Marka zaprasza do udziału w akcji "21 dni dla pełnej ochrony jamy ustnej".
Jorge Mesquita na nowym stanowisku.
Gwiazdor piłkarskiej reprezentacji Urugwaju Luis Suarez, gryząc na boisku włoskiego rywala podczas wtorkowego (24 bm.) meczu w ramach mistrzostw świata, okazał się prawdziwą inspiracją dla twórców haseł reklamowych.
Szacowany na 200 mln funtów budżet mediowy marketer przeznaczy na kampanie w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).
Carat będzie bronić budżetu marketera.
JWT London zajmie się obsługą interaktywną Listerine należącej do Johnson & Johnson.
Polski oddział sieci reklamowej DDB przejmie główną rolę w regionie przy obsłudze budżetu reklamowego Johnson & Johnson.
Od przyszłego roku całościową obsługę reklamową marek Johnson's Baby, Penaten i Johnson's przejmie DDB. Budżet straci Lowe GGK.
Koncern Johnson & Johnson prowadzi międzynarodowy przetarg, w którym wybierze agencje digital do obsługi w Europie i Azji. W Europie...
Johnson & Johnson Poland poszerza ofertę marki płynu do płukania jamy ustnej Listerine. Do obecnych dotąd na rynku wariantów Coolmint...
Optimum Media OMD od kwietnia będzie kupowała media do kampanii marek OTC Pfizera. Do tego czasu za ich pełną obsługę...
Koncern Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy wart 750 mln dol. domom mediowym należącym do Interpublic Group - Initiative i Universal...
Firma farmaceutyczna Pfizer Polska wyróżniła agencję reklamową Nastawnia tytułem Preferred Vendor. Agencja pracowała dla takich marek Pfizera jak: Nicorette, Ben-Gay,...