M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lowe Lintas GGK (firma)"

Kraj, 14 grudnia 2010

JWT powiększa dział kreacji i obsługi klienta

Do agencji dołączył team kreatywny i nowy account director.

Kraj, 28 maja 2010

ConnectS wchodzi na rynek CSR

Jolanta Kennedy, Piotr Jagielski i Paweł Kudzia zakładają firmę CSR-ową.

Kraj, 28 marca 2003

Żywiec wybrał McCann-Erickson, Lowe Brand traci głównego klienta

Agencja McCann-Erickson wygrała przetarg na obsługę reklamową marki Żywiec (Grupa Żywiec SA). W przetargu ogłoszonym w lutym br. wzięły udział...

Kraj, 2 grudnia 2002

Leo Burnett Warszawa jedynym polskim laureatem konkursu Epica

Praca agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa została jako jedyna spośród zgłoszonych z Polski nagrodzona podczas tegorocznej 16. edycji konkursu reklamowego...

Kraj, 2 grudnia 2002

Leo Burnett Warszawa jedynym polskim laureatem konkursu Epica

Praca agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa została jako jedyna spośród zgłoszonych z Polski nagrodzona podczas tegorocznej 16. edycji konkursu reklamowego...

Zagranica, 29 listopada 2002

Węgrzy odmładzają wizerunek ziołowej nalewki Unicum

Największy węgierski producent alkoholi Zwack Unicum wprowadził na rynek nową wersję swojego sztandarowego produktu - ziołowej nalewki. Alkohol nazywa się...

Zagranica, 22 października 2002

Rumunia zakazuje reklam mocnych alkoholi w radiu i telewizji

Rumuńska rada radiofonii i telewizji - Narodowe Biuro Audiowizualne, wprowadziła zakaz dotyczący reklamy w radiu i telewizji napojów alkoholowych o...

Kraj, 29 sierpnia 2002

Domestos wznawia akcję mycia rąk po wyjściu z toalety

Marka Domestos należąca do Unilever Polska wznawia akcję propagującą mycie rąk po wyjściu z toalety. W ponad 20 miastach Polski...

Kraj, 9 lipca 2002

Wydawnictwo Edipresse reklamuje magazyn "Viva!"

Edipresse Polska, wydawca dwutygodnika "Viva!", rozpoczął telewizyjną kampanią reklamową tego tytułu. Kampania ma charakter wizerunkowy. Kreacje dla tej kampanii przygotowała...

Kraj, 24 czerwca 2002

Polskie agencje reklamowe nie zdobyły nagród na festiwalu w Cannes

Jedynym osiągnięciem polskich agencji reklamowych i domów mediowych na zakończonym w sobotę 22 czerwca br. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes 2002...

Kraj, 5 czerwca 2002

Spółka Jagielski/Majewski wykreuje kampanię "Vivy!"

Magazyn "Viva!" planuje nową kampanię reklamową. Po przetargu Edipresse Polska, wydawca magazynu, wybrało na potrzeby kampanii pomysł niezależnej spółki autorów...

Kraj, 24 maja 2002

Provident Polska kieruje kampanię do odbiorcy indywidualnego

Rozpoczęła się kampania promocyjna Provident Polska skierowana do odbiorcy indywidualnego. Działania BTL przygotowano we współpracy z agencją Nader, strategię i...

Kraj, 22 maja 2002

TelePizza wzmacnia wizerunek i zmienia strategię marketingową

Agencja Lowe Lintas GGK na zlecenie TelePizza Poland przygotowała telewizyjną kampanię wizerunkową sieci restauracji TelePizza pod hasłem: "Dzwonisz i masz......

Kraj, 17 maja 2002

Zielona Budka rozpoczęła kampanię reklamową lodów impulsowych

Od wczoraj w blokach reklamowych TVP, Polsat i TVN trwa kampania telewizyjna lodów impulsowych marki Zielona Budka. Platformę komunikacyjną oraz...

Kraj, 16 maja 2002

Nowa kampania telewizyjna TelePizzy Poland

Wczoraj główne ogólnopolskie stacje komercyjne rozpoczęły emisję nowych spotów reklamowych TelePizzy Poland (szczegółowy mediaplan nie został podany). Kampanię wraz ze...

Kraj, 15 maja 2002

PTC podpisała kontrakt z D'Arcy na czas nieokreślony

Sygnalizowane w piątkowym wydaniu DS "MiMP" rozstrzygnięcie przetargu na budżet reklamowy Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci telefonii komórkowej Era,...

Kraj, 10 maja 2002

PTC nadal z D'Arcy?

Najprawdopodobniej Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci telefonii komórkowej Era, rozstrzygnęła trwający ponad 4 miesiące przetrg na obsługę reklamową marek...

Kraj, 7 maja 2002

Brau Union przygotował piłkarską promocję piwa Królewskie

Brau Union Polska ruszył z akcją promocyjną, która toczy się pod hasłem "Królewskie na medal". Promocja polega na zbieraniu kapsli...

