M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lidl (firma)"

Zagranica, 26 listopada 2015

Lidl zainwestuje w Chorwacji 40 mln euro

Niemiecka sieć Lidl ogłosiła w Chorwacji zamiar zainwestowania ok. 40 mln euro w roku 2016. To znacznie więcej niż w roku bieżącym, w którym inwestycje Lidla zamkną się kwotą ok. 5 mln euro.

Kraj, 25 listopada 2015

Lidl ponownie z książkową akcją

Sieć ponownie rozda 2 miliony książek - tym razem o rybach.

Zagranica, 19 listopada 2015

Po raz pierwszy Aldi i Lidl zagarnęły łącznie 10 proc. brytyjskiego rynku

Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.

Zagranica, 17 listopada 2015

Wlk. Brytania: ekspansja niemieckich sieci przybiera na sile

Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.

Zagranica, 13 listopada 2015

Lidl planuje na Wyspach inwestycje rzędu 1,5 mld funtów

Lidl zapowiedział w Wlk. Brytanii na przestrzeni najbliższych trzech lat, inwestycje rzędu 1,5 mld funtów w modernizację swoich istniejących placówek i otwieranie nowych.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Zagranica, 3 listopada 2015

Lidl uczy na Wyspach, jak przygotować się do świąt

W Anglii ruszają przygotowania świątecznej komunikacji marketingowej.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Zagranica, 1 października 2015

Tesco spróbuje zmienić układ sklepów

W najbliższych tygodniach detalista w 50 lokalizacjach w Wlk. Brytanii rozpocznie testy nowego układu półek i ekspozycji towarów.

Kraj, 25 września 2015

Lidl odświeża markę piw Argus

Ich nowy wizerunek opracowała agencja kreatywna Brand & Design Delikatessen.

Zagranica, 8 września 2015

Tesco sprzedaje swój biznes w Korei Płd.

Transakcja, która ma się zamknąć kwotą ponad 6 mld dolarów, będzie jedną z największych w historii azjatyckiej przedsiębiorczości detalicznej.

Zagranica, 8 września 2015

Lidl chce być bliżej mam

Sieć na Wyspach wchodzi w buty Asdy.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Lidl podbija Instagrama

Sieć wchodzi do kolejnego kanału social media.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Zagranica, 20 maja 2015

Aldi wejdzie na włoski rynek

Niemiecki detalista wybrał kolejny cel ekspansji po raz pierwszy od 2008 r.

Kraj, 14 maja 2015

SMG Starlink: polski rynek reklamy w I kwartale wzrósł o 2,5 proc.

Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektorów handel oraz produkty farmaceutyczne i leki, jak również stabilna sytuacja w sektorze FMCG.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Lidl przenosi budżet mediowy do MediaComu

Jedna z największych sieci sklepów rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów. Jak wynika z naszych informacji, marketer przeniesie budżet z Havas Media do MediaComu.

Kraj, 26 marca 2015

Rośnie rynek makaronów specjalnych

W ub.r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2-procentowy wzrost ilościowy. Marki własne rosną w siłę - wynika z danych GfK.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 3 marca 2015

"SME": Tesco rozważa wycofanie się z Polski, Czech, Słowacji i Węgier

Wobec problemów finansowych brytyjska sieć handlowa rozważa ponoć sprzedaż biznesu w czterech krajach regionu wspólnie lub na każdym z rynków osobno. W Polsce sieć zamknęła właśnie cztery placówki, wkrótce dwie kolejne.

Zagranica, 16 lutego 2015

Lidl i Aldi w wyścigu o pozycję lidera

Na Wyspach marketerzy podnieśli wydatki na reklamę, po tym jak zdobyli razem 10 proc. rynku.

Kraj, 12 lutego 2015

Lidl zachwala "Chrupiące z pieca" pieczywo [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD.

Kraj, 27 stycznia 2015

Kantar Media: Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej

Banki i większość telekomów poza ścisłą czołówką.

Zagranica, 23 stycznia 2015

Lidl szybko rośnie w Irlandii Północnej

Sieć zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży na poziomie 12,9 proc.

Kraj, 14 stycznia 2015

Wide Open połączy się z GPD

Agencja full service zintegruje w swoich strukturach siostrzaną agencję interactive.

Zagranica, 9 stycznia 2015

Tesco ogłasza bezprecedensowy plan biznesowy

Dave Lewis, prezes Tesco, ogłosił bezprecedensowy w 96-letniej historii tej sieci plan biznesowy. Sieć będzie redukować ceny i zatrudnienie, zamykać i odsprzedawać nierentowne sklepy. Ma to przynieść redukcję kosztów na pułapie blisko 380 milionów dolarów.

Kraj, 26 listopada 2014

Lidl idzie na noże

Sieć dyskontów startuje z przedświąteczną promocją z nożami w roli głównej.

