M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Link4 (firma)"

Przetargi, 2 grudnia 2015

Link4 kończy przetarg bez rozstrzygnięcia

Oficjalnym powodem są "zmiany w zakresie strategii komunikacji".

Kraj, 1 grudnia 2015

Marta Baran dyrektorem ds. badań marketingowych i mediów w Link4

Ma ponad 10-letnie doświadczenie w sektorze ubezpieczeń.

Kraj, 18 listopada 2015

Katarzyna Jóźwik przeszła z Link4 do Vivusa

Była szefowa strategii i marketingu firmy ubezpieczeniowej powraca do branży pożyczkowej. W Vivusie będzie commercial directorem.

Kraj, 18 listopada 2015

Bartosz Kwieciński nowym szefem marketingu Link4

Menedżer związany z firmą od wielu lat przejął obowiązki po Katarzynie Jóźwik.

Kraj, 5 listopada 2015

Łukasz Wiśniewski dyr. ds. produktu i mediów w K2 Media

Przez ostatnie lata związany był ze strukturami SMG.

Kraj, 28 września 2015

Elżbieta Wójcik będzie dyrektorem ds. rynku masowego i członkiem zarządu T-Mobile Polska

Obecna wiceprezes Avivy, odpowiadająca za biznes direct i marketing grupy, ma 12-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej.

Przetargi, 21 września 2015

Fenomem wygrał obsługę Link4 w social mediach

Umowa będzie obowiązywać przez dwa lata.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Link4 rośnie

Pod skrzydłami PZU Link4 zwiększa skalę działalności; rusza nowa kampania, na przełomie roku nowe logo i identyfikacja.

Kraj, 27 sierpnia 2015

Potężny spadek rentowności ubezpieczeń komunikacyjnych PZU

Wojna cenowa i konsolidacja Link4 negatywnie przełożyły się na wyniki największego ubezpieczyciela w najbardziej masowym segmencie.

Kraj, 27 lipca 2015

Anna Roman-Pluta strategy directorem w Change

Wcześniej pracowała w Havas Worldwide.

Kraj, 14 maja 2015

Adam Śmiłowski dołączył do Grey Group 
jako strategic operations director

Jego rolą będzie współdziałanie z zarządem w budowaniu nowoczesnej grupy komunikacyjnej zorientowanej na innowacyjne kanały i usługi digitalowe.

Kraj, 18 lutego 2015

Katarzyna Jóźwik będzie odpowiadała za marketing i rozwój Link4

Była dyrektor marketingu firmy pożyczkowej Provident Polska będzie nową szefową marketingu firmy ubezpieczeniowej Link4, należącej do PZU.

Kraj, 18 lutego 2015

Katarzyna Szerling nową dyrektor marketingu Providenta

Ze stanowiska dyrektora departamentu CRM awansuje na dyrektora pionu marketingu.

Kraj, 29 stycznia 2015

Koncepcja dwóch marek jednym z filarów strategii PZU do 2020 r.

Zostanie utrzymana niezależność i "elastyczność organizacyjna" Link4.

Kraj, 8 stycznia 2015

Link4 znów muzycznie i z przymrużeniem oka

Od początku roku Link4 startuje z kampanią pakietu ubezpieczeń OC i AC.

Kraj, 9 grudnia 2014

Wśród największych towarzystw w rynku OC komunikacyjnego rośnie Hestia i Compensa

Rosną też Proama i Liberty Ubezpieczenia. PZU, Warta, MTU, Uniqa tracą.

Kraj, 4 grudnia 2014

Link4 szuka szefa marketingu

Maciej Marszałek, który przez pół roku pełnił tę funkcję, przeszedł do Grupy Axa.

Kraj, 22 października 2014

PZU ma dla Link4 ambitne cele, więc może zwiększyć jego budżet reklamowy

W tym roku Link4 ma zebrać 420 mln zł składek, a w przyszłym pół miliarda. Za cztery lata miliard. Ma w tym pomóc zwiększony budżet reklamowy. Szykuje się też rebranding.

Kraj, 17 października 2014

Krzysztof Rejek nowym art directorem w E-point

Software house wzmacnia kompetencje kreacyjne.

Kraj, 3 września 2014

BNP Paribas przejmie BGŻ. Marka pozostanie

KNF zgodziła się także na przejęcie Link4 przez PZU.

Kraj, 8 sierpnia 2014

UOKiK wydał zgodę na połączenie PZU i Link4

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na przejęcie przez PZU internetowego konkurenta.

Kraj, 25 lipca 2014

Maciej Marszałek dyrektorem pionu marketingu Link4

Jednocześnie dyrektorem departamentu eBusiness i sprzedaży direct w Link4 zostaje Marta Perwenis.

Kraj, 9 czerwca 2014

Grupa Eurozet ma nowego dyrektora działu online

Tomasz Sofuł zajmie się wdrożeniem strategii rozwoju serwisów internetowych stacji grupy oraz rozwiązaniami mobilnymi.

