M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lowe Activation (firma)"

Kraj, 8 listopada 2012

Zmiany w managemencie Brand Support

Tomasz Zawistowski został nowym szefem działu client service.

Kraj, 28 września 2011

Marka Cif czyści niemożliwe

Unilever wspiera sprzedaż, korzystając z mechanizmu gwarantującego satysfakcję lub zwrot pieniędzy.

Kraj, 7 lipca 2011

Euro RSCG 4D i Euro RSCG Marketing House triumfują

Obie firmy z grupy Euro RSCG otrzymały wspólny tytuł Agencji Roku w raporcie "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2011" autorstwa redakcji "MMP".

Kraj, 5 lipca 2011

Lowe Activation zmienia nazwę na Open

W ramach nowej agencji mają być rozbudowywane kompetencje w zakresie projektów interaktywnych.

Kraj, 4 lipca 2011

Robert Witkowski, jeden z dyr. kreatywnych, odchodzi z Change Digital

Jest to prawdopodobnie efekt konsolidacji struktur w grupie Change.

Kraj, 22 czerwca 2011

Danone dla szkół

Ogólnopolska akcja promocyjna w sklepach Carrefour wspiera szkoły.

Kraj, 2 czerwca 2011

Kup Luksusową i wygraj ćwierć kilo złota

Producent wódki promuje ją hasłem "Czyste złoto, czysty Luksus".

Przetargi, 23 maja 2011

Lowe Activation dla Nutricii

Agencja zajmie się działaniami shoppermarketingowymi firmy.

Przetargi, 24 marca 2011

Arena Media zdobył budżet mediowy POT

A BBDO i Proximity budżet reklamowy tej organizacji.

Kraj, 4 marca 2011

Lowe GGK przeciw homofobii

Idea kampanii została oparta na przewrotnym pomyśle, że bez homofobii praca Kampanii Przeciw Homofobii nie będzie miała sensu.

Kraj, 22 lutego 2011

Legend Group autorem opakowań dla Solidarności

Projektem zajął się nowy dział brand design agencji.

Kraj, 3 stycznia 2011

Knorr kontynuuje akcję "Z miłości do nowości"

Marketer chce przypomnieć o swoich tegorocznych nowościach.

Kraj, 28 października 2010

Carlo Rossi będzie promować nowości

Największa w Polsce marka wina chce rosnąć, m.in. penetrując kolejne segmenty rynkowe.

Kraj, 13 września 2010

Cif gwarantuje satysfakcję

Unilever prowadzi promocję nowego produktu "satysfakcja lub zwrot pieniędzy".

Kraj, 24 czerwca 2010

Lowe znów pracuje dla Gedeon Richter

Lowe Activation autorem kampanii reklamowej serwisu Wpadka.pl.

Kraj, 25 maja 2010

Unilever szykuje kolejną edycję Akademii Prawdziwego Piękna

W tym roku koncern skupia się na promocji benefitów produktów Dove. W czerwcu ruszy druga edycja Akademii. W planach jest także trzecia odsłona.

Kraj, 5 maja 2010

Knorr wesprze sałatkowe dodatki

W ofercie Knorra debiutują nowe sosy sałatkowe 2 w 1; niebawem ruszy kampania.

Przetargi, 31 marca 2010

Lowe Activation wygrała przetarg zorganizowany przez JTI Polska

Lowe Activation zwyciężyła w przetargu na obsługę jednej z kluczowych marek Japan Tobacco International (JTI) zorganizowanym przez JTI Polska. Lowe...

Kraj, 11 lutego 2010

Aktorka Dorota Czaja bohaterką reklamy Akademii Dove

Unilever Polska ruszył z kampanią akcji konsumenckiej Akademia Prawdziwego Piękna Dove. W spocie reklamowym wystąpiła Dorota Czaja, aktorka z serialu...

Kraj, 15 stycznia 2010

Knorr wystartował z kampanią i loterią konsumencką "Z miłości do nowości"

Unilever Polska rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą produkty Knorra wprowadzone na rynek pod koniec ub.r. (o jej planach pisaliśmy w...

Kraj, 19 listopada 2009

Lowe GGK autorem nowych kreacji reklam barszczu Knorra

Agencja reklamowa Lowe GGK Warszawa przygotowała nową kampanię telewizyjną barszczu czerwonego marki Knorr (Unilever Polska). Główne cele kampanii to prezentacja...

