M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Malibu (marka)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Hill+Knowlton Strategies wzmacnia dział brand oraz dział komunikacji korporacyjnej

Marta Kindeusz oraz Tomasz Dominiak dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 7 sierpnia 2015

Malibu z globalną kampanią z udziałem Redfoo

Marka Pernod Ricard we współpracy z muzykiem.

Kraj, 19 stycznia 2015

Magdalena Marek dołącza do Isobar Poland

Do agencji przechodzi z MSL Group.

Kraj, 9 stycznia 2015

Mikołaj Czajkowski w dziale client service Isobar Polska

Nowy account manager dołącza do zespołu agencji.

Zagranica, 4 grudnia 2014

Absolut Vodka powierza budżet socialmediowy AnalogFolk

Marka z portfolio Pernod Ricard rozstrzygnęła przetarg.

Zagranica, 20 maja 2014

Malibu startuje z projektem "Best Summer Ever"

Marka rumu zachęca młodych ludzi do aktywności.

Kraj, 13 grudnia 2013

Świąteczna Wyborowa

Pernod Ricard Polska rozstrzyga konkurs na wizualizację stoisk promocyjnych.

Kraj, 22 lutego 2013

Była marketerka Pernod Ricard rozwija firmę Luks Pomada

Lidia Kłosowska założycielką biznesu przetworów owocowo-warzywnych premium.

Zagranica, 10 stycznia 2013

Pernod Ricard przedłuża strategię limitowanych edycji

Firma kontynuuje swoją strategię premiumizacji.

Kraj, 17 października 2012

Redmobile z aplikacją You-R-You Pernod Ricard Polska

Tablety wspierają realizację programu konsumenckiego.

Kraj, 17 września 2012

Pernod Ricard uruchamia kompleksowy program konsumencki dla dziewięciu swoich marek

Jego celem jest nawiązanie długoterminowych relacji z konsumentami poprzez komunikację one-to-one.

Kraj, 1 czerwca 2012

Jaskulski poszerza kompetencje w Pernod Ricard

Marketer odpowiada za większy niż dotychczas portfel marek.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Zagranica, 24 maja 2012

Pernod Ricard wspiera Malibu w FB

Koncern Pernod Ricard uruchomił w Facebooku program lojalnościowy dla brandu Malibu.

Kraj, 10 kwietnia 2012

Lidia Kłosowska odchodzi z Wyborowej SA

Menedżerka żegna się z firmą po sześciu latach pracy z powodu różnej od zarządu wizji.

Kraj, 10 lutego 2012

Adv.pl pracuje dla marki Jameson

Agencja stworzy strategię obecności marki w social mediach.

Przetargi, 29 listopada 2011

Havana Club w rękach Adv.pl

Jest to już szósta marka Pernod Ricard Polska, dla której pracuje Adv.pl.

Kraj, 5 października 2011

Wyborowa wydziela spółkę odpowiedzialną za marketing i sprzedaż

Polski oddział Pernod Ricard dostosowuje się do międzynarodowych struktur firmy.

Kraj, 26 sierpnia 2011

Mariusz Pełechaty social media managerem w Adv.pl

Od roku w agencji był specjalistą ds. mediów społecznościowych.

Kraj, 4 lipca 2011

Wyborowa będzie wzmacniać pozycję w whisky

Marki importowane mają być jednym z priorytetów marktera.

Zagranica, 3 lutego 2011

Absolut stawia na innowacje

Na rynku pojawi się wersja o smaku kawowo-migdałowym i o smaku dzikiej herbaty. Zadebiutuje także nowy produkt - Absolut Elyx.

Zagranica, 6 września 2010

Pernod Ricard cieszy się z marek premium

Pomimo kryzysu koncern największe zyski uzyskał ze sprzedaży flagowych brandów z portfolio.

Przetargi, 25 marca 2010

Adv.pl zdobyła internetowy budżet marki Malibu

Adv.pl wygrała przetarg na obsługę działań interaktywnych marki Malibu z portfolio Wyborowej SA (o przetargu pisaliśmy w DS "MMP" z...

