M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Mars (marka)"

Kraj, 29 października 2015

Bartosz Gąsiorowski kierownikiem marki Żywiec

Awans w Grupie Żywiec.

Kraj, 11 kwietnia 2014

Cheil Poland rekrutuje na stanowisko executive creative directora

Zmiany w dziale kreacji agencji.

Kraj, 26 września 2013

Silne wzmocnienia zespołu P&G w Interactive Solutions

W ramach regionalnej obsługi marketera na obszarze EMEA w agencji rozpoczęły pracę trzy nowe osoby, a dwie awansowały.

Zagranica, 3 kwietnia 2013

Dyrektor marketingu Burger Kinga rezygnuje ze stanowiska

Jo Blundell po dwóch latach pełnienia funkcji odchodzi.

Zagranica, 7 listopada 2012

Snickers włącza się w kampanię prezydencką w USA

Znana marka promuje się w dniu wyborów w Stanach Zjednoczonych pod hasłem "Nie wybieraj na głodniaka".

Kraj, 20 sierpnia 2012

Awanse w marketingu Mars Polska

Marta Bartosiewicz i Magdalena Szymczak na nowych stanowiskach.

Zagranica, 15 lutego 2012

Mars obniża kalorie

Firma Mars zdecydowała się w Wielkiej Brytanii na obniżenie wartości kalorycznej batoników Mars i Snickers.

Kraj, 12 lipca 2011

Vichy zamiast Marsa?

TBWA\Tequila liczy, iż stratę biznesu Marsa pokryje sieciowo zdobyty budżet Vichy.

Kraj, 27 czerwca 2011

Radek Miklaszewski przestanie zarządzać TBWA

Po jego odejściu z firmy agencją ma kierować Alena Suszycka, która ma łączyć nowe kompetencje z dotychczasową funkcją dyrektora zarządzającego Tequili.

Kraj, 7 czerwca 2011

Mars przenosi budżet z TBWA do BBDO

Na razie nie wiadomo, czy po globalnej decyzji będą jakieś zmiany w Polsce.

Kraj, 21 lipca 2010

Urszula Mucha ma odpowiadać za komunikację Playa

Menedżerka z doświadczeniem w marketingu fast food i FMCG będzie odpowiadała za komunikację sieci komórkowej Play.

Kraj, 4 maja 2010

Większy MediaCom Interaction

Konrad Wiak, Augustyn Świątek i Stefan Sawicki dołączyli do działu internetowego agencji.

Zagranica, 30 grudnia 2009

"AdAge" wybrał najlepsze projekty branded content

Tygodnik "Advertising Age" wybrał najlepsze jego zdaniem projekty branded content zrealizowane w mijającym roku. Przedstawiciele redakcji przyznają, że 2009 r....

Kraj, 28 października 2009

Krzysztof Grudziński prezesem Hoop Polska

Krzysztof Grudziński został prezesem i dyrektorem zarządzającym Hoop Polska. Poprzednio od 2004 r. pracował w firmie V&S Luksusowa Zielona Góra...

Zagranica, 24 września 2009

Mars przesuwa obsługę głównych marek; w Polsce bez zmian

Mars w 2010 roku planuje reorganizację współpracy z agencjami reklamowymi w kontekście obsługi najważniejszych marek - Mars i Snickers. Snickers,...

Zagranica, 18 września 2009

Jim Taylor przechodzi z Mediaedge:cia do G2

Sieć G2 należąca do holdingu WPP Group obsadziła stanowisko global planning communications directora. Został nim Jim Taylor, wcześniej zajmujący się...

Zagranica, 15 września 2009

Mars wesprze piłkarzy reprezentacji Anglii

Marka Mars będzie sponsorem reprezentacji Anglii w piłce nożnej. Marketer podpisał w tej sprawie umowę z Football Association, angielskim związkiem...

Zagranica, 25 czerwca 2009

Mars wprowadza słodycze w koszernym wydaniu

Koncern Mars wprowadził na rynek brytyjski koszerne czekoladki. W takim wydaniu będą sprzedawane takie słodycze, jak: batony Mars, Snickers, czekolada...

Zagranica, 4 czerwca 2009

Mars i Snickers zmniejszają objętość i utrzymują cenę

Na rynku brytyjskim firma Mars Inc., producent batonów Mars i Snickers, zmniejszyła ich objętość, utrzymując dotychczasową cenę. Oba produkty są...

