystyczne, a Proama uruchamia kanał dilerski

Ubezpieczyciele poszerzają swoją ofertę i kanały dystrybucji produktów.

Kraj, 3 lutego 2014

Dyr. marketingu Proamy awansuje na CEO, firma szuka jego następcy

Zmiany mają związek z awansami menedżerów Proamy w grupie Generali.

Kraj, 20 grudnia 2013

Liberty Direct w ciągu dziewięciu miesięcy zebrał 228 mln zł składek

Z ubezpieczeń OC i NNW w minionym kwartale firma zebrała o 11 proc. więcej niż przed rokiem, z autocasco - o 14 proc., a z assistance - o 29 proc. Liczba polis przekroczyła 450 tys.

Kraj, 10 grudnia 2013

Maria Grzywaczewska nową szefową marketingu Liberty Direct

Rafał Karski po ponad pięciu latach rozstał się z firmą.

Kraj, 5 listopada 2013

Liberty Direct nakłania: sprawdź czy nie przepłacasz?

W nowej kampanii ubezpieczyciel promuje polisy komunikacyjne i ubezpieczenia mieszkań.

Kraj, 9 października 2013

Większy zespół Value Media

Dom mediowy zasilili Rafał Ciok i Stanisław Jaworowicz.

Kraj, 20 września 2013

Liberty Direct - o 11 proc. więcej ze składek w I półroczu

Firma obsługuje 430 tys. polis, o 12 proc. więcej niż rok temu.

Kraj, 11 lipca 2013

Jeździsz autobusem? Dostaniesz zniżkę na ubezpieczenie auta

Liberty Direct postanowiło premiować osoby korzystające z komunikacji miejskiej.

Kraj, 9 lipca 2013

Liberty Direct przekonuje, że jest nawet o połowę tańsze niż tradycyjni ubezpieczyciele

W najnowszej kampanii firma skupia się na przekazie cenowym.

Kraj, 3 lipca 2013

Liberty Direct w I kw. br. zebrało 69,1 mln zł składki

Firma zanotowała 9-proc. wzrost r./r.

Kraj, 4 czerwca 2013

Liberty Direct namawia klientów autocasco

Ubezpieczyciel rozpoczyna kampanię wizerunkową.

Kraj, 6 maja 2013

Świetne wyniki Proamy - blisko 140 mln zł składek w ub.r.

Firmy ubezpieczeniowe, jak Axa Direct czy Liberty Direct, które weszły na nasz rynek kilka lat temu, na taki wynik musiały pracować 3-4 lata.

Kraj, 3 kwietnia 2013

Liberty Direct promuje się wynikami rankingu "Dziennika Ubezpieczeniowego"

- W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości usług - wskazuje szef marketingu i sprzedaży Liberty Direct.

Kraj, 28 marca 2013

Liberty Direct: 32-proc. wzrost, głównie dzięki agentom

W ub.r. firma ubezpieczeniowa podwoiła liczbę współpracujących z nią agentów. Z tego kanału zebrała już blisko połowę wszystkich składek.

Kraj, 8 lutego 2013

Polacy kupili 5,2 mln ubezpieczeń direct za 1,2 mld zł

Na ubezpieczenia w sprzedaży bezpośredniej wydaliśmy o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 5 lutego 2013

Link4 w programie Payback

Premium Club, główny konkurent Paybacka, traci jednego z trzech kluczowych partnerów.

Przetargi, 23 stycznia 2013

Havas Media obronił obsługę Liberty Direct

Dom mediowy będzie nadal obsługiwał firmę ubezpieczeniową.

Kraj, 9 stycznia 2013

Liberty Direct dalej z Lemon Sky

Ubezpieczyciel przedłuża umowę z agencją, z którą pracuje od ponad dwóch lat.

Kraj, 8 stycznia 2013

Liberty Direct wspiera się wynikami rankingu "Rzeczpospolitej"

Ubezpieczyciel chwali się niskimi cenami.

Kraj, 6 grudnia 2012

Liberty Direct pokaże amatorską reklamę w mikołajkowym bloku Polsatu

Autor filmu reklamowego, który wygrał konkurs Liberty Direct, nie tylko dostanie 10 tys. zł, ale jego film zostanie dziś wyemitowany w charytatywnym bloku reklamowym w Polsacie.

Kraj, 15 listopada 2012

Prawie 150 prac w konkursie reklamowym Liberty Direct

Do zdobycia jest 30 tys. zł.

Kraj, 9 października 2012

Liberty Direct rusza z kampanią wizerunkową

Ubezpieczyciel podkreśla, że jest nie tylko tani, ale także wiarygodny.

Kraj, 19 czerwca 2012

Dawni ubezpieczyciele direct rosną dzięki agentom

W I kwartale br. Liberty Direct urosło o 60, a Axa Direct o 40 proc. Głównie dzięki współpracy z agentami.

Kraj, 18 czerwca 2012

Liberty Direct rozdaje zniżki w Facebooku

Na internautów czekają o 10 proc. tańsze polisy.

Kraj, 9 maja 2012

Nowa platforma komunikacyjna Link4

Ubezpieczyciel chce połączyć racjonalne benefity oferty z przekazem emocjonalnym.

Kraj, 7 maja 2012

Grupa PZU zaprezentuje "nowe PZU"

Nowe logo i komunikacja mają sprawić, że największy w kraju ubezpieczyciel unowocześni swój wizerunek.