M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Marketshare (firma)"

Kraj, 5 września 2014

Gruszczyński nowym CSD w Grupie Fresh

Z początkiem września stanowisko client service directora w poznańskiej Grupie Fresh objął Robert Gruszczyński.

Kraj, 14 stycznia 2014

ZnanyLekarz.pl ruszył z kampanią zasięgową [wideo]

Działania reklamowe zostały przygotowane przez agencję MarketShare i dom mediowy Starcom.

Kraj, 27 czerwca 2013

Nowe władze Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Zmienił się prezes i skład zarządu.

Kraj, 1 lutego 2013

Agnieszka Rejer-Mellin odchodzi z MarketShare

Z agencją rozstaje się dyrektor ds. public relations.

Kraj, 10 września 2012

MarketShare odpowiada za wprowadzenie programu lojalnościowego BtoC Velvet

MarketShare będzie odpowiedzialna za pierwszą polską edycję programu lojalnościowego BtoC marki Velvet.

Przetargi, 9 lipca 2012

BSH rozpisał duży przetarg na internet

Dziesięć agencji walczy o budżet internetowy marketera.

Kraj, 21 czerwca 2012

Walk porzerza ofertę field marketingu i zatrudnia nowych menedżerów

Grupa rozwija nowy business unit - Walk Field.

Kraj, 5 czerwca 2012

Agencja MarketShare z nowym key account managerem

Emilia Ilków rozpoczęła pracę w agencji.

Kraj, 17 maja 2012

Nowy Seat Ibiza ze wsparciem w internecie

Importer promuje model, zachęcając m.in. do odbycia jazd próbnych.

Kraj, 7 maja 2012

Jury VII edycji konkursu Golden Arrow w komplecie

Obradom jury przewodniczyć będzie Monika Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH.

Kraj, 9 stycznia 2012

MarketShare z projektem dla marki Tena

Agencja obsługuje zintegrowane działania komunikacyjne dla marki w 2012 r.

Kraj, 2 grudnia 2011

Marketshare dla Tesco z udziałem Andrzeja Piasecznego

Sieć handlowa realizuje komunikacyjny projekt świąteczny oparty na trasie koncertowej gwiazdy muzyki pop.

Kraj, 16 marca 2011

Z San Markos do Focus Media Group

Grzegorz Gładysz został w agencji nowym client service directorem.

Kraj, 13 stycznia 2011

Siemens nagradza kupujących piekarniki

Promocja komunikowana jest w prasie i punktach sprzedaży.

Kraj, 5 stycznia 2011

MarketShare wspiera "White Collar" z anteny Foksa

Agencja odpowiada za kreację oraz realizację kampanii promującej nowy serial kanału telewizyjnego Fox. W komunikacji wykorzystany zostanie Facebook.

Kraj, 29 listopada 2010

MarketShare przystąpiła do sieci AMIN Worldwide

Polska agencja reklamowa liczy na wymianę know-how i pozyskanie nowego biznesu.

Kraj, 14 października 2010

Nowy team kreatywny w JWT

Michał Sęk i Radosław Dudzic przeszli z MarketShare do JWT.

Kraj, 7 października 2010

Change z największą liczbą nominacji na Golden Drum

Agencja została wyróżniona w kategorii interactive oraz media.

Kraj, 20 września 2010

Marketshare z nowym senior art directorem

Do działu kreacji Marketshare dołączył Jerzy Woszczyński, obejmując stanowisko senior art directora.

Kraj, 14 lipca 2010

Nowa osoba w San Markos

Do zespołu agencji San Markos dołączył Grzegorz Gładysz.

Kraj, 1 lipca 2010

Za nieprzestrzeganie zasad - nawet usunięcie z SAR

Walne zebranie SAR znów mobilizuje branżę do działania; czy tym razem skutecznie?

Kraj, 24 czerwca 2010

MarketShare z kreatywnym i nagrodą

Radosław Dudzic dotarł do zespołu kreatywnego agencji. W Londynie wyróżniono jedną z prac zrealizowanych dla Audi.