Kraj, 30 stycznia 2009

Negocjacje dla Wrigley i Marsa podzielone między MediaCom i Media Direction

Mars i Wrigley zakończyły porównanie ofert, którego celem był wybór partnera do przeprowadzenia negocjacji kosztu zakupu mediów. Jak wynika z...

Kraj, 15 stycznia 2009

Dominic Brisby pokieruje Imperial Tobacco Polska

Dominic Brisby został nowym prezesem spółki Imperial Tobacco Polska. Zastąpił Detlefa Moedego, który odszedł z firmy. Brisby z Imperial Tobacco...

Kraj, 24 lipca 2008

Grażyna Skarżyńska, dyrektor działu strategii, odchodzi z BBDO

Po ośmiu latach pracy z BBDO Warszawa odchodzi Grażyna Skarżyńska, dyrektor działu strategii. Na razie nie wiadomo, kto będzie zarządzał...

Kraj, 16 maja 2007

Masterfoods Polska zmienia nazwę na Mars Polska

Firma Masterfoods Polska zmieni w tym roku nazwę na Mars Polska. Proces zmiany nazwy jest w toku. Decyzja jest międzynarodowa....

Kraj, 14 lipca 2006

BBDO Warszawa pierwszy raz lokalnie zrealizuje kampanię dla Masterfoods; repozycjonowanie M&M's

BBDO Warszawa będzie w Polsce przygotowywać i realizować lokalną kampanię dla marki M&M's (Masterfoods), dla której dotychczas wykonywano tylko adaptacje...

Kraj, 22 maja 2006

Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska

Agencja Data Solutions realizuje projekt marketingowy dla Imperial Tobacco Polska mający na celu poprawę ekspozycji i zwiększenie obrotu papierosów marek:...

Zagranica, 17 maja 2006

Masterfoods ma kłopoty ze sprzedażą słodyczy w Europie

Juan Jose Perez Cuesta, president Masterfoods odpowiedzialny za kategorię snacków na terenie Europy, po sześciu miesiącach działalności został odwołany ze...

Kraj, 25 października 2005

Grand Prix Effie dla G7 za kampanię launchową Heyah, plus 41 nagród

Podczas wczorajszej gali konkursu skuteczności reklamowej Effie 2005 przyznano w sumie 41 nagród, w tym 25 dla agencji reklamowych (plus...

Kraj, 13 października 2005

TP SA poszerzy projekt "Business everywhere" o działania ambient media

Telekomunikacja Polska SA (TP SA) poszerzy działania komunikacyjne projektu "Business everywhere" (usługi dla biznesu) prowadzone w klasycznych mediach o rozwiązania...

Kraj, 27 czerwca 2005

Katarzyna Gordian nowym account executive w Polymus

Katarzyna Gordian jest nowym account executive w dziale marketingu bezpośredniego agencji Polymus. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w agencji artystyczno-reklamowej Megasound...

Kraj, 4 maja 2005

Wojciech Usak jest nowym dyrektorem marketingu Imperial Tobacco Polska

Wojciech Usak został nowym dyrektorem marketingu firmy tytoniowej Imperial Tobacco Polska SA. Zastąpił na tym stanowisku Carmen Zieringer, która kierowała...

Kraj, 18 października 2004

Universal McCann pomimo niekorzystnej decyzji globalnej zachowa obsługę Nestle w Polsce

Koncern spożywczy Nestle zakończył globalny przetarg mediowy, który prowadził od marca br. w zakresie planowania i zakupu mediów. Zwycięzcy tego...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Zagranica, 29 września 2004

Walkers nie chce rezygnować ze sprzedaży batonów w rozmiarze XXL

Walkers, największy w Wielkiej Brytanii brand FMCG, nie zamierza rezygnować z największych gramatur swoich batonów Big Eat, pomimo że jego...

Kraj, 21 września 2004

Masterfoods Polska prowadzi z TVN-em projekt cross-promocyjny

Marki koncernu Masterfoods Polska wspierają projekt "Misja Martyna". Zdaniem Tomasza Englerta, dyrektora sprzedaży i marketingu Grupy ITI, "Misja Martyna" to...

Kraj, 10 września 2004

J. Walter Thompson/Parintex przygotuje pierwszy lokalny spot dla marki Kit-Kat

Agencja J. Walter Thompson/Parintex przygotuje pierwszy lokalny spot dla marki Kit-Kat z portfolio firmy Nestle. Dotychczas agencja stworzyła dwie kampanie...

