M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Linea Recta Polska (firma)"

Kraj, 10 marca 2014

Monika Donner i Łukasz Janowski tworzą Bluecloud w grupie OEX

Zespół Bluecloud będzie dostarczać rozwiązania strategiczno-kreatywne dla klientów OEX.

Kraj, 15 stycznia 2014

Linea zmienia się w Unique One

"Znamy się na ludziach" - to claim kampanii teaserowej oraz nowa strategia agencji Unique One.

Kraj, 3 października 2013

KitKat z androidową loterią

W konkursie do wygrania 1000 tabletów.

Kraj, 29 kwietnia 2013

Winiary wystartowały z promocją konsumencką

Pula nagród w loterii to ponad 320 tys. zł.

Kraj, 20 grudnia 2011

First Line Polska testuje narzędzie badawcze

Agencja będzie badać koncepty BTL.

Kraj, 25 listopada 2011

First Line chce oferować marketing taktyczny

Nowa agencja na rynku chce skusić klientów ofertą szybkich, skutecznych projektów komunikacyjnych.

Kraj, 22 lipca 2011

Gerber rozdaje becikowe

Nestle rozdaje w loterii wspierającej sprzedaż produktów tej marki nagrody o wartości 1 tys. zł.

Kraj, 22 lutego 2011

Link4 kusi kierowców voucherami na paliwo

Do 4 kwietnia ubezpieczyciel rozda 120 kart o łącznej wartości blisko 200 tys. zł na tankowanie na stacjach Orlen i Bliska.

Kraj, 30 listopada 2010

Nestle Polska i Intermarche realizują wspólną promocję

W puli akcji nagrody o łącznej wartości ponad 80 tys. zł

Kraj, 6 maja 2010

Nowe twarze w Media Shopie i Fabryce Pomysłów

Katarzyna Stępień w Media Shopie, a Bartosz Kośmider w Fabryce Pomysłów wzmocnili grupę SparkPark.

Kraj, 11 marca 2008

Castrol rozdaje bilety na Euro 2008

Castrol jako sponsor mistrzostw Euro 2008 proponuje swoim klientom konkurs, w którym można zdobyć bilety na mecz grupowy z udziałem...

Kraj, 10 stycznia 2008

Sprostowanie: Colgate-Palmolive i jego agencje

W związku z informacją w DS "MMP" z 7 stycznia br. Colgate-Palmolive wyjaśnia, że przetarg, o którym pisaliśmy, dotyczył działań...

Przetargi, 7 stycznia 2008

Colgate-Palmolive Poland wybrał dwie agencje kreatywne

Colgate-Palmolive Poland wybrał dwie agencje, z którymi nawiąże współpracę w zakresie kreacji. Jedną z firm, które wyłoniono w rozpisanym w...

Kraj, 3 września 2007

Linea Recta realizuje projekt "Krocie za Łakocie" marki Winiary

Agencja promocyjna Linea Recta Polska przygotowała promocję wspierającą sprzedaż Deserów Winiary. Promocja pod nazwą "Krocie za Łakocie" potrwa do końca...

Kraj, 18 maja 2007

Nestle Polska wspiera w miejscu sprzedaży loterię Winiar

W hipermarketach Real i Tesco wystartowała kampania reklamowa informująca o nowej loterii promocyjnej, jaką przygotowała firma Nestle Polska. Wykorzystywane są...