M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Luksusowa (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Przetargi, 3 września 2014

Agencja IQ Marketing obsłuży polskie wódki Pernod Ricard

Producent alkoholi rozstrzygnął przetarg.

Zagranica, 29 maja 2013

Luksusowa daje rady prawdziwym mężczyznom

Marka prowadzi nową międzynarodową kampanię.

Kraj, 18 kwietnia 2013

Wódka o smaku ogórka - nowa propozycja Luksusowej

Pierwszy na rynku trunek o takim smaku.

Kraj, 22 lutego 2013

Była marketerka Pernod Ricard rozwija firmę Luks Pomada

Lidia Kłosowska założycielką biznesu przetworów owocowo-warzywnych premium.

Kraj, 15 stycznia 2013

Trzy marki Pernod Ricard już mogą używać godła "Polska Wódka"

Wyborowa, Luksusowa i Pan Tadeusz spełniają wymogi nowej Ustawy o wyrobie napojów spirytusowych.

Kraj, 21 listopada 2012

CEDC poprawia wyniki w Polsce

Rodzimy rynek wódki po trzech kwartałach notuje minimalny wzrost.

Kraj, 26 października 2012

Luksusowa podkreśla, że jest z ziemniaków

Agencja Lowe GGK odpowiada za kreację kampanii.

Kraj, 17 października 2012

Redmobile z aplikacją You-R-You Pernod Ricard Polska

Tablety wspierają realizację programu konsumenckiego.

Kraj, 17 września 2012

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Z Polfarmeksu do Kimberly Clark

Piotr Rusak odpowiada za kategorię produktów dla dzieci.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Lidia Kłosowska odchodzi z Wyborowej SA

Menedżerka żegna się z firmą po sześciu latach pracy z powodu różnej od zarządu wizji.

Przetargi, 28 marca 2012

Lowe GGK z nowymi klientami

Castorama, Wyborowa, Knorr i Hit to najnowsze przetargowe sukcesy agencji.

Kraj, 10 lutego 2012

Adv.pl pracuje dla marki Jameson

Agencja stworzy strategię obecności marki w social mediach.

Przetargi, 3 lutego 2012

Lowe GGK rozpoczyna pracę dla Ballantine's

Agencja obsłuży kampanię internetową i BTL marki.

Przetargi, 17 stycznia 2012

Lowe GGK wygrała przetarg na obsługę marki Four Roses

Agencja zrealizuje kampanię BTL-ową o ogólnopolskim zasięgu. To druga po Luksusowej marka Pernod Ricard obsługiwana przez Lowe GGK.

Przetargi, 29 listopada 2011

Havana Club w rękach Adv.pl

Jest to już szósta marka Pernod Ricard Polska, dla której pracuje Adv.pl.

Kraj, 13 października 2011

Guillaume Girard-Reyde prezesem Pernod Ricard Polska

Nowy menedżer stanął na czele polskiego biura koncernu; awans Victora Jereza.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Kraj, 21 września 2011

Luksusowa chce przewracać w głowach

Pernod Ricard prowadzi działania, które mają wyróżnić jego wódkę na półce.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Mariusz Pełechaty social media managerem w Adv.pl

Od roku w agencji był specjalistą ds. mediów społecznościowych.

Zagranica, 5 sierpnia 2011

Wyborowa pod pieczą Euro RSCG London

Euro RSCG London zajmie się reklamą wódek Pernod Ricard; poza Absolutem.

Kraj, 12 lipca 2011

Weselna platforma Pana Tadeusza

Marka z portfolio Wyborowej SA pozycjonuje się jako trunek do celebracji wielkich okazji.

Kraj, 4 lipca 2011

Wyborowa będzie wzmacniać pozycję w whisky

Marki importowane mają być jednym z priorytetów marktera.

Kraj, 2 czerwca 2011

Kup Luksusową i wygraj ćwierć kilo złota

Producent wódki promuje ją hasłem "Czyste złoto, czysty Luksus".

Zagranica, 25 marca 2011

Globalny przetarg Pernod Ricard

Marketer szuka jednej agencji do obsługi portfolio wódek.

Kraj, 15 marca 2011

Leszczyńska w marketingu Polfy Kutno

Agnieszka Leszczyńska, była marketing manager w Wyborowej, teraz w firmie farmaceutycznej.

Przetargi, 10 sierpnia 2010

Adv.pl pracuje dla Luksusowej

Wyborowa SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę digital marki wódki Luksusowa.

Kraj, 22 marca 2010

Jan Żytko odchodzi z zespołu marketingu Wyborowej

Jan Żytko, international and domestic marketing and sales director w Wyborowej SA, odchodzi. Z firmą był związany od ponad pięciu...

Kraj, 5 marca 2010

Relaunch Luksusowej - w sześciennej butelce

Wyborowa SA prowadzi relaunch wódki Luksusowa. Kampania autorstwa agencji Lowe GGK Warszawa "Nowy kształt luksusu" obejmie materiały BTL w punktach...

