M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mamo (marka)"

Kraj, 5 marca 2015

"Mamo, To Ja" obchodzi 20-lecie

Edipresse wesprze jubileusz swojego tytułu kampanią.

Kraj, 15 kwietnia 2014

"Tato, to Ja" debiutuje na rynku

Edipresse przygotował wydanie specjalne "Mamo, to Ja".

Kraj, 2 października 2012

Edipresse poszerza dystrybucję "Twojego Maluszka"

Wydawca wprowadza magazyn do otwartej sprzedaży.

Kraj, 25 września 2009

Genexo wspiera komunikacyjnie markę synbiotyku Multilac

Firma Genexo rozpoczęła jesienną kampanię reklamową nowej formuły synbiotyku Multilac zawierającego składnik probiotyczny oraz prebiotyczny. Kampania "Bierzesz antybiotyk? ...weź synbiotyk"...

Kraj, 30 czerwca 2009

Nutricia promuje markę BoboVita w telewizji, internecie i prasie

Nutricia wspiera kampanią reklamową markę BoboVita. Działania zaplanowane do końca roku obejmują: telewizję (m.in.: TVP, TVN, Polsat), prasę (prasa parentingowa,...

Kraj, 24 czerwca 2009

Całoroczna kampania wspiera markę Nan

Nestle Polska prowadzi kampanię marki dla niemowląt Nan obejmującą działania w telewizji (m.in.: TVP, TVN, Polsat, TV4), prasie parentingowej (m.in.:...

Kraj, 24 lutego 2009

Królik w nowej odsłonie reklam Fisielu zyskał nową twarz

Wczoraj wystartowała druga odsłona kampanii reklamowej Fisielu, linii kisieli marchewkowo-owocowych dla dzieci z portfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych...

Kraj, 17 lutego 2009

Zoom Advertising reklamuje foteliki dla dzieci

Agencja Zoom Advertising przygotowała dla firmy Ramatti, producenta fotelików samochodowych dla dzieci, kampanię "Chronimy to, co najcenniejsze". Zoom Advertising opracowała...

Kraj, 19 stycznia 2009

Reklama nowego modelu Kia Soul ma trafić do czterech grup docelowych

Agencja Paralotna przygotowała kampanię launchową nowego modelu z portfolio Kia Motors Polska - Kii Soul. Komunikacja jest wynikiem opracowanej przez...

Kraj, 14 maja 2008

Jelp organizuje promocję w oparciu o kody

Firma Dramers SA, dystrybutor specjalistycznych środków piorących dla dzieci i alergików marki Jelp, przygotowała konsumencką akcję promocyjną "Wycinaj kody, wygrywaj...

Kraj, 28 marca 2008

Kimberly-Clark reklamuje w prasie parentingowej ulepszone pieluszki Huggies Newborn

Firma Kimberly-Clark wprowadziła na rynek ulepszone pieluszki Huggies Newborn. Od poprzedniej wersji różnią się większą chłonnością i miękkością, a dzięki...

Kraj, 5 listopada 2007

Canon prowadzi działania wizerunkowe pod hasłem "Uśmiechnij się"

Canon Polska prowadzi polską edycję europejskiej kampanii wizerunkowej pod wspólnym hasłem "Uśmiechnij się". Marketer uruchomił specjalną platformę komunikowania się z...

Kraj, 4 października 2007

"Mamo, to ja" prowadzi ogólnopolską akcję zdrowotną dla dzieci

Miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) w najbliższy weekend przeprowadzi ogólnopolską akcję, której celem jest profilaktyka, wykrywanie i leczenie alergii...

Kraj, 28 września 2007

"Bob Budowniczy Magazyn" - nowy tytuł Media Service Zawada

Miesięcznik "Bob Budowniczy Magazyn" jest nowością w portfolio wydawnictwa Media Service Zawada. Tytuł opowiada o przygodach bohatera znanego z animowanych...

Kraj, 22 sierpnia 2007

Marka 5-10-15 zmienia strategię i inwestuje w komunikację

Komex, właściciel marki odzieży dla dzieci 5-10-15, zdecydował się na zmianę swojej dotychczasowej strategii marketingowej. Odświeżeniu mają ulec wizerunek marki...

Kraj, 4 lipca 2007

Anna Pawlicka awansuje w Edipresse Polska

Anna Pawlicka, product manager magazynów dla rodziców Edipresse Polska, awansowała na stanowisko ich brand managera. W skład tzw. platformy parentingowej...

Kraj, 24 maja 2007

Media Service zawada wprowadza "Fifi", kolejny magazyn, tym razem dla młodszych dzieci

Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadza nowy miesięcznik dla dzieci "Fifi". Tytuł ma charakter edukacyjny i jego główną grupą docelową są...