Kraj, 30 września 2009

CEDC z marką Carlo Rossi wchodzi w segment białych win musujących

CEDC z marką Carlo Rossi wchodzi na rynek białych win musujących. Nowy produkt Carlo Rossi White Sparkling będzie miał premierę...

Przetargi, 5 czerwca 2009

Lowe Activation wygrała przetarg Coca-Coli

Agencja Lowe Activation wygrała przetarg zorganizowany przez Coca-Cola HBC Polska na organizację konkursów i loterii promocyjnych. W ramach tych działań...

Kraj, 25 maja 2009

Gedeon Richter wspiera antykoncepcję na stronie Wpadka.pl

W maju br. ruszyła kampania promocyjna strony Wpadka.pl. Agencja Lowe Activation przygotowała kampanię strony internetowej Wpadka.pl na zlecenie Gedeon Richter...

Kraj, 19 lutego 2009

Hyundai planuje zmianę w rozdziale swojego budżetu reklamowego

Według Moniki Wilk, kierownika marketingu i PR Hyundai Motor Poland, firma planuje zmianę sposobu współpracy z agencjami reklamowymi w 2009...

Kraj, 1 października 2008

Lowe GGK stworzy strukturę do obsługi projektów interaktywnych

Agencja reklamowa Lowe GGK chce rozwijać portfolio usług. Już w 2009 r. planowane jest stworzenie działu interacitve, choć nie ma...

Kraj, 22 lipca 2008

Logo autorstwa Lowe Activation na Expo 2010

Agencja Lowe Activation wygrała konkurs ofert na projekt logo polskiego udziału w Wystawie Światowej Expo 2010 w Szanghaju. Na przegląd...

Kraj, 18 lipca 2008

Aleksandra Trochimiuk będzie zarządzać Wundermanem

Aleksandra Trochimiuk objęła stanowisko dyrektora zarządzającego w agencji marketingu zintegrowanego Wunderman Polska, wchodzącej w skład grupy Young & Rubicam Brands....

Kraj, 4 czerwca 2008

Lowe GGK realizuje kolejne fazy projektu dla Kropli Beskidu

W czerwcu br. ruszył kolejny etap kampanii wody źródlanej Kropla Beskidu (Coca-Cola Poland Services). Całość powstała w agencji Lowe GGK,...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Lowe Activation autorem POS-ów dla Cappy

Agencja Lowe Activation przygotowała materiały wspomagające decyzje zakupowe marki Cappy należącej do Coca-Coli - odpowiada za projekty i realizację wszystkich...

Kraj, 9 kwietnia 2008

O frytkach edukacyjnie

Agencja Lowe Activation opracowała kampanię reklamową frytek McCain, która swym zasięgiem objęła zarówno internet (reklamy interaktywne i strona WWW), jak...

Przetargi, 18 marca 2008

Lowe Activation będzie obsługiwać markę Curiosin (Gedeon Richter)

Agencja Lowe Activation wygrała przetarg ogłoszony przez firmę Gedeon Richter na obsługę marki Curiosin. Zwycięską koncepcję kreatywną wybrano spośród propozycji...

Kraj, 14 grudnia 2007

Rivet, shoppermarketingowa struktura Lowe GGK, startuje w połowie 2008 r.

Zapowiadana kilka miesięcy temu przez grupę Lowe GGK zmiana profilu i nazwy funkcjonującej od 2005 r. agencji BTL Lowe Activation...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Lowe Activation autorem promocji produktów Reckitt Benckiser związanej z akcją Pajacyk

Agencja Lowe Activation jest autorem promocji produktów Reckitt Benckiser związanej z akcją "Pajacyk" Polskiej Akcji Humanitarnej. W czasie promocji 1...

Kraj, 24 sierpnia 2007

Kinga Grzelewska i Jędrzej Oleszkiewicz nowymi szefami Lowe GGK; wkrótce startuje nowa struktura - Rivet

Kinga Grzelewska, dyr. kreacji, i Jędrzej Oleszkiewicz, director client serwisu, zostali nowymi szefami agencji reklamowej Lowe GGK. Na stanowiskach joint...

