M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lisner (firma)"

Przetargi, 4 lutego 2014

Starcom przejmuje obsługę marek Lisner i Muller

Marketer przenosi obsługę swoich brandów do zwycięskiego domu mediowego.

Przetargi, 8 stycznia 2014

Lisner finalizuje przetarg na media

Marketer jest na etapie końcowych negocjacji z wybranymi domami mediowymi.

Przetargi, 2 grudnia 2013

Lisner i Muller przeglądają oferty domów mediowych

MEC broni obsługi budżetów obu firm.

Kraj, 28 maja 2013

Lisner ruszył ze wsparciem Pastelli

Kampania potrwa cztery miesiące.

Kraj, 17 grudnia 2012

Barbara Gruchman account directorem w GPD

Poprzednio odpowiadała za stworzenie jednostki agencyjnej GPD w Bukareszcie.

Kraj, 21 września 2012

Bartosz Olejarski awansował w GSK

Został członkiem zarządu oraz business unit directorem.

Kraj, 15 marca 2012

Lisner wspiera linię Salateria [wideo]

Głównym bohaterem spotu jest królik szukający świeżych warzyw m.in. w muzeum i chłodni.

Kraj, 6 marca 2012

Muller będzie współpracował z agencjami wyłącznie projektowo

Przetargów na projekty można spodziewać się dopiero po zakończeniu łączenia firmy z Lisnerem.

Kraj, 22 lutego 2012

Cwojdziński zajmie się marką Müller

Były trade marketing manager Kompanii Piwowarskiej pokieruje działaniami marketingowymi marki Müller.

Kraj, 14 lutego 2012

Lewandowski szefem marketingu Lisnera i Müllera

Po połączeniu obu firm szefem marketingu został Sebastian Lewandowski.

Kraj, 3 lutego 2012

Marcin Fuszpaniak w zarządzie Prasy Poznańskiej

Menedżer będzie zarządzał działem marketingu oraz nadzorował procesy produktowe i sprzedażowe.

Kraj, 20 grudnia 2011

Lisner przejmuje marketing Mullera i zmienia dom mediowy

Za zarządzanie marketingiem Müller Dairy Polska będzie teraz odpowiedzialny Lisner, a za obsługę mediową połączonych budżetów - MEC.

Kraj, 28 listopada 2011

Lisner inwestuje w nową kategorię produktową

Marketer wchodzi w kategorię sosów i dressingów, wprowadzając nową markę Livio.

Kraj, 14 listopada 2011

Inna obsługa social mediów w Interactive Solutions

Agencja likwiduje dział social media, stawiając na wiedzę na ten temat w każdym teamie pracującym dla klienta.

Kraj, 4 listopada 2011

Poznań rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową

Działania, do których kreację przygotowała agencja reklamowa Just, inaugurują projekt Konsorcjum Marki Poznań.

Kraj, 26 października 2011

Topowe marki w Konsorcjum Marki Poznań

Wspólnie z władzami Poznania będą swoimi działaniami promować miasto.

Kraj, 1 czerwca 2011

Knorr - Marką Roku, a Carlsberg Polska - Marketerem Roku 2010 według "MMP"

Redakcja miesięcznika w nowej edycji raportu specjalnego "Marka i Marketer Roku" przyznała też kilkanaście wyróżnień.

Kraj, 9 maja 2011

Lisner wspiera sprzedaż marki Salateria

Chce powtórzyć efekt działań marketingowych z ubiegłego roku, kiedy to udziały w rynku marketera wzrosły o cztery punkty procentowe.

Kraj, 26 października 2010

Sales Link tworzy nowe stanowisko

Stanowisko head of concept w strukturach agencji objął Bartek Kmieć.

Kraj, 30 września 2010

Lisner ma nowego szefa marketingu

Menedżer odpowiedzialny za wprowadzenie marek Pastella i Salateria kieruje marketingiem firmy.

Kraj, 28 września 2010

Lisner odświeża markę i chce mieć 25 proc. udziałów w rynku

Po zakończeniu zmian własnościowych Lisner przygotowuje się do sezonu przedświątecznego. Odświeża wizerunek marki, szykuje kampanię reklamową.

Kraj, 13 września 2010

Armand Ziemiński strategiem w PZL

Nowy strateg zastąpił Krzysztofa Dworzyńskiego w zespole PZL Nawigacja.

Kraj, 4 lutego 2009

Grzegorz Markowski przechodzi do Corporate Profiles Consulting

Do firmy Corporate Profiles Consulting (Grupa DDB), zajmującej się doradztwem strategicznym w marketingu i komunikacji, dołączają Aleksandra Jaworska-Surma oraz Grzegorz...

Kraj, 16 lipca 2008

Lisner wspiera akcją samplingową nowe produkty z portfolio

Pod hasłem "Nudnym przekąskom mówimy stop" ruszyła akcja promocyjna nowych sałatek marki Lisner, które w sprzedaży pojawiły się w czerwcu...

Kraj, 6 maja 2008

Cruso PR przygotowała kampanię preparatu Hedrin

Agencja Cruso Public Relations rozpoczęła realizację kampanii PR dla preparatu Hedrin (Thornton & Ross), który pomaga pozbyć się wszawicy głowowej....

Kraj, 1 kwietnia 2008

SC Johnson wspiera działaniami public relations markę Autan

Cruso Public Relations rozpoczyna realizację kampanii PR dla nowego produktu firmy SC Johnson - Autan Ochrona Przed Kleszczami. Głównym celem...

Kraj, 9 listopada 2006

Lisner realizuje promocję konsumencką

Firma Lisner przygotowała promocję konsumencką, w której do zdobycia jest kolekcja magnesów oraz tablica magnetyczna. Opracowanie komunikacyjne i kreację materiałów...

Kraj, 9 czerwca 2006

Uzupełnienie: Starcom Next partycypował w tworzeniu kampanii Pastelli

W uzupełnieniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" na temat internetowej kampanii "W Polsce trzeba posmarować" marki Pastella należącej do...

Kraj, 8 czerwca 2006

Lisner promuje pasty kanapkowe Pastella w internecie

"W Polsce trzeba posmarować" - pod takim hasłem na początku czerwca ruszyła przygotowana przez agencję PND Futura kampania internetowa promująca...