M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Marquard Media Polska (firma)"

Kraj, 18 kwietnia 2017

Edyta Sidwa dyrektorem ds. digital w Marquardzie

Grupa Marquard otwiera też nowy dział - custom publishing.

Kraj, 11 kwietnia 2017

Dariusz Zieliński zostaje COO IndaHash

Zieliński od 2013 r. pełni funkcję dyrektora zarządzającego "Newsweeka".

Kraj, 30 stycznia 2017

Marquard Media Polska przejmuje spółkę Papilot

Przejęcie portali wzmacnia pozycję wydawcy na rynku internetowym.

Kraj, 9 stycznia 2017

Duże zmiany w Grupie Marquard Media Polska, Łukasz Modelski odchodzi

Wydzielono trzy główne obszary. Odchodzi część menedżerów.

Kraj, 2 stycznia 2017

Marcin Kasprzak nowym naczelnym "Logo"

Zastąpił Mikołaja Kirschke, który rozstaje się z Agorą.

Kraj, 19 grudnia 2016

Maciej Gajewski naczelnym "Esquire"

Zastąpi Filipa Niedenthala, który rozstaje się z wydawcą.

Kraj, 8 grudnia 2016

Magdalena Talma awansuje w LifeTube

Z tą siecią partnerską związana jest od kwietnia br.

Kraj, 27 kwietnia 2016

Magda Borucińska zastępcą redaktor naczelnej magazynu "Cosmopolitan"

Redaktor naczelna Wizaz.pl zmienia pracodawcę.

Kraj, 14 kwietnia 2016

Dorota Sulich-Długosz pokieruje biurem reklamy Wydawnictwa Kukbuk

Do tej pory funkcję tę pełnił Artur Chmielewski, który pozostaje dyrektorem marketingu.

Kraj, 8 września 2015

Kazimierz Krupa nowym naczelnym miesięcznika "Manager"

Wieloletni szef redakcji "Forbesa" i "Parkietu" zastąpi Piotra Cegłowskiego, który skupi się na funkcji prezesa wydawnictwa.

Kraj, 8 lipca 2015

RASP będzie dystrybuować tytuły Marquarda

Przeniesienie procesu dystrybucji do RASP ma pozwolić Marquard Media bardziej optymalnie promować tytuły w punktach sprzedaży.

Kraj, 9 czerwca 2015

Zmiany w marketingu i reklamie "Kukbuka"

Wydawnictwo połączyło dział reklamy i marketingu oraz zatrudniło trzy nowe osoby.

Kraj, 31 marca 2015

Wydawca "WSieci", "Gazety Bankowej" i "Fronda" zapowiada wkrótce nowy, wysokonakładowy tygodnik

- Kompletujemy zespół redakcyjny, wzmacniamy dział wydawniczy i szykujemy kampanię reklamową - mówi prezes Fratrii, bliższych szczegółów nie ujawnia.

Kraj, 27 listopada 2014

Agnieszka Gronowska dyrektorem w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer

Gronowska pokieruje segmentem pism kobiecych.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Julita Ziółkowska poszerzyła obowiązki w Marquardzie

Szefowa działu reklamy będzie też zarządzać marketingiem.

Kraj, 1 sierpnia 2014

Piotr Gontowski odchodzi z Marquarda

Zarządzanie segmentem pism męskich przejmuje prezes wydawnictwa.

Kraj, 24 lipca 2014

Sylwia Petrykowska brand managerem magazynów "Hot" i "Harper's Bazaar"

Były marketing manager 4Fun dołączył do Marquard Media Polska.

Kraj, 22 lipca 2014

Magazyn "Hot Moda" będzie miał nowego redaktora naczelnego

Joanna Góra prawdopodobnie przestała pełnić funkcję szefa redakcji tego tytułu.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Marquard uruchamia serwis moto

Wydawnictwo poszerza portfolio serwisów internetowych.

Kraj, 25 marca 2014

Maciej Tylkowski w zespole Interactions

Nowa osoba wzmacnia kompetencje sprzedażowe.

Kraj, 6 grudnia 2013

Artur Grabowski nowym członkiem zarządu ZKDP

Organizacja wydawców ma nowego członka zarządu.

Kraj, 24 października 2013

Marquard odświeża "Voyage"

Magazyn nie chce już być przewodnikiem podróżniczym.

Kraj, 26 lipca 2013

Joanna Mazur pokieruje komunikacją Wydawnictwa Zwierciadło

Wydawca "Zwierciadła" i "Sensu" ma nowego szefa promocji i komunikacji.

Kraj, 4 kwietnia 2013

Zmiany w biurze reklamy Marquard Media Polska

Dyrektorem biura reklamy została Julita Ziółkowska.

Kraj, 14 lutego 2013

Marquard wymienia zarząd

W momencie wprowadzenia na rynek "Harper's Bazaar" z wydawnictwa odchodzą Tomasz Zięba i Beata Milewska.

Kraj, 13 lutego 2013

"Harper's Bazaar" na walentynki

14 lutego pojawi się pierwszy numer magazynu o modzie, który wspiera kampania OOH.

