M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Lynx (marka)"

Zagranica, 6 lutego 2014

Axe na Wyspach przechodzi redesign

Marka Unilevera odświeżona przez agencję Seymourpowell.

Zagranica, 17 stycznia 2014

Axe z kampanią pacyfistyczną

Unilever promuje linię swoich kosmetyków dla mężczyzn Axe Peace i namawia do promowania miłości i pokoju.

Zagranica, 15 listopada 2012

Unilever przenosi europejską siedzibę marketingu do Rotterdamu

Decyzja będzie dotyczyła ponad 300 pracowników marketingu koncernu w Europie.

Zagranica, 14 listopada 2012

Coca-Cola pracuje nad "bardziej elastycznym" planem marketingowym

Nowe plany Coca-Coli zrodziły się w odpowiedzi na szybkie reakcje marketingowe Unilevera.

Zagranica, 26 października 2012

Unilever odnotowuje wzrost sprzedaży

Kampanie Lynx, Domestos i Hellmann's przyczyniły się do wzrostu wpływów Unilevera.

Zagranica, 17 października 2012

Lynx "wyleczy" z homoseksualizmu

Kampania z Hongkongu sugeruje, że męski zapach potrafi skusić nawet pewną słynną lesbijkę.

Zagranica, 16 sierpnia 2012

Facebook głównym kanałem Unilevera

Na nową kampanię z wykorzystaniem social mediów producent przeznaczy 4,5 mln funtów.

Zagranica, 24 stycznia 2012

Efekt Lynksa: wersja dla kobiet

Lynx, marka kosmetyków dla mężczyzn Unilevera, po raz pierwszy w swojej historii wprowadza spray do ciała dla kobiet w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 28 listopada 2011

Unilever uprzedmiotowił kobiety

Organizacja samoregulacyjna zakazała prowadzenia kampanii reklamowej marki żeli pod prysznic Lynx, która m.in. wykorzystywała hasło "The cleaner you are, the dirtier you get".

Zagranica, 3 listopada 2011

Lynx z akcentem apokaliptycznym

Marka męskich kosmetyków Unilevera promuje wariant Lynx 2012 The Final Edition budżetem wartym 5,6 mln funtów.

Zagranica, 10 maja 2011

Zarejestruj wychodne z Lynksem

Marka Lynx wprowadza aplikację, dzięki której wszyscy uczestniczy wieczornej zabawy będą mogli zgromadzić swoje wrażenia w jednym miejscu.

Kraj, 11 lutego 2011

Axe myśli nad "Aniołami"

Unilever Polska rozważa, czy zyskująca wielką popularność kampania "Angels" nie jest dla Polski zbyt odważna.

Zagranica, 10 kwietnia 2009

Unilever szuka agencji do globalnej obsługi Axe w internecie

Unilever ogłosił globalny przetarg na obsługę marki Axe (w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Australii znanej jako Lynx) w kanałach internetowych....

Zagranica, 17 lipca 2008

John O'Keeffe odszedł z BBH, Nick Gill executive creative directorem

Nick Gill, dotychczasowy creative director, zastąpił Johna O'Keeffe na stanowisku executive creative directora w agencji BBH (Bartle Bogle Hegarty). O'Keeffe...

Zagranica, 25 czerwca 2007

Nintendo, Joost, Preta a Manger - Richard Dale z Leo Burnett wskazuje marki najlepiej "czujące" nowe media

Nintendo, Pret a Manger i Joost zostały wskazane jako marki najlepiej korzystające z możliwości, jakie dają nowe media (na czele...

Zagranica, 14 kwietnia 2006

Unilever ogranicza współpracę z agencjami internetowymi i directmarketingowymi

Unilever prowadzi proces przetargowy, w wyniku którego chce zredukować listę agencji directmarketingowych i internetowych. Obecnie koncern współpracuje z 23 agencjami....

Zagranica, 26 sierpnia 2005

Ben Affleck wystąpi w reklamie dezodorantów Lynx

Ben Affleck weźmie udział w najnowszej kampanii reklamowej dezodorantów Lynx. Kampanię przygotuje agencja Bartle Bogle Hegarty. Poprzednio w kampanii tej...

Zagranica, 13 lipca 2005

Marka Lynx startuje z nietypową kampanią wokół loniska Gatwick

Młodzi ludzie, którzy tego lata będą przylatywać lub odlatywać na wakacje z londyńskiego lotniska Gatwick, będą mieli okazję zobaczyć nietypową...

Zagranica, 2 grudnia 2003

Agencja reklamowa Lowe straciła budżet reklamowy marki Surf

Agencja reklamowa Lowe straciła w Europie obsługę budżetu proszku do prania Surf należącego do portfolio koncernu Unilever. Nową agencją tego...

Zagranica, 7 lipca 2003

Initiative Media będzie kupować media cyfrowe dla Unilevera

Unilever przekazał domowi mediowemu Initiative Media swój brytyjski budżet planowania i zakupu mediów cyfrowych dla swoich dywizji Lever Faberge i...

Zagranica, 16 lipca 2002

Kontrowersyjna kampania reklamowa dezodorantu marki Axe

Południowoafrykański oddział Unilevera rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię mającą na celu promocję dezodorantu Ego, znaną na całym świecie pod nazwą Axe....

Zagranica, 26 lipca 2001

AGENCJA BARTLE BOGLE HEGARTY WYGRAŁA BUDŻET DEZODORANTU LYNX

Budżet reklamowy nowego dezodorantu Lynx, marki należącej do koncernu Unilever, trafił do agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH) z Londynu. Budżet...

Zagranica, 13 lutego 2001

BARTLE BOGLE HEGARTY PRZEJĘŁA BUDŻET REKLAMOWY MARKI IMPULSE

Unilever przekazał europejski budżet reklamowy body sprayu dla kobiet Impulse agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty (BBH), należącej do grupy Bcom3....