M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Ludwik (marka)"

Przetargi, 6 lutego 2014

Ludwik ponownie przegląda oferty domów mediowych

Jeszcze trwają działania promocyjne z udziałem Magdy Gessler, a marketer już sprawdza oferty agencji na kolejną kampanię.

Kraj, 8 stycznia 2014

OMD kupił media dla Ludwika

Za dobór mediów do kampanii Ludwika z udziałem Magdy Gessler nie odpowiada ZOG.

Kraj, 7 stycznia 2014

Kuchenna rewolucja z Ludwikiem

Magdalena Gessler promuje tabletki do zmywarek marki Ludwik.

Przetargi, 25 września 2013

Inco Veritas po raz kolejny wybiera ZOG

Dom mediowy zrealizuje najbliższą kampanię Ludwika.

Kraj, 30 sierpnia 2013

Inco-Veritas przegląda oferty domów mediowych

Producent Ludwika sprawdza oferty na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 10 stycznia 2013

Ruszyła kampania Ludwika

Inco-Veritas promuje nowy produkt pod znaną marką.

Przetargi, 13 listopada 2012

Inco przegląda oferty domów mediowych

Właściciel marki Ludwik prowadzi przetarg na planowanie i zakup mediów.

Kraj, 1 czerwca 2012

Inco-Veritas walczy o rynek tabletek do zmywarek

Marketer po raz pierwszy na tak szeroką skalę wspiera kampanią produkt w tej kategorii.

Kraj, 13 marca 2012

P&G wchodzi w segment tabletek do zmywarek

Marketer wprowadza na rynek markę Fairy Jar Expert.

Kraj, 23 lutego 2012

Stars koordynuje przetarg mediowy Inco-Veritasu

Firma doradcza Rafała Szysza koordynuje przetarg na obsługę mediową Ludwika.

Przetargi, 4 stycznia 2012

Inco-Veritas szuka agencji

Trwa przetarg reklamowy na markę Ludwik.

Kraj, 29 listopada 2011

2 mln zł kary dla Inco Veritas za zmowę cenową

Współpracujący z marketerem dystrybutorzy nie mogli sprzedawać jego produktów poniżej określonej ceny.

Kraj, 28 października 2011

Sidolux po trzech latach wraca z reklamą do TV

Marketer komunikuje repozycjonowanie marki i chce budować jej prestiżowy wizerunek.

Kraj, 1 czerwca 2011

Knorr - Marką Roku, a Carlsberg Polska - Marketerem Roku 2010 według "MMP"

Redakcja miesięcznika w nowej edycji raportu specjalnego "Marka i Marketer Roku" przyznała też kilkanaście wyróżnień.

Kraj, 28 marca 2011

Mather i SoHo notują 12-proc. wzrost

Stabilny zespół menedżerski oraz pozyskanie kilku budżetów reklamowych w ramach obsługi długoterminowej i projektowej pozwoliło agencjom zarządzanym przez Wojciecha Putrzyńskiego na ugruntowanie swojej pozycji w grupie Ogilvy.

Kraj, 25 lutego 2011

Ludwik niejedno ma imię

Inco Veritas promuje szeroką ofertę marki.

Kraj, 22 lutego 2011

P&G buduje trial marki Olay

Marketer w ogromnej akcji samplingowej proponuje wymianę kremu przeciwzmarszczkowego na Olay.

Przetargi, 23 grudnia 2010

ZOG wygrał Inco-Veritas

Media do kampanii Ludwika ma planować ZenithOptimedia Group.

Przetargi, 15 grudnia 2010

Inco Veritas wybiera dom mediowy

Producent Ludwika porównuje oferty agencji.

Kraj, 3 listopada 2010

E do naczyń wraca na rynek po relaunchu

Zmiany mają pomóc w odbudowie rynkowej pozycji marki.

Kraj, 6 września 2010

Wielki sampling Fairy

Mieszkańcy ponad stu miejscowości będą mogli wymienić butelkę po płynie do zmywania naczyń Fairy na nowe opakowanie.

Kraj, 20 stycznia 2010

Ludwik dzięki nowej kampanii chce zaistnieć w świadomości młodszych konsumentów

Firma Inco Veritas prowadzi kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Ludwik. Jak mówi Michał Dworak, dyrektor operacyjny spółki, to pierwsza...

Kraj, 22 maja 2009

Inco-Veritas promuje w sieci paletę swoich produktów

Firma Inco-Veritas SA, właściciel m.in. marek Ludwik, AutoMax, Azofoska, Florovit, prowadzi kampanię reklamową w internecie. Realizuje ją agencja interaktywna Web...

Kraj, 8 maja 2009

P&G przeprasza Inco-Veritas i klientów za reklamę Fairy

Procter & Gamble przeprasza w prasie Inco-Veritas i jej klientów za reklamę Fairy. Chodzi o ubiegłoroczną kampanię tej marki płynu...

Kraj, 22 lipca 2008

Kampania płynu Fairy z Bieleninikiem ma poprawić udziały marki

Irek Bieleninik, dziennikarz i prezenter telewizyjny (gospodarz m.in. programu "Siłacze" w TVN), jest głównym bohaterem aktualnej kampanii reklamowej płynu do...

Kraj, 16 czerwca 2008

Marka Fairy nie odebrała udziałów Ludwikowi i Purowi

Wprowadzona jesienią ub.r. na rynek przez Procter & Gamble (P&G) marka płynu do naczyń Fairy nie zagroziła dotychczasowym liderom tego...

Kraj, 31 sierpnia 2006

ProMarka uruchamia trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych

Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych "ProMarka" rozpoczyna trzecią edycję kampanii na rzecz produktów markowych. Akcja będzie przebiegać pod hasłem "Zobacz...

Kraj, 11 sierpnia 2005

14 konkurencyjnych marek w kampanii "Marka ręczy swoim imieniem"

16 sierpnia ruszy druga kampania edukacyjno-społeczna poświęcona towarom markowym, której inicjatorem jest Stowarzyszenie ProMarka. Wyjątkowość akcji polega na zjednoczeniu sił...

Przetargi, 29 grudnia 2004

Inco Veritas szuka agencji, która zrealizuje kampanię produktów ogrodniczych

Firma Inco Veritas ogłosiła przetarg na realizację kampanii reklamowej dwóch marek nawozów - Azofoska i Florovit. Zwycięska agencja ma zaplanować...

Kraj, 23 września 2004

Scholz & Friends Warszawa i PanMedia Western realizują pierwszą kampanię marki Flesz w TV

Na zlecenie firmy Inco-Veritas SA, producenta m.in. chemii gospodarczej, agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa i dom mediowy PanMedia Western...

Kraj, 22 stycznia 2004

Wafle Grześki po raz czwarty zdobyły tytuł Towar Roku

Wafle Grześki produkowane przez FPC Kaliszanka Sp. z o.o. po raz czwarty z rzędu zdobyły tytuł Towar Roku przyznawany przez...

Kraj, 25 czerwca 2003

Henkel zawiesza kontrowersyjną reklamę Pura i odwołuje się do sądu

Na żądanie firmy Inco-Veritas, producenta m.in. płynu do zmywania Ludwik, warszawski sąd okręgowy nakazał wstrzymanie emisji reklam telewizyjnych konkurencyjnego płynu...

Kraj, 1 października 2001

W PROMOCJI LUDWIKA MOŻLIWOŚĆ WYGRANIA DUŻEJ NAGRODY

Na początku października rusza kampania reklamowa płynu do mycia naczyń Ludwik (Inco-Veritas). Celem kampanii jest dostarczenie argumentu do zakupu tym,...