M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Locomotiva (firma)"

Kraj, 18 listopada 2011

Hajduk i Szwed wzmacniają Fabrykę Pomysłów

Dział kreacji agencji powiększył zespół.

Kraj, 27 lipca 2010

Dorota Okurowska account directorem w CAM Media

Nowa szefowa działu Creative Works przeszła z Wundermana.

Kraj, 23 lipca 2010

Locomotiva przygotowała imprezowe etykiety Desperadosa

Przez najbliższe dwa miesiące na rynku będzie dostępna limitowana seria piwa Desperados z trzema różnymi etykietami o imprezowym charakterze.

Przetargi, 22 lutego 2010

Grupa Żywiec prowadzi przetarg dotyczący obsługi piwa Specjal

Grupa Żywiec zaczęła przetarg, który ma na celu wybór agencji do reklamowej obsługi marki Specjal, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych...

Kraj, 12 października 2009

Magdalena Niechwiej nowym producentem filmów reklamowych w M5

Magdalena Niechwiej objęła stanowisko producenta w Studiu Filmowym M5. Zajmie się produkcją filmów reklamowych. Niechwiej przez ostatnie cztery lata pracowała...

Przetargi, 13 lipca 2009

Przetarg na obsługę Specjala - jest czy go nie ma?

Grupa Żywiec zaprzecza, jakoby prowadzony był przetarg na obsługę marki piwa Specjal. - Nie ma obecnie przetargu na Specjala. Agencją,...

Przetargi, 28 maja 2009

Grupa Żywiec prowadzi przetarg na obsługę piwa Specjal

Grupa Żywiec rozmawia z trzema agencjami na temat obsługi reklamowej marki Specjal ze swojego portfolio, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Są to:...

Kraj, 19 maja 2009

Locomotiva i Media Concept autorami projektu dla piwa Specjal

Na nośnikach reklamy zewnętrznej trwa kampania wizerunkowa piwa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec SA. Działania obejmują 27 miast trzech...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Grupa Żywiec ruszyła z kampanią repozycjonującą Stronga

Wczoraj wystartowała kampania reklamowa repozycjonująca markę Strong (Grupa Żywiec) - "Strong. Piwo w pełni. Dwusłodowe". Nowe pozycjonowanie piwa zbudowane zostało...

Przetargi, 11 lutego 2009

Hand Made obroniła obsługę marki Strong, a Grey traci obsługę Specjala

Grupa Żywiec zakończyła przetarg na komunikację ATL na ten rok dla marki Strong i do współpracy wybrała powtórnie agencję Hand...

Kraj, 20 listopada 2008

Michał Miś dyrektorem kreatywnym w Artegence

Michał Miś objął stanowisko dyr. kreatywnego w agencji interaktywnej Artegence. Zastąpił Bartłomieja Wyszyńskiego, dyr. ds. strategii Artegence, który tymczasowo pełnił...

Kraj, 28 października 2008

Strong rozdaje w promocji sztabki złota

Grupa Żywiec komunikuje za pomocą spotu reklamowego promocję konsumencką marki Strong. W promocji może wziąć udział każdy, kto kupi opakowania...

Kraj, 9 października 2008

Jaszczurki ruszają głowami na przystankach w kampanii Desperadosa

Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię wizerunkową marki piwa Desperados, która potrwa do listopada. Ze względu na target działania reklamowe obejmują sześć...

Kraj, 25 września 2008

Piwo Specjal wspierane projektem "Wśród swoich"

Grupa Żywiec wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem "Wśród swoich" markę piwa Specjal. Działania są częścią komunikacji mającej zapewnić marce obecność...

Kraj, 15 września 2008

Locomotiva przygotuje projekt społeczny wart 2,5 mln zł

Agencja reklamowa Locomotiva na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną prezentującą dorobek Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Kampania ZPORR...

Kraj, 9 września 2008

Królewskie promuje się jako sponsor Legii Warszawa

Grupa Żywiec wspiera kampanią pt. "Szalik" markę piwa Królewskie. Działania, które obejmują outdoor, prowadzone będą do października br. Kampania nawiązuje...

Kraj, 2 września 2008

Maciej Chojnowski i Andrzej Mrozowski trzecim teamem kreatywnym 4Frame

Do działu kreacji agencji reklamowej 4Frame dołączył nowy team kreatywny. Tworzą go Maciej Chojnowski, copywriter, i Andrzej Mrozowski, senior art...

Kraj, 28 sierpnia 2008

Ewaryst Fedorowicz ledwie po miesiącu przestał być szefem 4Frame

Ewaryst Fedorowicz nie pełni już funkcji dyrektora generalnego w firmie marketing services 4Frame. Rozstał się z agencją, jednak powody tej...

