M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Marie Claire (marka)"

Kraj, 28 października 2015

Aleksandra Gieros-Brzezińska rzecznikiem prasowym TVP

Ostatnio kierowała działem komunikacji korporacyjnej w Polkomtelu.

Zagranica, 14 stycznia 2014

"Marie Claire" uczy czytelniczki kochać swoje ciało

Wystartowała akcja edukacyjna skierowana do młodych kobiet - gazeta "Marie Claire" edukuje w Australii.

Zagranica, 11 września 2012

Spot Dolce & Gabbana w magazynie "Marie Claire"

Reklama pojawi się w kilku tysiącach egzemplarzy 396-stronicowego październikowego wydania magazynu.

Kraj, 28 czerwca 2012

Doleżych w czeskiej Sanomie, powstał polski oddział

Po kilku latach pracy w G+J Polska Agnieszka Doleżych pokieruje czeskim oddziałem koncernu mediowego Sanoma. Koncern uruchomił także spółkę Sanoma Poland.

Zagranica, 3 listopada 2011

YouTube wkracza na rynek TV

Prawie setka kanałów TV od YouTube może zachwiać rynkiem reklamy telewizyjnej.

Zagranica, 2 czerwca 2011

Aplikacja "Marie Claire" popularna wśród marketerów

Clinique, Estee Lauder i Bobbi Brown zainwestowały w sponsoring aplikacji na iPhone'a.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Masłow dyr. kreatywnym w Wydawnictwie Zwierciadło

Tytuły wydawnictwa będą pod opieką nowego dyrektora kreatywnego.

Zagranica, 16 listopada 2010

"Marie Claire" debiutuje z aplikacją

Aplikacja o nazwie "Beauty Genius" to pierwszy projekt magazynu na iPhone'y.

Kraj, 18 października 2010

Polskie SoHo w Londynie

Polska agencja Mather Communications/SoHo Square przygotowała kampanię na zamówienie Avon UK. Jest to projekt promujący tegoroczną edycję globalnej akcji firmy Avon Cosmetics na rzecz walki z rakiem piersi.

Kraj, 6 stycznia 2010

Agata Ubysz rozstaje się ze szwajcarskim Edipresse

Agata Ubysz odchodzi z Edipresse Publications w Lozannie. Od kilku lat była tam szefową działu mody w tygodniku "Femina" i...

Zagranica, 6 stycznia 2010

Helen Assucena awansuje w "Marie Claire"

IPC awansowało Helen Assucenę na nowe stanowisko w zespole "Marie Claire". Będzie pełnić funkcję head od fashion and international. Ostatnio...

Zagranica, 13 stycznia 2009

Carissa Wyten odpowiada za modę w "Marie Claire"

Carissa Wyten została international fashion managerem w magazynie "Marie Claire" wydawanym przez IPC. Do tej pory była executive fashion and...

Zagranica, 5 listopada 2008

"Newsweek" debiutuje w Turcji

Magazyn "Newsweek" zadebiutował na rynku tureckim. Jego nakład wynosi 50 tys. egz. i będzie dystrybuowany na terenie całej Turcji. Przy...

Zagranica, 20 sierpnia 2008

"Marie Claire" i Lancome tworzą Beauty Academy online

Brytyjska edycja "Marie Claire" inauguruje Marie Claire Beauty Academy, internetowy projekt tematycznie skupiony na urodzie, którego partnerem jest marka Lancome....

Zagranica, 25 kwietnia 2008

Sanoma wprowadza "Marie Claire" na rynek czeski

"Marie Claire" debiutuje w Czechach. Luksusowy magazyn dla kobiet wprowadza na tamtejszy rynek Sanoma Magazines. Czeska "Marie Claire" zacieśni związki...

Kraj, 28 marca 2008

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska zastępcą naczelnego "Machiny"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska objęła stanowisko zastępcy redaktora naczelnego miesięcznika "Machina" (Media Point Group). Jest jednym z dwóch, obok Sławomira Beliny, zastępców...

Zagranica, 9 stycznia 2008

"Marie Claire" debiutuje w Arabii Saudyjskiej

Al Wataniya Group w kwietniu br. wprowadzi do Arabii Saudyjskiej magazyn "Marie Claire". Magazyn będzie zawierał zarówno materiały międzynarodowe, jak...

Kraj, 9 sierpnia 2007

Agata Ubysz przechodzi do szwajcarskiego oddziału Edipresse

Agata Ubysz, obecnie związana z dwutygodnikiem "Viva!" (Edipresse Polska), rozpocznie pracę w szwajcarskim oddziale Edipresse. Obejmie funkcję szefa działu mody...

