M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lotos (firma)"

Kraj, 18 listopada 2015

Robert Kubica ponownie w reklamch Lotosu

Nową kampanię przygotowała agencja OS3.

Kraj, 16 listopada 2015

Agnieszka Jędrzejczak client service directorem w Directors

Awans w agencji.

Kraj, 23 czerwca 2015

The Digitals zatrudnia dwie osoby

Do agencji dołączają Michał Kowalski i Piotr Rychel.

Kraj, 24 marca 2015

Filip Pniewski art directorem w The Digitals

Agencja zatrudnia też traffic managera - Katarzynę Dobrowolską.

Kraj, 24 marca 2015

Powstała nowa agencja Head 2 Head Events

Zarządzającymi i współtwórcami agencji są Krzysztof Szymański i Robert Pęszyński.

Kraj, 17 marca 2015

Wojciech Kowalczyk pokieruje sprzedażą reklam i marketingiem stacji Viasat

Obejmie stanowisko head of advertising sales and marketing Poland w Modern Times Group.

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Kraj, 14 października 2014

Grey Group autorem wizerunkowej kampanii grupy Lotos [wideo]

Oprócz 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji kampania opiera się na działaniach promocyjnych w internecie przygotowanych przez zespół Grey Possible.

Kraj, 30 maja 2014

Jakub Ćwikliński event managerem w El Padre

Będzie odpowiedzialny za realizację eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz obsługę klientów agencji.

Kraj, 10 lipca 2013

Radosław Drzazga w San Markos

Kolejna osoba w zespole kreacji agencji.

Kraj, 4 lipca 2013

Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

Przygotowany przez agencję spot "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?" powstał w odpowiedzi na intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci.

Kraj, 25 marca 2013

Dagmara Sitak i Katarzyna Cyran w Blueberry

Nowa copywriterka i account manager dołączyły do agencji.

Przetargi, 13 listopada 2012

Przetarg reklamowy dla marki Lotos rozpisany

Marketer wybierze agencję.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Kraj, 10 września 2012

Lotto najszybciej kojarzone z igrzyskami

Aż 57 proc. ankietowanych w badaniu IQS wskazywała Lotto jako najbardziej rozpoznawalnego sponsora olimpiady.

Kraj, 20 sierpnia 2012

Lotos premiuje zakup paliwa

Firma obniża cenę litra paliwa, gdy klient płaci gotówką.

Kraj, 20 kwietnia 2011

DraftFCB + Ad Fabrika inwestuje w internet

Agencja planuje powołanie struktury do realizacji projektów w mediach społecznościowych.

Kraj, 5 stycznia 2011

Startuje Thinkeractive

Nowa agencja interaktywna powstała na fundamentach butiku kreatywnego IMBUE.

Kraj, 9 września 2010

Zmiany kompetencyjne w Optimum Media OMD

Anna Podskarbi przejmuje od Agnieszki Wichowskiej zarządzanie obsługą budżetu mediowego firmy Johnson & Johnson.

Kraj, 29 czerwca 2010

Katarzyna Wasiluk odchodzi z OMG

Jej team i klienci zostaną przejęci przez inne zespoły w ramach Optimum Media OMD.

Przetargi, 18 stycznia 2010

Optimum Media OMD zwyciężył w przetargu Storcka

Optimum Media OMD wygrał w przetargu na obsługę mediową Storcka, utrzymując tym samym biznes wieloletniego klienta. Według naszych informacji w...

Kraj, 11 grudnia 2009

PGE sponsorem tytularnym nowego stadionu w Gdańsku

Polska Grupa Energetyczna (PGE) będzie sponsorem tytularnym stadionu w Gdańsku budowanego na mistrzostwa piłkarskie Euro 2012. Za prawa do nazwy...

Przetargi, 17 listopada 2009

What Advertising zwycięzcą przetargu Amplico

Agencja reklamowa What Advertising wygrała przetarg grupy ubezpieczeniowej Amplico (informowaliśmy o nim w DS "MMP" z 2 września br.). Przez...

Przetargi, 13 października 2009

Optimum Media OMD wygrał przetarg Lakmy, broni Lotosa

Optimum Media OMD wygrał w przetargu Lakmy, właściciela marki Sidolux. - Agencja zaproponowała najatrakcyjniejszą ofertę, chcemy też spróbować współpracy z...

Kraj, 27 sierpnia 2009

Lotos sponsorem programu "Top Gear" w BBC Knowledge

Firma Lotos będzie sponsorem znanego programu motoryzacyjnego "Top Gear", którego emisja rozpocznie się wkrótce w kanale BBC Knowledge. Plansze sponsorskie...

Kraj, 13 marca 2009

Lotos wspiera reklamą TV program lojalnościowy Navigator

14 marca br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania telewizyjna wspierająca program lojalnościowy Navigator Grupy Lotos. Pomysł kreatywny reklamy stworzyła agencja reklamowa...

Kraj, 27 lutego 2009

Harnaś, Viessmann i Lotos w czołówce marek eksponowanych wokół sportu w TV w styczniu

Według firmy Pentagon Research szacowana wartość ekspozycji marek w telewizyjnych programach sportowych wyniosła 170 mln zł. W styczniu zanotowano prawie 120...