Kraj, 11 lipca 2008

Ewaryst Fedorowicz dyrektorem generalnym agencji 4Frame

Ewaryst Fedorowicz, który pod koniec maja rozstał się z agencją Locomotiva ( DS "MMP" z 26 maja br.), objął stanowisko...

Kraj, 26 maja 2008

Ewaryst Fedorowicz odchodzi z Locomotivy

Ewaryst Fedorowicz, dyrektor generalny agencji reklamowej Locomotiva, odchodzi z firmy. - Formuła mojego funkcjonowania w Locomotivie wyczerpała się - informuje...

Kraj, 14 maja 2008

Królewskie ponownie nawiązuje do piłkarskich motywów

Grupa Żywiec prowadzi kampanię reklamową piwa marki Królewskie pod hasłem "Znak króla". Projekt komunikacyjny wykorzystuje m.in. siatki wielkoformatowe w strategicznych...

Kraj, 14 maja 2008

Szczecin podkreśla wielokulturowość w promocji miasta

Ruszyła kampania billboardowa "Szczecin wita". Na ulicach miasta pojawiły się nośniki reklamowe witające turystów odwiedzających miasto. Zlokalizowane są przy trasach...

Przetargi, 6 maja 2008

WYG International przeprowadzi kampanię reklamową MPK Kraków

Agencja reklamowa WYG International wygrała przetarg na przeprowadzenie wizerunkowej kampanii reklamowej Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Krakowie (patrz DS "MMP" z...

Kraj, 4 kwietnia 2008

Grupa Żywiec wprowadza Desperados do szerokiej dystrybucji, planuje kampanię

Grupa Żywiec wprowadza do szerokiej dystrybucji piwo smakowe Desperados. Produkt był dostępny w Polsce od 2004 r., ale tylko w...

Przetargi, 18 lutego 2008

Grupa Żywiec szuka agencji dla marki Strong

Grupa Żywiec prowadzi przegląd agencji do realizacji strategiczno-kreatywnych działań związanych z marką Strong, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się...

Kraj, 20 czerwca 2007

List do redakcji: Kofeina odpowiada Ewarystowi Fedorowiczowi

W nawiązaniu do listu otwartego autorstwa Ewarysta Fedorowicza, dyrektora generalnego agencji reklamowej Locomotiva (opublikowanego w DS "MMP" z 12 czerwca...

Kraj, 12 czerwca 2007

List otwarty Ewarysta Fedorowicza do agencji Kofeina

Ewaryst Fedorowicz, dyrektor generalny agencji reklamowej Locomotiva, przesłał do redakcji DS "MMP" list otwarty adresowany do agencji reklamowej Kofeina następującej...

Kraj, 5 czerwca 2007

Uzupełnienie: Locomotiva autorem hasła "Małe jest kruche"

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" z 23 maja br. na temat projektu społecznego Ministerstwa Pracy i Polityki...

Kraj, 11 maja 2007

Dorota Okurowska account managerem w Wundermanie

Dorota Okurowska objęła stanowisko account managera w agencji Wunderman. Ostatnio była związana z agencją reklamową Locomotiva. Pracowała m.in. nad projektami...

Kraj, 29 marca 2007

Peter Zuccarini autorem zdjęć najnowszych reklam piwa Strong

Grupa Żywiec zaplanowała na koniec marca br. start nowej kampanii telewizyjnej piwa marki Strong pt. "Płetwonurkowie". Projekt kontynuuje zapoczątkowane w...

Kraj, 25 stycznia 2007

DougFaberFamily zajmie się obsługą reklamową marki sprzętu Ardo

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zajmie się obsługą marki Ardo, pod którą sprzedawany jest sprzęt gospodarstwa domowego. Marka Ardo jest dystrybuowana...

Kraj, 22 listopada 2006

Marka Królewskie świętuje 90 lat Legii Warszawa

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wykorzystuje w swojej komunikacji marketingowej 90. rocznicę powstania klubu Legia Warszawa. Agencja Locomotiva zaprojektowała okolicznościową...

Kraj, 23 października 2006

Sprostowanie: przy kampanii TV Ziaja współpracuje z agencją Locomotiva

W nawiązaniu do informacji opublikowanej w DS "MMP" 20 października br. zatytułowanej "Ziaja po raz pierwszy będzie reklamować się w...

Kraj, 3 października 2006

Locomotiva realizuje projekt dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej

Agencja reklamowa Locomotiva przygotowała kampanię społeczną "Rodzice zastępczy - miłość prawdziwa". Projekt sygnuje Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Telewizja Polska...

Kraj, 7 września 2006

Grupa Żywiec zwiększyła o 7 proc. sprzedaż w I połowie br.