Przetargi, 26 czerwca 2007

Semax szuka agencji reklamowych dla Deepa i Hot Oil

Firma Semax prowadzi przetargi na obsługę kreatywną marek Deep (odzież dla młodych) i Hot Oil (ubrania dla dzieci). Zwycięskie agencje...

Kraj, 5 kwietnia 2007

Robert Witkowski i Sebastian Rawski dyrektorami kreatywnymi AdWorks

Agencja reklamowa AdWorks zatrudniła dyrektorów kreatywnych Roberta Witkowskiego i Sebastiana Rawskiego. Ostatnio pracowali w firmie marketing services Lowe Activation, gdzie...

Kraj, 14 lutego 2007

Tomasz Zawistowski będzie zarządzać Lowe Activation

Zespołem firmy marketing services Lowe Activation po odejściu managing directora Aleksandry Trochimiuk (ma kierować Saatchi & Saatchi X; patrz wczorajszy...

Kraj, 13 lutego 2007

Aleksandra Trochimiuk zastąpi Magdalenę Mazurkiewicz w Saatchi & Saatchi X

Magdalena Mazurkiewicz, managing director agencji shoppermarketingowej Saatchi & Saatchi X, po roku sprawowania tej funkcji rozstaje się z firmą. Według...

Przetargi, 24 stycznia 2007

Obsługą marki Hot Oil zajmuje się Albedo Marketing

Firma Semax wybrała do obsługi budżetu odzieżowej marki dziecięcej Hot Oil agencję Albedo Marketing. Agencja skoncentruje się na działaniach o...

Kraj, 21 grudnia 2006

Lowe Activation autorem kampanii najnowszych płyt STX Records

Agencja Lowe Activation jest autorem kampanii najnowszych płyt STX Records, które zostały wydane z okazji trzecich urodzin Fabryki Trzciny. Na...

Kraj, 21 września 2006

Aleksandra Trochimiuk z Lowe przedstawicielem Caples Award

Aleksandra Trochimiuk, dyrektor zarządzający Lowe Activation, została przedstawicielem XXIX edycji międzynarodowego konkursu Caples Award w Polsce. Konkurs ten jest przeznaczony...

Kraj, 30 czerwca 2006

Lowe Activation i MediaCom przygotowały kampanię dla Menu Smakosza, nowej linii Alimy-Gerber

Alima-Gerber w związku z wprowadzeniem nowej linii produktów pod nazwą Menu Smakosza przeprowadza kampanię reklamową. Przygotowały ją agencja reklamowa Lowe...

Kraj, 30 maja 2006

Działania Lowe Activation dla Nestle Noir w kompleksach biurowych

Agencja Lowe Activation rozpoczęła realizację drugiego etapu działań promocyjnych dla linii czekolad Nestle Noir. Aktywności o charakterze office samplingu i...

Przetargi, 14 kwietnia 2006

Tequila/Polska wygrała przetarg na obsługę Bols Vodka

Agencja marketing services Tequila/Polska wygrała przetarg na obsługę Bols Vodka z portfolio firmy Bols Sp. z o.o. Na short-liście znalazły...

Kraj, 26 stycznia 2006

Lowe Activation już prowadzi pierwsze samodzielne projekty

Agencja marketing services Lowe Activation ogłasza zakończenie budowy swoich podstawowych struktur i realizację pierwszych samodzielnych projektów. Agencja od połowy stycznia...

Przetargi, 30 listopada 2005

Gallaher wybrał w przetargu Lowe Activation

Frima tytoniowa Gallaher Polska w przetargu wybrała strukturę marketing services Lowe Activation do obsługi dwóch marek papierosów ze swojego portfolio....

Kraj, 23 września 2005

Aleksandra Trochimiuk została dyr. zarządzającym Lowe Activation

Aleksandra Trochimiuk została dyrektorem zarządzającym Lowe Activation - działu marketing services w agencji reklamowej Lowe GGK. 1 października br. zastąpi...

Kraj, 31 sierpnia 2005

Strychowski polskim ambasadorem The John Caples International Awards

Jacek Strychowski, business development & marketing director z Lowe Activation, został w Polsce ambasadorem znanego konkursu kreatywnego branży usług direct-marketingowych...