M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lothar Bohm (firma)"

Kraj, 6 grudnia 2012

Zmiany na najwyższym szczeblu w IAB Polska

Nowym prezesem ma zostać Włodzimierz Schmidt, a stanowisko dyr. generalnego, które zajmuje Jarosław Sobolewski, ma ulec likwidacji. Przedstawiciele IAB na chwilę obecną odmawiają komentarzy.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Marcin Gerc nowym dyr. zarządzającym Kantar Media

Zastąpił Arkadiusza Drulisa, który z końcem roku rozstaje się z firmą.

Kraj, 7 października 2011

Kraft odświeża i ujednolica opakowania Alpen Gold

Ich czerwona barwa ma podkreślać z jednej strony nowoczesność, z drugiej - rodzinny charakter marki.

Kraj, 8 grudnia 2010

Account director w Artegence

Krzysztof Przykorski, który dołączył do agencji, wcześniej związany był z McCann Erickson.

Kraj, 3 czerwca 2009

PZ Cussons chce podwoić udziały Kokosalu i wprowadza nową linię

PZ Cussons wprowadza na rynek nową linię produktów Kokosal Automat. Dotychczas pod marką Kokosal sprzedawane były płyny do prania ręcznego....

Kraj, 4 lutego 2009

Lech wykorzystuje fotokody w kampanii

Marka Lech z portfolio Kompanii Piwowarskiej w kampanii promującej nowe opakowanie wykorzystuje fotokody. Według marketera to pierwsze użycie fotokodów do...

Kraj, 14 stycznia 2009

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech

Kompania Piwowarska odświeża wizerunek marki piwa Lech. - Jest to kontynuacja zmian marki zapoczątkowanych w 2004 r., kiedy wykreowano wizerunek...

Kraj, 12 maja 2008

Krzysztof Przykorski account directorem w McCann Erickson

Do zespołu agencji reklamowej McCann Erickson dołączył Krzysztof Przykorski, który objął stanowisko account directora. Będzie zarządzał zespołem pracującym dla m.in.:...

Kraj, 6 maja 2008

Kraft Foods poszerza markę batonów 3Bit

Kraft Foods Polska poszerza portfolio batonów marki 3Bit. Nowy baton 3Bit Intenssimo (kruchy herbatnik z czekoladowym musem i mleczną czekoladą)...

Kraj, 13 marca 2008

Lothar Böhm autorem nowego logo i etykiet Tymbarku

Tymbark (Maspex Wadowice) odświeża trzy linie produktowe: nektary i napoje Tymbark dla dzieci w kartoniku 200 ml, napoje Tymbark w...

Kraj, 17 grudnia 2007

Maspex wprowadza makaron Lubella Pełne Ziarno

Maspex wprowadził linię makaronów Lubella Pełne Ziarno. Makaron produkowany jest z mąki pełnoziarnistej i będzie dostępny w trzech wariantach fusilli,...

Kraj, 18 czerwca 2007

Maspex debiutuje z przekąskami owocowymi Duo Fruo Tymbark

Maspex tworzy nową kategorię produktową - owocowe przekąski, a jej pierwszym reprezentantem jest Duo Fruo Tymbark. Są to świeże owoce...

Kraj, 14 czerwca 2007

Maspex inwestuje w nową kategorię - soki świeże Tymbark

Maspex jako drugi po firmie Hortex Holding producent soków owocowych wchodzi w nową kategorię soków ze świeżych owoców. Wprowadza nową...

Kraj, 29 marca 2007

Piotr Kośmider dyrektorem zarządzającym McCann Erickson

Piotr Kośmider obejmuje stanowisko dyrektora zarządzającego agencji McCann Erickson. Przejmie część obowiązków Marka Janickiego, który dotąd równolegle sprawował funkcję dyr....

Kraj, 16 marca 2007

Maspex wycofuje markę Fit, w jej miejsce wprowadza brandy Vega i Vega Plus

Maspex Wadowice wprowadził nową linię soków owocowo-warzywnych Vega i Vega Plus. Zastąpiła ona markę soków Fit. - Konsumentkami soków Fit...

Kraj, 13 grudnia 2006

Marta Motylewska i Marcin Nowoszewski założycielami nowej agencji designerskiej Nomodesign

Rynkowi przybyła kolejna agencja designerska - Nomodesign, specjalizująca się w projektowaniu opakowań, identyfikacji wizualnej, doradztwie strategicznym oraz nazewnictwie. Jej założycielami...

Kraj, 18 lipca 2006

Royal Unibrew zmienia opakowania piw Brok i przygotowuje kampanię

Firma Royal Unibrew Polska zmieniła opakowania piw Brok Export i Brok Sambor. Ich kreacją zajęła się agencja Lothar Boehm. W...

Kraj, 3 lipca 2006

Agencja Lothar Boehm uruchomiła własny polskojęzyczny serwis internetowy

Agencja Lothar Boehm uruchomiła polską część strony internetowej www.boehm-design.com. Przy dźwiękach klasycznych przebojów Franka Sinatry można znaleźć na niej informacje...