Grupa Żywiec zwiększyła o 7 proc. wartość sprzedaży w I połowie br., osiągając poziom 1,44 mld zł. Także wielkość sprzedaży...

Kraj, 30 sierpnia 2006

Nowe osoby w Locomotivie, odchodzi Leszek Wiśniewski

W agencji reklamowej Locomotiva rozpoczęły pracę dwie nowe osoby - Aleksandra Klimaszewska, która objęła stanowisko account executive, oraz Magda Czupryńska,...

Kraj, 3 sierpnia 2006

Kulczyk wprowadza na rynek kabriolet Volkswagen EOS i wspiera markę Touareg

Kulczyk Tradex rozpoczyna działania marketingowe wspierające debiut rynkowy samochodu Volkswagen EOS (kabriolet-coupe). Przez cały sierpień br. potrwa kampania outdoorowa nowego...

Kraj, 30 czerwca 2006

Strong odchodzi od podkreślania mocy piwa w najnowszej kampanii reklamowej

Grupa Żywiec SA rozpocznie pierwszą od lutowego relaunchu i zmiany opakowania wizerunkową kampanię reklamową piwa marki Strong. Kreację spotu zatytułowanego...

Kraj, 5 czerwca 2006

Locomotiva przygotowała najnowsze projekty dla piw Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA rozpoczęła kampanie reklamowe marek piw Królewskie i Kujawiak. Strategię i kreację obu projektów przygotowała Locomotiva. Planowaniem i...

Przetargi, 1 czerwca 2006

Locomotiva wygrała przetarg na obsługę marki Audi

Agencja reklamowa Locomotiva podpisała kontrakt z Kulczyk Tradex na obsługę marki samochodów Audi. Podpisanie kontraktu nastąpiło po wygranym przez Locomotivę...

Kraj, 17 marca 2006

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową Audi A3

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową samochodu Audi A3. Komunikacja o charakterze wizerunkowym ma na celu pokazanie odmiennego charakteru obu wersji...

Kraj, 16 marca 2006

Locomotiva przygotowała kampanię radiową dla Audi

W stacjach ogólnopolskich oraz lokalnych rozpoczęła się kampania radiowa przedstawiająca najnowszą ofertę Audi. Kampania podkreśla fakt, że Audi A3 łączące...

Kraj, 10 lutego 2006

Agencja Locomotiva zaprojektowała logo kampanii społecznej "Dzieciństwo pod ochroną"

Agencja Locomotiva zaprojektowała logo kampanii społecznej "Dzieciństwo pod ochroną". Znak akcji to przedarta sylwetka dziecka. Główne hasło kampanii brzmi "Ostrożnie!...

Kraj, 1 lutego 2006

Strong zmienia wizerunek, rozpoczyna kampanię reklamową

Grupa Żywiec SA zmieniła opakowania piwa marki Strong. Na puszkach i etykietach butelek pojawiły się wyraźne czarno-złote elementy i zdecydowanie...

Przetargi, 12 grudnia 2005

Eden Springs Poland rozstrzyga przetargi, ale zwycięzców nie podaje

Firma Eden Springs Poland zakończyła już procedury przetargowe, których celem był wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi i agencji do obsługi...

Przetargi, 1 grudnia 2005

Locomotiva wygrała przetarg na obsługę marki piwa Strong

Grupa Żywiec SA rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę marketingową piwa Strong. Zwycięską agencją została Locomotiva. - Koncept zaproponowany przez agencję...

Kraj, 1 grudnia 2005

Rekłajtis, Olzak i Stankiewicz w zespole agencji reklamowej Locomotiva

Agencja reklamowa Locomotiva zakończyła rekrutację na wybrane stanowiska w firmie. Agnieszka Rekłajtis objęła funkcję account directora. W latach 2001-2005 pracowała...

Przetargi, 31 października 2005

Eden Springs Poland szuka agencji kreatywnej, PR-owej i domu mediowego

Firma Eden Springs Poland rozpisała przetarg, którego celem jest wybór agencji do strategiczno-kreatywnej obsługi. Do przetargu zaproszono 4 agencje, ale...

Kraj, 3 sierpnia 2005

Locomotiva chce pozycjonować się jako agencja reklamowa full service

Agencja reklamowa Locomotiva po przejęciu w niej udziałów przez Włodzimierza Retelskiego zamierza pozycjonować się na rynku jako firma oferująca usługi...

Kraj, 15 lipca 2005

Marek Juraniec przestał kierować marketingiem spółki Wawel SA

Marek Juraniec odszedł ze stanowiska dyrektora marketingu producenta słodyczy Wawel SA. Powody jego rezygnacji nie zostały ujawnione. Juraniec pracował w...