Kraj, 10 maja 2007

3M Poland prowadzi akcję promocyjną dla marki Viscoplast wspartą w mediach

3M Poland rozpoczęło zaplanowaną do 26 sierpnia br. akcję promocyjną dla plastrów Viscoplast pod hasłem: "Nawet dziecko wie, że to...

Kraj, 2 listopada 2006

"Przedszkolak" ma się stać dwumiesięcznikiem

Edipresse Polska planuje zwiększenie częstotliwości swego kwartalnika "Przedszkolak" skierowanego do rodziców w wieku przedszkolnym. Magazyn ma zacząć ukazywać się co...

Kraj, 10 lipca 2006

Beata Walczak dyr. artystycznym pism dla rodziców Edipresse Polska

Beata Walczak objęła stanowisko dyrektora artystycznego platformy pism dla rodziców w Edipresse Polska. Jest to nowe stanowisko w wydawnictwie. Beata...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Miesięcznik "Mamo, to ja" przyznał nagrodę specjalną dla TVN Style

Miesięcznik "Mamo, to ja" (Edipresse Polska) po raz dziewiąty przyznał nagrody Hit Mamo, to ja - Najlepsze dla Dziecka. Nagrody...

Kraj, 17 marca 2006

Herbapol Lublin SA po raz pierwszy reklamuje Pyroaktin

Herbapol Lublin SA wystartował z kampanią reklamową Pyroaktinu (ziołowy preparat na przeziębienie). Kampania została przygotowana przez agencję reklamową McCann Erickson,...

Kraj, 7 lutego 2006

"Twoje Dziecko" i "Mamo, to ja" z dodatkami mogącymi stworzyć komplet

"Twoje Dziecko", magazyn dla rodziców Edipresse Polska, przygotowało specjalne jubileuszowe wydanie z okazji 55. urodzin. Jest to edycja marcowa, w...

Kraj, 13 grudnia 2005

Edipresse Polska podnosi ceny reklam w "Twoim Maluszku", pozostałe tytuły bez zmian

Wydawnictwo Edipresse Polska od styczniowego wydania podnosi ceny reklam w magazynie "Twój Maluszek". Koszt ogłoszeń w piśmie wzrośnie o mniej...

Kraj, 9 grudnia 2005

"Mamo, to ja" podnosi nakład od wydania styczniowego do 220 tys. egz.

Wydawnictwo Edipresse Polska podnosi nakład miesięcznika dla rodziców "Mamo, to ja". Wydanie styczniowe ukaże się w liczbie 220 tys. egzemplarzy....

Kraj, 14 września 2005

Śnieżka SA wprowadziła farby Disney do malowania dziecięcych pokoi

Firma Fabryka Farb i Lakierów "Śnieżka" SA wprowadziła na rynek kolekcję farb i akcesoriów do malowania pokojów dziecięcych Disney. Są...

Kraj, 2 września 2005

Agencja Nicety realizuje projekty dla Pampers (P&G) na 11 rynkach

Wrocławska agencja reklamowa Nicety stworzyła dla marki Pampers (P&G) kreację materiałów POS oraz direct to consumer, która obejmuje osiem krajów...

Kraj, 14 lipca 2005

"Mam dziecko" osiągnęło rekordową dla siebie sprzedaż i najlepszą w segmencie w kwietniu br.

"Mam dziecko", miesięcznik parentingowy Wydawnictwa Bauer, w kwietniu br. osiągnął rekordową sprzedaż w swojej historii, o czym poinformował wydawca na...

Kraj, 11 lipca 2005

Edipresse Polska wprowadzi na rynek nowy magazyn parentingowy

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadzi na rynek nowy magazyn parentingowy. Nowe pismo będzie się ukazywało co miesiąc. Wydawca nie ujawnia na...

Kraj, 7 czerwca 2005

Żywiec Zdrój będzie intensywnie promować wody smakowe

Żywiec Zdrój (Danone) planuje na lato intensywną kampanię reklamową promującą wody smakowe Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Kampania telewizyjna trwać będzie trzy...

Kraj, 23 lutego 2005

Edipresse wypracowało w 2004 r. wzrost przychodów o 7,5 proc.

Wydawnictwo Edipresse Polska osiągnęło w ub.r. przychody na poziomie 301 mln zł. W stosunku do 2003 r. były one wyższe...

Kraj, 4 listopada 2004

Olympus wprowadza nowe aparaty fotograficzne na rynek

Olympus Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą nową linię aparatów cyfrowych Mju-mini Digital. Jest to cyfrowy aparat fotograficzny...

Kraj, 2 listopada 2004

ESI reklamuje wodę Dar Natury

Na zlecenie należącej do koncernu Nestle firmy ESI Polska, producenta i dystrybutora wody naturalnej Dar Natury (sprzedawanej w 5-galonowych baniakach),...

Kraj, 29 października 2004

Nutricia Polska wprowadza nową linię produktów Skarby z ogrodu

Nutricia Polska, producent żywności dla dzieci, wprowadził na rynek nową serię produktów BoboVita - Skarby z ogrodu. Są to musy...

