M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Magazyn Sportowy (marka)"

Kraj, 2 lutego 2006

Kasper Skirgajłło-Krajewski nowym dyr. artystycznym "Pulsu Biznesu"

Kasper Skirgajłło-Krajewski obejmie stanowisko dyrektora artystycznego dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska). Za rekrutację odpowiadał Jacek Utko, dotychczasowy dyr. artystyczny...

Kraj, 30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Orlen Oil reklamuje oleje Platinum

Orlen Oil rozpoczyna kampanię linii olejów Platinum. Kampania potrwa do 15 maja, kontynuowane są w niej założenia z kampanii ubiegłorocznej...

Kraj, 25 listopada 2004

Dzienniki sportowe Marquarda z dołączonym kalendarzem sportowym

W najbliższy piątek, 26 listopada, wszyscy czytelnicy dzienników sportowych Marquard Media Polska ("Dziennik Sportowy" - "Przegląd Sportowy" i "Tempo" oraz...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Marquard Media Polska wyda specjalny dodatek "Skarb Kibica Ateny 2004"

Marquard Media Polska opublikuje okolicznościowy dodatek poświęcony igrzyskom olimpijskim "Skarb Kibica Ateny 2004". Będzie to wydanie specjalne "Magazynu Sportowego", piątkowego...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Studio Luxsfera przygotowało nowy layout "Magazynu Sportowego"

Marquard Media Polska wprowadził zmiany w wyglądzie "Magazynu Sportowego", piątkowego dodatku do "Przeglądu Sportowego", "Tempa" i "Sportu". Nowy layout przygotowali...

Kraj, 16 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot. Jej celem będzie zachęcenie młodych ludzi do wzięcia...

Kraj, 16 marca 2004

Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię promującą Rajd Młodych Peugeot. Jej celem będzie zachęcenie młodych ludzi do wzięcia...

Kraj, 2 października 2003

Powstanie skonsolidowany dom wydawniczy Marquard Media Polska

Marquard Media Polska Sp. z o.o. stanie się z dniem 1 stycznia 2004 r. nowym skonsolidowanym domem wydawniczym, powołanym do...

Kraj, 2 października 2003

Durex rusza z kampanią dwóch nowych produktów

Firma SSL Healthcare Polska, właściciel marki Durex, rozpoczyna kampanię dwóch nowych produktów - prezerwatyw Sensation (z dużą liczbą wypustek) i...

Kraj, 21 sierpnia 2003

Adidas kończy przygotowania do kampanii wizerunkowej

Adidas Poland sp. z o.o. uruchomi na początku września wizerunkową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca października i będzie częścią...

Kraj, 8 sierpnia 2003

"Skarb Kibica" - specjalne wydanie "Magazynu Sportowego"

Dzisiaj do kiosków trafiło wydanie specjalne "Magazynu Sportowego" (wydawnictwo Marquard Sport Media) - "Skarb Kibica" - poświęcone jesiennej rundzie rozgrywek...

Kraj, 12 listopada 2002

Argasińska odeszła z Hearst-Marquard, wydawnictwo się konsoliduje

Barbara Argasińska, dyrektor reklamy w Hearst-Marquard Publishing ("Cosmopolitan" i "Shape"), zrezygnowała z pracy w wydawnictwie. Argasińska nie podała powodu swojego...

Kraj, 12 listopada 2002

Argasińska odeszła z Hearst-Marquard, wydawnictwo się konsoliduje

Barbara Argasińska, dyrektor reklamy w Hearst-Marquard Publishing ("Cosmopolitan" i "Shape"), zrezygnowała z pracy w wydawnictwie. Argasińska nie podała powodu swojego...

Kraj, 20 sierpnia 2002

Marquard Sport Media rozbudowuje "Skarb Kibica" i planuje magazyn

Przygotowanie samodzielnego magazynu sportowego jest bieżącym celem wydawnictwa Marquard Sport Media. Pomocna w pracach okazuje się rozbudowa "Skarbów Kibica", tj....

Kraj, 23 maja 2002

Futbolowa promocja Wilkinsona Sword

Agencja Reklamowa Epoka przygotowała kampanię PR dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna maszynka...

Kraj, 9 maja 2002

Adidas rozpoczyna kampanię reklamową związaną z piłką nożną

Adidas rozpocznie w połowie maja br. kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. "Celem...