M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Malinowski Janusz (ludzie)"

Kraj, 7 marca 2017

Rafał Baran prezesem Screen Network

Zastąpił Janusza Malinowskiego.

Kraj, 23 stycznia 2014

Marketingowiec prezesem PKP Intercity

Marcin Celejewski na czele spółki kolejowej.

Artykuły weekendowe, 23 września 2011

Promocja miast według Ströera

Pierwsze miejsca w konkursie Złote Formaty zajęły cztery województwa: łódzkie, małopolskie, pomorskie i warmińsko-mazurskie, oraz jedno miasto - Kraków.

Kraj, 1 czerwca 2011

Udo Miller zastąpi Tomasza Englerta w Stroerze

Kiepskie wyniki finansowe spółki mogły wpłynąć na decyzje personalne podejmowane przez jej niemieckich właścicieli. Pełniącym obowiązki prezesa polskiego oddziału ma zostać Udo Miller z niemieckiej centrali firmy.

Kraj, 31 maja 2011

Tomasz Englert odchodzi z grupy Stroer

Po trzech miesiącach Englert został odwołany z funkcji prezesa Stroera, a do zarządu firmy wracają Adam Tkaczyk i były szef News Outdoor Andrzej Magdziak.

Kraj, 18 lutego 2011

Elżbieta Con dyrektorem sprzedaży w Grupie Stroer

Personalnych przesunięć w Stroerze ciąg dalszy.

Kraj, 11 lutego 2011

Englert prezesem, Malinowski w radzie nadzorczej Stroera

Tomasz Englert przejmuje zwierzchnictwo nad wszystkim spółkami grupy Stroer.

Kraj, 18 stycznia 2011

Tomasz Englert szefem polskiego Stroera

Były szef GroupM ma przejąć stery w Grupie Stroer.

Kraj, 3 grudnia 2010

Stroer promuje kampanie dwutygodniowe

Firma OOH zaprezentowała ofertę handlową na 2011 r.

Kraj, 2 grudnia 2010

News Outdoor nazywa się już Stroer City Marketing

Janusz Malinowski prezesem nowej spółki. Andrzej Magdziak odchodzi.

Kraj, 3 sierpnia 2010

AMS i Stroer równo dzielą

Szefowie największych polskich spółek outdoorowych zapowiadają równe inwestycje i podział przystanków.

Kraj, 9 listopada 2009

IGRZ prezentuje scenariusz wprowadzania standardu badań OOH

Na początku przyszłego roku może ruszyć przegląd ofert firm badawczych pod kątem realizacji badania rynku reklamy zewnętrznej w Polsce. Izba...

Kraj, 22 września 2009

Cityboard Media zaniepokojone ruchami IGRZ

Cityboard Media, jedna z firm wielkiej piątki na rynku reklamy zewnętrznej, wyraża zaniepokojenie przebiegiem rozmów w sprawie wyboru standardu badań...

Kraj, 11 września 2009

Stroer chce standardu badawczego; grozi wystąpieniem z IGRZ

Stroer zagroził wystąpieniem z Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, jeśli wśród jego członków nie dojdzie do konsensusu w sprawie wprowadzenia do...

Kraj, 7 września 2009

Magda Kędzia odpowiedzialna za komunikację Stroera odchodzi

Magda Kędzia rozstała się z zespołem firmy reklamy zewnętrznej Stroer. Była z nim związana od kilku lat, ostatnio pełniąc funkcję...

Kraj, 9 września 2008

Danuta Musiał dyrektorem marketingu strategicznego w Stroerze

Danuta Musiał objęła stanowisko dyrektora marketingu strategicznego w firmie reklamy zewnętrznej Stroer Media. Będzie raportowała bezpośrednio do Janusza Malinowskiego, prezesa...

Kraj, 17 maja 2007

Stroer wyda 1 mln euro na infoscreeny; współpracuje z Re-Akcją

Firma reklamy zewnętrznej Stroer przeznaczy ok. 1 mln euro na inwestycję w sieć infoscreenów, nośników łączących funkcje informacyjne i reklamowe....