Przetargi, 11 marca 2010

Agencja Swiift wygrała przetarg na realizację kampanii Malibu

Agencja Swiift wygrała przetarg na realizację kampanii Malibu z portfolio firmy Wyborowa SA. Nazw i liczby pozostałych agencji nie podano....

Kraj, 26 października 2009

K2 Internet przejęła połowę udziałów Brainshop U-Boot

Agencja K2 Internet objęła w wyniku podniesienia kapitału 50 proc. udziałów w firmie strategiczno-kreatywnej Brainshop U-Boot. Potwierdziły się tym samym...

Kraj, 17 sierpnia 2009

Michał Jaskulski przeszedł z Eurozetu do Wyborowej SA

Michał Jaskulski został senior brand managerem Absolut Vodka w firmie Wyborowa SA. Przez ostatnie dwa lata pracował w firmie Eurozet,...

Kraj, 18 maja 2009

Malibu promuje się akcją "Efekt cieplarniany"

Marka Malibu z portfela Pernod Ricard (Wyborowa SA) w ramach realizowanej od końca ub.r. platformy "Efekt cieplarniany" mającej poprawić dotarcie...

Zagranica, 15 maja 2009

Publicis zajmie się globalną obsługą marki Malibu

Sieć agencyjna Publicis zwyciężyła w przetargu na obsługę wartego 25 mln funtów globalnego budżetu marki Malibu z portfolio Pernod Ricard....

Kraj, 16 grudnia 2008

Brainshop U-Boot autorem działań odświeżających wizerunek Malibu

Agencja reklamowa Brainshop U-boot realizuje na zlecenie Wyborowej SA projekt komunikacyjny dla marki Malibu, którego celem jest odświeżenie wizerunku produktu...

Kraj, 30 maja 2008

Diageo Polska wycofuje z rynku likier Parrot Bay

Diageo Polska wycofuje z rynku Parrot Bay - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Produkt to likier o smaku kokosowym na bazie rumu....

Kraj, 27 listopada 2006

Wyjaśnienie: Wyborowa SA wybiera agencję do obsługi działań BTL

Firma Wyborowa SA wybiera agencję do obsługi zimowej promocji BTL-owej marki Malibu, a nie Wyborowej, jak napisaliśmy w DS "MMP"...

Zagranica, 26 października 2005

Pernod Ricard prowadzi globalny przegląd sieci mediowych

Koncern alkoholowy Pernod Ricard prowadzi globalny przegląd sieci domów mediowych. Wartość budżetu mediowego Pernod Ricard na świecie szacuje się na...

Kraj, 13 lipca 2005

Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska, Jack Daniel's otrzyma mocniejsze wsparcie

Największy dystrybutor alkoholi importowanych premium Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska. Firma ma ponad 50 proc. rynku alkoholi importowanych....

Zagranica, 25 kwietnia 2005

Malibu i Beefeater mogą zmienić właściciela

Alkoholowe napoje: Beefeater, Malibu i Courvoisier, mogą zmienić właściciela - francuska grupa Pernod Ricard i amerykańska Fortune Brands przymierzają się...

Zagranica, 18 lipca 2003

Diageo szuka agencji reklamowej do obsługi marki likieru Baileys

Koncern Diageo szuka agencji do obsługi wartego 40 mln funtów globalnego budżetu marketingowego marki Baileys. Nie wiadomo, jakie agencje zostały...

Zagranica, 14 lipca 2003

Menedżerowie agencji 141 należącej do grupy Cordiant odchodzą z firmy

Starania grupy WPP zainteresowanej zakupem Cordiant Communications Group zmierzające do zatrzymania głównych menedżerów Cordianta nie powiodły się. Firmę opuścił Colin...

Zagranica, 9 maja 2003

Allied Domecq konsoliduje budżet reklamowy w agencji Publicis

Koncern alkoholowy Allied Domecq poinformował, że konsoliduje swój budżet reklamowy w jednej agencji - Publicis Worldwide należącej do Publicis Groupe....