M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "LPP SA (firma)"

Kraj, 16 lipca 2012

Aryton z nową strategią marki

Do firmy dołączają nowe osoby.

Kraj, 13 września 2011

Team Croppa walczy z irytującymi zjawiskami

Akcje teamu Pure Evil Crew to motyw jesiennej kampanii marki odzieżowej Cropp.

Kraj, 7 marca 2011

Cropp i House zniknęły z Facebooka

Fan page'e tych marek rozsyłały link do złośliwego oprogramowania, które wysyłało scam.

Kraj, 3 lutego 2011

Cropp zakłada młodzieżowego bloga

Ruszył nowy blog marki odzieżowej zatytułowany "Who cares?". Ma być skierowany do młodych indywidualistów, ludzi otwartych i niezależnych.

Kraj, 17 maja 2010

GaduAir wspólnie z Croppem

Gadu-Gadu i Cropp współpracują przy kolejnej akcji marketingowej. Tym razem Cropp daje 20 proc. zniżki na zakupy, jeśli klienci kupią w salonie starter GaduAir.

Przetargi, 19 stycznia 2010

Projektowanie.Org zwycięża w konkursie LPP

Firma odzieżowa LPP SA po przeglądzie ofert rozpoczęła współpracę z pracownią graficzną Projektowanie.Org w zakresie rozbudowy internetowego serwisu marki Cropp...

Przetargi, 17 grudnia 2009

LPP wybiera agencję do rozbudowy strony WWW marki Cropp i zwiększa wydatki na internet

Firma odzieżowa LPP SA prowadzi przegląd ofert dotyczący rozbudowy serwisu internetowego marki Cropp. Marketer znacznie zwiększy wydatki na działania w...

Kraj, 3 grudnia 2009

Zjednoczenie.com promuje Cropp w mediach społecznościowych

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała dla firmy odzieżowej LPP SA aplikację marki Cropp w serwisie Facebook. Fani marki otrzymali kupony promocyjne...

Kraj, 6 października 2009

Siedem nominacji dla Polaków w kategoriach: interactive, media i kampanie, festiwalu Golden Drum

Zakończyły się prace przy kolejnych kategoriach konkursowych podczas festiwalu reklamowego Golden Drum - ogłoszono kolejne short-listy. Niestety, polskie prace nie...

Kraj, 11 maja 2009

LPP opracowuje nową strategię dla Reserved; nie wyklucza rezygnacji z telewizji

LPP SA prowadzi prace nad nową strategią marketingową i komunikacyjną dla swojej wiodącej marki odzieżowej Reserved. Równolegle prowadzone są prace...

Kraj, 29 kwietnia 2009

Marka odzieżowa Cropp chce kojarzyć się ze sztuką ulicy

Agencja reklamowa G7 przygotowała dla marki odzieżowej Cropp z portfolio LPP SA projekt komunikacyjny MonohromProjekt. To element nowej strategii komunikacyjnej...

Kraj, 3 grudnia 2008

LPP zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe, ogranicza otwarcia salonów

Firma LPP SA, właściciel marek Cropp i Reserved, zwalnia pracowników, redukuje budżety reklamowe i ogranicza otwarcia nowych salonów. - Spółka...

Kraj, 26 listopada 2008

LPP uruchomiło internetowy serwis informacyjny dla dziennikarzy i stylistów

LPP SA uruchomiło internetowy serwis dla dziennikarzy i stylistów. Na stronie www.press.lpp.com.pl znajdują się bieżące informacje prasowe na temat marek...

Kraj, 18 listopada 2008

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, rozstaje się z LPP

Iga Aksamit-McGinley, kierownik marki Cropp, odchodzi z LPP SA. Jak podano, powodem jej odejścia są względy prywatne. Obowiązki Aksamit-McGinley przejęła...

Kraj, 29 września 2008

Mariusz Kozak-Zagozda ma zająć się marketingiem Vistuli

Mariusz Kozak-Zagozda został dyrektorem artystycznym w grupie odzieżowej Vistula. Ma być odpowiedzialny za komunikację marketingową, kształtowanie wizerunku marek oraz wprowadzanie...

Kraj, 10 września 2008

Tomasz Gardziewicz brand managerem Scotch & Soda

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko brand managera marki odzieżowej Scotch & Soda. Poprzednio przez pięć lat pracował w LPP SA w...

Kraj, 22 sierpnia 2008

Nowa designerska kolekcja Croppa bez wsparcia w mediach

Marka Cropp (LPP SA) stworzyła limitowaną serię artystycznej odzieży pod nazwą Cropp Artist. Nowa kolekcja dostępna w salonach Croppa obejmuje:...