Kraj, 2 marca 2010

Wyborowa SA planuje relaunch Luksusowej

Wyborowa SA planuje relaunch wódki Luksusowa. Na razie szczegóły tego projektu nie są znane, wiadomo jednak, że zmieniony zostanie kształt...

Kraj, 1 marca 2010

Wódka Wyborowa wróci na rynek amerykański

Wódka Wyborowa wróci na rynek amerykański - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych wiadomości możliwe jest, że nie będzie ona dystrybuowana przez...

Kraj, 27 stycznia 2010

Deutsch nowym dystrybutorem wódki Luksusowej w USA

Firma W.J. Deutsch & Sons Ltd. (Deutsch) jest nowym dystrybutorem wódki Luksusowej w USA. Marka jest obecna w Stanach Zjednoczonych...

Kraj, 28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

Przetargi, 29 czerwca 2009

Wyborowa rozstrzygnęła przetarg na obsługę Luksusowej

Spółka Wyborowa SA, należąca do francuskiego koncernu Pernod Ricard, rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki wódki Luksusowa. Wygrała go agencja...

Kraj, 23 czerwca 2009

CEDC wzmacnia pozycję Absolwenta nową butelką i komunikacją

Firma CEDC wzmacnia pozycję wódki Absolwent nową butelką i komunikacją. To pierwsza od wielu lat kampania tej marki. Absolwent to...

Kraj, 5 czerwca 2009

Absolwent planuje relaunch w III kwartale br.

Marka Absolwent, lider rynku wódki, będzie miał relaunch w III kwartale - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Bliższe szczegóły tego projektu nie...

Kraj, 4 czerwca 2009

Wyborowa po przejęciu marek V&S zoptymalizuje portfolio

Wyborowa SA po przejęciu marek V&S zoptymalizuje portfolio. Jan Żytko, dyr. sprzedaży i marketingu Wyborowej, zapowiada, że z obecnych 200...

Kraj, 18 grudnia 2008

Pernod Ricard może pozbyć się marki Luksusowa

Portal internetowy Handel-net, powołując się na nieoficjalne źródła, poinformował, że francuski koncern alkoholowy Pernod Ricard, właściciel Wyborowej SA, który dzięki...

Kraj, 3 grudnia 2008

Tomasz Uszyński w Saatchi & Saatchi Direct

Do działu kreacji Saatchi & Saatchi Direct jako senior art director dołączył Tomasz Uszyński. Będzie pracował w teamie z dyrektorem...

Kraj, 2 października 2008

Luksusowa uruchamia własny serwis Nicdodac.pl

V&S Luksusowa Zielona Góra SA uruchomiła dla marki wódki Luksusowa serwis Nicdodac.pl. Projekt ten stanowi kolejny etap kampanii wspierającej odświeżenie...

Kraj, 19 września 2008

CEDC przeprowadzi relaunch marki Bols

Koncern alkoholowy Central European Distribution Corporation (CEDC) przygotował relaunch swojej najważniejszej marki w kategorii wódek premium - Bols. Już niebawem...

Kraj, 22 sierpnia 2008

"Żeglarskie" motywy będą wspierały Bolsa przynajmniej do końca roku

Central European Distribution Corporation (CEDC), producent m.in. wódki marki Bols, zamierza wykorzystywać linię kreatywną opartą na motywach żeglarskich (mężczyźni na...

Kraj, 16 maja 2008

Luksusowa dzięki kampanii chce o połowę zwiększyć udziały

Marka wódki Luksusowa z portfolio V&S Luksusowa Zielona Góra chce dzięki nowej kampanii o połowę zwiększyć udziały rynkowe. Obecnie produkt...

Kraj, 13 maja 2008

V&S wspiera Luksusową kampanią opartą na motywach męskiej przyjaźni

V&S Luksusowa Zielona Góra wspiera markę wódki Luksusowa kampanią opartą na motywach męskiej przyjaźni. Jest to pierwsza akcja dla tej...

Kraj, 8 maja 2008

V&S mimo akwizycji zrealizuje swoje budżety marketingowe na br.

V&S Luksusowa Zielona Góra podtrzymuje swoje plany marketingowe na ten rok, mimo że firmę kupuje właśnie koncern Pernod Ricard. Wszelkie...

Kraj, 1 kwietnia 2008

Pernod Ricard przejmuje Vin & Sprit, w Polsce na razie bez zmian

Koncern Pernod Ricard przejmuje szwedzkiego producenta alkoholi Vin & Sprit Group. Do akwizycji doszło po czteromiesięcznej aukcji prowadzonej przez szwedzki...

Kraj, 4 października 2007

CEDC chce kupić Luksusową; po raz pierwszy reklamuje Żubrówkę za oceanem

Central European Distribution Corporation (CEDC) jest zainteresowane przejęciem Polmosu Zielona Góra, producenta m.in. wódki Luksusowa. Szwedzki rząd chce sprywatyzować Vin...

Kraj, 30 lipca 2007

V&S wprowadza Luksusową Żurawina - pierwszą kolorową wódkę w portfolio

V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadza Luksusową Żurawina - pierwszą kolorową wódkę w portfolio. Luksusowa ma już dwie wódki smakowe: Dzika...