M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lidl (firma)"

Przetargi, 24 marca 2016

Havas Media wygrywa obsługę Lidla

Klienta traci MediaCom Warszawa.

Przetargi, 23 marca 2016

Havas Media wygrywa obsługę Lidla

Klienta traci MediaCom Warszawa.

Zagranica, 23 marca 2016

Tesco rozpoczyna kolejną batalię z niemieckimi dyskontami

Brytyjska sieć zapewnia, że siedem brandów marek własnych, na które składa się 76 nowych linii produktowych, będzie oferować taniej (a co najmniej w identycznej cenie) jak niemieckie dyskonty Aldi i Lidl.

Zagranica, 22 marca 2016

Lidl na Wyspach debiutuje z programem lojalnościowym

Niemiecki Lidl wprowadza w tygodniu przedświątecznym swój pierwszy program lojalnościowy dla brytyjskich klientów o nazwie "My Lidl".

Zagranica, 8 marca 2016

Lidl startuje na Wyspach z kampanią wielkanocną

TBWA London obsadza w reklamie prawdziwego nauczyciela i prawdziwych uczniów.

Zagranica, 22 lutego 2016

Lidl planuje "inwazję" w Luksemburgu

Niemiecka sieć zamierza do 2023 r. zainwestować w tym niewielkim kraju około 100 mln euro.

Przetargi, 18 lutego 2016

Trzy domy mediowe walczą o budżet Lidla

Jedna z zaproszonych agencji zrezygnowała z udziału w postępowaniu.

Zagranica, 3 lutego 2016

Sainsbury przejmuje Argos za 1,9 mld dol.

Brytyjska sieć detaliczna (wicelider na Wyspach za Tesco) tuż przed transakcyjnym deadline'em zdecydowała o przejęciu firmy Argos należącej do Home Retail Group. Poprzednia próba w listopadzie ub.r. zakończyła się niepowodzeniem.

Kraj, 2 lutego 2016

Katarzyna Fabjaniak-Czerniak group account directorem w Hill+Knowlton Strategies

Group account manager z 24/7 Communication zmienia agencję.

Kraj, 2 lutego 2016

Michael Luttgen dyrektorem marketingu Jeronimo Martins Polska

Sieć Biedronka ma nowego menedżera.

Kraj, 26 stycznia 2016

Aflofarm na czele wśród reklamodawców 2015 r.

Marketer znajduje się na czele dziesięciu reklamodawców, w ubiegłym roku wydał ponad 1,6 mld zł na reklamę.

Zagranica, 20 stycznia 2016

Asda: po trudnym okresie świątecznym będą zwolnienia pracowników

Należąca do Walmarta sieć detaliczna Asda ogłosiła, że po niekorzystnych wynikach sprzedaży w okresie świątecznym ub.r. musi zwolnić na Wyspach ok. 200 osób. Będą to głównie pracownicy administracji z brytyjskiej centrali sieci mieszczącej się w Leeds.

Zagranica, 18 stycznia 2016

Lidl inwestuje w Rumunii

Niemiecka sieć w miejscowości Lugoj wybuduje w br. centrum logistyczne. Wartość inwestycji to ponad 20 mln euro. To już czwarta tego typu inwestycja Lidla w tym kraju.

Zagranica, 23 grudnia 2015

Lidl otworzył swój najnowocześniejszy sklep w Portugalii

Ten 241. sklep tej sieci o powierzchni 1400 mkw. powstał w miejscowości Matosinhos.

Zagranica, 26 listopada 2015

Lidl zainwestuje w Chorwacji 40 mln euro

Niemiecka sieć Lidl ogłosiła w Chorwacji zamiar zainwestowania ok. 40 mln euro w roku 2016. To znacznie więcej niż w roku bieżącym, w którym inwestycje Lidla zamkną się kwotą ok. 5 mln euro.

Kraj, 25 listopada 2015

Lidl ponownie z książkową akcją

Sieć ponownie rozda 2 miliony książek - tym razem o rybach.