Kraj, 5 sierpnia 2008

Mariusz Kozak-Zagozda odchodzi z LPP

Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. ds. strategicznych projektów marketingowych, odchodzi z przyczyn osobistych z firmy LPP SA zarządzającej markami Reserved, Cropp i...

Kraj, 20 czerwca 2008

Marta Marucha szefem projektów marketingowych Cropp i CroppTown

Marta Marucha, odpowiadająca dotychczas za promocję marki Cropp na rynkach zagranicznych, została kierownikiem ds. projektów marketingowych marki Cropp i CroppTown...

Kraj, 19 czerwca 2008

Tomasz Gardziewicz przestał odpowiadać za markę Cropp

Tomasz Gardziewicz odchodzi z firmy LPP SA. Ostatnio zajmował stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown. Pracował w spółce od pięciu...

Kraj, 16 maja 2008

Corporate Profiles Consulting pracuje nad strategią dla marki Cropp

Firma brandconsultingowa Corporate Profiles Consulting (CPC) należąca do grupy Corporate Profiles DDB rozpoczęła pracę nad projektem strategicznym dla marki odzieżowej...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Cropp ma nowego kierownika marketingu; planuje mocną aktywność letnią

Tomasz Gardziewicz objął stanowisko kierownika ds. projektów marketingowych Cropp/CroppTown w firmie LPP SA. W spółce pracuje od pięciu lat. Wcześniej...

Kraj, 11 kwietnia 2008

LPP chce przejąć Artmana

LPP SA, właściciel marek Reserved i Cropp/CroppTown, zamierza przejąć spółkę Artman SA, właściciela marki House. Obie firmy podpisały w tej...

Kraj, 26 lutego 2008

Marka Reserved rozszerzona o obuwie

Reserved (LPP SA) rozszerza asortyment produktów o obuwie. Uzupełni ono dotychczasową ofertę marki, pod którą można było nabyć odzież, bieliznę...

Przetargi, 21 stycznia 2008

Cropp wybrał ofertę Momentum

W najbliższym półroczu marka Cropp (LPP) będzie obsługiwana kreatywnie przez agencję Momentum. - Zakres pracy Momentum to dostarczanie kontentu kreatywnego...

Kraj, 9 stycznia 2008

Iga McGinley brand marketing managerem CroppTown

Iga McGinley została nowym brand marketing managerem marek CroppTown i Cropp w spółce LPP. Będzie odpowiadała za zarządzanie wszystkimi działaniami...

Kraj, 2 stycznia 2008

Plakaty reklamowe CroppTown nie są obsceniczne

Komisja Etyki Reklamy oddaliła skargę wniesioną przeciwko reklamom marki CroppTown z portfolio LPP SA. Zespół orzekający Komisji Etyki Reklamy uznał,...

Przetargi, 6 grudnia 2007

Pięć agencji walczy o budżet marki CroppTown

CroppTown, odzieżowa marka należąca do spółki LPP, szuka agencji reklamowej do obsługi przyszłorocznych kampanii reklamowych. W przetargu bierze udział pięć...

Kraj, 6 listopada 2007

Sodexho rozpoczęło współpracę z markami LPP

Sodexho Pass Polska, firma świadcząca usługi z zakresu systemów motywacyjnych z wykorzystaniem kuponów i kart usługowych, rozpoczęła współpracę z LPP...

Kraj, 3 października 2007

Prowokujące znaki drogowe głównym motywem jesiennej kampanii marki Cropp Town

Prowokujące znaki drogowe stanowią oś jesiennych wizerunkowych działań reklamowych prowadzonych przez odzieżową markę Cropp Town firmy LPP. Kampania pod hasłem...

Kraj, 18 września 2007

Rada Reklamy rozpatrzyła skargi na reklamy Neostrady, Media Markt i Cropp Town

Komisja Etyki Reklamy (KER), która działa w ramach struktur Rady Reklamy, rozpatrzyła skargi złożone przez konsumentów i wydała orzeczenie w...

Kraj, 8 sierpnia 2007

Carat zaplanuje pierwszą kampanię telewizyjną Reserved w Czechach

Dział marketingu LPP przygotowuje jesienne kampanie dla swoich marek - Reserved, Cropp Town i Re-Kids. Po raz pierwszy przeprowadzi kampanię...

Kraj, 1 sierpnia 2007

Agnieszka Górska dyrektorem marketingu LPP

Agnieszka Górska objęła stanowisko dyrektora marketingu LPP, spółki, do której należą marki odzieżowe Reserved i Cropp Town. Zastąpiła na nim...

Kraj, 19 czerwca 2007

Izabela Sawicka i Joanna Lichocka w zespole agencji Headlines

Izabela Sawicka i Joanna Lichocka dołączyły do zespołu agencji Headlines Porter Novelli. Izabela Sawicka objęła stanowisko senior consultanta, będzie odpowiadać...

