Startują działania wspierające promocję loterii - w telewizji i w digitalu.
Postępowanie dotyczy głównie obsługi kontentowej w digitalu i social mediach.
Od maja fabryką zarządza Robert Gulczyński.
Marka z portfolio Nestle wraz z Orange startują z promocją konsumencką.
Nestle promuje swoją markę pod hasłem "Poradnik przywódcy stada".
Wafelek Princessa odświeża opakowanie i komunikację swoich słodyczy, przygotowuje też specjalną świąteczną ofertę.
Do 2015 r. mają zmienić się receptury 20 produktów.
Relaunch z odświeżonym opakowaniem będzie komunikowany w mediach.
Marketer w tym roku wydał w mediach kilkadziesiąt procent mniej niż przed rokiem.
Marketer zachęca konsumentów do zakupu w nowej akcji promocyjnej.
Marketer planuje kontynuację rozwoju odpowiedzialnej komunikacji z konsumentami oraz promocję zdrowej i rozważnej konsumpcji i aktywnego trybu życia.
Marketer prowadzi dla nich loterię konsumencką.
Loteria ma przybliżyć konsumentom pełną ofertę marketera.
Kampania powstała we współpracy z agencjami 3M Projekt i MEC.
Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.
Pasjonaci reklamy poszukiwani przez San Markos.
Poznańska spółka Atvertin, właściciel i operator sieci digital signage, rozpoczęła realizację kampanii reklamowych dla trzech producentów słodyczy. Od września br....
Wojciech Osiński jest nowym kierownikiem marketingu działu słodyczy Nestlé Polska. Zastąpił Radosława Marciniaka, który objął stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów...
Norweg Michael Hansen dołączył do działu kreacji agencji Change Communications. Jako art director będzie pracował w teamie z Robertem Olszewskim,...
Kanał 4fun.tv rozpoczyna kampanię promującą marką batonów Lion (należącą do Nestle) i jej nowy wariant Peanut. W tym celu stworzony...
Nestle Polska przeprowadza zmiany w rodzinie batonów marki Lion. Na rynku pojawił się baton Lion Peanut ze zwiększoną ilością orzeszków...
Agencja reklamowa JWT poszerza zakres współpracy z firmą Nestle w Wielkiej Brytanii, Rumunii i w Czechach. W Wielkiej Brytanii agencja...
Ruszyła telewizyjna kampania batonów Lion (Nestle). Agencja Lowe GGK, autor kreacji, wykorzystała w roli głównego bohatera reklam aktora występującego w...
Nestle rozpoczyna promocję batonów marki Lion pod nazwą "Africa Expedition". Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań...
Lowe GGK zrealizowała billboard sponsorski marki Lion należącej do portfolio Nestle SA. Jest on emitowany w czwartki w TVP1 bezpośrednio...
Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...
Agencja reklamowa JWT wygrała przetarg na realizację kampanii dotyczącej wspólnej promocji kilku marek Nestle (Princessa, KitKat, Lion i Areo). Do...
Nestle Polska przygotowała świąteczną ofertę słodyczy. Ciekawostką są produkty, które nie figurują w portfolio firmy w Polsce. A są to...
Koncern Nestlé sprzedaje markę Goplana bydgoskiej firmie Jutrzenka. Nestlé Polska SA i Société des Produits Nestlé SA podpisały z PC...
Agencja reklamowa J. Walter Thompson (JWT) z Frankfurtu będzie obsługiwać w Niemczech budżety strategiczno-kreatywne wszystkich marek słodyczy należących do koncernu...
Nestle wprowadziło kolejną odmianę batonu Lion - baton z orzechami arachidowymi. Lion Peanut jest adresowany do osób aktywnych, w wieku...