M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Makro Cash & Carry (firma)"

Kraj, 6 października 2015

PMR: rynek marek własnych w Polsce będzie rósł, ale wolniej

Na produkty private label polscy konsumenci wydadzą w tym roku 44,4 mld zł, o 6,6 proc. więcej niż w ub.r.

Kraj, 20 marca 2015

Makro rekalmuje się na Wielkanoc [wideo]

Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich portalach internetowych.

Kraj, 9 maja 2014

Visa zachęca przedsiębiorców do firmowych kart płatniczych

Wskazuje zalety - przede wszystkim lepsza kontrola dzięki oddzieleniu wydatków służbowych od prywatnych.

Kraj, 27 listopada 2013

Linea Recta organizuję loterię dla Makro

Dodatkowo zajmuje się organizacją prawną loterii, dystrybucją oraz obsługą infolinii do prowadzonych działań.

Kraj, 21 sierpnia 2013

Aro w telewizji

Rusza kampania reklamowa marki należącej do Makro Cash & Carry. Kreację przygotowała agencja Albedo Marketing.

Kraj, 3 lipca 2013

Odido rusza ze wsparciem reklamowym

Sieć świętuje otwarcie dwutysięcznego sklepu w Polsce.

Kraj, 21 sierpnia 2012

Z Empiku do Makro Cash & Carry

Małgorzata Gromek odpowiada za PR i komunikację wewnętrzną sieci.

Kraj, 18 sierpnia 2010

Jacek Kowalski realizuje projekty w ramach Neuroidei

Menedżer wcześniej związany z Laboratory i Neuralią obecnie prowadzi badania reklam w ramach nowej spółki.

Kraj, 12 lipca 2010

Więcej Makro Punktów

Makro chce działać również poprzez mniejsze hale.

Kraj, 5 marca 2010

Fashion TV wprowadza wódkę pod marką F Vodka

Stacja telewizyjna o modzie Fashion TV nawiązała współpracę z Fabryką Wódek "Kopernik" w Toruniu, która będzie wytwarzać wódkę pod marką...

Kraj, 10 września 2009

Olszewska, Hejduk, Zacharski odchodzą z MRM Worldwide

Małgorzata Olszewska, prezes zarządu agencji interaktywnej MRM Worldwide z Grupy McCann, i Damian Hejduk, dyrektor zarządzający tej agencji, rozstali się...

Kraj, 14 maja 2009

Gutenberg On Line rozpoczyna współpracę z Billą

Firma Gutenberg On Line specjalizująca się m.in. w kompleksowej obsłudze poligraficznej sieci handlowych rozpoczęła współpracę z siecią supermarketów Billa należącą...

Kraj, 21 listopada 2008

4Frame prowadzi projekty P&G w aptekach i sieciach handlowych

Agencja reklamowa 4Frame przygotowała akcję shopper marketingową dla Procter & Gamble (P&G) w sieci aptek-drogerii Super-Pharm. Biorą w niej udział...

Kraj, 9 października 2008

Gutenberg On Line rozpoczyna pracę dla Makro Cash & Carry

W październiku dom produkcyjny Gutenberg On Line należący do Corporate Profiles DDB Group odświeżył layout oraz formułę gazetki handlowej Makro...

Kraj, 9 września 2008

Sylwia Chada opuszcza Metro Group Advertising

Sylwia Chada odchodzi ze stanowiska dyrektora mediów Metro Group Advertising (MGA), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pracowała tam od początku br. Koordynowała...

Kraj, 9 września 2008

Tomasz Arent awansuje na senior account executive w V&P

Tomasz Arent awansował na stanowisko senior account executive w warszawskim oddziale poznańskiej agencji reklamowej V&P. Dotychczas zajmował stanowisko account executive....

Kraj, 15 lipca 2008

4Frame przygotowała kampanię wyprzedażową sieci Real

Wystartowała kolejna odsłona zapoczątkowanej pod koniec czerwca br. ogólnopolskiej kampanii reklamowej sieci hipermarketów Real pod hasłem "Wyprzedaż wciąż trwa". Na...

Kraj, 16 czerwca 2008

Pro-Creation współpracuje z Optimum PR

Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku...