Kraj, 24 kwietnia 2002

Lowe Lintas GGK przygotowała kreację kampanii Rexony Men Ionic

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK przygotowała kreację na potrzeby kampanii reklamowej dezodorantu Rexona Men Ionic. Planowaniem i zakupem mediów zajmie...

Kraj, 16 kwietnia 2002

Budżet reklamowy Zielonej Budki trafił do Lowe Lintas GGK

Budżet reklamowy producenta lodów Zielona Budka trafił po przetargu do agencji Lowe Lintas GGK. Za planowanie i zakup mediów dla...

Kraj, 2 kwietnia 2002

Browary Warszawskie ruszają z nową promocją piwa Królewskie

Browary Warszawskie, należące do grupy Brau Union, rozpoczną 4 kwietnia br. promocję swojej marki Królewskie. Akcja promocyjna pod nazwą "Królewskie...

Kraj, 11 marca 2002

Nowy płyn czyszczący z rodziny Domestosa

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK i dom mediowy Initiative Media przygotowały kampanię reklamową dla nowego płynu czyszczącego Domestos Bi-Actif firmy...

Kraj, 8 marca 2002

McCann-Erickson Polska wycofał się z przetargu na budżet sieci Era

Z przetargu reklamowego organizowanego przez Polską Telefonię Cyfrowę (PTC), operatora sieci telefonii komórkowej Era, wycofała się agencja McCann-Erickson Polska. Procedury...

Kraj, 7 marca 2002

Zawadzki objął funkcję group account director w Euro RSCG Dialog

Andrzej Zawadzki objął stanowisko group account directora w agencji marketing services Euro RSCG Dialog. Będzie w niej prowadził budżety marek...

Kraj, 25 lutego 2002

Grand Prix Kreatury dla agencji Lowe Lintas GGK, Cyber-Kreatura bez Grand Prix

Grand Prix 7. edycji Kreatury przypadło agencji Lowe Lintas GGK za kampanię filmową dla piwa Królewskie ("Królewskie rządzi: Mecz, Dach,...

Kraj, 25 lutego 2002

Grand Prix Kreatury dla agencji Lowe Lintas GGK, Cyber-Kreatura bez Grand Prix

Grand Prix 7. edycji Kreatury przypadło agencji Lowe Lintas GGK za kampanię filmową dla piwa Królewskie ("Królewskie rządzi: Mecz, Dach,...

Kraj, 13 lutego 2002

McCann-Erickson stracił budżety Gillette, Oral Care, Brauna i Duracella

Agencja reklamowa McCann-Erickson straciła budżety czterech marek należących do Gillette Co.: Gillette, Oral Care, Braun i Duracell. Koordynacją wszystkich działań...

Kraj, 21 stycznia 2002

Tele Pizza rozpoczyna współpracę z Lowe Lintas GGK i PanMedia Western

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK będzie obsługiwać budżet strategiczno-kreatywny sieci pizzerii Tele Pizza Poland, a dom mediowy PanMedia Western będzie...

Kraj, 9 stycznia 2002

Polska Telefonia Cyfrowa organizuje przegląd agencji reklamowych

Firma telekomunikacyjna Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci telefonii komórkowej Era, organizuje przegląd agencji reklamowych, dotyczący strategicznej i kreatywnej obsługi...

Kraj, 9 listopada 2001

Unilever wspiera kampanią reklamową debiut nowego produktu

Należąca do koncernu Unilever marka Cif powiększyła swoje portfolio o dwa nowe produkty do czyszczenia szklanych i gładkich powierzchni: płyn...

Kraj, 10 października 2001

PO TRZECH LATACH OMO ZNÓW PO POLSKU

Na początku października ruszyła nowa kampania telewizyjna proszku do prania OMO (Unilever). Potrwa ona do końca br., a obejmuje telewizję...

Kraj, 8 października 2001

FINAŁ FESTIWALU REKLAMY GOLDEN DRUMS W PORTOROŻU GOLDEN DRUM DLA LEO BURNETT WARSZAWA. POLSKIE AGENCJE REKLAMOWE NAJLEPSZE NA FESTIWALU

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa zdobyła nagrodę Golden Drum dla najlepszej reklamy w kategorii Print & Poster Package Design na...

Kraj, 3 października 2001

CODZIENNA KORESPONDENCJA Z PORTOROŻA: 22 PRACE Z POLSKI NA SHORTLIŚCIE W KATEGORII SPOTÓW TELEWIZYJNYCH

Spośród 105 nadesłanych przez Polaków filmów reklamowych 22 znalazły się na ogłoszonej dzisiaj shortliście. Najwięcej, bo aż 6 filmów jest...

Kraj, 26 września 2001

POLSKI SPOT REXONY BĘDZIE EMITOWANY W CAŁYM REGIONIE

Najnowszy film reklamowy dezodorantu Rexona (Unilever Polska SA) jest od połowy września emitowany nie tylko na polskim rynku, ale również...

