M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lufthansa (firma)"

Kraj, 2 kwietnia 2015

Wizz Air otwiera kolejną bazę w Polsce - w Lublinie

To już szósta, z 21 ogółem, baza węgierskiego niskokosztowego przewoźnika uruchomiona w naszym kraju.

Zagranica, 16 lipca 2014

Cathay Pacific Airways najlepszymi liniami lotniczymi na świecie

W prestiżowym rankingu Skytrax linie Cathay zdetronizowały Emirates Airlines, które tym razem znalazły się dopiero na czwartym miejscu.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Mindshare Polska najlepszy w regionie EMEA

Dom mediowy zwyciężył w tegorocznym plebiscycie EMEA Original Thinking Awards.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Ryanair umocnił pozycję największej linii lotniczej w Polsce

Irlandzka tania linia lotnicza przewiozła w ub.r. o 1,7 mln pasażerów więcej.

Kraj, 11 marca 2014

Lufthansa reklamuje obniżki cen biletów przejażdżką darmowym autobusem po Warszawie

Niemiecki przewoźnik obniżył ceny na loty do Azji.

Przetargi, 3 grudnia 2013

Przetarg Lufthansy dotyczył również Polski

Mindshare utrzymuje obsługę linii lotniczych.

Zagranica, 27 listopada 2013

Mindshare zachowa budżet Lufthansy

Globalny budżet mediowy niemieckich linii lotniczych pozostaje w rękach domu mediowego, który zajmuje się obsługą Lufthansy od 13 lat.

Przetargi, 29 października 2013

Lufthansa szuka agencji PR

Polska częścią paneuropejskiego przetargu.

Kraj, 3 lipca 2013

Ryanair po raz pierwszy zdystansował LOT

Tani irlandzki przewoźnik po raz pierwszy w I kwartale przewiózł więcej pasażerów z i do Polski niż nasze narodowe linie LOT.

Kraj, 16 kwietnia 2013

Lufthansa inwestuje w wizerunek

Kampania pod hasłem "Non stop you" potrwa do 26 maja br.

Kraj, 1 lutego 2013

Tradedoubler ma wyłączną umowę z Lufthansą

Firma ma uruchomić programy partnerskie w krajach skandynawskich, w Polsce, Austrii, Szwajcarii, a także w Niemczech.

Kraj, 3 grudnia 2012

Qatar Airways chcą zabrać pasażerów z Okęcia do Doha i dalej w świat

Wystartowała kampania reklamowa wprowadzająca Qatar Airways na polski rynek.

Kraj, 18 września 2012

Z Lufthansą do Azji i na Bliski Wschód

W prasie, radiu, internecie i na outdoorze przewoźnik reklamuje tańsze bilety do Azji i na Bliski Wschód.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Paulina Kierczyńska partnerem Mindshare

Dotychczas Kierczyńska była jednym z dyrektorów pionu client leadership.

Zagranica, 28 grudnia 2011

McCann traci globalną obsługę Lufthansy

Przetarg niemieckiego przewoźnika wygrała agencja reklamowa Kolle Rebbe.

Zagranica, 1 grudnia 2011

AA wstrzymuje rebranding w związku z bankructwem

American Airlines dzięki bankructwu ma się wzmocnić, ale wszelkie działania komunikacyjne, poza PR, zawiesza.

Kraj, 2 września 2011

RMF Classic stawia na interaktywność

Stacja wprowadza do jesiennej ramówki nowe autorskie audycje.

Zagranica, 12 lipca 2011

Lufthansa z aplikacją na iPadzie

Niemiecki przewoźnik lotniczy poszerza swoją ofertę mobilną.

Kraj, 18 lutego 2011

Lufthansa reklamuje bilety od 399 zł

Przewoźnik oferuje bilety do wybranych metropolii europejskich od 399 zł w obie strony.

Kraj, 15 lutego 2011

Dorota Staszewska zajmie się sponsoringiem w Castrol Polska

Producent olejów, który jest oficjalnym partnerem Euro 2012, utworzył stanowisko menedżera ds. sponsoringu.