Kraj, 30 maja 2008

Sieć Saturn reklamuje obniżkę cen telewizorów

Sieć elektromarketów Saturn (Media Saturn Holding Polska) reklamuje w mediach specjalną akcję promocyjną dla kibiców futbolu przed Euro 2008. W...

Kraj, 23 kwietnia 2008

V&P powoła spółkę o nazwie Innovation Solution Action

Agencja reklamowa V&P powoła spółkę Innovation Solution Action, która będzie się zajmować marketingiem interaktywnym, w tym internetem i mobile marketingiem....

Kraj, 18 marca 2008

Headlines pracuje nad nowym projektem dla Serviera; zatrudnia pracowników

Agencja Headlines rozpoczyna pracę nad nowym projektem zdrowotnym dla firmy Servier Polska. Agencja w pierwszej połowie roku zrealizuje projekt dotyczący...

Kraj, 13 marca 2008

Makro Cash & Carry prowadzi pierwszą kampanię ATL; wybrało agencje do współpracy

Makro Cash & Carry, sieć samoobsługowych hurtowni wchodzących w skład Metro Group, realizuje pierwszą kampanię reklamową. To wynik nowej strategii...

Przetargi, 11 lutego 2008

Sigma zdobyła obsługę Makro Cash & Carry

Agencja Sigma International wygrała w przetargu na obsługę spółki Makro Cash & Carry. Zadaniem Sigmy będzie doradztwo komunikacyjne w zakresie...

Kraj, 13 grudnia 2007

Ewa Visan odpowiada za marketing Makro Cash & Carry; zmiany w strategii

Ewa Visan pełni funkcję menedżera pionu operacyjnego ds. marketingu w sieci handlowej Makro Cash & Carry (Metro Group). Zastąpiła Dorotę...

Kraj, 17 września 2007

Saatchi & Saatchi przygotowało projekt shoppermarketingowy dla Finlandia Vodka

Saatchi & Saatchi realizuje akcję shoppermarketingową dla Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska). Projekt wykorzystuje platformę komunikacyjną Midnight Sun - święta związanego...

Kraj, 11 września 2006

Firma Corex realizuje "protestacyjną" akcję promocyjną

Na terenie hipermarketów i sklepów tradycyjnych trwa akcja promocyjna firmy Corex Sp. z o.o. (importer i dystrybutor produktów biurowo-szkolnych, w...

Kraj, 5 czerwca 2006

Bakal Center wspiera piłkarską promocją sprzedaż orzeszków ziemnych

Firma Bakal Center Sp. z o.o. rozpoczęła promocję związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej w Niemczech. Z tej...

Kraj, 10 kwietnia 2006

Unilever promuje w punktach sprzedaży placek po węgiersku

Unilever Polska promuje w punktach sprzedaży nowy produkt - placek po węgiersku. Działania przygotowane przez agencję Sales Link prowadzone będą...

Kraj, 5 stycznia 2006

Janmedia Interactive zamierza rozwijać usługi konsultingowe

Agencja interaktywna Janmedia Interactive podsumowała rok 2005, który był pierwszym pełnym rokiem jej obecności na polskim rynku (wcześniej agencja działała...

Kraj, 10 października 2005

Philips rozpoczyna pilotażowy projekt sprzedaży solariów domowych

Philips Polska rozpoczyna pilotażowy projekt sprzedaży solariów domowych. Początkowo produkty tego rodzaju będzie można kupić w ośmiu halach Makro Cash...

Kraj, 27 września 2005

Partner ASM pracuje dla wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów SA

Agencja Partner ASM wygrała przetarg na obsługę merchandisingową dla wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów SA: Kryniczanka, Zuber, Jan i Słotwinka. Są to...

Kraj, 5 września 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Carrefour

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji projektów oprawy muzycznej i reklamie dźwiękowej w miejscu sprzedaży (audiomarketing) podpisała...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Agnieszka Michalska dołączyła do zespołu Internet Media Services

Agnieszka Michalska dołączyła do działu sprzedaży reklam w firmie Internet Media Services. Będzie odpowiedzialna za obsługę części domów mediowych oraz...