Zagranica, 3 października 2006

IPC Media rozważa sprzedaż swoich tytułów funduszom inwestycyjnym

Brytyjskie wydawnictwo IPC Media, wydawca takich tytułów, jak "What's on TV", "Nuts", "Loaded" i "Marie Claire", chce zorientować się, czy...

Zagranica, 18 lipca 2006

Alistair Ballantyne odpowiada za globalną sprzedaż reklam w Metro Int.

Metro International awansowało Alistaira Ballantyne'a na stanowisko head of global sales. Będzie odpowiadał za sprzedaż reklam w całym globalnym portfolio...

Zagranica, 1 czerwca 2006

Nietypowe reklamy Powerade Aqua+ w magazynach wydawnictwa IPC

Coca-Cola wprowadza na rynek brytyjski nowy napój dla sportowców Powerade Aqua+. Debiut wspierać będzie kampania reklamowa w lipcowych wydaniach magazynów...

Kraj, 1 czerwca 2006

Czartoryska-Ciempiel odchodzi z "Twojego Stylu", zastąpi ją Maria Szaja

Barbara Czartoryska-Ciempiel, dotychczas szefowa działu stylizacji magazynu "Twój Styl", odchodzi z Wydawnictwa Bauer. Powód jej odejścia nie jest znany. Zastąpi...

Kraj, 13 kwietnia 2006

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska nową naczelną tygodnika "Naj"

Katarzyna Nazarewicz-Sosińska 18 kwietnia obejmie stanowisko redaktora naczelnego tygodnika "Naj" (G+J Polska). Zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Hennig-Rosiecką, która po...

Kraj, 9 lutego 2006

Magda Ptaszkówna key account executive w Direct Publishing

Magda Ptaszkówna jest nowym key account executive w Direct Publishing. Jest odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej "Cafe" oraz pism typu...

Kraj, 2 lutego 2006

Nowe dziennikarki w dziale urody "Twojego Stylu"

Joanna Lorynowicz i Ewa Sarnowicz dołączyły do działu urody "Twojego Stylu" (Wydawnictwo Bauer). Lorynowicz pracowała wcześniej w redakcji "Marie Claire",...

Kraj, 19 grudnia 2005

Hachette Filipacchi rezygnuje z wydawania "Marie Claire"

Hachette Filipacchi Polska zawiesiło wydawanie licencyjnego magazynu dla kobiet "Marie Claire". Jak tłumaczy Guillaume Devoud, dyrektor generalny Hachette Filipacchi Polska,...

Kraj, 14 grudnia 2005

"Marie Claire" z filmem na DVD i wsparta kampanią reklamową

Styczniowy numer "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) jest wsparty kampanią reklamową przygotowaną przez wydawcę. Numer ukazał się z filmem na...

Kraj, 2 grudnia 2005

Cin & Cin sponsorem pierwszego kalendarza "Playboya"

Marka Cin & Cin (Ambra SA) jest sponsorem pierwszej edycji kalendarza magazynu "Playboy" (wydawca: Marquard Media Polska) na 2006 r....

Kraj, 18 listopada 2005

Awanse w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży tytułów Hachette ("Elle", "Marie Claire", "Elle Decoration", "Film", "Samo Zdrowie"), podjął decyzję o kilku...

Kraj, 25 października 2005

Agata Ubysz została szefem działu zagranicznego w "Vivie!"

Agata Ubysz, do sierpnia br. redaktor naczelna miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine), została szefem działu zagranicznego dwutygodnika "Viva!" (Edipresse...

Przetargi, 19 października 2005

Hachette przekazuje obsługę mediową ze Star Media do MindShare Polska

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska wybrało nowy dom mediowy. Zwycięzcą przeglądu ofert jest MindShare Polska. W przeglądzie brało udział 7 firm,...

Kraj, 12 października 2005

Knorr wprowadza na rynek nowe przyprawy i informuje o tym w kampanii

Agencja JWT przygotowała kampanię reklamową dla nowej przyprawy Knorr. Na kampanię, która ruszyła w połowie września, składają się reklama telewizjna...

Kraj, 21 września 2005

Anna Moczulska będzie z-cą redaktora naczelnego "Marie Claire"

Anna Moczulska objęła stanowisko z-cy redaktora naczelnego miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Redakcją miesięcznika kieruje Paulina Stolarek-Marat. Ostatnio Moczulska...

Kraj, 12 września 2005

"Elle" i Diverse wspierają program pomocy dzieciom ulicy

Październikowe "Elle" (Hachette Filipacchi Polska), nagłaśniające akcję "Ulica nie jest dla dzieci", wspiera kampania. Wydawca informuje o nowym numerze miesięcznika...

