M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Marlboro (marka)"

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 23 lipca 2014

Marcin Kalinowski przechodzi z Phillip Morris Polska do agencji Directors

Zarządzający marką Marlboro zostaje strategy and business development directorem w agencji.

Zagranica, 15 lipca 2014

Phillip Morris International poszukuje agencji socialmediowej

Marketer tym razem chce użyć agencji nie do promocji produktów, lecz do poszukiwania pracowników.

Kraj, 8 lipca 2014

Dominika Parol w Peppermint

Do zespołu agencji dołącza nowa senior account manager.

Zagranica, 17 marca 2014

Zarzuty pod adresem kampanii Marlboro

Organizacje antynikotynowe zarzuciły firmie Philip Morris International, że w kampanii marki namawia młodych ludzi do palenia.

Przetargi, 5 grudnia 2013

Philip Morris przegląda oferty dla kluczowych marek

Producent wybierze agencję do obsługi BTL L&M i Marlboro.

Kraj, 19 czerwca 2013

Marlboro wybrało Focus Media Group

Agencja przygotuje letnie aktywności.

Kraj, 15 października 2012

Philip Morris poszerza markę Marlboro

Na rynku pojawiły się nowe papierosy Marlboro Beyond.

Kraj, 27 września 2012

Konkurenci oskarżają rząd, że sprzyja interesom Philip Morris Polska

BAT, Imperial Tobacco oraz JTI wraz z Business Centre Club oskarżają Ministerstwo Finansów, że nowe stawki akcyzy na papierosy sprzyjają interesom tylko największej na rynku firmy.

Zagranica, 31 lipca 2012

Marlboro wycofa się ze swojej kampanii?

Według Federalnego Ministerstwa Ochrony Konsumentów Philip Morris naruszył etyczne zasady reklamy.

Kraj, 11 lipca 2012

Euro RSCG Marketing House dla Marlboro

Philip Morris Polska premiuje zakup papierosów m.in. możliwością wizyty na torze w Maranello.

Zagranica, 22 listopada 2011

Philip Morris w sądzie z rządem australijskim

Producent tytoniu Philip Morris pozwie australijski rząd w związku z wprowadzeniem generycznych opakowań papierosów.

Przetargi, 13 czerwca 2011

Augmented reality dla Philip Morrisa

Przetarg na realizację projektu AR dotyczy wszystkich wspieranych marketingowo brandów producenta.

Zagranica, 10 maja 2011

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

W tegorocznym rankingu Millward Brown marka Apple wyprzedziła Google.

Kraj, 28 kwietnia 2011

2in1 od Philipa Morrisa

Koncern tytoniowy po raz kolejny testuje w Polsce nowe papierosy - innowacyjnością chce się bronić przed wojną cenową.

Artykuły weekendowe, 8 kwietnia 2011

Reklama za użytkownikiem

Joanna Głuskowska, szef sprzedaży AdAction, przewiduje rozwój reklamy online związanej z rozrywką.

Kraj, 2 lutego 2011

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

Kraj, 24 stycznia 2011

Philip Morris wprowadza na rynek nowe Marlboro

Papierosy Marlboro Flavor Plus wyróżniają się oryginalną paczką, filtrem, w którym umieszczono tytoń, wyglądają jak mocne, ale nikotyny i substancji smolistych mają tyle co lighty. Kosztują 11,20 zł za paczkę.

Kraj, 17 stycznia 2011

Marlboro prowadzi akcję z nagrodami

Palacze tej marki mogą wygrać m.in. rejs lodołamaczem lub trening samochodem WRC na zamarzniętej tafli jeziora.

Kraj, 7 grudnia 2010

Lidia Kłosowska dyrektorem komunikacji Wyborowej

Na nowo utworzonym stanowisku ma łączyć wszystkie kompetencje związane z public relations.

