M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Magnum (marka)"

Kraj, 31 marca 2014

Nowości od Algidy, Magnum droższe

Marka Unilevera wprowadza produkty w segmencie familijnym i impulsowym.

Zagranica, 28 lutego 2014

Unilever korzysta ze start-upów

Na Mobile World Congress Unilever poinformował, że daje zielone światło siedmiu start-upom technologicznym i jest gotów podjąć z nimi współpracę.

Kraj, 31 lipca 2013

Michał Krygier dyrektorem marketingu marek Knorr i Amino

Na stanowisku zastąpił Małgorzatę Dziubałę. Z właścicielem marek - koncernem Unilever - jest związany od 10 lat.

Kraj, 23 maja 2013

Lody Magnum z silnym wsparciem

Wystartowała letnia kampania dwóch nowych smaków lodów z portfolio Unilevera.

Zagranica, 21 maja 2013

Krótka historia pocałunku według Unilevera

W nowej kampanii dla lodów Algidy zagrała Liv Tyler, a wyreżyserował ją Wim Wenders.

Zagranica, 14 stycznia 2013

PHD, część Omnicom Media Group, ogłosiło nominacje.

Robert Ray, Toby Roberts i Guy Cousins będą zarządzać nową jednostką odpowiedzialną za globalne planowanie komunikacji dla Unilevera.

Kraj, 28 listopada 2012

Magnum wchodzi w segment lodów familijnych

Marka lodów Unilevera będzie dostępna w kubkach w dwóch wersjach smakowych.

Zagranica, 16 sierpnia 2012

Facebook głównym kanałem Unilevera

Na nową kampanię z wykorzystaniem social mediów producent przeznaczy 4,5 mln funtów.

Kraj, 14 maja 2012

Ciszewski MSL z lodami Algida

Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z marką Algida należącą do grupy Unilever.

Kraj, 3 października 2011

Flora globalnie dla Lowe; w Polsce bez decyzji

Spekuluje się, że polski oddział Unilevera podejmie decyzję o losach obsługi agencyjnej marki margaryny najwcześniej pod koniec października br.

Zagranica, 30 września 2011

Lowe przejmie od DDB obsługę Becel/Flory

Unilever zmienia agencję reklamową pracującą globalnie dla marki margaryn.

Zagranica, 25 lipca 2011

Unilever szykuje globalny launch Cafe Zero

Do obsługi reklamowej projektu koncern wybrał agencję DLKW Lowe.

Kraj, 5 maja 2011

Awans w dziale account Tequila Polska

Dorota Trzebska została account managerem.

Zagranica, 20 kwietnia 2011

Lody Magnum inwestują w grę online

Unilever kontynuuje działania wynikające z nowego globalnego pozycjonowania wyrażonego m.in. w haśle "For Pleasure Seekers".

Kraj, 11 marca 2011

Netizens Peppermint zatrudnia w dziale obsługi klienta

Do warszawskiego zespołu agencji dołączyły dwie nowe osoby - Sabrina Kotkowska i Katarzyna Kosieradzka-Krysiuk, które objęły stanowiska account managerów.

Kraj, 10 sierpnia 2010

MRM wzmacnia zespół client service

Zespół Izabeli Walczyk, która niedawno awansowała na stanowisko account directora, został wzmocniony i powiększony.

Kraj, 2 lipca 2010

Masowe włamania po Magnum w kinach

Ambientowa akcja NAM dla Unilever/Algida.

Kraj, 9 czerwca 2010

Unilever wspiera Magnum w sieci

Konkurs dla Magnum został przygotowany przez Tribal DDB.

Kraj, 12 kwietnia 2010

Złote Magnum i inne smaki

Unilever wprowadza nowości produktowe w ofercie lodów.

Zagranica, 3 marca 2010

Benicio del Toro w reklamach Magnum

Unilever wybrał znanego aktora Benicio del Toro do udziału w reklamach lodowej marki Magnum. Pierwszy spot z udziałem aktora będzie...

Zagranica, 25 sierpnia 2009

Unilever pracuje nad "ekologicznymi" lodami

Gigant FMCG prowadzi prace nad wyprodukowaniem lodów, które sprzedawano by w temperaturze pokojowej, a następnie konsument mógłby samodzielnie je schłodzić...

Kraj, 29 czerwca 2009

Grand prix Golden Arrow dla Tequili i Netizens

Nagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje Tequila/Polska i Netizens. Aby wziąć...

Kraj, 7 maja 2009

Netizens rozwija kompetencje technologiczne; Andrzej Pytlik strategy managerem

Agencja interaktywna Netizens wzmocniła dział strategii i zwiększa kompetencje technologiczne w zakresie m.in. zastosowania aplikacji mobilnych (m.in. na iPhone'a) i...

Zagranica, 27 kwietnia 2009

Eva Mendes ambasadorką marki lodów Magnum

Aktorka Eva Mendes została ambasadorką przyjemności marki Magnum (Unilever). W ramach działań z wykorzystaniem wizerunku Mendes powstała poświęcona akcji strona...

Zagranica, 27 lutego 2009

Unilever będzie prezentować korporacyjne logo w reklamach

Unilever będzie prezentować korporacyjne logo w reklamach emitowanych w Wielkiej Brytanii. Pierwsza ma być kampania Flory, która ruszy w marcu i...

Zagranica, 26 lutego 2009

Unilever wprowadza do sprzedaży w Rumunii lody

Koncern Unilever poinformował, że planuje wprowadzenie na rynek rumuński swojej marki lodów. W sprzedaży pojawią się najpopularniejsze brandy z portfolio...

