M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lion (marka)"

Kraj, 4 listopada 2015

Fabryka lodów Nestle Schöller w Namysłowie ma nowego dyrektora

Dariusz Put jest związany z produkcją lodowych deserów marki od 22 lat.

Kraj, 26 sierpnia 2015

Lion rozdaje internety

Marka z portfolio Nestle wraz z Orange startują z promocją konsumencką.

Kraj, 3 marca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland to nowa nazwa agencji

Zmieniona zostanie również identyfikacja 
wizualna agencji.

Kraj, 11 lutego 2015

Lion startuje z kampanią

Nestle promuje swoją markę pod hasłem "Poradnik przywódcy stada".

Kraj, 5 listopada 2014

T-Mobile z Frugo w Biedronce

A Orange z Lay'sami (Frito Lay Poland).

Kraj, 13 sierpnia 2014

Nestle wprowadza lodowe multipaki

Firma na okres letni zdecydowała się na opakowania zbiorcze lodów Kaktus, Pirulo Banani, Nesquick, Kit Kat i Lion.

Kraj, 5 marca 2014

Batony Lion dają dostęp do internetu [wideo]

Nestle Polska we wspólnej akcji z Orange.

Kraj, 13 listopada 2013

Nestle przygotowuje się do świąt

Wafelek Princessa odświeża opakowanie i komunikację swoich słodyczy, przygotowuje też specjalną świąteczną ofertę.

Kraj, 14 marca 2013

Lion zaryczy w mediach

Rusza nowa kampania batonu Nestle.

Kraj, 6 listopada 2012

Nestle rozpoczyna kampanię TV wspierającą płatki Lion

Produkt adresowany jest głównie do młodzieży.

Kraj, 29 października 2012

Nestle pracuje nad recepturą płatków śniadaniowych

Do 2015 r. mają zmienić się receptury 20 produktów.

Kraj, 18 września 2012

Baton Lion w nowej odsłonie

Relaunch z odświeżonym opakowaniem będzie komunikowany w mediach.

Kraj, 27 lipca 2012

Nestle radykalnie zredukowało wydatki na reklamę

Marketer w tym roku wydał w mediach kilkadziesiąt procent mniej niż przed rokiem.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Nestle z nową loterią słodyczy

Marketer zachęca konsumentów do zakupu w nowej akcji promocyjnej.

Kraj, 20 kwietnia 2012

Piłkarski Lion od Nestle

Marketer wprowadza limitowaną wersję batona.

Kraj, 4 kwietnia 2012

70 proc. wydatków Nestlé na kampanie wellness

Marketer planuje kontynuację rozwoju odpowiedzialnej komunikacji z konsumentami oraz promocję zdrowej i rozważnej konsumpcji i aktywnego trybu życia.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Nestle już promuje swoje lodowe marki

Marketer prowadzi dla nich loterię konsumencką.

Kraj, 15 marca 2012

Nestle po raz pierwszy ze wspólną akcją dla wszystkich marek słodyczy

Loteria ma przybliżyć konsumentom pełną ofertę marketera.

Przetargi, 13 marca 2012

Nestle z JWT Warszawa

Lowe GGK traci budżet Princessy i Liona.

Kraj, 3 lutego 2012

Nestle z loterią pieniężną

Kampania powstała we współpracy z agencjami 3M Projekt i MEC.

Kraj, 3 października 2011

Nestle rozdaje kieszonkowe

Marketer rusza z loterią "Kieszonkowe za 1 baton".

Kraj, 16 września 2011

Nominowni - XII edycja Effie Awards

Znamy 38 prac, które zostały wyłonione spośród 103 nadesłanych zgłoszeń.

Kraj, 15 czerwca 2011

Nestle wprowadza loda do obierania

Lodowa nowość jest wspierana kampanią w mediach.

Artykuły weekendowe, 8 października 2010

Rekrutacja na słodko

Pasjonaci reklamy poszukiwani przez San Markos.

Kraj, 21 lipca 2010

Lion po relaunchu

Nestle Polska przeprowadziło relaunch batona Lion.

