M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Marks & Spencer (firma)"

Zagranica, 4 kwietnia 2019

Marks & Spencer wraca do reklam "food porn"

Za kampanię odpowiada agencja Grey London.

Zagranica, 1 kwietnia 2019

ODD będzie pracować dla Marksa & Spencera

Niezależna londyńska agencja zajmie się reklamą działu odzież i dom, a Grey London będzie nadal obsługiwać dział spożywczy M&S.

Zagranica, 15 listopada 2018

Marks & Spencer pokazuje, bez czego nie ma świąt

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania sieci autorstwa Grey London.

Zagranica, 18 września 2018

Take That wróci do kampanii Marks & Spencer

Brytyjski boysband ma ponownie pojawić się w kampanii bożonarodzeniowej marketera.

Zagranica, 7 września 2018

Grey London dla Marks & Spencer

To pierwsza kampania autorstwa tej agencji dla sieci po rozdzieleniu pionów marketingu - żywności od odzieżowego.

Zagranica, 24 maja 2018

Marks & Spencer "przyspiesza zmiany, by przetrwać"

Zyski drastycznie spadły, po tym jak 321 mln funtów zarezerwowano na I fazę programu zamykania sklepów.

Zagranica, 23 maja 2018

Marks & Spencer zamknie ponad 100 sklepów

Strategia spółki zakłada przeniesienie punktu ciężkości w dużej mierze na sprzedaż online.

Zagranica, 21 maja 2018

Marks & Spencer świętuje royal wedding

Z okazji ślubu księcia Harry'ego i Megham Markle sieć na kilka dni przechodzi rebranding na Markle & Sparkle.

Zagranica, 28 marca 2018

Marks & Spencer prezentuje nową strategię

Na Wyspach marka stawia na nową koncepcję mody i wyposażenia domu.

Zagranica, 13 lutego 2018

Klienci brytyjskich supermarketów najbardziej zadowoleni z sieci Aldi

Drugie miejsce w rankingu satysfakcji konsumentów przeprowadzonego przez organizację Which? zajęła sieć Marks & Spencer, zaś na trzeciej pozycji uplasował się Lidl.

Zagranica, 28 listopada 2017

Świąteczna reklama John Lewis nie tak skuteczna jak poprzednie

Według YouGov po 10 dniach emisji reklama miała najsłabszy od 2013 r. wynik pod względem budowania świadomości marki.

Zagranica, 10 listopada 2017

Miś Paddington ratuje świat w kampanii Marks & Spencer

W Wielkiej Brytanii przygotowania do świąt idą pełną parą.

Zagranica, 27 października 2017

Miś Paddington zagra w reklamie Marks & Spencer

Będzie to kampania świąteczna.

Zagranica, 26 maja 2017

M&S: mniejszy budżet na marketing, większa efektywność

Budżet marketingowy brytyjskiej sieci handlowej skurczył się w minionym roku o 23 miliony funtów.

Zagranica, 4 maja 2017

Najwięksi detaliści w Europie. Na czele właściciel Lidla

Grupa Schwarz, właściciel Lidla i Kauflandu, była w 2016 r. detalistą o najwyższych przychodach na rynku FMCG.

Kraj, 11 stycznia 2017

Topshop wycofuje się z Polski

Kolejna marka odzieżowa opuszcza nasz rynek.

Zagranica, 15 listopada 2016

Marks & Spencer prezentuje żonę świętego Mikołaja

Na Wyspach wystartowała kampania sieci, która w ostatnim czasie ogłosiła istotne cięcia i zamyka placówki.

Zagranica, 9 listopada 2016

Marks & Spencer drastycznie tnie wydatki reklamowe

M&S zdecydował się skoncentrować tylko na direct marketingu.

Zagranica, 2 listopada 2016

Marks & Spencer zamyka swój flagowy sklep na Polach Elizejskich

Sieć ogłosi na początku listopada nową strategię.

Zagranica, 20 września 2016

British Ariways rozpoczyna współpracę z Marks & Spencer

Współpraca ma poprawić jakość i smak posiłków na pokładzie samolotów przewoźnika, ale od teraz będzie trzeba za nie płacić.

Zagranica, 6 września 2016

Marks & Spencer planuje zwolnienia

Brytyjska sieć wdraża strategię oszczędności - pracę może stracić ok. 500 osób w biurze w centrali.

Zagranica, 14 grudnia 2015

M&S Bank poszukuje agencji kreatywnej

Bank rozesłał na Wyspach brief do agencji.

Zagranica, 8 grudnia 2015

Aldi obecnie najbardziej efektywny w brytyjskich social mediach

Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.

Zagranica, 10 listopada 2015

Pierwsza reklama Marks & Spencer w mobile'u

Sieć skupia się na krótkich momentach "sztuki" reklamy.

Kraj, 28 września 2015

Jan Mosiejczuk migruje z Isobaru do Carata

Wewnętrzne przesunięcie w Dentsu Aegis Network.