Zagranica, 19 listopada 2015

Po raz pierwszy Aldi i Lidl zagarnęły łącznie 10 proc. brytyjskiego rynku

Według najnowszej analizy Kantar Worldpanel po raz pierwszy w historii połączone udziały niemieckich sieci Aldi i Lidl uzyskały ponad 10 proc. rynkowych udziałów w brytyjskim rynku detalicznym. Lidl także po raz pierwszy w historii został dostawcą brytyjskiego związku piłki nożnej.

Zagranica, 17 listopada 2015

Wlk. Brytania: ekspansja niemieckich sieci przybiera na sile

Niemieckie sieci detaliczne Aldi i Lidl planują łącznie na Wyspach otwarcie 172 nowych placówek. To pięciokrotnie więcej niż deklarują ich najwięksi konkurenci.

Zagranica, 13 listopada 2015

Lidl planuje na Wyspach inwestycje rzędu 1,5 mld funtów

Lidl zapowiedział w Wlk. Brytanii na przestrzeni najbliższych trzech lat, inwestycje rzędu 1,5 mld funtów w modernizację swoich istniejących placówek i otwieranie nowych.

Kraj, 4 listopada 2015

SMG: rynek reklamy TV wzrósł po 9 miesiącach o 4,2 proc.

Agencja estymuje, że wzrost inwestycji w reklamę telewizyjną w całym roku 2015 wyniesie 4,5 proc.

Zagranica, 3 listopada 2015

Lidl uczy na Wyspach, jak przygotować się do świąt

W Anglii ruszają przygotowania świątecznej komunikacji marketingowej.

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Zagranica, 1 października 2015

Tesco spróbuje zmienić układ sklepów

W najbliższych tygodniach detalista w 50 lokalizacjach w Wlk. Brytanii rozpocznie testy nowego układu półek i ekspozycji towarów.

Kraj, 25 września 2015

Lidl odświeża markę piw Argus

Ich nowy wizerunek opracowała agencja kreatywna Brand & Design Delikatessen.

Zagranica, 8 września 2015

Tesco sprzedaje swój biznes w Korei Płd.

Transakcja, która ma się zamknąć kwotą ponad 6 mld dolarów, będzie jedną z największych w historii azjatyckiej przedsiębiorczości detalicznej.

Zagranica, 8 września 2015

Lidl chce być bliżej mam

Sieć na Wyspach wchodzi w buty Asdy.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Lidl podbija Instagrama

Sieć wchodzi do kolejnego kanału social media.

Zagranica, 17 czerwca 2015

Lidl ogłasza przetarg na media

W Wielkiej Brytanii budżet marketera szacuje się na 50 mln funtów.

Kraj, 10 czerwca 2015

Henryk Kania chwali się wzrostami

Według danych GfK Polonia wędliny producenta w I kwartale 2015 r. trafiły do 29 proc. polskich domów.

Zagranica, 20 maja 2015

Aldi wejdzie na włoski rynek

Niemiecki detalista wybrał kolejny cel ekspansji po raz pierwszy od 2008 r.

Kraj, 14 maja 2015

SMG Starlink: polski rynek reklamy w I kwartale wzrósł o 2,5 proc.

Czynnikiem, który w największym stopniu pozytywnie oddziaływał na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków reklamowych sektorów handel oraz produkty farmaceutyczne i leki, jak również stabilna sytuacja w sektorze FMCG.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Lidl przenosi budżet mediowy do MediaComu

Jedna z największych sieci sklepów rozstrzygnęła przetarg na planowanie i zakup mediów. Jak wynika z naszych informacji, marketer przeniesie budżet z Havas Media do MediaComu.

Kraj, 26 marca 2015

Rośnie rynek makaronów specjalnych

W ub.r. rynek makaronów w Polsce zanotował 2-procentowy wzrost ilościowy. Marki własne rosną w siłę - wynika z danych GfK.

Kraj, 13 marca 2015

Zakłady Mięsne Henryk Kania notują 108-proc. wzrost zysku

Spółka prezentuje wyniki za 2014 r.