Zagranica, 24 listopada 2014

Lidl trafia na Wyspach w dziesiątkę ofertą snobistycznego jedzenia

Sklepy sieci na Wyspach zadrżały po tym, jak Lidl ogłosił, że sprzedaje pakiety sześciu ostryg za 2,79 funta.

Kraj, 27 października 2014

Polska spływa kawą i herbatą

Sieć sklepów Lidl tydzień tematyczny rozpoczyna publikacją wyników badań na temat preferencji Polaków.

Zagranica, 13 października 2014

Lidl na Wyspach chce stworzyć grupę ambasadorów marki

Sieć zapewnia, że nie ustaje w badaniu potrzeb konsumentów.

Zagranica, 2 września 2014

Jeden z głównych udziałowców znacząco redukuje zaangażowanie w Tesco

Siódmy co do wielkości udziałowiec brytyjskiej sieci, amerykański fundusz Harris Associates, sprzedał blisko dwie trzecie swoich udziałów w spółce. Jego zdaniem inwestowanie w Tesco "staje się zbyt ryzykowne".

Zagranica, 2 września 2014

Nowa kampania Lidla na Wyspach Brytyjskich

Startująca za kilka dni kampania, która potrwa przez najbliższe sześć miesięcy, ma wyjaśnić konsumentom, "jak nowoczesny jest dzisiejszy Lidl". Warte 20 mln funtów działania komunikacyjne zostały przygotowane przez TBWA\London.

Zagranica, 29 sierpnia 2014

Lidl na Wyspach z kolejną kampanią chce trafić do zamożnych

Działania mają podkreślać nowoczesność sieci i docierać do bardziej zamożnych klientów - wartość kampanii wynosi 20 mln funtów.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Zdrowe żywienie dzieci podstawą kampanii "Back to school" Lidla

Działania realizowane są przez GPD, VML i Havas Media.

Zagranica, 22 sierpnia 2014

Lidl stawia na kobiecą modę

Sieć dyskontowa z mocnym uderzeniem odzieżowym na Wyspach.

Kraj, 25 lipca 2014

Lidl rusza z akcją Sol & Mar

To druga tak duża akcja sieci dyskontu zorganizowana w ramach tygodni tematycznych.

Zagranica, 22 lipca 2014

Phillip Clarke odchodzi z Tesco

Prezes żegna się z firmą po kolejnym finansowym ostrzeżeniu, a od października stery firmy przejmie Dave Lewis, związany dotychczas z Unileverem.

Zagranica, 8 lipca 2014

Komunikacja Lidla na Wyspach ma być bardziej "brytyjska"

Sieć chce niebawem znaleźć się w pierwszej czwórce detalistów na Wyspach.

Kraj, 25 czerwca 2014

Rynek produktów do opalania notuje spadki

Według badań GfK obecnie segment jest wart 77 mln zł, a konsumenci najchętniej wybierają produkty markowe.

Kraj, 17 czerwca 2014

Pierwszy kwartał w reklamie lepszy niż prognozy

Początek roku optymistycznie nastraja analityków ZOG, którzy utrzymują swoje prognozy na ten rok odnośnie do wzrostu wydatków reklamowych.

Zagranica, 10 czerwca 2014

Aktorka Sophia Tomalla promuje markę własną Lidla

Za naszymi granicami Lidl również zaprasza do współpracy celebrytów.

Zagranica, 23 maja 2014

Tesco rezygnuje ze słodyczy przy kasach

Dwie trzecie dorosłych klientów było niezadowolonych z ekspozycji części produktów impulsowych - wynika z badań sieci.

Kraj, 23 maja 2014

Grey nie będzie walczył o utrzymanie budżetu Tyskiego

Agencja wyjaśnia, że to decyzja "w porozumieniu" z dyrektorem marki.

Zagranica, 24 kwietnia 2014

Lidl wyprzedził konkurencję w FB

Według badań przedstawionych przez instytut Socialbakers liczba fanów w FB sieci handlowej Lidl przekroczyła po raz pierwszy w Europie 10 mln.

Przetargi, 4 lutego 2014

Stars audytorem przetargu Lidla

Procedury konkursowe dotyczące jednego z największych budżetów reklamowych koordynuje zewnętrzna firma.

Kraj, 24 stycznia 2014

Knorr, Coca-Cola i Milka markami najczęściej kupowanymi przez użytkowników Listonic

W 2013 r. największą popularnością cieszyły się produkty spożywcze - przede wszystkim warzywa i owoce, nabiał oraz przyprawy.

Kraj, 22 stycznia 2014

W niemieckim Lidlu nie kupimy już Coca-Coli

W Polsce z koncernem Coca-Cola Lidl pracuje przy pojedynczych ofertach.

Zagranica, 7 stycznia 2014

Asda rzuca wyzwanie Aldi i Lidlowi

Rusza kampania o budżecie 50 mln funtów.

Kraj, 21 listopada 2013

Lidl chce rozdać 1 mln książek "Pascal kontra Okrasa"

Sieć sklepów wydała książkę kucharską, której autorami przepisów są ambasadorzy firmy.