Kraj, 29 listopada 2010

Joanna Pędzińska odpowiada za komunikację marketingową LOT-u

Była szefowa komunikacji marketingowej Lukas Banku, a wcześniej Playa, kieruje teraz komunikacją marketingową LOT-u.

Zagranica, 15 listopada 2010

Mindshare ponownie zdobywa Lufthansę

Dom mediowy Mindshare po przetargu utrzymał wart 70 mln funtów globalny budżet Lufthansy.

Kraj, 14 lipca 2010

Bartosz Sikora awansował w Mindshare

Nowy menedżer rozpoczął pracę w zespole client leadership.

Zagranica, 11 czerwca 2010

Lufthansa prowadzi globalny przetarg mediowy

Wartość budżetu mediowego, jakim dysponuje niemiecki przewoźnik lotniczy, szacuje się na ok. 70 mln funtów.

Zagranica, 15 kwietnia 2010

Aer Lingus z ekspertem lotniczym

Aer Lingus wybrała firmę TradeDoubler na swojego partnera w programie marketingu afiliacyjnego.

Zagranica, 12 kwietnia 2010

Po fuzji nadal dwie marki

Linie lotnicze British Airways i Iberia uzgodniły warunki połączenia. Obie ich marki pozostaną jednak na rynku.

Kraj, 16 lutego 2010

Lufthansa reklamuje tanie bilety do miast Europy

Linia lotnicza Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Podziwiaj Europę dzięki zaskakująco niskim cenom", w której promuje sprzedaż biletów do...

Kraj, 18 grudnia 2009

Ireneusz Ładygin po siedmiu latach pracy odchodzi z Mindshare

Ireneusz Ładygin, client service director w Mindshare Polska, rozstał się z tym domem mediowym. Powody jego odejścia nie są znane....

Kraj, 23 października 2009

Justyna Bublijewska szefem regionalnego zespołu Avonu w SoHo Square

Justyna Bublijewska awansowała na stanowisko regional account directora w agencji SoHo Square. Bublijewska od blisko dwóch lat pracuje w SoHo...

Zagranica, 5 listopada 2008

Lufthansa wspiera promocją w internecie tanie bilety

Lufthansa przygotowała internetowe wsparcie dla swojej ogólnoeuropejskiej kampanii pt. "Say hello to Europe". Działania potrwają pięć tygodni, a za ich...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Lufthansa reklamuje tanie loty do Europy

Lufthansa rozpoczyna sprzedaż biletów do popularnych miast europejskich w cenie od 399 zł. Ofertę wspiera kampania reklamowa w mediach (prasa:...

Kraj, 7 marca 2008

Ryszard Solski po 15 latach pracy w Sigma International opuszcza agencję

Ryszard Solski, dyr. generalny Sigma International, z końcem marca br. odejdzie z agencji. Decyzję o odejściu podjął blisko rok temu,...

Kraj, 6 marca 2008

Student Szkoły Mistrzów Reklamy pracuje w McCannie

Piotr Harland, student Szkoły Mistrzów Reklamy działającej przy Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, rozpoczął pracę...

Kraj, 31 stycznia 2008

Zmiany personalne w McCann Erickson

Na początku lutego stanowisko client service directora w agencji McCann Erickson obejmie Monika Sosnowska, Agnieszka Zarzycka zostanie zaś group account...

Zagranica, 28 stycznia 2008

Lufthansa wybrała Profero do kampanii internetowej

Niemieckie linie lotnicze Lufthansa powierzyły swój budżet reklamowy agencji Profero oraz jej partnerowi agencji Plan.Net. Agencje przygotują dla przewoźnika globalną...

Kraj, 15 stycznia 2008

Dwie nowe osoby w dziale kreacji DougFaberFamily

Dział kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF) został wzmocniony o Aleksandrę Cieślak, designera, i Roberta Olszewskiego, senior copywritera. Olszewski jest absolwentem...