Kraj, 22 kwietnia 2014

PZU kupuje Link4 za 90 mln euro

Polski ubezpieczyciel kupi też od brytyjskiego RSA firmy ubezpieczeniowe na Litwie i Łotwie - tamtejszych liderów, a także w Estonii. Za nie zapłaci 270 mln euro.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Ryś w zespole Isobar Poland

Agencja zatrudnia senior art directora.

Kraj, 12 marca 2014

Powstała nowa agencja PR i social media - Zoom BSC

Prezesem agencji jest Sławomir Żurek, rozwijaniem działu PR zajmują się Agnieszka Pietrzak i Sylwia Maj, a realizacją projektów socialmediowych kieruje Marta Odrzywolska.

Kraj, 4 marca 2014

Uczestnicy talent show w kampanii Link4

Kreację przygotowała agencja Brasil.

Kraj, 24 lutego 2014

Dobry rok Link4

Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników finansowych w 2013 roku - komentuje Lidia Fido, dyrektor pionu finansów i członek zarządu Link4.

Kraj, 23 stycznia 2014

Link4 sprawdza kierowców w Facebooku

Konkurs prowadzi agencja Lubię To - Social Media Agency.

Kraj, 9 stycznia 2014

Natalia Karawajczyk i Kuba Turczyński w JWT Warszawa

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 31 lipca 2013

Tomasz Borchowiec szefem marketingu Prudentiala

W ostatnim czasie związany był z grupą kapitałową Rovese, właścicielem marek Cersanit i Opoczno, gdzie pracował na stanowisku global brand managera.

Kraj, 15 lipca 2013

Odrzucony pozew zbiorowy pośredników ubezpieczeniowych wobec Link4

Sąd uznał, że naruszenie dóbr osobistych nie może być podstawą dochodzenia roszczeń w postępowaniu zbiorowym.

Kraj, 8 lipca 2013

W ciągu czterech miesięcy ubezpieczyciele wydali na reklamy o 30 proc. więcej

W odróżnieniu od banków firmy ubezpieczeniowe zwiększają nakłady reklamowe.

Kraj, 18 czerwca 2013

Payback promuje się, pomnażając punkty

Im więcej osób przystąpi do promocji, tym więcej punktów otrzyma.

Kraj, 7 maja 2013

Film Reaktor i Brasil dla Link4

Ubezpieczyciel promuje nową ofertę OC.

Kraj, 6 maja 2013

Świetne wyniki Proamy - blisko 140 mln zł składek w ub.r.

Firmy ubezpieczeniowe, jak Axa Direct czy Liberty Direct, które weszły na nasz rynek kilka lat temu, na taki wynik musiały pracować 3-4 lata.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Karwowski i Pietrzykowski w Plej

Agencja wzmacnia zespół.

Przetargi, 2 kwietnia 2013

Wyjaśnienie: Link4 nie prowadziło oficjalnego przetargu

Link4 poszerza zakres współpracy z Grupą Starcom MediaVest.

Przetargi, 28 marca 2013

Next odpowiada za social media Link4

Poprzednio te projekty prowadziła agencja Hypermedia Isobar.

Kraj, 27 marca 2013

Krzysztof Dębowski w zarządzie Beemail

Dębowski nabył 70 proc. udziałów w spółce od Tyler & Cook Capital Fund LLC.

Kraj, 28 lutego 2013

Kanał Getin Banku w YT deklasuje rywali

Spośród top 20 brandowych kanałów w YouTube Getin Bank miał najwyższą dynamikę odsłon.

Kraj, 8 lutego 2013

Polacy kupili 5,2 mln ubezpieczeń direct za 1,2 mld zł

Na ubezpieczenia w sprzedaży bezpośredniej wydaliśmy o ponad 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

Kraj, 6 lutego 2013

Red8 Advertising wygrała budżet reklamowy Axa Direct

Ubezpieczyciel wybrał nową agencję.

Kraj, 5 lutego 2013

Link4 w programie Payback

Premium Club, główny konkurent Paybacka, traci jednego z trzech kluczowych partnerów.

Kraj, 1 lutego 2013

Lowe GGK wzmacnia dział kreacji

Sylwia Rękawek-Michoń obejmuje stanowisko senior art directora.

Kraj, 16 stycznia 2013

Masaj i trzy woły, czyli nowa kampania Link4

Czy Masaj, który ma trzy woły, jest bogaty? A Eskimos, który ma cztery psy? Odpowiedzi zna Link4.

Kraj, 4 stycznia 2013

Polisy Link4 w placówkach InPostu

Ubezpieczyciel współpracuje z operatorem pocztowym.

Kraj, 6 grudnia 2012

Dominika Kraśko-Białek odchodzi z Avivy

Zarządzanie działem marketingu przejęła Elżbieta Wójcik.

Kraj, 29 czerwca 2012

Link4 wygrywa z PIPUiF w II instancji

Agenci muszą przeprosić ubezpieczyciela i przekazać 40 tys. zł na organizację charytatywną.

Kraj, 28 maja 2012

Sąd Najwyższy: Link4 nie wprowadzał w błąd

Sąd Najwyższy oddalił skargę kasacyjną PIPUiF, potwierdził jednak, że ubezpieczyciel naruszył dobre obyczaje w reklamie.