M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mamastudio (firma)"

Kraj, 2 października 2014

Young Creatives Eurobest - zgłoszenia przedłużone

Znany jest już również skład jury.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Okocim odmładza się o 20 lat

Zbigniew Bartman ma być twarzą reklamową marki w najbliższych latach. Reklamy przygotowuje agencja Grandes Kochonos.

Kraj, 30 listopada 2012

Klub Brand Design - prezes ten sam i plany na przyszłość

Funkcjonujący w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Klub Brand Design wybrał nowy zarząd i ogłosił najbliższe plany.

Kraj, 10 października 2012

Warta rozpoczyna największą w historii kampanię reklamową

Za 3-4 lata nowa Warta chce mieć 15 proc. rynku.

Kraj, 12 września 2012

Next ma nową identyfikację wizualną

Agencja interaktywna z grupy Starcom MediaVest ma nową identyfikację autorstwa Mamastudio.

Kraj, 20 lipca 2012

Mamastudio z nominacją do German Design Awards

Agencja startuje w konkursie z projektem dla Centrum Nauki "Kopernik".

Kraj, 10 lipca 2012

Tele5 zmienia barwy i wzmacnia przekaz

Za nową identyfikację wizualną kanału (on i off air) odpowiadają Mamastudio oraz działy marketingu i kreatywny Tele5.

Kraj, 21 czerwca 2012

Tele5 zmienia identyfikację wizualną

Stacja zmienia logotyp i oprawę graficzną.

Kraj, 25 kwietnia 2012

Mamastudio autorem nowego logotypu Yes

Firma jubilerska po kilkunastu latach odświeża logotyp.

Kraj, 1 grudnia 2011

Platforma N wprowadza nowe logotypy

Mamastudio opracowało wizerunek on air i off air dla kanałów wchodzących do pakietu HD.

Kraj, 22 listopada 2011

SAR nagradza najbardziej utalentowanych studentów

Pierwsze w Polsce konsultacje portfolio zorganizowane przez środowisko reklamowe zakończone. Zwycięzca weźmie udział w Festiwalu Eurobest.

Kraj, 8 listopada 2011

Lukas Finanse zmienia identyfikację

Mamastudio odświeża wizerunek marki należącej do Grupy Crédit Agricole.

Kraj, 14 października 2011

Harnaś nie wraca do ceny 1,99 zł

Carlsberg Polska wprowadza nową szatę graficzną piwa Harnaś i utrzymuje cenę 2,1 zł za butelkę.

Kraj, 27 września 2011

Mamastudio laureatem 2010 Worldwide Logo Design Annual Awards

Nagrodę zdobył zaprojektowany przez firmę logotyp Pomnika Historii.

Kraj, 29 lipca 2011

Touch Ideas i Mamastudio także nagrodzone Red Dot Award

Praca Touch Ideas dla Łomży oraz Mamastudio dla Centrum Nauki "Kopernik" zostały nagrodzone w konkursie na najlepszy design.

Kraj, 14 czerwca 2011

Atmedia zmieniają identyfikację i odświeżają WWW

Mamastudio jest autorem nowej identyfikacji firmy, a za zmiany w serwisie odpowiada Zjednoczenie.com.

Kraj, 20 maja 2011

Ministerstwo Gospodarki zmienia znak

Mamastudio autorem nowej identyfikacji wizualnej resortu.

Kraj, 21 kwietnia 2011

PWPW wdraża projekt rebrandingowy

Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych pracuje ze Stratosferą i Mamastudio.

Kraj, 20 kwietnia 2011

TP SA wybrana na Reklamodawcę Roku w KTR 2011

Za Agencję Reklamową Roku uznano Leo Burnett, a najlepszą agencją interaktywną okazała się 180heartbeats.

Kraj, 15 lutego 2011

Z Las Vegas do Mamastudio

Do zespołu agencji dołączył Erik Hurless, nowy project manager.

Kraj, 1 grudnia 2010

Mamastudio powiększa dział kreacji

Piotr Hołub dołączył do zespołu agencji na stanowisko projektanta graficznego.

Kraj, 4 listopada 2010

Mamastudio autorem systemu informacji wizualnej w Centrum Nauki "Kopernik"

Zaprojektowane moduły informacyjne przyjęły kształt wieloboków ze ściętymi ścianami, które są inspirowane samym budynkiem i jego charakterystyczną architekturą.

Przetargi, 21 października 2010

Tippingpoint prawdopodobnie zajmie się kanałami tematycznymi Canal+

Jeżeli dojdzie do podpisania umowy, agencja będzie obsługiwać kanały telewizyjne MiniMini, ZigZap/Hyper i Planete.

Przetargi, 24 września 2010

Canal Plus szuka agencji dla stacji tematycznych

Nadawca prowadzi przetarg na długofalową współpracę przy obsłudze kanałów tematycznych.

Kraj, 14 września 2010

Cena 1,99 zł elementem pozycjonowania Harnasia

Marka ma nowe opakowanie i startuje z kampanią reklamową.

Kraj, 13 września 2010

Sól Emska odmieniona wróciła na rynek

Polski Lek odnowił opakowanie produktu i planuje jego wsparcie komunikacyjne.

Kraj, 2 września 2010

Planete chce przyciągnąć młodszego widza

Kanał z filmami dokumentalnymi ruszył z kampanią reklamową i konkursem radiowym promującym programy atrakcyjne dla młodszego widza.

Kraj, 2 września 2010

Radio Zet celuje w nowy target, chce zmienić wizerunek

Nadawca wprowadza zmiany, nie rezygnując z dotychczasowego formatu muzycznego.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Kuchnia TV zareklamuje jesienną ramówkę

W ciągu najbliższych miesięcy kulinarny kanał będzie promował Kuchnia.tv Food Film Fest, a następnie ofertę programową.