Kraj, 15 września 2015

Michał Wiśniewski client service directorem w Cheil Poland

Dotychczasowy head of business development awansuje w strukturach agencji.

Zagranica, 6 listopada 2014

Marks & Spencer odnotowuje spadek sprzedaży o 2,2 proc.

Mimo zwiększenia wydatków na marketing o 20 proc. sieć odnotowuje spadki sprzedaży.

Kraj, 8 października 2014

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer.

Zagranica, 9 września 2014

Nissan na Wyspach błyskawicznie reaguje na wiadomość o rodzeństwie Royal Baby

Kampania taktyczna i kontekstowa kosztuje marketera na Wyspach 7 mln funtów.

Zagranica, 2 września 2014

Marks & Spencer liczy na efekt "halo"

Na Wyspach startuje pierwsza zunifikowana kampania M&S, która ma na celu zwrócenie uwagi na sieć całościowo, nie tylko na segment odzieżowy.

Zagranica, 10 lipca 2014

Marks & Spencer wini swoją stronę internetową za spadki sprzedaży

Kwartalna sprzedaż online odzieży firmy spadła o 8 proc.

Zagranica, 21 maja 2014

Marks & Spencer redukuje budżet marketingowy

Wydatki na marketing spadną o 5 proc., a uwaga marketera ma skupić się na mediach cyfrowych.

Zagranica, 11 kwietnia 2014

Brytyjczycy wskazali najbardziej wiarygodne brandy

W kolejnej edycji badania BrandAsset Valuator (BAV) konsumenci w Wlk. Brytanii wskazali brandy komercyjne, które darzą największym zaufaniem. Zwyciężył Auto Assistance przed Pocztą i siecią Boots.

Zagranica, 11 kwietnia 2014

Marks & Spencer powierza budżet Mindshare

Brytyjska sieć Marks & Spencer skonsolidowała swój wart 60 mln funtów budżet na zakup i planowanie mediów w Mindshare. Nowy dom mediowy został wybrany po zakończeniu blisko 14-letniej współpracy z Walker Media.

Zagranica, 19 lutego 2014

Marks & Spencer kończy 7-letnią współpracę z Amazonem

W zamian za to inwestuje w e-commerce 150 mln funtów.

Zagranica, 15 listopada 2013

Helena Bonham Carter w świątecznej kampanii Marks & Spencer

Sieć odzieżowa wystartowała z ponaddwuminutowym spotem z udziałem gwiazd.

Zagranica, 12 września 2013

Marks & Spencer odświeża in-store marketing

Sieć zapowiada, że chce być liderem na rynku formalnych ubrań dla kobiet.

Kraj, 25 czerwca 2013

Marks & Spencer zwiększa aktywność w social mediach

Marka odzieżowa zacieśnia współpracę z agencją Emarketing Experts.

Zagranica, 14 maja 2013

Marks & Spencer z nowym pozycjonowaniem żywności

Sieć będzie stawiać na celebrację wspólnych chwil i przyłoży większą wagę do komunikacji świąt.

Zagranica, 11 czerwca 2012

Marks & Spencer będzie miał bank

Sieć z odzieżą i żywnością chce pozyskać klientów dzięki dłuższym godzinom otwarcia.

Zagranica, 23 maja 2012

Spadły zyski Marks & Spencer

Zysk przed opodatkowaniem sieci Marks & Spencer spadł po raz pierwszy od trzech lat.

Zagranica, 27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

Kraj, 25 stycznia 2012

Joanna Pintal dyr. marketingu Marks & Spencer

Odpowiada za region Europy Środkowej i Wschodniej.

Zagranica, 1 września 2011

Gwiazdy promują kolekcję Marks & Spencer

Marks & Spencer zwerbował hollywoodzkie gwiazdy do promocji jesiennej kolekcji.

Zagranica, 14 lipca 2011

Marks & Spencer zyskuje na królewskim weselu

Sprzedaż sieci wzrosła w ciągu ostatnich 12 tygodni o 2,7 proc. w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 16 czerwca 2011

Marki zaniedbują kanał mobilny

Według Google osiem na dziesięć badanych brandów nie dostosowało swojej strony internetowej do przeglądania na telefonach komórkowych.

Zagranica, 21 kwietnia 2011

Marki nie skorzystają na królewskim weselu

Wyniki sondażu JWT London wskazują, że marki zaangażowane w ślub Williama i Kate nie zarobią na konsumentach.

Zagranica, 9 grudnia 2010

Aktywiści brytyjscy straszą korporacje

Grupa U.K. Uncut żąda, aby wielkie koncerny płaciły więcej podatków w Wielkiej Brytanii.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Marketing sensoryczny nabiera znaczenia

Mood Media Corporation przekonuje, że konsument dłużej zostanie w sklepie, gdy będzie w nim ładny zapach.

Kraj, 21 października 2010

Marks & Spencer wspiera otwarcie nowych sklepów

Brytyjska sieć handlowa przygotowała kreację we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Star Media i Star Digital.