Kraj, 24 czerwca 2010

Rada Reklamy odrzuca skargi na Seata

Arbitrzy uznali, że reklama radiowa i outdoorowa Seata Leona nie narusza środowiskowej samoregulacji. Reklama wzbudziła już wiele kontrowersji. Zarzucano jej m.in. seksizm.

Kraj, 24 maja 2010

Reklama Seata oskarżona o seksizm

Centrum Edukacji Obywatelskiej uważa, że ostatnia kampania reklamowa Seata uwłacza godności kobiet i mężczyzn.

Kraj, 20 maja 2010

Tomasz Modzelewski pokieruje jury Golden Arrow

Dyrektor marketingu Zelmera szefem jury V edycji konkursu Golden Arrow.

Kraj, 13 kwietnia 2010

MarketShare i nowy client service director

Z początkiem kwietnia br. do zespołu agencji MarketShare dołączyła Anna Stawska. Objęła stanowisko client service directora.

Artykuły weekendowe, 2 kwietnia 2010

Kreatura party

Rozdaniu nagród w konkursie towarzyszyła impreza do wczesnych godzin porannych.

Kraj, 2 kwietnia 2010

Seat Leon nie dla bab

Iberia rozpoczyna kampanię reklamową limitowanego Seata Leona.

Kraj, 1 kwietnia 2010

Grand prix Kreatury dla MarketShare

Bilans XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy "Kreatura" to 19 statuetek i grand prix, które trafiło do agencji MarketShare.

Kraj, 19 lutego 2010

BSH zwiększa rolę internetu w reklamie, ma nowe agencje dla Boscha i Siemensa

Spośród trzech marek należących do BSH Polska: Bosch, Siemens i Gaggenau, dla obrotów firmy najistotniejsze są dwie pierwsze. Jak mówi...

Kraj, 22 grudnia 2009

MarketShare przygotowało II edycję Coty Club

Agencja marketingu zintegrowanego MarketShare realizuje II edycję programu lojalnościowego BtoB Coty Club dla sprzedawców detalicznych oraz konsumentów ostatecznych. Agencja odpowiada...

Kraj, 30 listopada 2009

MarketShare obsłuży program lojalnościowy Webasto Petemar

Do grona klientów agencji marketingu zintegrowanego MarketShare dołączyła firma Webasto Petemar będąca częścią międzynarodowego koncernu Webasto - dostawcy systemów okien...

Przetargi, 1 października 2009

Pięć agencji walczy o reklamowy budżet Seata

Pięć agencji potwierdziło udział w przetargu Iberia Motor Company na kreację dla Seata (o jego rozpoczęciu pisaliśmy w DS "MMP"...

Kraj, 30 września 2009

169 polskich zgłoszeń do Golden Drum - mniej niż rok temu; pierwsze short-listy

Na najbliższą edycję słoweńskiego festiwalu reklamowego Golden Drum z Polski zostało wysłanych 169 prac (dla porównania rok temu Polacy nadesłali...

Kraj, 18 września 2009

MarketShare Ukraina autorem projektu "Na pewno" dla PZU

Ukraiński oddział polskiej firmy marketing services MarketShare odpowiada za całościową realizację kampanii wizerunkowej PZU na Ukrainie. Najważniejszym zadaniem projektu jest...

Kraj, 7 września 2009

Marta Kuźmińska kierownikiem działu obsługi programów lojalnościowych MarketShare

Marta Kuźmińska awansowała na stanowisko kierownika działu obsługi programów lojalnościowych w agencji marketingu zintegrowanego MarketShare. - Rozumiemy ograniczenia w planowaniu...

Kraj, 18 sierpnia 2009

Rejer-Mellin pokieruje nowym działem PR w agencji MarketShare

Agnieszka Rejer-Mellin objęła stanowisko dyrektora ds. PR w agencji MarketShare. Jest to nowe stanowisko, którego powołanie związane jest ze stworzeniem...