Zagranica, 16 sierpnia 2010

Apple najdroższą marką świata

Z badania zleconego przez magazyn "Forbes" wynika, że brand stworzony przez Steve'a Jobsa jest wart ponad 57,4 mld dol.

Zagranica, 30 kwietnia 2010

Ferrari oskarżone o reklamowanie Marlboro

Według administracji unijnej bolid Formuły 1 reklamuje podprogowo popularną markę papierosów.

Kraj, 20 kwietnia 2010

Chesterfieldy (prawie) jak nowe

Philips Morris po raz kolejny wybiera Polskę na miejsce debiutu ważnego projektu marketingowego.

Kraj, 12 lutego 2010

BAT wprowadza nowe opakowania Viceroy

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) wprowadza nowe opakowania papierosów Viceroy - drugiej marki pod względem sprzedaży ilościowej na rynku....

Zagranica, 31 sierpnia 2009

Marlboro ma nową wersję papierosów w Wielkiej Brytanii

Philip Morris wprowadza pod marką Marlboro nowy subbrand papierosów w Wielkiej Brytanii - Bright Leaf. Jest to wariant pozycjonowany w...

Zagranica, 17 sierpnia 2009

Philip Morris wprowadza pierwszą od lat nową markę papierosów

Koncern tytoniowy Philip Morris Ltd. wprowadza na rynku brytyjskim nową markę papierosów Sensation. To pierwszy launch od 2007 r., kiedy...

Kraj, 5 sierpnia 2009

JTI Polska koncentruje się na wzmocnieniu marki Camel

Japan Tobacco International Polska (JTI Polska), właściciel takich marek papierosów jak LD czy Winston, skupi się w tym roku przede...

Zagranica, 29 kwietnia 2009

Google najbardziej wartościową marką świata

Marka wyszukiwarki Google zajęła pierwszą pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek świata według zestawienia BrandZ przygotowanego przez firmę konsultingową Millward...

Kraj, 3 września 2008

Polska pierwszym na świecie rynkiem debiutu Marlboro Super Slims

Należąca do koncernu Philip Morris Polska marka papierosów Marlboro debiutuje w segmencie super slims. Polska jest pierwszym i na razie...

Kraj, 27 czerwca 2008

Wunderman wzmacnia dział kreacji

Ernest Pasierbiński został art directorem w agencji Wunderman (grupa Young & Rubicam Brands). Pasierbiński pracował wcześniej na podobnym stanowisku w...

Kraj, 6 czerwca 2008

Philip Morris wprowadza markę papierosów RGD

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska (PM) wprowadził właśnie na rynek nową markę papierosów pod nazwą RGD, pozycjonowaną w najniższym obecnie...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Tomasz Rupniewski account directorem Digital One

Do zespołu Digital One dołączył nowy account director - Tomasz Rupniewski. Będzie reprezentował agencję w relacjach z kluczowymi klientami, a...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Philip Morris repozycjonuje Red & White - swoją markę nr 2

Koncern tytoniowy Philip Morris Polska repozycjonuje papierosy Red & White - markę numer dwa w swoim portfolio i na rynku....

Kraj, 10 marca 2008

Debiutująca Iguana ma być najsilniejszym brandem Scandinavian Tobacco

Firma tytoniowa Scandinavian Tobacco wprowadza na rynek nową markę papierosów Iguana. Jest ona skierowana do młodych ludzi z dużych miast....

Kraj, 7 lutego 2008

Katarzyna Starosta dołącza do zespołu PR w G+J Polska

Po zespołu public relations wydawnictwa G+J Polska dołączyła Katarzyna Starosta. Obejmując stanowisko starszego specjalisty ds. PR, będzie zajmować się działaniami...

Kraj, 23 stycznia 2008

BAT wycofuje z rynku markę Kent

Firma tytoniowa British American Tobacco Polska SA (BAT) wycofuje z rynku papierosy marki Kent. Andrzej Kornatowski, kierownik ds. prawnych i...

