M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Marks & Spencer (firma)"

Zagranica, 8 grudnia 2015

Aldi obecnie najbardziej efektywny w brytyjskich social mediach

Według analiz (Christmas Index) przedstawionych przez Waggener Edstrom (WE) w ostatnich czterech tygodniach, tj. od momentu rozpoczęcia kampanii przedświątecznych w social mediach, wśród zbadanych 13 obecnych na Wyspach sieci detalicznych, najbardziej efektywny jest niemiecki Aldi.

Zagranica, 10 listopada 2015

Pierwsza reklama Marks & Spencer w mobile'u

Sieć skupia się na krótkich momentach "sztuki" reklamy.

Kraj, 28 września 2015

Jan Mosiejczuk migruje z Isobaru do Carata

Wewnętrzne przesunięcie w Dentsu Aegis Network.

Kraj, 15 września 2015

Michał Wiśniewski client service directorem w Cheil Poland

Dotychczasowy head of business development awansuje w strukturach agencji.

Zagranica, 6 listopada 2014

Marks & Spencer odnotowuje spadek sprzedaży o 2,2 proc.

Mimo zwiększenia wydatków na marketing o 20 proc. sieć odnotowuje spadki sprzedaży.

Kraj, 8 października 2014

Michał Wiśniewski oficjalnie kieruje działem social media w Cheil Poland

Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję head of direct sales w agencji Socializer.

Zagranica, 9 września 2014

Nissan na Wyspach błyskawicznie reaguje na wiadomość o rodzeństwie Royal Baby

Kampania taktyczna i kontekstowa kosztuje marketera na Wyspach 7 mln funtów.

Zagranica, 2 września 2014

Marks & Spencer liczy na efekt "halo"

Na Wyspach startuje pierwsza zunifikowana kampania M&S, która ma na celu zwrócenie uwagi na sieć całościowo, nie tylko na segment odzieżowy.

Zagranica, 10 lipca 2014

Marks & Spencer wini swoją stronę internetową za spadki sprzedaży

Kwartalna sprzedaż online odzieży firmy spadła o 8 proc.

Zagranica, 21 maja 2014

Marks & Spencer redukuje budżet marketingowy

Wydatki na marketing spadną o 5 proc., a uwaga marketera ma skupić się na mediach cyfrowych.

Zagranica, 11 kwietnia 2014

Brytyjczycy wskazali najbardziej wiarygodne brandy

W kolejnej edycji badania BrandAsset Valuator (BAV) konsumenci w Wlk. Brytanii wskazali brandy komercyjne, które darzą największym zaufaniem. Zwyciężył Auto Assistance przed Pocztą i siecią Boots.

Zagranica, 11 kwietnia 2014

Marks & Spencer powierza budżet Mindshare

Brytyjska sieć Marks & Spencer skonsolidowała swój wart 60 mln funtów budżet na zakup i planowanie mediów w Mindshare. Nowy dom mediowy został wybrany po zakończeniu blisko 14-letniej współpracy z Walker Media.

Zagranica, 19 lutego 2014

Marks & Spencer kończy 7-letnią współpracę z Amazonem

W zamian za to inwestuje w e-commerce 150 mln funtów.

Zagranica, 15 listopada 2013

Helena Bonham Carter w świątecznej kampanii Marks & Spencer

Sieć odzieżowa wystartowała z ponaddwuminutowym spotem z udziałem gwiazd.

Zagranica, 12 września 2013

Marks & Spencer odświeża in-store marketing

Sieć zapowiada, że chce być liderem na rynku formalnych ubrań dla kobiet.

Kraj, 25 czerwca 2013

Marks & Spencer zwiększa aktywność w social mediach

Marka odzieżowa zacieśnia współpracę z agencją Emarketing Experts.

Zagranica, 14 maja 2013

Marks & Spencer z nowym pozycjonowaniem żywności

Sieć będzie stawiać na celebrację wspólnych chwil i przyłoży większą wagę do komunikacji świąt.