Kraj, 20 lutego 2009

Arena została nowym sponsorem Polskiego Związku Pływackiego

Firma Arena Group, producent sprzętu i odzieży do sportów wodnych, będzie nowym sponsorem i oficjalnym dostawcą sprzętu dla Polskiego Związku...

Zagranica, 21 października 2008

FutureBrand London przygotuje nowe opakowania lodów Unilevera

Unilever wybrał agencję FutureBrand London do obsługi globalnego budżetu opakowań marek lodowych - Heartbrand. Nowy branding obejmie większość marek lodowych...

Kraj, 29 maja 2008

Tequila Polska realizuje akcję "Czekoladowa promocja Magnum"

Firma marketing services Tequila Polska odpowiada za akcję marketingową "Czekoladowa promocja Magnum" promującą nowe lody Magnum Ecuador Dark w ciemnej...

Zagranica, 21 marca 2008

Amy Eagle odpowiada w DDB za globalną obsługę Unilevera

Amy Eagle, dyrektor działu client service w Kirshenbaum Bond + Partners, rozpocznie pracę w agencji DDB, gdzie zajmie się obsługą...

Kraj, 18 lutego 2008

Algida wprowadza nowość - lody w czteropaku; Lowe i DDB będą pracować z Algidą

Unilever wprowadza nowość - lody Algida Śmietankowa zapakowane w czteropak. Jest to innowacyjny sposób podania lodów, do tej pory w...

Zagranica, 31 stycznia 2008

DDB Worldwide przejmuje obsługę marek lodowych Unilevera

Koncern Unilever wybrał do obsługi reklamowej swoich marek lodów sieć agencyjną DDB Worldwide (Omnicom Group). W pierwszej kolejności agencja zajmie...

Kraj, 17 stycznia 2008

McCann Erickson kontynuje obsługę marek lodów Unilevera w tym roku

Działania komunikacyjne dla dywizji lodów firmy Unilever Polska przygotowuje na nadchodzący sezon lodowy agencja McCann Erickson. - Wybór sieci Lowe...

Kraj, 15 stycznia 2008

Unilever powierza Lowe globalny budżet dywizji lodów; w Polsce szuka agencji PR i BTL

Unilever wybrał sieć Lowe Worldwide do obsługi globalnego budżetu dywizji lodów wartego rocznie 300 mln dol. Do tej pory obsługą...

Przetargi, 5 października 2007

Unilever prowadzi przetarg na Magnum; w Polsce rozważa przegląd BTL i PR

Unilever rozpoczął przetarg reklamowy dotyczący globalnej obsługi budżetu marki lodów Magnum. Startują w nim obecna agencja McCann Erickson oraz Lowe...

Kraj, 3 lutego 2006

Trade-Stomil będzie repozycjonował markę rowerów Magnum w kierunku premium

Trade-Stomil Sp. z o.o. będzie repozycjonować markę rowerów Magnum w kierunku premium. - Do tej pory marka była pozycjonowana w...

Zagranica, 8 grudnia 2005

Naked zajmie się obsługą europejskiego budżetu lodów Magnum

Koncern Unilever wybrał agencję reklamową Naked do paneuropejskiej obsługi reklamowej lodów Magnum. Chodzi o obsługę reklamową marki w 2006 r....

Kraj, 21 maja 2004

Zmysłowa kampania lodów Magnum Unilevera

Unilever Polska SA przygotował nową kampanię należącej do swojego portfolio marki lodów Magnum. Jak mówi Michał Wysocki z działu marketingu...

Zagranica, 30 czerwca 2003

Nowa kampania Magnum inspirowana epoką lat 60.

Unilever planuje kampanię reklamową marki lodów Magnum, która ma nawiązywać do klimatu epoki lat 60. Reklamy będą wspierać dziewięć smaków...

Kraj, 28 maja 2003

Unilever wesprze nowe pasty Signal działaniami BTL

Koncern Unilever wprowadza na polski rynek dwie nowe pasty do zębów sygnowane marką Signal - Signal Integral White i Signal...

Zagranica, 11 grudnia 2002

Koncern Unilever walczy o niemiecki rynek mrożonek

W związku z rosnącą konkurencją na niemieckim rynku lodów i mrożonek koncern Unilever zapowiada wprowadzenie nowych produktów. W lutym 2003...

Zagranica, 21 sierpnia 2002

Unilever wycofuje kontrowersyjne reklamy lodów z RPA

Zalew skarg zmusił koncern Unilever do wycofania z RPA planowanej kampanii lodów Magnum pod nazwą "Siedem grzechów głównych". Dotychczas Stowarzyszenie...

Zagranica, 7 sierpnia 2002

Reklamy lodów Magnum nawiązały do siedmiu grzechów głównych

Advertising Standards Authority w RPA, stojąca na straży standardów etycznych w przemyśle reklamowym, skrytykowała najnowszą kampanię reklamową przygotowaną dla lodów...

Kraj, 24 czerwca 2002

Polskie agencje reklamowe nie zdobyły nagród na festiwalu w Cannes

Jedynym osiągnięciem polskich agencji reklamowych i domów mediowych na zakończonym w sobotę 22 czerwca br. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Cannes 2002...

Kraj, 4 czerwca 2002

Wirtualna Polska startuje z drugą  Netmanią

Wirtualna Polska rozpoczęłą drugą edycję konkursu Netmania (www.netmania.wp.pl). Partnerami portalu zostały Kawasaki Polska i Nordea (bank i towarzystwo ubezpieczeń na...