M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Magna Global Poland (firma)"

Kraj, 6 lutego 2008

Sieńkowski prezesem Ad.netu, a Król dyr. zarządzającym spółki

Robert Sieńkowski, dyrektor generalny Internet Group, został prezesem Ad.net. Zastąpił Gwidona Humeniuka, który po sześciu latach pracy odszedł z firmy,...

Kraj, 16 marca 2007

Initiative potwierdza zmiany na poziomie zarządu

Dom mediowy Initiative Warszawa powołał executive board. W jego skład weszli: Dariusz Dulnik, który jednocześnie jest jego przewodniczącym, Marcin Dec...

Kraj, 15 marca 2007

Dulnik, Wolnomiejski i Dec zaangażowani w zarządzanie Initiative

Dom mediowy Initiative Warszawa wprowadza zmiany na poziomie zarządzania agencją, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W skład powołanego właśnie trzyosobowego zespołu zarządzającego...

Kraj, 24 stycznia 2007

Magna Entertainment powołała nowy skład zarządu

Domy mediowe wchodzące w skład grupy Magna Global Polska postanowiły utrzymać spółkę Magna Entertainment. W skład jej zarządu wejdą przedstawiciele...

Przetargi, 21 listopada 2006

Eurobank rozpisze wkrótce przetarg mediowy

Eurobank rozpocznie niebawem przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Dotyczyć on będzie obsługi od przyszłego roku. - Zaprosimy 4 lub...

Kraj, 2 listopada 2006

Andrzej Muszyński rozpoczyna prace produkcyjne związane z kontentem TV

Andrzej Muszyński, do niedawna prezes Magna Global Polska (MGP), zakłada własną firmę, która zajmie się przygotowywaniem kontentu telewizyjnego powiązanego z...

Kraj, 6 października 2006

Wolnomiejski w Magna Global Polska; zmiana modelu funkcjonowania spółki

Rafał Wolnomiejski zasili struktury Magna Global Polska jako dyrektor operacyjny Magna Global Initiative. Z najstarszym polskim domem negocjacyjnym rozstaje się...

Kraj, 12 stycznia 2006

Nowa struktura negocjacyjna Starcomu i ZOG Poland obsługuje budżety warte 1 mld zł

Domy mediowe należące do grup Starcom (Starcom i Starlink) oraz ZenithOptimedia Group Poland (ZOG Poland - Zenithmedia, Optimedia i EquinoxMedia)...

Kraj, 1 grudnia 2005

Image Art pozwie firmę Goodyear w związku z najnowszą kampanią marki Dębica

Robert Boczkowski, prezes agencji reklamowej Image Art, zamierza skierować do sądu sprawę przeciwko firmie Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z...

Kraj, 30 listopada 2005

U2 Media pozycjonuje się jako alternatywa dla "koncernów agencyjnych"

Dom mediowy U2 Media, wprowadzony na rynek we wrześniu br. przez McCann WorldGroup w Polsce, kierowany przez prezesa Marka Jaszczura,...

Kraj, 19 listopada 2002

List do redakcji

Publikujemy list Tomasza Sieniutycza, dyrektora ds. marketingu Biura Reklamy TVP SA, do Andrzeja Muszyńskiego, szefa domu negocjacyjnego Magna Global Polska,...

Kraj, 8 lutego 2002

Magna Global Polska podpisuje umowy z firmami reklamy zewnętrznej

Magna Global Polska (MGP) finalizuje proces podpisywania umów, dotyczących wykorzystania nośników reklamy zewnętrznej w kampaniach reklamowych w 2002 r. Ich...

Kraj, 16 stycznia 2002

Wspólna oferta firm reklamy zewnętrznej dla domów negocjacyjnych

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska i domy sprzedaży Grupy Ströer - Ströer Plakat Technik Media - oraz Grupy Outdoor -...

Kraj, 16 stycznia 2002

Wspólna oferta firm reklamy zewnętrznej dla domów negocjacyjnych

Firma reklamy zewnętrznej Europlakat Polska i domy sprzedaży Grupy Ströer - Ströer Plakat Technik Media - oraz Grupy Outdoor -...

Kraj, 8 listopada 2001

Uczestnicy porozumienia Media One negocjują ostateczne warunki współpracy

Przedstawiciele domów mediowych The Media Edge i MindShare Polska, należących do holdingu WPP, oraz Zenith Media i Optimedia Poland, należących...

Kraj, 15 października 2001

NOWE DOMY NEGOCJACYJNE JAK GRZYBY PO DESZCZU

Trwają rozmowy w sprawie utworzenia nowego domu negocjacyjnego pod roboczą nazwą Media One. Wszystko wskazuje na to,Ęże takich przedsięwzięć może...

Kraj, 12 października 2001

CZY POJAWI SIĘ KOLEJNY DOM NEGOCJACYJNY?

Z inicjatywy kilku domów mediowych może powstać kolejny, po Magna Global Poland i PowerComie, dom negocjacyjny pod nazwą Media One....

Kraj, 4 września 2001

NOWY GIGANT MEDIOWY - POWERCOM, ZAJMIE SIĘ NEGOCJOWANIEM RABATÓW REKLAMOWYCH

Z inicjatywy domów mediowych MediaCom Warszawa i Starcom powstaje nowa struktura o nazwie PowerCom, która podobnie jak Magna Global Polska...

Kraj, 27 sierpnia 2001

MAGNA GLOBAL POLSKA - NOWA FIRMA MEDIALNA ZAJMUJĄCA SIĘ NEGOCJACJAMI Z MEDIAMI

Domy mediowe Universal McCann, Initiative Media i PanMedia Western, należące do grupy holdingowej Interpublic Group of Companies (IPG), utworzyły na...