Kraj, 5 grudnia 2006

Simon Cooper zrealizował audyt PBO i Oskara, rozmowy o standardzie wchodzą w kolejną fazę

Simon Cooper przeprowadził audyt dostępnych na polskim rynku projektów badań reklamy zewnętrznej - PBO i Oskar. Wkrótce dojdzie do spotkania...

Kraj, 8 czerwca 2006

Stroer zadecyduje o wielkości inwestycji w sieci superscroll jesienią br.

Firma reklamy zewnętrznej Stroer podejmie jesienią br. ostateczne decyzje w sprawie kontynuowania inwestycji w sieć nośników premium typu superscroll. -...

Kraj, 21 grudnia 2005

Stroer i PBO rozpoczęły wstępne rozmowy o standardzie badawczym

Firmy reklamy zewnętrznej Stroer oraz AMS i Clear Channel Poland (udziałowcy spółki Polskie Badania Outdooru, wśród których jest także firma...

Kraj, 28 października 2005

Ströer chce stworzyć lobby, które wymusi standard badawczy na rynku; spekuluje, że Agorze nie zależy na outdoorze jako medium

Firma reklamy zewnętrznej Ströer zdecydowanie opowiada się za wprowadzeniem metodologii badawczej Postar Plus jako standardu pomiaru efektywności reklamy zewnętrznej na...

Kraj, 31 maja 2005

Realizacja badań outdooru Postar+ miałaby kosztować 0,5 mln euro

Firma reklamy zewnętrznej Ströer optuje za wprowadzeniem standardu badawczego skuteczności outdooru o nazwie Postar+. - Produkt ten ma wszystkie zalety...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Magdziak dołączył do rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Andrzej Magdziak, prezes zarządu firmy reklamy zewnętrznej News Outdoor Poland, został nowym członkiem rady Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ). Jest...

Kraj, 6 sierpnia 2004

Branża outdoorowa bez gwarancji, że będzie uczestniczyć w rozwoju Warszawy

Na spotkaniu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) i przedstawicieli firm tej branży z władzami Warszawy nie doszło do jasnego porozumienia...

Kraj, 16 kwietnia 2004

Grupa Ströer zakończyła testy systemu Billboard Management System

Grupa Ströer zakończyła testowanie software'u, dzięki któremu można śledzić w czasie realnym proces wyklejania plakatów - Billboard Management System (BMS)....

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 16 marca 2004

Ströer zainwestuje w informatyzację grupy kwotę 1 mln euro

Grupa Ströer, świadcząca usługi z zakresu reklamy zewnętrznej, zamierza zainwestować kwotę 1-1,2 mln euro w rozwój obsługi informatycznej poszczególnych obszarów...

Kraj, 12 marca 2004

PBO przedstawia założenia projektu badawczego i liczy na przyłączenie się innych firm outdoorowych

Spółka Polskie Badania Outdooru (PBO) przedstawiła szczegóły dotyczące jej projektu badawczego. PBO powstała w lutym i jej udziałowcami są firmy...

Kraj, 3 lutego 2004

Cityboard Media złożyła do UOKiK wniosek przeciwko firmie Ströer

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wniosek przeciwko konkurencyjnej firmie Ströer Out of...

Kraj, 2 grudnia 2003

Ströer zarzuca firmom konkurencyjnym blokowanie rozwoju w Polsce

Według firmy reklamy zewnętrznej Ströer fiasko fuzji badań efektywności tego medium metodą Oscar i analiz spółki Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej...

Kraj, 27 października 2003

Ströer planuje osiągnięcie progu 100 mln zł przychodu za 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Ströer planuje, że jej przychody za 2003 r. wyniosą 100 mln zł. "Planujemy, że w przyszłym roku...

Kraj, 15 września 2003

Ströer przygotowuje pierwszy w historii firmy cennik wynajmu tablic

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Out of Home Media przygotowuje kompleksową ofertę handlową na rok 2004. Jej częścią składową będzie pierwszy...