Kraj, 19 stycznia 2009

Zespół PTC zasili inne podmioty OMG, PHD ma dalej działać

Po zakończeniu współpracy z Polską Telefonią Cyfrową pracownicy zespołu obsługującego tego klienta przejmą nowe obowiązki w strukturach pozostałych spółek i...

Kraj, 19 stycznia 2009

McDonald's będzie współpracować z Lotosem przy autostradach

McDonald's będzie współpracować z Lotosem przy budowie restauracji. Grupa Lotos wygrała w ub.r. przetarg na realizację sześciu tzw. MOP (miejsc...

Kraj, 16 grudnia 2008

Trzy nowe osoby w Media Contacts

Aleksandra Wojakowska, Agnieszka Komuda oraz Kamil Pstrągowski rozpoczęli pracę w Media Contacts, internetowym domu mediowym. Wojakowska pracowała wcześniej jako performance...

Kraj, 4 listopada 2008

Katarzyna Widerowska przeszła z Optimum Media OMD do Starcomu

Katarzyna Widerowska objęła stanowisko senior media plannera buyera w domu mediowym Starcom. Ostatnio związana była z domem mediowym Optimum Media...

Kraj, 4 listopada 2008

Lotos rozpoczął realizację działań wizerunkowych

Firma paliwowa Lotos zaplanowała na cały listopad br. w większości stacji telewizyjnych kampanię reklamową paliw Lotos Dynamic. Spot reklamowy to...

Kraj, 23 lipca 2008

W I półroczu wartość sponsoringu sportu w TV wyniosła 790 mln zł

Firma Pentagon Research oszacowała, że łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w I półroczu 2008 r. w telewizji wyniosła 790 mln...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Trzy awanse w teamie Macieja Ziomka w Optimum Media OMD

W zespole Macieja Ziomka w Optimum Media OMD awansowało trzech pracowników. Marcin Rzeźnik został senior media plannerem, Maciej Michniewicz -...

Kraj, 16 kwietnia 2008

W listingu Superbrands po raz pierwszy kategoria Business Superbrands

Po raz trzeci powstała lista 200 marek, które otrzymały tytuł Superbrands. Pojawiły się na niej marki, które zdaniem Rady Marek...

Kraj, 20 marca 2008

Katarzyna Seyfried i Anna Lelonkiewicz account managerami DDB

Katarzyna Seyfried i Anna Lelonkiewicz awansowały na account managerów w agencji reklamowej DDB. Seyfried jest związana z agencją od czterech...

Kraj, 30 stycznia 2008

Blisko 1 mld zł wart był polski sponsoring sportowy w ub.r. według Pentagon Research

Jak szacuje Pentagon Research, łączna wartość ekspozycji sponsorów sportu w telewizji w 2007 r. wyniosła 983 mln zł i była...

Kraj, 27 września 2007

Agencja Oskar Wegner stawia na marketing relacji

Agencja Oskar Wegner repozycjonuje się z agencji full service i stawia na marketing relacji. Bezpośrednim impulsem do takiej decyzji jest...

Kraj, 19 marca 2007

DDB Warszawa awansuje menedżerów w dziale obsługi klienta

W dziale obsługi klienta agencji reklamowej DDB Warszawa doszło do zmian w strukturze. Magdalena Majorek, związana z agencją od ośmiu...

Przetargi, 10 lipca 2006

Lotos Paliwa wybrał short-listę przetargową

Spółka Lotos Paliwa (grupa Lotos) wybrała na short-listę trzy agencje reklamowe. Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy firmy, nie podaje ich nazw....

Przetargi, 26 maja 2006

Lotos Paliwa płaci za procedury przetargowe

Spółka Lotos Paliwa (grupa Lotos) rozpoczęła procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji reklamowej do strategiczno-kreatywnej obsługi. Liczba i nazwy...

Kraj, 18 listopada 2005

12 mln zł zainwestuje TVP w obsługę igrzysk, PZN negocjuje z Lotosem powrót do sponsorowania skoczków

Telewizja Polska (TVP SA) przygotowuje się do sezonu zimowego. Już za tydzień ruszają transmisje tegorocznych zawodów Pucharu Świata w Skokach...

Kraj, 23 marca 2005

PGNiG SA rozpoczyna proces wdrażania nowej marki korporacyjnej, przetarg reklamowy wciąż trwa

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA), przygotowując się do czerwcowego debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych, zmienia znak graficzny...

Kraj, 29 grudnia 2004

Harnaś i Milka głównymi sponsorami PŚ w skokach narciarskich w Zakopanem

Głównym sponsorem zbliżającego się styczniowego (29-30.01.2005) Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem została marka Harnaś (Carlsberg Polska). Harnaś będzie...

Kraj, 4 maja 2004

BrandPartners - nowa agencja full service

Udziałowcy agencji reklamowych BrandStorm i SG Partners powołali nową spółkę o nazwie Brand Partners, która będzie świadczyć usługi o charakterze...