M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mamo to ja (marka)"

Kraj, 17 lutego 2015

Fisher-Price rusza z kampanią wizerunkową [wideo]

Kampania obejmuje reklamy w telewizji, internecie oraz prasie.

Kraj, 6 marca 2014

Edipresse promuje zmienione "Mamo To Ja"

Miesięcznik ma większą objętość i lakierowaną okładkę.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Małgorzata Rola awansowała w Edipresse Polska

Objęła nowo utworzone stanowisko kierownika projektu platformy parentingowej.

Kraj, 12 października 2011

Polfarmex wspiera probiotyki Duo-Lactil

Kampania ma nie tylko promować markę, lecz także edukować w zakresie zastosowania probiotyków.

Kraj, 11 października 2011

Kamis kieruje komunikację do mam

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Kraj, 24 maja 2011

W czerwcu silne działania marki Gerber

Nestle szeroką kampanią będzie promować nowości produktowe.

Kraj, 17 lutego 2011

BBC Knowledge chce większej świadomości swojego brandu

Ruszyła kampania promująca kanał w telewizji, prasie i internecie.

Kraj, 3 września 2010

SpongeBob zadba o dzieciaki

"Bezpieczna droga z radami SpongeBoba" to akcja, której pomysł powstał w agencji reklamowej Change Integrated.

Kraj, 1 czerwca 2010

"Mamy radzą mamom" będzie regularnym pismem

Społecznościowy magazyn parentingowy na stałe wejdzie do portfolio Edipresse.

Kraj, 29 marca 2010

Pharmena po raz pierwszy tak szeroko promuje Allerco

Firma Pharmena rozpoczęła kampanię reklamową marki Allerco, preparatów przeznaczonych do pielęgnacji skóry niemowląt i małych dzieci, skierowaną głównie do młodych...

Kraj, 15 lutego 2010

Nowe mleko Nestle Junior reklamowane w prasie parentingowej

W prasie parentingowej (m.in.: "Mamo, to ja", "Mam dziecko", "Dziecko", "Twój Maluszek", "Twoje Dziecko" i "Rodzice") od marca startuje kampania...

Kraj, 28 lutego 2008

Delecta rozpoczęła duży projekt wsparcia marki Fisiel

Delecta będzie realizowała do końca marca br. projekt silnego wsparcia reklamowego marki Fisiel - linii marchewkowo-owocowych kisieli. Kampania prasowa i...

Kraj, 14 czerwca 2002

List do DS "MiMP": ciąg dalszy sporu o tytuł "Mama i Dziecko"

Wydawnictwo Edipresse Polska nadesłało odpowiedź na pismo Macieja Brzozowskiego, dyr. PR Wydawnictwa Bauer, zamieszczone w DS "MiMP" 12 czerwca br....

Kraj, 26 lutego 2002

W Edipresse nowa struktura organizacyjna działu marketingu i reklamy

Wydawnictwo Edipresse Polska od 1 marca wprowadzi nową strukturę organizacyjną działu marketingu i reklamy. Celem zmian jest dalsze usprawnienie zarządzania...