Kraj, 14 czerwca 2007

Rada Reklamy uznała reklamy Wyeth i CroppTown za nieetyczne

Zespoły orzekające Komisji Etyki Reklamy działające przy Radzie Reklamy uznały reklamy firmy farmaceutycznej Wyeth oraz odzieżowej LPP (marka CroppTown) za...

Kraj, 29 maja 2007

Zjednoczenie.com przygotowało kreację do kampanii marki Reserved

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała kreację do internetowej kampanii najnowszej kolekcji strojów kąpielowych marki Reserved (LPP) i najnowszej kolekcji ubrań dla...

Kraj, 4 kwietnia 2007

Jeżozwierze wspierają CroppTown - ruszyła duża kampania wizerunkowa tej marki

CroppTown (LPP SA) ruszył z kampanią wiosenną. Głównym motywem akcji jest hasło "Zupełnie inna jazda" i prowokująca kreacja, wskazana w...

Przetargi, 27 listopada 2006

LPP wybrał Universal McCann do obsługi w 2007 r.

Universal McCann będzie obsługiwał budżet mediowy producenta odzieży LPP w 2007 roku. Będzie planował i kupował kampanie reklamowe marek Reserved...

Kraj, 27 listopada 2006

Ariel i Reserved prowadzą wspólną kampanię reklamową

Koncern FMCG Procter & Gamble nawiązał współpracę z firmą odzieżową LPP, w ramach której przygotowano wspólną kampanię reklamową marki proszku...

Kraj, 4 października 2006

LPP ruszyło z nową kampanią Croppa: "Człowieku, wyluzuj"

LPP SA rozpoczął nową kampanię swojej sieci Cropp Town. Główne hasło kampanii to: "Człowieku, wyluzuj". Ma ona charakter wizerunkowo-produktowy, a...

Przetargi, 15 września 2006

Equinox, Universal McCann i PanMedia Western w przetargu LPP

Equinox, Universal McCann i PanMedia Western dostały się na short-listę w przetargu firmy odzieżowej LPP, właściciela marek Reserved i Cropp...

Przetargi, 30 sierpnia 2006

LPP rozważa wejście w telewizję, wkrótce short-lista w przetargu mediowym

LPP, właściciel marek m.in. Reserved i Cropp Town, może w przyszłym roku zainwestować w reklamę telewizyjną. Do tej pory promował...

Przetargi, 7 lipca 2006

LPP szuka domu mediowego do obsługi w regionie CEE

LPP, właściciel marek Reserved i Cropp Town, prowadzi przetarg na obsługę budżetu mediowego, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Wybierze dom mediowy, który...

Kraj, 13 czerwca 2006

Krzysztof Śliwiński nowym szefem marketingu CCC

Krzysztof Śliwiński, były dyrektor marketingu firmy odzieżowej LPP, zostanie nowym dyrektorem marketingu firmy CCC prowadzącej największą w kraju sieć sprzedaży...

Kraj, 7 kwietnia 2006

Reserved rusza z największą tegoroczną kampanią - "Every moment RE-Reserved for me"

Reserved (LPP SA) rozpoczęło największą swoją tegoroczną kampanię reklamową, którą zapowiadało wstępnie w lutym (patrz: DS "MMP" z 24 lutego)....

Kraj, 8 lutego 2006

LPP pracuje nad kampanią wiosennej kolekcji, wystąpią w niej modele wybrani w afrykańskim castingu

Reserved (LPP SA) przygotowuje wiosenną kolekcję, która zostanie wprowadzona do sklepów tej marki już w połowie lutego. Jak zapowiada Mariusz...

Kraj, 2 grudnia 2005

Reserved realizuje świąteczną akcję "Najpiękniejsze prezenty czekają"

Firma LPP SA przygotowała przedświąteczną akcję reklamowo-promocyjną realizowaną pod hasłem "Najpiękniejsze prezenty czekają". Jak mówi Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu LPP...

Kraj, 22 listopada 2005

LPP szykuje świąteczno-noworoczną kampanię "New year Reserved for me"

LPP SA przygotowuje kampanię noworoczną dla marki Reserved pod hasłem "New year Reserved for me". Jak zapowiada Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor...

Kraj, 24 października 2005

Polscy modele wystąpią w kolejnej kampanii reklamowej Reserved

Magda Frąckowiak i Przemysław Szubert, polscy top-modele, którzy pracowali wcześniej dla marek m.in.: Armani, Sonia Rykiel, Fendi i Yohjo Yamamoto,...

Kraj, 1 września 2005

Rusza największa kampania w historii Reserved, pokazuje kierunek, w którym pójdzie marka

LPP SA rozpoczyna dziś kampanię pod hasłem: "every fashion Reserved for me". Jak twierdzi Mariusz Kozak-Zagozda, dyrektor marketingu LPP SA,...