Kraj, 23 sierpnia 2010

Plusssz Up wzmacnia wizerunek zdrowego napoju

Marka należąca do kategorii napojów hydrowitaminowych ma nową odświeżoną etykietę. Autorem zmian jest Mamastudio.

Kraj, 13 sierpnia 2010

Harnaś Mocne zmieniony przez Mamastudio

Nowe opakowanie piwa odwołuje się do tradycyjnych gustów konsumenta.

Kraj, 19 maja 2010

Mamastudio przygotuje logotyp dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

Firma brandingowa wygrała przetarg na opracowanie logotypu dla UMCS w Lublinie.

Kraj, 19 kwietnia 2010

FM Bank poznasz po kolorze

Mamastudio autorem identyfikacji wizualnej nowego banku w Polsce.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Grand prix Kreatury dla MarketShare

Bilans XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" to 19 statuetek i grand prix, które trafiło do agencji MarketShare.

Kraj, 6 stycznia 2010

Książ w dystrybucji ogólnopolskiej; debiutuje wariant Czarny Specjał

Carlsberg Polska wprowadza piwo Książ Czarny Specjał o zawartości alkoholu 9 proc. Jednocześnie marka Książ, do tej pory znana i...

Przetargi, 22 grudnia 2009

MediaVest i Focus Media Group obsłużą launch FM Banku

FM Bank rozstrzygnął przetarg na obsługę kampanii launchowej. Zwyciężyły dom mediowy MediaVest i agencja Focus Media Group, którą w przygotowaniu...

Kraj, 21 grudnia 2009

Mamastudio pracuje nad projektem dla Centrum Nauki "Kopernik"

Przedstawiciele Centrum Nauki "Kopernik" zaakceptowali ogólną koncepcję systemu informacji wizualnej w budynku centrum przygotowaną przez firmę brandingową Mamastudio. Trwają prace...

Kraj, 21 grudnia 2009

Carlsberg wprowadzi Książ Mocne; Mamastudio odpowiada za szatę graficzną

Carlsberg Polska wprowadzi odmianę Mocne marki piwa Książ. Marketer nie ujawnia bliższych szczegółów, ale jest to prawdopodobnie część większego projektu...

Kraj, 10 grudnia 2009

Marcin Paściak designerem w firmie brandingowej Mamastudio

Marcin Paściak dołączył do zespołu designerów w firmie brandingowej Mamastudio. Paściak prowadzi własną stronę Jedzkolor.com i do tej pory realizował...

Kraj, 25 listopada 2009

Carlsberg pracuje nad ogólnopolskim launchem ekonomicznego piwa Książ

Carlsberg Polska pracuje nad projektem ogólnopolskiego launchu piwa Książ - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, ale decyzja w tej sprawie nie została...

Kraj, 24 września 2009

Planete inwestuje w promocję w internecie

W październiku br. kanał dokumentalny Planete (nadawca Canal Plus Cyfrowy) rozpocznie trzymiesięczną internetową kampanię reklamową. W działaniach wykorzystywany będzie marketing...

Kraj, 25 sierpnia 2009

Marka Książ odświeża wizerunek, możliwe rozszerzenie dystrybucji

Należąca do Carlsberg Polska marka Książ odświeża wizerunek. Autorem nowego designu puszki i butelki jest agencja Mamastudio. Książ jest brandem...

Kraj, 19 sierpnia 2009

Carlsberg wprowadza zmiany w brandingu niektórych marek

Browar Carlsberg Polska realizuje szereg projektów zmierzających do zmian w brandingu i opakowaniach poszczególnych produktów z portfolio. Prace obejmują m.in....

Przetargi, 10 lipca 2009

Studio DN będzie pracować nad rebrandingiem marki Atlantic

Agencja brandingowa Studio DN wygrała konkurs ofert na rebranding marki bielizny Atlantic (o konkursie pisaliśmy w DS "MMP" z 3...

Przetargi, 6 lipca 2009

Ale Kino! szuka agencji kreatywnej

Kanał filmowy Ale Kino! (nadawca: Canal Plus Cyfrowy) szuka agencji reklamowej. Szczegóły na temat przetargu nie zostały ujawnione. Wcześniej dla...

Przetargi, 27 kwietnia 2009

Mamastudio realizuje projekt "Deutsch Wagen Tour"

Mamastudio wygrało przetarg na stworzenie identyfikacji graficznej ogólnopolskiej akcji promującej naukę języka niemieckiego, kulturę i kraj, realizowanej przez Goethe-Institut i...

Kraj, 16 marca 2009

Domo i Kuchnia.TV wchodzą w wiosnę z nowymi produkcjami

Od kwietnia br. na antenie kanału tematycznego Domo (nadawca Canal Plus Cyfrowy) pojawią się wiosenne nowości programowe, a wśród nich...

Kraj, 27 lutego 2009

Planete planuje wsparcie internetowe i promocję z Chilli Zet

Kanał dokumentalny Planete planuje w 2009 r. przeprowadzenie trzech kampanii internetowych wspierających jego ofertę programową. Wykorzystane w nich zostaną m.in....

Kraj, 16 lutego 2009

Piotr Ręczajski, strateg z CPC, został wspólnikiem Mamastudio

Piotr Ręczajski, do niedawna senior brand consultant w firmie doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC), został wspólnikiem i strategiem w...

Kraj, 4 września 2008

Canal Plus Cyfrowy finalizuje prace nad kanałem Domo

Canal Plus Cyfrowy zapowiada, że 20 września br. rozpocznie emisję nowej stacji tematycznej Domo. Kanał koncentrować się będzie na tematyce...