M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Market Point Holst & Company (firma)"

Kraj, 6 maja 2005

Wojewódzki i Figurski ponownie wystąpią w kampanii Radia 94

W czerwcu ruszy kampania reklamowa Radia 94 wprowadzająca nową nazwę rozłośni - Antyradio. Bohaterami kampanii będą Kuba Wojewódzki i Michał...

Przetargi, 5 kwietnia 2004

Theta wygrała przetarg na działania BTL marki Opel koncernu General Motors Poland

Agencja Theta wchodząca wraz z Market Point Holst & Company w skład fulserwisowej agencji Chili Communications wygrała przetarg na działania...

Kraj, 27 stycznia 2004

Właściciele agencji Market Point i Theta utworzyli agencję full service

Ingemar Kullgren i Arthur Byra, właściciele agencji Market Point Holst & Company, oraz Rafał Starnawski i Michał Sokołowski, właściciele agencji...

Kraj, 29 maja 2003

"Nie daj się wycisnąć" - nowa kampania reklamowa Link4

Pod hasłem "Nie daj się wycisnąć" ruszyła nowa kampania reklamowa Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki...

Kraj, 28 kwietnia 2003

Nowa seria Lego będzie wsparta kampanią

Lego Polska uruchomi 10 maja kampanię wprowadzająca na rynek polski nową serię klocków pod nazwą Make & Create. Kampania składać...

Kraj, 24 kwietnia 2003

MasterCard rozpoczął realizację "Słonecznej promocji"

MasterCard rozpoczął realizację projektu promocyjnego ,,Słoneczna promocja'' wspieranego kampanią reklamową. Celem ,"Słonecznej promocji" jest zachęcenie użytkowników kart płatniczych MasterCard, MasterCard...

Kraj, 21 stycznia 2003

Link4 promuje swoją markę usług ubezpieczeniowych

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4 ruszyło z kampanią reklamową. Strategię i kreację tej kampanii przygotowała agencja Market Point Holst & Company. Planowaniem...

Kraj, 20 września 2002

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na budżet mediowy firmy Idip

Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Idip. Wysokość budżetu mediowego nie została ujawniona, ale nieoficjalnie wiadomo, że...

Kraj, 17 września 2002

Rozpoczęła się jesienna edycja kampanii reklamowej prezerwatyw RFSU

Rozpoczęła się kampania reklamowa prezerwatyw RFSU, obejmujaca na razie wrześniowe wydania magazynów: "Cosmopolitan", "Playboy", "CKM", "Forma", "Maxim", "Film", "Auto Świat",...

Kraj, 19 lipca 2002

Masterlink Express rozszerza działalność

Szwedzka poczta Posten AB sprzedała francuskiej Grupie La Poste połowę swoich udziałów (do tej pory była posiadaczem 100 proc. udziałów)...

Kraj, 9 kwietnia 2002

Reklamodawcy wiążą promocje produktowe z piłką nożną

Coca-Cola Poland Services, JVC Polska i Radio Zet zorganizowały wspólnie loterię promocyjną "Polska Gola!". Konkurs, w którym nagrodami są m.in....

Kraj, 28 sierpnia 2001

MARKET POINT HOLST & COMPANY ROZPOCZNIE OBSŁUGĘ EUROPAY

Firma Europay International rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu public relations w Polsce, za który została odpowiedzialna agencja Market Point Holst...

Kraj, 28 marca 2001

PIERWSZA KOLOROWA KAMPANIA REKLAMOWA JOANNY

Laboratorium Kosmetyczne "Joanna" rozpoczyna trzymiesięczną kampanię wizerunkową farb i rozjaśniaczy do włosów (tzw. kolorantów). Jej start przewidziano na kwiecień br....

Kraj, 23 lutego 2001

BUDŻET PREEM W AGENCJACH DON'T i EUROMEDIA

Agencja reklamowa Don't wygrała przetarg na budżet kreatywny kampanii reklamowej koncernu paliwowego Preem Polska. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny...

Kraj, 8 lutego 2001

MARKET POINT HOLST & COMPANY ZAJMIE SIĘ OBSŁUGĄ MAGNE-B6

Koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo powierzył budżet kreatywny kampanii reklamowych preparatu Magne-B6 agencji Market Point Holst & Company. Jego wysokość nie została...