M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Louis XIV DDB (firma)"

Zagranica, 21 listopada 2002

Conforama ogłasza przetarg na swój budżet w wysokości 35 mln dol.

Francuska sieć sklepów z materiałami do wyposażenia wnętrz Conforama ogłosiła przetarg na swój budżet reklamowy oceniany na 35 mln dol....

Zagranica, 7 listopada 2002

Agencja Louis XIV DDB rozpoczyna współpracę z francuską Castoramą

Franncuska sieć marketów z narzędziami Castorama przekazała swój wart 20 mln dol. budżet strategiczno-kreatywny agencji reklamowej Louis XIV DDB, należącej...

Zagranica, 26 września 2002

Wojna reklamowa francuskich operatorów komórkowych

Liderzy francuskiego rynku telefonii komórkowej Orange i Bouygues Telecom toczą między sobą reklamową wojnę związaną z usługą naliczania opłat za...

Zagranica, 19 czerwca 2002

PepsiCo. przekazuje budżet Tropicana we Francji do OMD

Koncern PepsiCo. przekazał swój francuski biznes mediowy soków Tropicana z należącego do grupy Publicis domu mediowego Zenith Optimedia do należącego...

Zagranica, 21 maja 2002

Leo Burnett zdobył wart 50 mln dol. budżet francuskiego Intermarche

Francuski detalista Intermarche przekazał swój budżet reklamowy paryskiemu oddziałowi agencji reklamowej Leo Burnett Worldwide. Dotychczas był on (jego wysokość szacowana...

Zagranica, 22 października 2001

DDB zdobyła wart 110 mln dol. budżet francuskiego operatora Bouygues

Francuski operator sieci komórkowej Bouygues Telecom przekazał swój budżet reklamowy paryskiej agencji Louis XIV DDB, należącej do grupy Omnicom. Budżet,...

Zagranica, 3 września 2001

"LE FIGARO" ZMIENIA OBLICZE SWOJEGO DODATKU "FIGAROSCOPE"

Francuski dziennik "Le Figaro" wprowadzi na rynek zmienioną wersję swojego cotygodniowego rozrywkowego dodatku "Figaroscope". Debiut odświeżonego "Figaroscope" zostanie wsparty kampanią...