M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Lubię To (firma)"

Kraj, 8 maja 2018

Anna Poszepczyńska w Saatchi & Saatchi IS

Nowa account director dołącza do zespołu agencji.

Kraj, 18 kwietnia 2018

Kompania Piwowarska promuje Redd's Bianco

Hasło działań brzmi "Z kiści się ziścił".

Kraj, 21 lutego 2018

Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube

Sieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.

Kraj, 5 września 2017

KP odświeża platformę komunikacji Książęcego

Nowa agencja - nowa estetyka reklam.

Kraj, 27 czerwca 2017

Krzysztof Andrzejczak na czele Saatchi & Saatchi IS

Zastąpi Piotra Morkowskiego, który pożegnał się z grupą.

Kraj, 6 czerwca 2017

Lech i Spotify ze wspólną wakacyjną promocją

Działania prowadzone są pod hasłem "Graj o Spotify z Leszkiem".

Kraj, 2 stycznia 2017

Akcja Lecha we współpracy z Universal Music Polska

Promocja będzie wspierana kampanią ogólnopolską.

Kraj, 14 grudnia 2016

Asahi Group kupuje Kompanię Piwowarską

Japońska grupa browarnicza kupuje od AB InBev biznes w Polsce, na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji i w Rumunii za 7,3 mld euro.

Kraj, 27 października 2016

Media Markt świętuje 18. urodziny

Kampanię wizerunkową przygotowały: Demner, Merlicek & Bergmann, Ideal Ideal, Redblue (Monachium), GoldenSubmarine, Lubię To i Universal McCann.

Kraj, 25 października 2016

Yuri Drabent odchodzi z Isobaru i żegna się z branżą reklamową

Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.

Kraj, 24 października 2016

Yuri Drabent, dyrektor kreatywny Isobaru, odchodzi z agencji

Joanna Biernacka, Maciej Kozina oraz Bart Biały przejmują zarządzanie działem kreacji jako deputy creative directorzy.

Kraj, 12 kwietnia 2016

KP rusza z kampanią Redd'sa

Producent wspiera reklamowo wprowadzenie dwóch nowych wariantów smakowych tego brandu. Kampanię przygotowały PZL, IQ Marketing, Lubię To oraz ZOG.

Kraj, 4 lutego 2016

Lubię To i Carat wspierają launch Belriso Hot

Poza kampanią reklamową prowadzony jest jednocześnie konkurs konsumencki.

Kraj, 1 lutego 2016

Virgin Mobile: nie zwolnimy tempa

Wirtualny operator komórkowy, który w ub.r. wydał na reklamy ponad 50 mln zł, najwięcej w swojej czteroletniej historii, zapowiada w br. utrzymanie takiej samej aktywności reklamowej.

Kraj, 20 października 2015

Absurdalna konwencja reklam Virgin Mobile

Rusza właściwa faza kampanii wspierającej ofertę #Freemium.

Kraj, 8 września 2015

Virgin Mobile rusza z 1,5-miesięczną kampanią reklamową

Wirtualny operator komórkowy z nową odsłoną kampanii pakietu #BEZLIMITU.

Kraj, 3 sierpnia 2015

Piotr Suchodolski będzie nowym dyrektorem marketingu Virgin Mobile

Przez pięć lat pracował w Orange Polska.

Kraj, 13 lipca 2015

Virgin Mobile rusza z nową kampanią reklamową

Projekt przygotowały Lubię To i Mindshare.

Kraj, 9 lipca 2015

Grolsch kulturalnie również latem

Wystartowała letnia odsłona kampanii marki z portfolio Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 21 maja 2015

Akwizycja fanów Beerlovers.pl z udziałem blogerów

Blogerzy gotują dla Beerlovers.pl w ramach akcji "Piwna bitwa w kuchni".

Kraj, 18 maja 2015

PZL dla Redd'sa

Nowe spoty reklamowe Redd’sa wyróżniają się formą wizualną, muzyczną i tekstową.

Kraj, 6 maja 2015

Nowy Lech Ice Diesel kontra Lech Ice Shandy

Kompania Piwowarska wprowadza miks piwa i coli i wspiera go nietypową kampanią.

Kraj, 17 kwietnia 2015

Odświeżony Redd's z kampanią "Piwo inne niż inne"

Matowe etykiety i ciemniejsza, stonowana kolorystyka mają lepiej podkreślać piwny charakter napoju. Nowy smak - gruszka z chili.

Kraj, 11 grudnia 2014

Uzupełnienie: KP reklamuje limitowaną, zimową edycję piwa Lech Premium

Agencja GDP odpowiada także za koncepcję kreatywną opakowań, które wykonało Mango Design; produkcją spotu zajęło się Platige Image, komunikację BTL prowadzi agencja Afekt, a działania interaktywne - agencja Lubię To.

