Metro Group, czyli właściciel Makro Cash & Carry, zapowiedziała w Holandii inwestycje rzędu 50 mln euro. Równolegle na przestrzeni najbliższych trzech lat będzie w tym kraju restrukturyzować koszty - pracę straci ok. 600 osób.
Małgorzata Gromek odpowiada za PR i komunikację wewnętrzną sieci.
Menedżer wcześniej związany z Laboratory i Neuralią obecnie prowadzi badania reklam w ramach nowej spółki.
Stacja telewizyjna o modzie Fashion TV nawiązała współpracę z Fabryką Wódek "Kopernik" w Toruniu, która będzie wytwarzać wódkę pod marką...
Małgorzata Olszewska, prezes zarządu agencji interaktywnej MRM Worldwide z Grupy McCann, i Damian Hejduk, dyrektor zarządzający tej agencji, rozstali się...
Firma Gutenberg On Line specjalizująca się m.in. w kompleksowej obsłudze poligraficznej sieci handlowych rozpoczęła współpracę z siecią supermarketów Billa należącą...
Agencja reklamowa 4Frame przygotowała akcję shopper marketingową dla Procter & Gamble (P&G) w sieci aptek-drogerii Super-Pharm. Biorą w niej udział...
W październiku dom produkcyjny Gutenberg On Line należący do Corporate Profiles DDB Group odświeżył layout oraz formułę gazetki handlowej Makro...
Sylwia Chada odchodzi ze stanowiska dyrektora mediów Metro Group Advertising (MGA), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Pracowała tam od początku br. Koordynowała...
Tomasz Arent awansował na stanowisko senior account executive w warszawskim oddziale poznańskiej agencji reklamowej V&P. Dotychczas zajmował stanowisko account executive....
Wystartowała kolejna odsłona zapoczątkowanej pod koniec czerwca br. ogólnopolskiej kampanii reklamowej sieci hipermarketów Real pod hasłem "Wyprzedaż wciąż trwa". Na...
Agencja interaktywna Pro-Creation wybrała do współpracy w zakresie public relations agencję Optimum PR. Zadania stawiane przed agencją obejmą kształtowanie wizerunku...
Sieć elektromarketów Saturn (Media Saturn Holding Polska) reklamuje w mediach specjalną akcję promocyjną dla kibiców futbolu przed Euro 2008. W...
Agencja reklamowa V&P powoła spółkę Innovation Solution Action, która będzie się zajmować marketingiem interaktywnym, w tym internetem i mobile marketingiem....
Agencja Headlines rozpoczyna pracę nad nowym projektem zdrowotnym dla firmy Servier Polska. Agencja w pierwszej połowie roku zrealizuje projekt dotyczący...
Makro Cash & Carry, sieć samoobsługowych hurtowni wchodzących w skład Metro Group, realizuje pierwszą kampanię reklamową. To wynik nowej strategii...
Agencja Sigma International wygrała w przetargu na obsługę spółki Makro Cash & Carry. Zadaniem Sigmy będzie doradztwo komunikacyjne w zakresie...
Ewa Visan pełni funkcję menedżera pionu operacyjnego ds. marketingu w sieci handlowej Makro Cash & Carry (Metro Group). Zastąpiła Dorotę...
Saatchi & Saatchi realizuje akcję shoppermarketingową dla Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska). Projekt wykorzystuje platformę komunikacyjną Midnight Sun - święta związanego...
Na terenie hipermarketów i sklepów tradycyjnych trwa akcja promocyjna firmy Corex Sp. z o.o. (importer i dystrybutor produktów biurowo-szkolnych, w...
Firma Bakal Center Sp. z o.o. rozpoczęła promocję związaną z tegorocznymi mistrzostwami świata w piłce nożnej w Niemczech. Z tej...
Unilever Polska promuje w punktach sprzedaży nowy produkt - placek po węgiersku. Działania przygotowane przez agencję Sales Link prowadzone będą...
Agencja interaktywna Janmedia Interactive podsumowała rok 2005, który był pierwszym pełnym rokiem jej obecności na polskim rynku (wcześniej agencja działała...
Philips Polska rozpoczyna pilotażowy projekt sprzedaży solariów domowych. Początkowo produkty tego rodzaju będzie można kupić w ośmiu halach Makro Cash...
Agencja Partner ASM wygrała przetarg na obsługę merchandisingową dla wód Uzdrowiska Krynica-Żegiestów SA: Kryniczanka, Zuber, Jan i Słotwinka. Są to...
Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji projektów oprawy muzycznej i reklamie dźwiękowej w miejscu sprzedaży (audiomarketing) podpisała...
Agnieszka Michalska dołączyła do działu sprzedaży reklam w firmie Internet Media Services. Będzie odpowiedzialna za obsługę części domów mediowych oraz...
Agencja Partner ASM realizuje animacje sprzedaży dla odzieży z kolekcji gastronomicznej firmy Kegel-Błażusiak, producenta profesjonalnej odzieży roboczej i ochronnej oraz...
Sanford, producent artykułów piśmienniczych, wystartuje w połowie sierpnia z dwiema kampaniami reklamowymi. Pierwsza obejmie markę Parker. Będzie bazować na 15...
Wawel SA przygotował kampanię reklamową trzech flagowych marek cukierków czekoladowych: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki. Działania reklamowe potrwają do świąt...
Firma Internet Media Services (IMS) specjalizująca się w realizacji dźwiękowych kampanii reklamowych na terenie sieci handlowych rozpoczęła współpracę z hipermarketami...
Spółka ICT Poland, która w marcu 2004 roku wprowadziła na polski rynek markę papierowych produktów higienicznych Foxy (papier toaletowy, ręczniki...
Agencja reklamowa NoS/BBDO jest autorem projektu reklamowego realizowanego pod hasłem "Każde dziecko może mieć mamę", której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS...
Metsa Tissue Sales prowadzi kampanię reklamową papieru toaletowego i ręczników kuchennych marki Mola. Jednocześnie firma rozszerzyła grupę docelową tych produktów....
Pod koniec września br. rusza w sieci handlowej Makro Cash & Carry promocja konsumencka Vegety (producent Podravka) zorganizowana z okazji...
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała umowy z kolejnymi, po Tesco i Makro Cash & Carry, sieciami handlowymi na...
Metro Group to największa sieć handlowa w Polsce - wynika z najnowszego rankingu wydawnictwa Trade Press i redakcji "Supermarket News"....
FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...
FPC Kaliszanka Sp. z o.o., producent słodyczy, wprowadza na rynek nowy wariant swojej sztandarowej marki wafli Grześki i rozpoczął wspierającą...
Dom mediowy Optimedia Poland, planując kampanię reklamową dla odświeżaczy powietrza MiniSpray produkowanych przez SC Johnson, na główne medium działań reklamowych...
W wyniku ponadczteromiesięcznej dyskusji wśród wydawców prasy handlowej w końcu sierpnia podjęta została przez tę grupę decyzja o wskazaniu na...
Firma marketing services MRM Momentum przygotowała dwie promocje wspierające sprzedaż produktów Nescafe. Pierwsza została zaplanowana dla tzw. paluszków, czyli 2-g...
Anna Serderstrem awansowała na stanowisko managera marketingu sieci handlowej Makro Cash and Carry należącej do grupy Metro AG. Dotychczas szefem...