Zagranica, 11 czerwca 2012

Marks & Spencer będzie miał bank

Sieć z odzieżą i żywnością chce pozyskać klientów dzięki dłuższym godzinom otwarcia.

Zagranica, 23 maja 2012

Spadły zyski Marks & Spencer

Zysk przed opodatkowaniem sieci Marks & Spencer spadł po raz pierwszy od trzech lat.

Zagranica, 27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

Kraj, 25 stycznia 2012

Joanna Pintal dyr. marketingu Marks & Spencer

Odpowiada za region Europy Środkowej i Wschodniej.

Zagranica, 1 września 2011

Gwiazdy promują kolekcję Marks & Spencer

Marks & Spencer zwerbował hollywoodzkie gwiazdy do promocji jesiennej kolekcji.

Zagranica, 14 lipca 2011

Marks & Spencer zyskuje na królewskim weselu

Sprzedaż sieci wzrosła w ciągu ostatnich 12 tygodni o 2,7 proc. w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 16 czerwca 2011

Marki zaniedbują kanał mobilny

Według Google osiem na dziesięć badanych brandów nie dostosowało swojej strony internetowej do przeglądania na telefonach komórkowych.

Zagranica, 21 kwietnia 2011

Marki nie skorzystają na królewskim weselu

Wyniki sondażu JWT London wskazują, że marki zaangażowane w ślub Williama i Kate nie zarobią na konsumentach.

Zagranica, 9 grudnia 2010

Aktywiści brytyjscy straszą korporacje

Grupa U.K. Uncut żąda, aby wielkie koncerny płaciły więcej podatków w Wielkiej Brytanii.

Artykuły weekendowe, 19 listopada 2010

Marketing sensoryczny nabiera znaczenia

Mood Media Corporation przekonuje, że konsument dłużej zostanie w sklepie, gdy będzie w nim ładny zapach.

Kraj, 21 października 2010

Marks & Spencer wspiera otwarcie nowych sklepów

Brytyjska sieć handlowa przygotowała kreację we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Star Media i Star Digital.

Artykuły weekendowe, 1 października 2010

Rozwiązanie praw autorskich w muzyce

"Ear Candy" to katalog muzyczny do odtwarzania w miejscach publicznych.

Kraj, 8 września 2010

Kolman zatrudnia

Mariusz Płoszaj-Mazurek został senior art directorem.

Kraj, 16 marca 2010

Tesco.com będzie dostępne dla konsumentów z Polski

Sklep internetowy Tesco Direct działający pod adresem Tesco.com będzie dostępny dla polskich klientów. Prace z tym związane już trwają, ale...

Zagranica, 8 lutego 2010

Marketerzy zwiększą wydatki na reklamę w komórkach, jeśli będzie system pomiaru

Groupe Speciale Mobile Association (GSMA) wraz z firmą badawczą ComScore i pięcioma głównymi brytyjskimi sieciami komórkowymi uruchomiło system pomiaru reklam...

Kraj, 3 lutego 2010

Brytyjska porównywarka Kelkoo rozważa wejście do Polski

Brytyjska porównywarka cen Kelkoo rozważa wejście do Polski. Jest to jeden z najstarszych tego rodzaju serwisów na świecie, który powstał...

Zagranica, 10 listopada 2009

Sieć Asda coraz mniej ekologiczna według raportu Consumer Focus

Należąca do Wal-Martu brytyjska sieć supermarketów Asda jest mniej ekologiczna niż dwa lata wcześniej - wynika z raportu organizacji Consumer...

Zagranica, 27 października 2009

65 proc. firm wdrożyło do działań marketingowych elementy ekologiczne

Unilever, angielsko-holenderski gigant FMCG, i brytyjska sieć sklepów Marks & Spencer znalazły się wśród firm z najlepiej rozwiniętą polityką względem...

Kraj, 12 października 2009

Marks & Spencer umożliwi zakupy online konsumentom z Polski

Sieć sklepów Marks & Spencer umożliwi zakupy online konsumentom z Polski. Za realizację i wysyłkę zamówień będzie odpowiadać centrala firmy...

