M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lucozade (marka)"

Zagranica, 17 kwietnia 2015

Suntory ogłasza przetarg mediowy

Suntory Beverage & Food, właściciel takich marek jak Lucozade, Schweppes czy Orangina, ogłosił przetarg na obsługę wartego 100 mln euro europejskiego budżetu mediowego. Przetarg dotyczy także Polski.

Zagranica, 21 listopada 2013

Grey London obsłuży globalnie Ribenę

Agencja, która odpowiadała za kreację dla marki Lucozade.

Zagranica, 25 października 2013

GSK szuka agencji digital

Firma rozpoczęła globalny proces przetargowy w związku z planowanymi zmianami w obszarze digital.

Zagranica, 31 lipca 2013

4 miliony funtów na kampanię Lucozade

Marka Lucozade rusza z kampanią edukacyjną, której ambasadorami będą piłkarze Gareth Bale i Alex Oxlade-Chamberlain.

Zagranica, 24 października 2012

Lucozade Sport rozstaje się z Premier League

Należący do koncernu GlaxoSmithKline brand Lucozade po 20 latach zaprzestaje sponsorowania brytyjskiej ekstraligi piłkarskiej.

Zagranica, 16 września 2011

Deal McLarena z GSK

McLaren i GlaxoSmithKline (GSK) nawiązali partnerstwo strategiczne dotyczące promocji niektórych produktów tego marketera w Formule 1.

Zagranica, 17 września 2010

GSK rozpoczęło przetarg mediowy w USA

Szacuje się, że budżet mediowy marketera wynosi na tym rynku 1 mld dol.

Zagranica, 2 kwietnia 2009

PepsiCo wprowadza nowy wariant smakowy Gatorade

PepsiCo wprowadzi w Wielkiej Brytanii nowy wariant smakowy - czarna porzeczka - napoju energetycznego Gatorade. Do tej pory był sprzedawany...

Zagranica, 7 kwietnia 2005

GlaxoSmithKline krytykowane za reklamę napoju Lucozade Sport

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline jest krytykowany za reklamę napoju Lucozade Sport Hydro Active. Advertising Standards Authority (ASA) uważa, że używanie w...

Zagranica, 22 grudnia 2004

GSK zmieni agencję obsługującą brand Ribena w Wielkiej Brytanii

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline (GSK) zmieni agencję reklamową obsługującą markę Ribena. Budżet brandu wynosi 5 mln funtów. Dotychczas działania dla tej...

Zagranica, 13 stycznia 2003

Brytyjski budżet reklamowy napoju Lucozade trafił do M&C Saatchi

Firma Glaxo SmithKline Consumer Healthcare przekazała oceniany na 10 mln dol. brytyjski budżet reklamowy brandu Lucozade do agencji M&C Saatchi....