Kraj, 18 grudnia 2012

Kaczmarek pokieruje mediami elektronicznymi w Marquardzie

Marquard Media Polska ma nowego szefa ds. rozwoju mediów elektronicznych.

Kraj, 8 listopada 2012

Drągowska i Kalisz w marketingu G+J

"Glamour", "Claudia" i "Moje Gotowanie" mają nowych brand managerów.

Kraj, 10 sierpnia 2012

Paulina Ochnio-Przylipiak w "Cosmopolitan"

Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego.

Kraj, 31 lipca 2012

Meller odchodzi z "Playboya"

Po wielu latach z redakcji męskiego magazynu odchodzi Marcin Meller. Wydawca wprowadza zmiany w strukturze.

Kraj, 14 maja 2012

Bauer przejmuje licencję "Joy"

W Niemczech Bauer przejmie tytuły premium Marquarda. Na razie nie wiadomo, jaki to będzie miało wpływ na polski rynek.

Kraj, 8 maja 2012

Bauer przygląda się Marquardowi

Według doniesień niemieckiego magazynu "Horizont" Jurg Marquard prowadzi negocjacje z grupą Bauer Media w sprawie sprzedaży kilku tytułów. Na razie nie wiadomo, czy będzie to miało wpływ na polski rynek.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Góra prawdopodobnie pokieruje polskim "Harper's Bazaar"

Naczelna magazynów "Shape" i "Hot" prawdopodobnie zostanie szefową redakcji nowego magazynu Marquarda.

Kraj, 5 kwietnia 2012

Marquard kupuje kilka serwisów

Wydawca przejmuje site'y, które łącznie mają 3,5 mln unikatowych użytkowników.

Kraj, 30 marca 2012

Marquard szykuje się do debiutu "Harper's Bazaar"

Być może jeszcze w tym roku wydawca wprowadzi na nasz rynek polską edycję modowego magazynu "Harper's Bazaar".

Kraj, 14 marca 2012

Marquard nie widzi kontrowersji w udziale swojej naczelnej w reklamie

Redaktor naczelna "Joya" wzięła udział w kampanii Dermiki. Wydawca pisma nie widzi w tym konfliktu interesów.

Kraj, 14 marca 2012

"Naj" dwutygodnikiem, a "Olivia" bardziej poradnikowa

Po ostatnich zakupach wydawca ujawnia strategię dla nowych poradników.

Kraj, 12 marca 2012

"Men's Health" otwiera ranking męskich magazynów

Dane ZKDP za ub.r. pokazują, że najwyższą sprzedaż miał magazyn "Men's Health".

Kraj, 28 lutego 2012

Po "Naj" Bauer kupuje "Olivię"

W ciągu kilku ostatnich dni Wydawnictwo Bauer stało się niemal monopolistą na rynku poradników.

Kraj, 27 października 2011

G+J z nowym działem new business i corporate media

Wydawnictwo modyfikuje dział sprzedaży i chce uzyskać lepsze wyniki w tym obszarze.

Kraj, 19 października 2011

Ginza Media Group wzmacnia biuro reklamy

Nowe osoby w zespołach odpowiedzialnych za reklamę czasopism "Maxim", "Stuff" i "FourFourTwo".

Kraj, 13 września 2011

Paulina Wrzesińska pokieruje sprzedażą reklam "Maxima"

Męski magazyn, którego wydawanie zawieszono kilka lat temu, wraca na polski rynek za sprawą Ginza Media Group.

Kraj, 24 sierpnia 2011

Dariusz Zieliński new business managerem G+J

Odpowiadać będzie za sprzedaż akcji specjalnych pod markami: "National Geographic Polska", "NG Traveler" oraz "Focus" i "Focus Historia".

Kraj, 1 lipca 2011

Monika Ruszkowska odchodzi z BR Marquarda

Po wielu latach pracy z biura reklamy męskich tytułów Marquard Media Polska odchodzi z wydawnictwa.

Kraj, 27 kwietnia 2011

Marta Guze-Korszyńska odpowiada za marketing Marquarda

Objęła stanowisko dyrektora marketingu, które dotąd pełniła Urszula Dziewit.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Wilk zastąpi Gwiazdę w G+J

Była menedżer Marquarda teraz zajmie się dwutygodnikiem "Gala".

Kraj, 14 kwietnia 2011

Joanna Mazur przeszła z Marquarda do AB Distribution

Po kilku latach pracy w wydawnictwach zajmie się marketingiem i PR-em kosmetyków.

Kraj, 22 lipca 2010

Katarzyna Meller będzie rzecznikiem Plusa

Siostra redaktora naczelnego "Playboya" będzie nowym rzecznikiem Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus.

Kraj, 19 lipca 2010

Szymańska zastępuję Całkę w "Glamourze"

Nowy szef reklamy miesięcznika został awansowany wewnętrznie.

Kraj, 29 czerwca 2010

"Polityka" 3D sprzedała ok. 80 proc. nakładu, teraz po format sięga "Playboy"

Trójwymiarowa przedwyborcza okładka tygodnika "Polityka" rozeszła się w około 80 proc. nakładu w tej wersji. Technikę 3D wykorzystuje teraz najnowszy "Playboy" przy sesjach z playmate.