Kraj, 11 maja 2009

Billboardy sponsorskie w stacjach TVN promują sprzęt Boscha

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego prowadzi kampanię reklamową sprzętu do zabudowy marki Bosch. 8-sekundowy billboard sponsorski prezentujący nowe piekarniki emitowany będzie...

Kraj, 29 grudnia 2008

MarketShare rozwija działalność na rynku ukraińskim

Firma marketing services MarketShare inwestuje w rozwijanie działalności na Ukrainie. Za projekt odpowiada Hubert Łącki, prezes zarządu spółki. Bliższe szczegóły...

Kraj, 17 grudnia 2008

BSH zamierza zwiększyć w przyszłym roku wydatki na reklamę

Spółka BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, właściciel marek Bosch i Siemens, zamierza mimo spodziewanego spowolnienia gospodarczego zwiększyć wydatki reklamowe. Przedstawiciele spółki...

Przetargi, 26 listopada 2008

MediaCom, Universal McCann i Equinox w drugim etapie przetargu na Seata

Iberia Motor Company do kolejnego etapu przetargu na planowanie i zakup mediów dla Seata zaprosiła trzy domy mediowe. Są to:...

Przetargi, 29 października 2008

Dwa domy mediowe OMG biorą udział w przetargu Seata

W przetargu na planowanie i zakup mediów biorą udział dwa domy mediowe należące do Omnicom Media Group - PHD i...

Kraj, 20 maja 2008

"Newsweek" z "Angielskim na maksa" - kurs językowy po raz pierwszy z tygodnikiem opinii

"Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) od przyszłego tygodnia rozpocznie publikację sześcioodcinkowego cyklu płyt z kursem języka angielskiego "Angielski na maksa"....

Kraj, 12 marca 2008

Bauer wspiera odświeżony TV-guide "To & Owo TV"

Wydawnictwo Bauer wprowadziło zmiany w makiecie tygodnika telewizyjnego "To & Owo TV". Odświeżeniu uległa także formuła pisma. Pojawiły się nowe...

Kraj, 7 marca 2008

Springer przeznacza ok. 2 mln zł na kampanię "Forbesa" z listą najbogatszych Polaków

Około 2 mln zł przeznaczył Axel Springer Polska na kampanię kwietniowego wydania "Forbesa", który od dziś jest w sprzedaży wraz...

Kraj, 13 marca 2007

Kwietniowy "Forbes" z listą najbogatszych Polaków w podniesionym nakładzie

Do 100 tys. egz. Axel Springer Polska podniósł nakład bieżącego, kwietniowego wydania "Forbesa". Średni nakład magazynu wynosi ok. 70 tys....

Kraj, 12 marca 2007

Bauer zmienia szatę graficzną trzech tygodników telewizyjnych i zwiększa ich objętość

Wydawnictwo Bauer zwiększyło objętość do 48 stron trzech tygodników telewizyjnych: "Kurier TV", "Telemax" i "Super TV". Oznacza to wzrost objętości...

Kraj, 15 grudnia 2006

Styczniowy "Forbes" z przedrukiem kontrowersyjnego tekstu z rosyjskiej edycji

Styczniowy "Forbes" (Axel Springer Polska) w promocji poleca przedruk tekstu ze swojej rosyjskiej edycji. Chodzi o kontrowersyjny, okładkowy artykuł o...

Kraj, 1 lutego 2006

SMB uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) razem z Wyższą Szkołą Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie uruchamia Szkołę Marketingu Bezpośredniego....

Kraj, 6 maja 2005

MarketShare prowadzi akcję dla Esselte kierowaną do menedżerów

Esselte Polska, producent artykułów biurowych, prowadzi niekonwencjonalną akcję marketingową skierowaną do menedżerów. Do prezentacji portfolio swoich produktów firma wykorzystała fakt...