Kraj, 12 września 2005

Adidas wprowadza do Polski kolekcję Stelli McCartney, wykorzysta ją wizerunkowo

Adidas wprowadza do Polski kolekcję ubrań sygnowaną nazwiskiem Stelli McCartney (projektantka mody, córka Paula McCartneya). O wstępnych planach Adidasa dotyczących...

Kraj, 26 sierpnia 2005

Hachette zamierza w ciągu 1,5 roku podnieść sprzedaż "Marie Claire" do 80 tys. egz.

Wydawnictwo Hachette Filipacchi Magazine chce poprawić sprzedaż miesięcznika "Marie Claire". Satysfakcjonujący poziom rozpowszechniania pisma to 80 tys. egz. Ten wynik...

Kraj, 25 sierpnia 2005

Hachette ogłosiło przegląd ofert przed wejściem nowego tytułu i w okresie rewitalizacji "Filmu"

Hachette Filipacchi Polska ogłosiło przegląd ofert w zakresie obsługi mediowej wydawnictwa. Lista agencji nie jest jeszcze zamknięta. W tej chwili...

Kraj, 24 sierpnia 2005

Wrześniowa "Pani" z wsparciem promocyjnym, właściwa kampania w przyszłym roku

Najbliższy, wrześniowy numer "Pani" (Wydawnictwo Bauer) otrzyma wsparcie reklamowe w telewizji. Tomasz Namysł, członek zarządu Bauera odpowiedzialny m.in. za prasę...

Kraj, 23 sierpnia 2005

Paulina Stolarek-Marat naczelną "Marie Claire"

Paulina Stolarek-Marat objęła stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine). Dotychczas pełniła funkcję z-cy redaktora naczelnego tego tytułu....

Kraj, 18 sierpnia 2005

Agata Ubysz odeszła z "Marie Claire"

Agata Ubysz, redaktor naczelna miesięcznika "Marie Claire", odeszła z wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska. Rozstanie nastąpiło za porozumieniem stron. Nie wiadomo,...

Kraj, 19 lipca 2005

Yvette Żółtowska-Darska zostanie dyrektorem ds. rozwoju kanałów tematycznych w TVN

Yvette Żółtowska-Darska obejmie od 1 października br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju kanałów tematycznych w Grupie TVN. W wymiarze...

Kraj, 13 lipca 2005

"Marie Claire" pokazuje zdjęcia w księgarni i klubie Czuły Barbarzyńca

"Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) organizuje pierwszą wystawę zdjęć w księgarni i klubie Czuły Barbarzyńca na warszawskim Powiślu. Zostaną zaprezentowane...

Kraj, 23 czerwca 2005

P&G wprowadził nowy motyw w komunikacji marki Pantene

Koncern Procter & Gamble ruszył z kampanią reklamową kosmetyków marki Pantene Pro-V, która ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów na...

Kraj, 3 czerwca 2005

Sierpniowe "Marie Claire" w większym nakładzie, z silniejszą promocją

Sierpniowe wydanie "Marie Claire" (Hachette Filipacchi Magazine) - na rynku od 9 lipca - ukaże się w podniesionym nakładzie do...

Kraj, 30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Kraj, 9 maja 2005

Interdeco Hachette Advertising Polska wzmacnia się personalnie

Do Interdeco Hachette Advertising Polska, domu sprzedaży wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, dołączają trzy nowe osoby: Magdalena Kowalczyk, Agnieszka Zakrzewska i...

Zagranica, 28 kwietnia 2005

Prestiżowe nagrody dla francuskiej edycji "Marie Claire"

Francuska edycja "Marie Claire" zdobyła dwie prestiżowe nagrody Najlepszy Magazyn Kobiecy oraz Magazyn Roku 2005 w trzeciej edycji konkursu Magazines...

Kraj, 1 kwietnia 2005

Interdeco tworzy stanowiska title managerów

Interdeco Hachette Advertising, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, stworzył nowe stanowiska title managerów. Jest to efekt...

Kraj, 24 marca 2005

Nowa struktura, nowy podział pracy w Interdeco Hachette Advertising Polska

Interdeco Hachette Advertising Polska, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, zmienił strukturę. Wprowadzono nowy model pracy. Zostały...

Kraj, 24 marca 2005

Kampania wspiera najnowsze wydanie "Samego Zdrowia"

Kampania telewizyjna wspiera wchodzące jutro na rynek kwietniowe wydanie miesięcznika "Samo Zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska). Kampania obejmuje TVP, TVN i...