M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Marlboro (firma)"

Zagranica, 22 maja 2014

Według rankingu BrandZ Google stał się najcenniejszy

Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, to dziewiąta edycja tego rankingu, w którym przy obliczaniu wartości marek bierze się pod uwagę nie tylko dane finansowe, lecz także opinie nabywców danego brandu.

Kraj, 26 sierpnia 2013

Rafał Pijor dołącza do zespołu Mea Group

Agencja zasila dział produkcji eventów.

Zagranica, 22 maja 2013

Apple pozostaje najbardziej wartościową marką

Wyniki najnowszego rankingu BrandZ.

Zagranica, 23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

Zagranica, 22 kwietnia 2008

Według Millward Brown Google najcenniejszą marką na świecie

Firma badawcza Millward Brown ogłosiła wyniki trzeciego dorocznego rankingu BrandZ na najbardziej wartościowe marki świata. Na czele rankingu już po...

Zagranica, 26 czerwca 2007

Pierwszy raz w historii Marlboro w ub.r. nie miało żadnych reklam w USA

Po raz pierwszy w historii marka Marlboro w 2006 r. nie miała żadnych reklam w USA. Nastąpiło to ponad pół...