Kraj, 19 listopada 2014

Po czterech latach KP powraca do reklam piwa Dębowego

Z nazwy znika przymiotnik "mocne". Kampanię zaplanowano na najbliższe pół roku.

Kraj, 13 listopada 2014

Startuje nowa kampania Tyskiego [wideo]

Za pomocą Tyskiego można teraz złożyć życzenia. Kampanię przygotowano na okres przedświąteczny. Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL.

Kraj, 31 października 2014

Maspex startuje z kawową kampanią

Marka DecoMorreno adresuje komunikat głównie do kobiet.

Kraj, 28 października 2014

Książęce Chlebowo Miodowe wspierane kampanią

Kompania Piwowarska wprowadza nowe piwo na sezon jesienno-zimowy.

Kraj, 21 października 2014

Tyskie rusza z nową kampanią

Reklamą wspiera nowy wariant z dwutygodniowym terminem przydatności do spożycia. Kreację przygotowała agencja TBWA.

Kraj, 6 października 2014

Wystartowała regularna kampania Virgin Mobile [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są pod hasłem "Chce #wszystko".

Kraj, 11 września 2014

Advertising Reboot - 6. edycja Digital Camp

Eksperci z Microsoft Advertising, Dentsu i TV Squared o przyszłości komunikacji marketingowej.

Kraj, 8 maja 2014

Steffen Möller w nowej kampanii marki Wilkinson

Nowa komunikacja producenta maszynek do golenia ma udowodnić Polakom, że mogą być "numerem 1".

Kraj, 5 maja 2014

Polskie agencje bez nagród w Facebook Studio 2014

Przypomnijmy, że na konkurs zgłoszono 30 polskich kampanii.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Nowa szata graficzna, nowe smaki, nowe pozycjonowanie - marka Redd's rozpoczyna sezon

Producent gruntownie odświeżył markę i rusza z jej komunikacją.

Kraj, 28 marca 2014

Książęce Jasne Ryżowe znów na półkach i w TV

Powrót marki do sklepów przed sezonem wspierają działania reklamowe.

Kraj, 20 marca 2014

H&M klientem Brand24

W Polsce profil H&M w Facebooku ma 965 tys. fanów.

Kraj, 18 marca 2014

Y&R po przetargu rozpoczyna współpracę z Tigerem [wideo]

Poprzednio za działania ATL dla marki z portfolio Maspex Wadowice odpowiadała agencja DDB Warszawa.

Kraj, 14 marca 2014

30 polskich kampanii w konkursie Facebook Studio

Agencje z grupy Dentsu Aegis Network mają 14 zgłoszeń.

Kraj, 25 lutego 2014

Hypermedia międzynarodowym hubem Dentsu Aegis Network

Po akwizycji grupy Socializer i rebrandingu rośnie znaczenie Hypermedia jako centrum produkcyjnego Isobaru.

Kraj, 24 lutego 2014

Nivea świętuje Dzień Szczęścia

Marka kosmetyczna wprowadza limitowane opakowania kremów Nivea.

Kraj, 20 stycznia 2014

Ostateczna cena Socializera będzie znana w 2017 r.

Jeśli agencja do tego czasu spełni wszystkie wymogi biznesowe, wtedy Dentsu może za nią zapłacić ponad 87 mln zł.

Kraj, 17 stycznia 2014

Dentsu Aegis Network kupuje większościowy pakiet grupy Socializer

Grupa Socializer (agencje Socializer, Lubię To oraz marka Socialformance) wejdzie w skład Dentsu Aegis Network i działać będzie pod marką Isobar.

Kraj, 3 grudnia 2013

Ruszyła kolejna odsłona kampanii marki Książęce

Autorem kreacji TV i POS oraz eventów jest Nairobia.

Kraj, 13 listopada 2013

Socializer miał 15,5 mln zł przychodu po III kw. 2013

Spółka prezentuje korzystne wyniki po dziewięciu miesiącach br.

Kraj, 4 listopada 2013

Nivea uruchamia własny kanał TV

Producent kosmetyków zaangażuje vlogerów na swoim kanale w YouTube.

Kraj, 22 lipca 2013

Nivea zapewnia o sukcesie swoich działań

Firma informuje, że swoimi działaniami zainteresowała 25-tysięczną publiczność.

Kraj, 28 czerwca 2013

GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing zostały Agencjami Roku

Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.

Kraj, 7 czerwca 2013

Virgin Mobile - kampania "Bez kompromisów"

Wirtualny operator stara się grać kontrowersją.

Przetargi, 28 maja 2013

Lubię To wygrała budżet nowej linii balsamów Nivea

Agencja będzie odpowiedzialna za działania interaktywne nowej kategorii kosmetyków do pielęgnacji ciała.

Kraj, 23 maja 2013

Pielęgnacja bliskości na wielu płaszczyznach z Niveą

W kilku miastach w Polsce firma zrealizuje serię eventów.