Kraj, 3 marca 2015

"SME": Tesco rozważa wycofanie się z Polski, Czech, Słowacji i Węgier

Wobec problemów finansowych brytyjska sieć handlowa rozważa ponoć sprzedaż biznesu w czterech krajach regionu wspólnie lub na każdym z rynków osobno. W Polsce sieć zamknęła właśnie cztery placówki, wkrótce dwie kolejne.

Zagranica, 16 lutego 2015

Lidl i Aldi w wyścigu o pozycję lidera

Na Wyspach marketerzy podnieśli wydatki na reklamę, po tym jak zdobyli razem 10 proc. rynku.

Kraj, 12 lutego 2015

Lidl zachwala "Chrupiące z pieca" pieczywo [wideo]

Za kreację kampanii odpowiada agencja GPD.

Kraj, 27 stycznia 2015

Kantar Media: Aflofarm, Kino Świat i Orange w 2014 r. wydały na reklamę najwięcej

Banki i większość telekomów poza ścisłą czołówką.

Zagranica, 23 stycznia 2015

Lidl szybko rośnie w Irlandii Północnej

Sieć zanotowała w ubiegłym roku wzrost sprzedaży na poziomie 12,9 proc.

Kraj, 14 stycznia 2015

Wide Open połączy się z GPD

Agencja full service zintegruje w swoich strukturach siostrzaną agencję interactive.

Zagranica, 9 stycznia 2015

Tesco ogłasza bezprecedensowy plan biznesowy

Dave Lewis, prezes Tesco, ogłosił bezprecedensowy w 96-letniej historii tej sieci plan biznesowy. Sieć będzie redukować ceny i zatrudnienie, zamykać i odsprzedawać nierentowne sklepy. Ma to przynieść redukcję kosztów na pułapie blisko 380 milionów dolarów.

Kraj, 26 listopada 2014

Lidl idzie na noże

Sieć dyskontów startuje z przedświąteczną promocją z nożami w roli głównej.

Zagranica, 24 listopada 2014

Lidl trafia na Wyspach w dziesiątkę ofertą snobistycznego jedzenia

Sklepy sieci na Wyspach zadrżały po tym, jak Lidl ogłosił, że sprzedaje pakiety sześciu ostryg za 2,79 funta.

Kraj, 27 października 2014

Polska spływa kawą i herbatą

Sieć sklepów Lidl tydzień tematyczny rozpoczyna publikacją wyników badań na temat preferencji Polaków.

Zagranica, 13 października 2014

Lidl na Wyspach chce stworzyć grupę ambasadorów marki

Sieć zapewnia, że nie ustaje w badaniu potrzeb konsumentów.

Zagranica, 2 września 2014

Jeden z głównych udziałowców znacząco redukuje zaangażowanie w Tesco

Siódmy co do wielkości udziałowiec brytyjskiej sieci, amerykański fundusz Harris Associates, sprzedał blisko dwie trzecie swoich udziałów w spółce. Jego zdaniem inwestowanie w Tesco "staje się zbyt ryzykowne".

Zagranica, 2 września 2014

Nowa kampania Lidla na Wyspach Brytyjskich

Startująca za kilka dni kampania, która potrwa przez najbliższe sześć miesięcy, ma wyjaśnić konsumentom, "jak nowoczesny jest dzisiejszy Lidl". Warte 20 mln funtów działania komunikacyjne zostały przygotowane przez TBWA\London.

Zagranica, 29 sierpnia 2014

Lidl na Wyspach z kolejną kampanią chce trafić do zamożnych

Działania mają podkreślać nowoczesność sieci i docierać do bardziej zamożnych klientów - wartość kampanii wynosi 20 mln funtów.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Zdrowe żywienie dzieci podstawą kampanii "Back to school" Lidla

Działania realizowane są przez GPD, VML i Havas Media.

Zagranica, 22 sierpnia 2014

Lidl stawia na kobiecą modę

Sieć dyskontowa z mocnym uderzeniem odzieżowym na Wyspach.