Kraj, 30 czerwca 2006

Campina odświeża produkty z serii Biała Linia

Jogurty i kefir z serii Biała Linia marki Campina zmieniają opakowania. Nowością jest zakrętka, która ułatwia otwieranie i nalewanie produktów....

Kraj, 5 grudnia 2005

Ina Biallas i Gregor Wibbeke wzmocnili dział agencji Lothar Bohm

Dział kreacji firmy projektowej Lothar Bohm został wzmocniony dwoma designerami z Niemiec. Pracę w firmie rozpoczęli Ina Biallas na stanowisku...

Kraj, 21 października 2005

US Pharmacia odświeża opakowania Gripeksu

Marka Gripex (US Pharmacia), marka OTC na przeziębienie i grypę, unowocześniła swoje opakowania. Nowe paczki Gripeksu mają m.in. polepszyć widoczność...

Kraj, 27 czerwca 2005

Agencja Lothar Bohm rozszerzyła współpracę z Maspeksem Wadowice

Warszawski oddział agencji Lothar Bohm, specjalizującej się w projektowaniu tożsamości wizualnej marek i produktów, poszerzył swoją współpracę z Maspeksem Wadowice,...

Kraj, 4 maja 2005

Indykpol zakończył rebranding, inwestuje w restauracje Złoty Indyk

Indykpol SA zakończył proces ujednolicenia flagowej marki wyrobów mięsnych i przetworów z mięsa indyczego. Dotychczasowa marka Złoty Indyk została zastąpiona...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Tymbark Top Aseptic zmienia opakowanie, w maju ruszy kampania TV

Tymbark SA należący do grupy Maspex Wadowice zmienia opakowania napojów Tymbark Top Aseptic, których debiut rynkowy nastąpił w ub.r. Autorem...

Kraj, 21 lutego 2005

Tymbark zmienia opakowania soków

Tymbark SA wymienił opakowania soków, napojów i nektarów Tymbark. Nowy format kartonu i nowoczesna szata graficzna mają wyróżnić produkty na...

Kraj, 9 lipca 2004

Lothar Bohm przygotuje kreację opakowania dla nowego leku US Pharmacii

Agencja Lothar Bohm wygrała konkurs na kreację opakowań dla nowej marki leku OTC koncernu US Pharmacia. Agencja będzie również odpowiedzialna...

Kraj, 27 kwietnia 2004

Nietypowa "fotograficzna" promocja soków i napojów Tymbark

Firma Tymbark SA należąca do grupy Maspex Wadowice przygotowała niestandardową promocję w formie konkursu fotograficznego dla konsumentów soków i napojów...

Kraj, 25 lutego 2004

OSM Piątnica rozwinie portfolio produktów bez wsparcia reklamowego

Spółdzielnia mleczarska OSM Piątnica zamierzy poszerzyć w tym roku portfolio swoich produktów. Wkrótce w dystrybucji ogólnopolskiej znajdzie się Twarożek Domowy...

Kraj, 7 lipca 2003

KP SA odświeża piwo Żubr i wspiera je kampanią reklamową

Kompania Piwowarska SA (KP SA) zmieniła wizerunek opakowań piwa Żubr (Browar Dojlidy). Rewitalizacji poddano etykietę produktu oraz kształt butelki, który...

Kraj, 22 maja 2003

Bahlsen Sweet odświeża markę Hit i planuje kampanię

Firma Bahlsen Sweet odświeżyła opakowania swoich markiz Hit i planuje kampanię promocyjną. Wszystkie smaki produktów Hit mają teraz czerwone opakowania,...

Kraj, 22 października 2002

Ruszyła kampania reklamowa nowej kawy Maspeksu

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu Maspeksu Wadowice - La Festa Cappuccino Cremo. Strategię i kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG...

Kraj, 24 lipca 2002

Lothar Böhm przygotował projekty opakowań dla nowości Knorra

Studio identyfikacji wizualnej Lothar Böhm przygotowało dla koncernu Unilever projekty opakowań dla nowych produktów marki Knorr, wprowadzanych właśnie na rynek....

Kraj, 12 marca 2002

Maspex rusza z kampanią informującą o zmianie opakowań Tymbarku

Pod koniec marca br. ropocznie się telewizyjna kampania reklamowa informująca o zmianie szaty graficznej opakowań soków Tymbark, należących do firmy...

Kraj, 7 marca 2002

Browar Belgia wprowadza na rynek piwo Wojak

Browar Belgia z Kielc wprowadza na rynek nowe piwo o nazwie Wojak. Jest to produkt tani (od 1,37 do 2,18...

Kraj, 5 lipca 2001

LOTHAR BOHM PRZYGOTOWAŁ NOWE OPAKOWANIA PUCHATKA

W firmie Lothar Bohm powstał nowy projekt opakowania przygotowany dla jednego z liderów w portfolio Maspexu - Puchatka (kakao dla...

Kraj, 30 marca 2001

MLECZARNIA TUREK ZMIENIA SWOJE PORTFOLIO PRODUKTÓW

Mleczarnia Turek, należąca do koncernu spożywczego Groupe Bongrain, rozszerzyła gamę swoich produktów, przeprowadziła zmianę wizerunku marki i wsparła te działania...