Kraj, 30 września 2009

Atvertin realizuje projekty dla producentów słodyczy

Poznańska spółka Atvertin, właściciel i operator sieci digital signage, rozpoczęła realizację kampanii reklamowych dla trzech producentów słodyczy. Od września br....

Kraj, 2 września 2009

Osiński kierownikiem marketingu działu słodyczy w Nestle Polska

Wojciech Osiński jest nowym kierownikiem marketingu działu słodyczy Nestlé Polska. Zastąpił Radosława Marciniaka, który objął stanowisko kierownika ds. kluczowych klientów...

Kraj, 15 stycznia 2009

Michael Hansen art directorem w Change Communications

Norweg Michael Hansen dołączył do działu kreacji agencji Change Communications. Jako art director będzie pracował w teamie z Robertem Olszewskim,...

Kraj, 13 sierpnia 2008

Marka Lion ma specjalny programming w 4fun.tv

Kanał 4fun.tv rozpoczyna kampanię promującą marką batonów Lion (należącą do Nestle) i jej nowy wariant Peanut. W tym celu stworzony...

Kraj, 10 lipca 2008

Nestle promuje zmienione Liony

Nestle Polska przeprowadza zmiany w rodzinie batonów marki Lion. Na rynku pojawił się baton Lion Peanut ze zwiększoną ilością orzeszków...

Zagranica, 8 listopada 2007

JWT rozszerza zakres współpracy z Nestle w Europie

Agencja reklamowa JWT poszerza zakres współpracy z firmą Nestle w Wielkiej Brytanii, Rumunii i w Czechach. W Wielkiej Brytanii agencja...

Kraj, 26 czerwca 2007

Lowe GGK i MEC przygotowały kampanię telewizyjną Liona

Ruszyła telewizyjna kampania batonów Lion (Nestle). Agencja Lowe GGK, autor kreacji, wykorzystała w roli głównego bohatera reklam aktora występującego w...

Kraj, 18 września 2006

Nestle chce wyróżnić Lion promocją konsumencką "Africa Expedition"

Nestle rozpoczyna promocję batonów marki Lion pod nazwą "Africa Expedition". Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży, wyróżnienie się wśród działań...

Kraj, 12 września 2006

Lowe GGK prawdopodobnie będzie obsługiwać markę Lion (Nestle), sieciowego klienta JWT

Lowe GGK zrealizowała billboard sponsorski marki Lion należącej do portfolio Nestle SA. Jest on emitowany w czwartki w TVP1 bezpośrednio...

Kraj, 14 lutego 2006

Nestle ufundowało nagrody za ponad 0,5 mln zł w walentynkowej promocji wafli

Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...

Przetargi, 13 lutego 2006

JWT wygrała przetarg na obsługę nowego projektu Nestle

Agencja reklamowa JWT wygrała przetarg na realizację kampanii dotyczącej wspólnej promocji kilku marek Nestle (Princessa, KitKat, Lion i Areo). Do...

Kraj, 23 listopada 2005

Nowości w świątecznej ofercie Nestle Polska, brak wsparcia mediowego

Nestle Polska przygotowała świąteczną ofertę słodyczy. Ciekawostką są produkty, które nie figurują w portfolio firmy w Polsce. A są to...

Kraj, 15 października 2004

Jutrzenka kupuje markę Goplana od koncernu Nestlé

Koncern Nestlé sprzedaje markę Goplana bydgoskiej firmie Jutrzenka. Nestlé Polska SA i Société des Produits Nestlé SA podpisały z PC...

Zagranica, 24 lipca 2002

Nestle poszerza współpracę z J. Walter Thompson w Niemczech

Agencja reklamowa J. Walter Thompson (JWT) z Frankfurtu będzie obsługiwać w Niemczech budżety strategiczno-kreatywne wszystkich marek słodyczy należących do koncernu...

Kraj, 26 października 2001

Nowa odmiana batonu Lion firmy Nestle

Nestle wprowadziło kolejną odmianę batonu Lion - baton z orzechami arachidowymi. Lion Peanut jest adresowany do osób aktywnych, w wieku...