Kraj, 10 września 2001

TABLETKI PIORĄCE OMO - NOWY PRODUKT UNILEVERA

Koncern Unilever wprowadził na rynek nowy rodzaj środków do prania - tabletki piorące OMO. Są one dostępne w dwóch rodzajach:...

Kraj, 5 września 2001

BUDŻET STRATEGICZNO-KREATYWNY KREDYT BANKU W NOS/BBDO

Agencja reklamowa NoS/BBDO wygrała przetarg na obsługę budżetu reklamowego Kredyt Banku w zakresie strategii i kreacji. Informacja o jego wysokość...

Kraj, 30 sierpnia 2001

NIETYPOWA KAMPANIA MLECZKA DO CZYSZCZENIA CIF

Unilever Polska odświeża wizerunek mleczka do czyszczenia CIF. CIF ma teraz trzy nowe warianty: Lemon, Normal i Active (z wybielaczem),...

Kraj, 24 sierpnia 2001

JACEK STALEWSKI NOWYM DYREKTOREM AGENCJI NOS/BBDO

Jacek Stalewski oficjalnie objął stanowisko dyrektora generalnego w agencji reklamowej NoS/BBDO. Zastąpił na tym stanowisku Michała Sorówkę, który pełnił ją...

Kraj, 26 lipca 2001

PANASONIC ZAMIERZA UJEDNOLICIĆ SWÓJ WIZERUNEK

Firma Panasonic zamierza ujednolicić swój wizerunek w kampanii reklamowej, która wystartuje za kilka miesięcy. Firma jest obecnie w trakcie wyboru...

Kraj, 24 lipca 2001

JACEK STALEWSKI W AGENCJI REKLAMOWEJ NOS/BBDO?

Z nieoficjalnych informacji wynika, że Jacek Stalewski, ostatnio client service director w agencji reklamowej Lowe Lintas GGK (związany z firmą...

Kraj, 11 lipca 2001

SPOT KRÓLEWSKIEGO DOCENIONY W KONKURSIE "GOLEADOR 2001"

Jury pierwszej edycji konkursu "Goleador 2001" ogłosiło trzy kolejne nominacje do grand prix za najlepszą sportową reklamę roku. Wyróżniono reklamówki:...

Kraj, 20 czerwca 2001

LEO BURNETT WARSZAWA OTRZYMAŁA PIERWSZE NOMINACJE W CANNES

Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa jako jedyna spośród polskich agencji reklamowych otrzymała nominacje swoich prac do nagrody Lwa festiwalu w...

Zagranica, 19 czerwca 2001

JACEK STALEWSKI ODCHODZI Z LOWE LINTAS GGK

Po dziewięciu latach pracy w agencji reklamowej Lowe Lintas GGK opuszcza ją Jacek Stalewski, pełniący dotąd funkcję client service director...

Kraj, 4 czerwca 2001

RUSZA WIZERUNKOWA KAMPANIA PIWA KRÓLEWSKIE

Browary Warszawskie Królewskie należące do grupy Brau Union rozpoczęły wizerunkową kampanię piwa Królewskie, której głównym celem jest wprowadzenie piwa na...

Kraj, 23 maja 2001

BANK ZACHODNI i WBK WYBRAŁY AGENCJĘ REKLAMOWĄ

Wielkopolski Bank Kredytowy (WBK) i Bank Zachodni, które połączą się 1 czerwca br. (utworzą bank o nazwie Bank Zachodni i...

Kraj, 14 maja 2001

PROMOCJA KRZYŻOWA KODAKA I MCDONALD'S

Pod hasłem "Zrób sobie zjemcie" rozpoczęła się najnowsza kampania promocyjna producenta aparatów i filmów fotograficznych Kodak. Jej przedmiotem są klisze...

Kraj, 23 marca 2001

LOWE LINTAS GGK WYGRAŁA BUDŻET BROWARÓW WARSZAWSKICH

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Królewskiego, z portfolio produktów Browarów Warszawskich Królewskich SA. W...

Kraj, 13 marca 2001

MCCANN-ERICKSON WYGRAŁ BUDŻET MARGARYNY RAMA

Agencja reklamowa McCann-Erickson wygrała przetarg na kreatywną i strategiczną obsługę budżetu margaryny Rama w rejonie Europy Środkowej. W przetargu brała...

Kraj, 12 lutego 2001

NOS/BBDO I LOWE LINTAS GGK W PRZETARGU NA ŻYWIEC

Według nieoficjalnych informacji na krótkiej liście agencji reklamowych ubiegających się o budżet marki Żywiec znajdują się obecnie dwie firmy -...

Kraj, 31 stycznia 2001

FINAŁOWA GRUPA AGENCJI W PRZETARGU BROWARÓW WARSZAWSKICH

Przetarg Browarów Warszawskich na brand Królewskie znalazł się w fazie finałowej. Wyłoniono grupę pięciu agencji zakwalifikowanych do decydującej rozgrywki. Budżet,...