M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Listerine (marka)"

Kraj, 21 lipca 2015

Lemon Sky J. Walter Thompson przygotowała kampanię dla Listerine

Agencja odpowiada za spot TV i materiały POS.

Kraj, 4 marca 2015

Listerine promuje się w wielokanałowej kampanii

Ruszyła bardzo intensywna kampania nowości w portfolio Johnson & Johnson. Za kreację telewizyjną odpowiada agencja DDB Tribal.

Zagranica, 15 grudnia 2014

Były prezes P&G zatrudniony przez Johnson & Johnson

Jorge Mesquita na nowym stanowisku.

Zagranica, 26 czerwca 2014

Urugwajski piłkarz zainspirował twórców reklam

Gwiazdor piłkarskiej reprezentacji Urugwaju Luis Suarez, gryząc na boisku włoskiego rywala podczas wtorkowego (24 bm.) meczu w ramach mistrzostw świata, okazał się prawdziwą inspiracją dla twórców haseł reklamowych.

Zagranica, 18 czerwca 2012

Johnson & Johnson ogłosił przetarg mediowy

Szacowany na 200 mln funtów budżet mediowy marketer przeznaczy na kampanie w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).

Zagranica, 15 czerwca 2012

Johnson & Johnson rozpoczyna przetarg mediowy w regionie EMEA

Carat będzie bronić budżetu marketera.

Kraj, 4 czerwca 2012

Platige Image dla kolejnych marek za granicą

Polskie studio stworzyło spoty dla takich marek, jak Kellogg's, Vinamilk i Listerine.

Kraj, 14 marca 2012

Lewandowska w Kimberly-Clark

Przeszła z Johnson & Johnson.

Zagranica, 13 czerwca 2011

Listerine w humorystycznej kampanii "Mouth vs Life"

Marka ruszyła z interaktywną kampanią wideo w serwisie YouTube.

Kraj, 1 marca 2011

J&J ma kolejną wersję Listerine

Planuje szerokie wsparcie nowości.

Zagranica, 18 lutego 2011

JWT obsługuje markę Listerine

JWT London zajmie się obsługą interaktywną Listerine należącej do Johnson & Johnson.

Kraj, 27 grudnia 2010

DDB regionalnym hubem J&J

Polski oddział sieci reklamowej DDB przejmie główną rolę w regionie przy obsłudze budżetu reklamowego Johnson & Johnson.

Kraj, 15 listopada 2010

DDB przejmie pełną obsługę Johnson's Baby

Od przyszłego roku całościową obsługę reklamową marek Johnson's Baby, Penaten i Johnson's przejmie DDB. Budżet straci Lowe GGK.

Zagranica, 30 października 2009

Johnson & Johnson szuka agencji digital w Europie i Azji

Koncern Johnson & Johnson prowadzi międzynarodowy przetarg, w którym wybierze agencje digital do obsługi w Europie i Azji. W Europie...

Kraj, 16 czerwca 2009

Johnson & Johnson poszerza markę Listerine i wspiera ją kampanią

Johnson & Johnson Poland poszerza ofertę marki płynu do płukania jamy ustnej Listerine. Do obecnych dotąd na rynku wariantów Coolmint...

Kraj, 25 stycznia 2007

Optimum Media OMD od kwietnia ma kupować media dla Pfizera

Optimum Media OMD od kwietnia będzie kupowała media do kampanii marek OTC Pfizera. Do tego czasu za ich pełną obsługę...

Zagranica, 27 listopada 2006

Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy do Initiative i Universal McCann

Koncern Pfizer przekazuje globalny budżet mediowy wart 750 mln dol. domom mediowym należącym do Interpublic Group - Initiative i Universal...

Kraj, 25 kwietnia 2005

Pfizer Polska wyróżnił agencję Nastawnia tytułem Preferred Vendor

Firma farmaceutyczna Pfizer Polska wyróżniła agencję reklamową Nastawnia tytułem Preferred Vendor. Agencja pracowała dla takich marek Pfizera jak: Nicorette, Ben-Gay,...