Zagranica, 27 sierpnia 2004

Grey traci obsługę batonu Twix na rynku USA

Agencja Grey Worldwide czuje się niepewnie w związku z odebraniem jej przez Masterfoods w USA budżetu batonu Twix i przekazaniem...

Zagranica, 24 czerwca 2004

Globalny przetarg Nestle może doprowadzić do konfliktu interesów

Wybór jednego z trzech domów mediowych ZenithOptimedia, Universal McCann lub MindShare znajdujących się na krótkiej liście przetargu Nestle (chodzi o...

Kraj, 6 stycznia 2004

Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska

Koncern tytoniowy Reemtsma Polska zmienia nazwę na Imperial Tobacco Polska. Nowa nazwa jest związana z przejęciem w maju 2002 niemieckiej...

Kraj, 10 grudnia 2003

Grey Worldwide Warszawa agencją regionu dla Pantene oraz Masterfoods

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa została odpowiedzialna za rozwój strategii reklamowej marki Pantene (Procter & Gamble) oraz marek Masterfoods (słodycze:...

Zagranica, 10 grudnia 2003

Agencja reklamowa Joshua wygrała budżet reklamowy marki Mars

Brytyjska agencja mareketingowo-reklamowa Joshua wygrała budżet reklamowy marki Mars produkowanej przez Masterfoods. Agencja będzie odpowiedzialna za kampanie reklamowe, działania promocyjne...

Kraj, 3 września 2003

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just

Jacek Jurek został prezesem zarządu agencji reklamowej Just. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Suchanka. Jurek pełnił dotąd funkcję dyrektora kreatywnego,...

Kraj, 3 kwietnia 2003

ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę zajmującą się m.in. sponsoringiem

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę Sponsoring up! mającą się zajmować usługami sponsoringowymi i działaniami z zakresu product...

Kraj, 5 grudnia 2002

Dziewięć osób z warszawskiego oddziału Grey dostało wypowiedzenia

Dziewięciu pracowników agencji reklamowej Grey Worldwide Warszawa dostało wypowiedzenia i zakończy pracę 31 grudnia br. Jak powiedział Maciej Lipski, client...

Zagranica, 29 lipca 2002

Koncern Masterfoods ostatecznie rezygnuje ze współpracy z D'Arcy

Koncern spożywczy Masterfoods przekazał część swojego budżetu reklamowego związanego z karmą dla zwierząt agencjom reklamowym TBWA Worldwide i BBDO Worldwide,...

Zagranica, 7 czerwca 2002

Mediaedge:CIA obsłuży wart 50 mln dol. budżet prasowy Masterfoodsa

Należący do grupy WPP dom mediowy Mediaedge:CIA został wybrany do obsługi wartego 50 mln dol. budżetu na zakup mediów prasowych...

Zagranica, 21 maja 2002

Mars/Master Foods rozdziela budżety dotychczas obsługiwane przez D'Arcy

Mars/Master Foods ujawnił, które z agencji reklamowych przejmą budżety obsługiwane dotychczas przez D'Arcy w USA. Należąca do Omnicom Group agencja...

Zagranica, 15 maja 2002

Masterfoods potwierdził zakończenie współpracy z D'Arcy

Marka Mars, należąca do portfolio koncernu spożywczego Masterfoods, nie będzie nadal obsługiwana przez należącą do grupy Bcom3 agencję reklamową D'Arcy...

Zagranica, 14 maja 2002

Mars rozwiązuje w USA umowę z D'Arcy

Masterfoods zdecydował o zakończeniu współpracy między swoją marką Mars a agencją D'Arcy Masius Benton należącą do grupy Bcom3. Informacja została...

Zagranica, 18 kwietnia 2002

Rusza europejska kampania batonów Mars w kilku lokalnych odsłonach

Przebieg najnowszej europejskiej kampanii reklamowej batonów Mars, która ma na celu odnowienie wizerunku marki, będzie dostosowany do specyfiki lokalnych rynków,...

Zagranica, 14 listopada 2001

Grey zajmie się obsługą budżetu batoników Mars w Europie

Agencja Grey zajmie się obsługą europejskiego budżetu batoników Mars koncernu Mars Inc. O budżet starały się także agencje BBDO Worldwide...