Kraj, 7 października 2009

Marks & Spencer otworzy w br. cztery sklepy - najwięcej w historii firmy w Polsce

Sieć Marks & Spencer otworzy do końca br. cztery sklepy - najwięcej w historii firmy w Polsce. Nowe lokalizacje pojawią...

Zagranica, 17 września 2009

Marks & Spencer będzie sprzedawać piwo i cydr

Sieć handlowa Marks & Spencer rozpocznie sprzedaż piwa i cydru, uzupełniając tym samym swoją ofertę, która do tej pory koncentrowała...

Zagranica, 11 maja 2009

Marks & Spencer obniży ceny biustonoszy wskutek protestu klientów

Sieć Marks & Spencer obniży ceny biustonoszy. To wynik protestu konsumentów, w którym nie zgadzali się oni z polityką firmy...

Zagranica, 8 stycznia 2009

Marks & Spencer tnie koszty i zamyka sieć Simply Food

Sieć handlowa Marks & Spencer w ramach planów redukcji kosztów zamknęła sieć 27 sklepów Simply Food. Oznacza to, że pracę...

Zagranica, 2 października 2008

Marki dyskontów mają już 10 proc. rynku w Europie

Marki sieci sklepów dyskontowych mają już 10 proc. europejskiego rynku FMCG - wynika z badania firmy Investec. Marki własne tradycyjnych...

Kraj, 19 września 2008

Star Media realizuje projekty dla Marks & Spencer oraz CCC

Dom mediowy Star Media rozpoczął realizację kampanii reklamowych dla nowych klientów. Pierwsza z nich została przygotowana dla marki sklepów Marks...

Kraj, 24 kwietnia 2008

Andrzej Rafalat dyrektorem generalnym Empik Cafe

Andrzej Rafalat jest dyrektorem generalnym Empik Cafe, spółki założonej w celu rozbudowy sieci kawiarni pod tą marką. Wcześniej pracował m.in.:...

Zagranica, 14 kwietnia 2008

Według Interbrand H&M jest najlepiej rozwijającą się marką handlową

H&M - szwedzka marka odzieżowa - otrzymała tytuł najlepiej rozwijającej się marki wśród sieci handlowych w Europie. Tytuł przyznali eksperci...

Zagranica, 7 marca 2008

Sieć sklepów Debenhams wprowadza opłaty za torby plastikowe

Brytyjska sieć sklepów odzieżowych Debenhams wprowadza opłaty za torby plastikowe. Klienci, którzy chcą wziąć taką torbę, muszą zapłacić 5 pensów....

Kraj, 27 września 2007

Marks & Spencer planuje ekspansję w Polsce, prowadzi działania proekologiczne

Firma MSF Polska, przedstawiciel koncernu Marks & Spencer, poważnie myśli o rozwoju marki w Polsce. Na początku 2009 r. zamierza...

Kraj, 3 września 2007

Marks & Spencer informuje w kampanii o nowej polityce cenowej

Firma odzieżowa Marks & Spencer rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem "Dobra cena". Jej celem jest poinformowanie o nowej polityce cenowej...

Zagranica, 20 czerwca 2007

Roisin Donnelly z P&G uhonorowana tytułem Marketer of the Year

Roisin Donnelly, corporate marketing director Procter & Gamble, została uhonorowana nagrodą Marketer of the Year w edycji konkursu Marketing Society...

Kraj, 21 listopada 2006

Concept Publishing Polska wzmacnia dział graficzny

Dział graficzny wydawnictwa Concept Publishing Polska powiększył się o art directora - pracę na tym stanowisku rozpoczął Mateusz Jankowski. Doświadczenie...

Zagranica, 7 listopada 2006

Shirley Bassey wystąpi w reklamie Marks & Spencer

Dame Shirley Bassey, znana z nagrania tematu muzycznego "Goldfinger" Jamesa Bonda, zagra w świątecznej reklamie sieci Marks & Spencer. Reklama...