Kraj, 4 września 2003

IGRZ przygotowuje ostateczny kształt raportu ilościowego

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) prowadzi prace nad ostatecznym kształtem raportu ilościowego, podstawowego narzędzia opisu polskiego rynku reklamy outdoorowej. We...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Ströer przygotowuje jesienną ofertę i kończy inwestycje w metrze

Firma reklamy zewnętrznej Ströer przygotowuje się do opracowania jesiennej oferty handlowej. Jej szczegóły mają zostać zaprezentowane na początku września br....

Kraj, 22 maja 2003

Instytut badawczy ma zostać udziałowcem spółki badającej outdoor

W nowej spółce, która ma zostać powołana w celu wprowadzenia na rynek standardu badań efektywności badań reklamy zewnętrznej, udziałowcem ma...

Kraj, 3 kwietnia 2003

Spółka Europlakat Polska zmieniła nazwę na SCM Polska

Europlakat Polska Sp. z o.o. należąca do Grupy Ströer zmieniła nazwę na SCM Polska Sp. z o.o. (Ströer City Marketing...

Kraj, 4 lutego 2003

Clear Channel Poland sfinalizowała przejęcie nośników clp od Ströera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) sfinalizowała umowę o zakupie nośników typu citylight poster (clp - podświetlane gabloty o...

Kraj, 16 stycznia 2003

Clear Channel Poland negocjuje zakup nośników clp od Ströera

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) negocjuje zakup sieci konstrukcji reklamowych typu citylight poster (podświetlane gabloty o formacie 1,8x1,2...

Kraj, 15 stycznia 2003

Nowy nośnik Ströera. Rowiński szefem działu obsługi klienta

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza w drugiej połowie 2003 r. zaoferować klientom nową sieć nośników reklamowych. Będą to wolno...

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 12 grudnia 2002

Niemiecki Ströer zainwestuje w Polsce 10 mln zł w 2003 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer wspierana przez niemiecki kapitał zamierza zainwestować w Polsce kwotę 10 mln zł w 2003 r....

Kraj, 15 listopada 2002

Firma Ströer Polska zaprzecza, że stosowała praktyki monopolistyczne

Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska odwołała się od orzeczenia prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), który stwierdził naruszenie przez...

Kraj, 4 listopada 2002

Ströer wprowadzi standard dwutygodniowych kampanii reklamowych

Firma reklamy zewnętrznej Ströer out of Home Media zamierza wprowadzić na rynek, począwszy od 2004 r., standard dwutygodniowych kampanii reklamowych...

Kraj, 15 października 2002

Oświadczenie

Beata Fertak, public relations manager firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media, nadesłała do redakcji DS "MiMP" oświadczenie następującej treści: "W związku...

Kraj, 1 października 2002

Adam Tkaczyk będzie pracował w Grupie Stroer

Adam Tkaczyk, który w sierpniu br. odszedł z firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska, obejmuje od dzisiaj stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży...

Kraj, 30 września 2002

Ströer forsuje swój produkt badawczy jako standard na rynku

Firma reklamy zewnetrznej Ströer out of home media zamierza podjąć wysiłki, których celem ma być uczynienie z prowadzonych badań efektywności...

Kraj, 26 września 2002

Grupa Ströer unifikuje procesy sprzedażowe po przejęciu Grupy Outdoor

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza sfinalizować w październiku br. proces włączenia do sprzedaży oferty przejętych od Grupy Outdoor sieci...

Kraj, 21 czerwca 2002

List do redakcji

Beata Fertak, public relations manager firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media, nadesłała do redakcji DS "MiMP" list następującej treści: "W dniu...

Kraj, 24 maja 2002

Grupa Ströer tworzy narzędzie do planowania reklamy zewnętrznej

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer przygotowuje oprogramowanie komputerowe, którego ma służyć do planowania kampanii reklamowych w tym medium. Prawdopodobnie pod...

Kraj, 11 kwietnia 2002

Firmy reklamy zewnętrznej zredukują liczbę billboardów o 18 proc.

Cztery firmy reklamy zewnętrznej - AMS SA, Ströer Polska, Europlakat Polska i Outdoor Promocja Plakatu - ujawniły szczegóły demontażu części...