Kraj, 27 października 2004

Preparat Multivitamol po raz pierwszy wspierany kampanią

Firma Natur Produkt Zdrovit rozpoczęła prasową kampanię reklamową serii preparatów witaminowo-mineralnych dla dzieci Multivitamol (syrop wielowitaminowy z dodatkiem żelaza dla...

Kraj, 27 września 2004

TBWA/Warszawa realizuje kampanię społeczną "Przyjazna łapa"

TBWA/Warszawa przygotowała projekt reklamy prasowej zrealizowany na wspólne zamówienie Fundacji Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Przyjaciel" oraz Fundacji "Przyjaciółka". Ogłoszenia prasowe (w...

Kraj, 16 września 2004

Edipresse Polska poszerza portfolio magazynów parentingowych

Od dzisiaj jest na rynku drugie wydanie magazynu dla rodziców "Mama i Dziecko" wydawnictwa Edipresse Polska. Tytuł ukazał się w...

Kraj, 16 września 2004

Nutricia pierwszym sponsorem programu w TVN Style, rusza kampania BoboVity

Nutricia Polska, producent żywności dla niemowląt, nawiązała współpracę z kanałem TVN Style. Magazyn "Klub młodej mamy" będzie sponsorowany przez markę...

Kraj, 14 września 2004

Marka Ecco po raz pierwszy promowana na plakatach reklamowych

Ecco Central & Eastern Europe po raz pierwszy zdecydowała się na promocję swojej marki na outdoorze. Promocji na tablicach towarzyszy...

Kraj, 17 maja 2004

Edipresse kończy restrukturyzację, wybrano trójkę dyrektorów wydawniczych

Wydawnictwo Edipresse Polska zakończyło proces restrukturyzacji. W jej ramach stworzono stanowiska dyrektorów wydawniczych. Funkcje te objęły: Izabela Bochenek, dotychczas dyrektor...

Kraj, 12 maja 2004

Dodatek "Tato, to ja" po raz pierwszy w magazynie "Mamo, to ja"

Dodatek specjalny "Tato, to ja" wzbogaci czerwcowe wydanie miesięcznika "Mamo, to ja" wydawnictwa Edipresse Polska. Taki dodatek ukaże się po...

Kraj, 30 kwietnia 2004

Próbka kaszki BoboVita dołączona do "Mamo, to ja"

Insert z kaszkami BoboVita został dołączony do bieżącego wydania miesięcznika "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Nutricia Polska, producent BoboVity, wybrała...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Cykl imprez dla "Kaczora Donalda", głównego pisma Egmontu

Cykl imprez zorganizuje wkrótce wydawnictwo Egmont Polska w związku z obchodami 10-lecia swego koronnego tytułu - tygodnika "Kaczor Donald". Imprezy...

Kraj, 22 kwietnia 2004

ING NN wprowadza produkt posagowy, wsparcie głównie w prasie

ING Nationale-Nederlanden (ING NN) wprowadza na rynek ubezpieczenie posagowe Młody Lew. Ma ono zapewnić dzieciom środki na życie w przypadku...

Kraj, 20 kwietnia 2004

Avent po raz pierwszy przygotował insert z ofertą swoich produktów

Avent, producent artykułów dla najmłodszych dzieci i dla kobiet w ciąży, po raz pierwszy przygotował reklamę w postaci książeczki prezentującej...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Miesięcznik "Mamo, to ja" rozstrzygnął konkurs na najlepsze produkty dla dzieci

Wydawnictwo Edipresse Polska i redakcja miesięcznika "Mamo, to ja" rozstrzygnęły konkurs na Hit "Mamo, to ja" 2003. W konkursie wybierano...

Kraj, 31 marca 2004

Polfa Grodzisk wprowadzi na rynek nowe marki, na razie reklamuje Folik

Polfa Grodzisk rozpocznie w kwietniu br. kampanię reklamową leku marki OTC Folik. Przetarg na opracowanie prasowego layoutu reklamowego na potrzeby...

Kraj, 31 grudnia 2003

Skoczylas i Jankiewicz kończą współpracę z Edipresse Polska

Agnieszka Skoczylas z biura reklamy "Urody" oraz Anna Jankiewicz z biura reklamy "Mamo, to ja" kończą swoją współpracę z wydawnictwem...

Kraj, 4 grudnia 2003

Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię nowego kanału Minimini

5 grudnia Canal Plus Cyfrowy rozpoczyna kampanię nowego kanału telewizyjnego dla dzieci Minimini. Działania reklamowe stacji, która wystartuje 20 grudnia,...

Kraj, 29 października 2003

Winkowski przejmuje druk pism Wydawnictwa Edipresse Polska SA

(Winkowski) Firma Winkowski Sp. z o.o. podpisała umowę z Wydawnictwem Edipresse Polska SA o druk wszystkich tytułów Wydawnictwa z dniem...