M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lucky Strike (marka)"

Zagranica, 27 lutego 2015

BAT grozi pozwaniem brytyjskiego rządu

Brytyjski koncern tytoniowy British American Tobacco (producent m.in. marek Lucky Strike czy Dunhill) zagroził pozwaniem brytyjskiego rządu, jeśli ten wprowadzi tzw. plain packaging, czyli ujednolicenie opakowań papierosów - będą mogły zawierać jedynie informacje o szkodliwości palenia.

Zagranica, 23 października 2014

BAT: pierwsze dziewięć miesięcy br. - spadek sprzedaży o 9,6 proc.

Koncern tytoniowy British American Tobacco za słabe wyniki finansowe obarczył globalną dekoniunkturę i spadek nastrojów konsumenckich.

Kraj, 28 czerwca 2013

Rebranding Lucky Strike

Marka z portfolio grupy British American Tobacco ma nową identyfikację wizualną.

Kraj, 15 października 2012

Philip Morris poszerza markę Marlboro

Na rynku pojawiły się nowe papierosy Marlboro Beyond.

Kraj, 27 września 2012

BAT Polska uprzedza europejskie regulacje?

Producent wprowadza nowe Lucky Strike "bez dodatków"; konkurencja sugeruje, że to próba uprzedzenia obostrzeń planowanych przez Komisję Europejską.

Kraj, 2 listopada 2011

Lucky Strike zastąpi Golden American

British American Tobacco Polska sukcesywnie konsoliduje portfolio swoich marek.

Kraj, 26 października 2011

Viceroy S-Line zamiast Rockets

BAT po 12 latach wycofuje markę Rockets i zastępuje ją Viceroy S-Line. Jak twierdzi marketer - bez inwestycji marka nie poradziła sobie z konkurencją na rynku.

Kraj, 1 grudnia 2010

BAT z nowym dyrektorem sprzedaży

Na stanowisko to awansował Rafał Wysowski; inne przesunięcia personalne.

Kraj, 3 sierpnia 2010

Stefan Tautscher odpowiada za marki BAT Polska

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska ma nowego head of brands.

Kraj, 16 listopada 2009

BAT zmienia opakowania mentolowych Vogue'ów

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska wprowadziła na rynek nowy format opakowania wariantów mentolowych rodziny papierosów Vogue: Menthe i Menthe...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 10 grudnia 2007

Papierosy ze słodkim ustnikiem debiutują na polskim rynku

Tobacco Trading International Poland (TTI Poland) wprowadziła do sprzedaży nową markę papierosów. Aromatyzowane papierosy Black Devil dostępne są w dwóch...

Kraj, 15 maja 2007

Dario Tarulla dyrektorem marketingu BAT Polska

Dario Tarulla został nowym dyrektorem ds. marketingu produktów firmy tytoniowej British American Tobacco Polska (BAT Polska). Wcześniej był również związany...

Zagranica, 8 sierpnia 2005

Agencja 141 utworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie BAT

Agencja marketing services 141 stworzyła stanowisko global creative dedykowane firmie British American Tobacco. Stanowisko to objął Marcus Cordington Fernandez, który...

Kraj, 18 lipca 2005

Paweł Królikowski brand managerem wódek lokalnych w Bolsie

Paweł Królikowski został brand managerem wódek lokalnych (brand manager domestic vodka) w firmie Bols. Ma 34 lata i jest absolwentem...

Przetargi, 3 grudnia 2003

Gruppa 66/Ogilvy i OgilvyOne wygrały przetarg na markę Jan III Sobieski

Agencja Gruppa 66/Ogilvy wraz ze swoją strukturą marketing services OgilvyOne wygrały przetarg na obsługę marki Jan III Sobieski z portfolio...

Zagranica, 30 października 2003

R.J. Reynolds Tobacco łączy się z Brown & Williamson Tobacco

Amerykańskie firmy tytoniowe R.J. Reynolds Tobacco (RJR) i Brown & Williamson Tobacco łaczą się. RJR jest producentem m.in. marek Camel,...

Kraj, 29 lipca 2003

Grupa Ogilvy przejmuje obsługę Pall Mall, Lucky Strike w agencji G2

Rozpoczął się już proces przekazywania marki papierosów Pall Mall należącej do British American Tabacco (BAT) do Grupy Ogilvy (agencja reklamowa...

Zagranica, 6 maja 2003

Kryzys w Cordiant Communications Group

Po stracie kolejnego kluczowego klienta - Allied Domecq - holding Cordiant Communication Group stoi w obliczu poważnego kryzysu. Firma cudem...

Zagranica, 22 kwietnia 2003

G2 rozpoczyna obsługę marki Lucky Strike, a OgilvyOne - Pall Mall

Agencja G2 należąca do grupy Grey Global przejmie od agencji 141 Worldwide obsługę marki Lucky Strike koncernu British American Tobacco....