Kraj, 15 stycznia 2008

Leo Burnett Warszawa pracuje dla Philip Morris także w krajach nadbałtyckich

Warszawski oddział agencji reklamowej Leo Burnett odpowiada za obsługę w zakresie strategii i kreacji dla najważniejszych marek tytoniowego koncernu Philip...

Kraj, 10 grudnia 2007

Papierosy ze słodkim ustnikiem debiutują na polskim rynku

Tobacco Trading International Poland (TTI Poland) wprowadziła do sprzedaży nową markę papierosów. Aromatyzowane papierosy Black Devil dostępne są w dwóch...

Kraj, 28 września 2007

Adv.pl realizuje program konsumencki dla marki Marlboro

Agencja interaktywna Adv.pl uruchomiła interaktywny program konsumencki dla marki Marlboro. "GPS Challenge" to gra internetowa skierowana do pełnoletnich osób palących...

Zagranica, 26 czerwca 2007

Pierwszy raz w historii Marlboro w ub.r. nie miało żadnych reklam w USA

Po raz pierwszy w historii marka Marlboro w 2006 r. nie miała żadnych reklam w USA. Nastąpiło to ponad pół...

Kraj, 23 sierpnia 2006

Philip Morris planuje konkurs konsumencki Marlboro Moto X2

Philip Morris w połowie września rozpocznie konkurs konsumencki Marlboro Moto X2. Jest to akcja prosprzedażowo-wizerunkowa. W zamian za kody promocyjne...

Kraj, 7 lutego 2006

Marka papierosów Salem powraca na rynek

Po ponad trzech latach nieobecności na nasz rynek powraca marka papierosów mentolowych Salem. Ich dystrybucją, sprzedażą i marketingiem zajmie się...

Kraj, 7 grudnia 2005

Human Ad realizuje projekt WOŚP dotyczący rajdu Paryż - Dakar

Agencja reklamowa Human Ad zajmie się obsługą projektu sponsoringowego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) związanego z rajdem Paryż - Dakar...

Zagranica, 12 września 2005

Marlboro przedłuża sponsoring Ferrari F1 do 2011 r.

Koncern tytoniowy Philip Morris, właściciel Marlboro, przedłużył umowę z Ferrari o sponsorowaniu drużyny wyścigowej Formuły 1, i to pomimo obowiązującego...

Kraj, 27 stycznia 2005

Lidia Policht została dyrektorem marketingu w Wyborowej SA

Lidia Policht objęła stanowisko dyr. marketingu w firmie Wyborowa SA. Dotychczas pełniła funkcję senior brand managera marki Marlboro w firmie...

Kraj, 28 października 2004

Sprostowanie: Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Na prośbę agencji Upstairs Young & Rubicam wyjaśniamy, że agencja ta (a dokładnie należąca do grupy agencja Wunderman) obsługuje dwie...

Kraj, 27 października 2004

Philip Morris zmienia oznaczenia i opakowania swoich marek

Philip Morris Polska SA wprowadza do sprzedaży marki swoich papierosów ze zmienionymi nazwami i w nowych opakowaniach. Jak wyjaśnia producent,...

Kraj, 21 października 2004

Marta Filipowicz została menedżerem marketingu handlowego Philip Morris Polska

Marta Filipowicz została nowym menedżerem marketingu handlowego w firmie Philip Morris Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Wojciecha Kłosowskiego, który został...

Kraj, 24 września 2004

Imperial Tobacco poszerza linię papierosów West o odmianię Blue

Firma tytoniowa Imperial Tobacco Polska SA wprowadza nowy, czwarty wariant papierosów marki West o nazwie Blue (są to papierosy typu...

Kraj, 18 czerwca 2004

Kolejna edycja programu "Get Connected" wspierającego papierosy L&M

W przyszły poniedziałek rozpocznie się kolejna edycja letniej akcji "Get Connected" wspierającej markę papierosów L&M produkowanych przez Philip Morris Polska...