Kraj, 4 sierpnia 2005

Partner ASM nawiązuje współpracę z firmą Kegel-Błażusiak

Agencja Partner ASM realizuje animacje sprzedaży dla odzieży z kolekcji gastronomicznej firmy Kegel-Błażusiak, producenta profesjonalnej odzieży roboczej i ochronnej oraz...

Kraj, 13 lipca 2005

Agencja EP Creative pracuje nad kampaniami Parkera i Paper Mate

Sanford, producent artykułów piśmienniczych, wystartuje w połowie sierpnia z dwiema kampaniami reklamowymi. Pierwsza obejmie markę Parker. Będzie bazować na 15...

Kraj, 1 marca 2005

Wawel SA realizuje kampanię promującą markowe cukierki czekoladowe

Wawel SA przygotował kampanię reklamową trzech flagowych marek cukierków czekoladowych: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Działania reklamowe potrwają do świąt...

Kraj, 25 stycznia 2005

Internet Media Services rozpocznie obsługę sieci handlowej Geant

Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji dźwiękowych kampanii reklamowych na terenie sieci handlowych rozpoczęła współpracę z hipermarketami...

Kraj, 5 stycznia 2005

ICT Poland intensyfikuje działania marketingowe w Polsce

Spółka ICT Poland, która w marcu 2004 roku wprowadziła na polski rynek markę papierowych produktów higienicznych Foxy (papier toaletowy, ręczniki...

Kraj, 30 listopada 2004

NoS/BBDO przygotowała oprawę akcji organizacji SOS Wioski Dziecięce

Agencja reklamowa NoS/BBDO jest autorem projektu reklamowego realizowanego pod hasłem "Każde dziecko może mieć mamę", której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS...

Kraj, 1 października 2004

Metsa reklamuje markę Mola w telewizji i rozszerza jej grupę docelową

Metsa Tissue Sales prowadzi kampanię reklamową papieru toaletowego i ręczników kuchennych marki Mola. Jednocześnie firma rozszerzyła grupę docelową tych produktów....

Kraj, 22 września 2004

Vegeta nawiązuje w promocji konsumenckiej do rocznicy 45-lecia marki

Pod koniec września br. rusza w sieci handlowej Makro Cash & Carry promocja konsumencka Vegety (producent Podravka) zorganizowana z okazji...

Kraj, 15 czerwca 2004

Clear Channel Poland poszerza ofertę nośników w punktach sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała umowy z kolejnymi, po Tesco i Makro Cash & Carry, sieciami handlowymi na...

Kraj, 7 maja 2004

Metro Group największą siecią handlową według rankingu Trade Press

Metro Group to największa sieć handlowa w Polsce - wynika z najnowszego rankingu wydawnictwa Trade Press i redakcji "Supermarket News"....

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 16 marca 2004

Kaliszanka reklamuje w mediach nowe Grześki

FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...

Kraj, 29 września 2003

Reklama zewnętrzna głównym medium kampanii marki MiniSpray

Dom mediowy Optimedia Poland, planując kampanię reklamową dla odświeżaczy powietrza MiniSpray produkowanych przez SC Johnson, na główne medium działań reklamowych...

Kraj, 5 września 2003

Wydawcy prasy handlowej nawiążą współpracę z SMG/KRC

W wyniku ponadczteromiesięcznej dyskusji wśród wydawców prasy handlowej w końcu sierpnia podjęta została przez tę grupę decyzja o wskazaniu na...

Kraj, 24 czerwca 2003

MRM Momentum wspiera sprzedaż produktów Nescafe

Firma marketing services MRM Momentum przygotowała dwie promocje wspierające sprzedaż produktów Nescafe. Pierwsza została zaplanowana dla tzw. paluszków, czyli 2-g...

Kraj, 12 czerwca 2003

Anna Sederstrem nowym managerem marketingu sieci Makro

Anna Serderstrem awansowała na stanowisko managera marketingu sieci handlowej Makro Cash and Carry należącej do grupy Metro AG. Dotychczas szefem...

Kraj, 27 maja 2003

Sales Link dla Reckitt Benckisera

Od 9 maja przez kilka tygodni w sklepach sieciowych i halach Makro C&C będzie trwała akcja promocyjna produktu Vanish Oxiaction....