Kraj, 31 sierpnia 2007

Nowe osoby w dziale kreacji DFF

Kreacja agencji DougFaberFamily powiększyła się o trzy nowe osoby: Kamilę Kanclerz na stanowisku designera, Ewą Rostalską - art directora, oraz...

Kraj, 27 listopada 2006

Zentropy Partners stworzyła serwis dla La Roche-Posay

Agencja interaktywna Zentropy Partners przygotowała serwis internetowy dla firmy La Roche-Posay. Serwis dotyczy atopowego zapalenia skóry. Serwis skierowany jest przede...

Kraj, 21 lipca 2006

Maria Kowalewska nowym dyrektorem generalnym Lufthansy w Polsce

Maria Kowalewska, dotychczasowy dyrektor generalny szwajcarskich linii lotniczych Swiss International Air Lines na Polskę, Czechy i kraje bałtyckie, została dyrektorem...

Kraj, 20 września 2005

Lufthansa wzmacnia swój wizerunek, celując w klasę biznes

Polski oddział niemieckich linii lotniczych Lufthansa rozpoczął drugą odsłonę swojej strategicznej kampanii mającej umocnić wizerunek Lufthansy na polskim rynku. 2,5-miesięczna...

Kraj, 29 czerwca 2005

Lufthansa zaczyna swoją największą do tej pory kampanię w Polsce

Polski oddział linii lotniczych Lufthansa rozpoczął największą w swojej historii kampanię reklamową. Jej główne hasło to: "Warto przeżyć taką chwilę"....

Kraj, 22 kwietnia 2005

Thorsten Bohg dyrektorem generalnym Lufthansy, będzie też koordynował marketing

Thorsten Bohg jest nowym dyrektorem generalnym Lufthansy w Polsce. Do jego obowiązków należy m.in. koordynacja działań sprzedaży, marketingu i kontaktów...

Zagranica, 17 września 2004

Zaostrza się bitwa między OneWorld i Star Alliance

Walka o lojalność konsumentów w przestworzach nasila się. Alians lotniczy OneWorld zapowiedział kontratak w związku z agresywną strategią akwizycyjną Star...

Zagranica, 24 maja 2004

Pięć agencji na short-liście przetargu na budżet directmarketingowy Star Alliance

Porozumienie przewoźników lotniczych Star Alliance wybrało sześć firm na krótką listę w prowadzonym przetargu na obsługę budżetu działań marketingu bezpośredniego,...

Kraj, 21 maja 2004

Popularność i wykorzystanie programów lojalnościowych w Polsce zbadane przez Rowland Berger Strategy Consultants

Firma Rowland Berger Strategy Consultants przeprowadziła badanie dotyczące nasycenia rynku polskiego programami lojalnościowymi. Z badania wynika, że polscy przedsiębiorcy wykorzystują...

Kraj, 1 grudnia 2003

ZFPR ogłosił zwycięzców I edycji konkursu public relations Złote Spinacze

Podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton zostały wręczone statuetki konkursu Złote Spinacze zorganizowanego przez Związek Firm Public Relations (ZFPR). Spośród...

Zagranica, 6 listopada 2003

Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową w internecie

Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową online, której celem ma być poinformowanie konsumentów o tym, że samoloty tej linii latają również poza...

Kraj, 3 października 2003

Agnieszka Dubik objęła stanowisko PR managera w Nova Communications Group

Agnieszka Dubik objęła stanowisko PR managera spółki Nova Communications Group, która została właśnie strategicznym inwestorem branżowym w spółkach Grupy Polymus...

Kraj, 23 czerwca 2003

AMP Media wprowadza na rynek nową wersję komunikatora Net

Agencja interaktywna AMP Media wprowadza na rynek nową wersję komunikatora Net (działającego od stycznia br.). Jego cechą szczególną ma być...

Kraj, 21 marca 2003

Pekao i LOT promują kobrandowaną kartę kredytową

Bank Pekao SA oraz Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły na rynek wspólną kartę kredytową systemu Visa. Każdy posiadacz karty staje...