M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Martin & Jacob (firma)"

Kraj, 18 lutego 2010

Wydatki reklamowe w prasie rolniczej wyniosły w ub.r. 53 mln zł

Według firmy badawczej Martin & Jacob wydatki reklamowe w prasie rolniczej netto według cenników bez rabatów wyniosły w 2009 r....

Kraj, 16 grudnia 2009

Badanie Agribus przygotują wspólnie Martin & Jacob i TNS OBOP

Firma badawcza TNS OBOP wspólnie z agencją Martin & Jacob, ekspertem rynku rolnego, rozpoczyna realizację ogólnopolskiego badania producentów rolnych -...

Kraj, 2 września 2008

Martin & Jacob kupił od ABM prawa do badań polskiej wsi "Agribus"

Firma Martin & Jacob kupiła od Agencji Badań Marketingowych ABM prawa do prowadzenia badań omnibusowych "Agribus" wraz z dotychczasową bazą...

Kraj, 9 listopada 2006

Martin & Jacob przeprowadził badanie na temat czytelnictwa tytułów prasy rolniczej

Agencja Martin & Jacob specjalizująca się w marketingu agrarnym zakończyła projekt badania na temat czytelnictwa tytułów prasy branżowej wśród rolników....

Kraj, 28 października 2005

Dariusz Sontowski dyrektorem kreatywnym agencji Martin & Jacob

Dariusz Sontowski został dyrektorem kreatywnym agencji Martin & Jacob wyspecjalizowanej w marketingu agrarnym. Będzie odpowiedzialny za strategię kreacji i rozwój...

Kraj, 16 września 2005

Martin & Jacob przygotowuje kolejną edycję badania Agribus

W październiku Agencja Badań Marketingowych (ABM) na zlecenie agencji reklamowej Martin & Jacob rozpocznie realizację badania Agribus 2005. Badanie, przeprowadzane...

Kraj, 11 sierpnia 2005

Agencje Martin & Jacob i ABM inicjują Polskie Stowarzyszenie Marketingu Agrarnego

Agencja Martin & Jacob i Agencja Badań Marketingowych (ABM) starają się o powołanie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu Agrarnego. Organizacja skupiać będzie...

Kraj, 21 czerwca 2005

Bayer najaktywniejszym reklamodawcą w segmencie agrarnym

Według agencji Martin & Jacob, specjalizującej się w marketingu agrarnym, w okresie od stycznia do maja 2005 r. wartość rynku...

Kraj, 26 kwietnia 2005

Martin & Jacob analizuje percepcję reklam prasowych przez rolników

Agencja marketingowa Martin & Jacob specjalizująca się w marketingu rolniczym zapowiedziała realizację badania oceniającego percepcję reklam prasowych oraz wiodącej prasy...

Kraj, 27 września 2004

8,5 mln zł na reklamę środków ochrony roślin w I połowie roku

Agencja Martin & Jacob opublikowała wyniki wydatków na reklamę w mediach rolniczych w I połowie br., z których wynika, że...

Kraj, 24 sierpnia 2004

Martin & Jacob zamierza przeprowadzić kolejną edycję badań rolników

Agencja Martin & Jacob specjalizująca się w marketingu rolniczym zamierza w listopadzie br. przeprowadzić kolejną edycję badania syndykatowego Agribus. Jest...

Kraj, 11 maja 2004

Franckiewicz dyrektorem strategii i kreacji w Arrs Effectica

Dariusz Franckiewicz, dotychczasowy prezes zarządu agencji reklamowej Arrs Effectica, objął obowiązki strategic i creative directora. "Po odejściu 8 miesięcy temu...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Agencja Martin & Jacob tworzy nową firmę Digitalagrar

Agencja marketingu agrarnego Martin & Jacob tworzy nowy podmiot Digitalagrar. Ten wyodrębniony dział rozpocznie funkcjonowanie od czerwca br. Obecnie trwają...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Agencja Martin & Jacob rozszerza monitoring reklam rolniczych

Agencja Martin & Jacob rozszerza monitoring reklam rolniczych realizowanych w ramach projektu badawczego AgricultureMonitoringSystem. Wprowadzono miesięczny pomiar wskaźnika Prestige Index....

Kraj, 29 marca 2004

PTBRiO przyjęło 16 nowych członków i planuje najbliższe szkolenia

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) przyjęło do swojego grona 16 nowych członków. Organizacja skupia obecnie 137 profesjonalistów zajmujących...

Kraj, 10 lipca 2003

Agencje ABM i Martin & Jacob badają marketing związany z rolnictwem

Agencja Badań Marketingowych (ABM) i agencja Martin & Jacob rozwijają działania związane z marketingiem w rolnictwie. "Przygotowujemy kolejne wspólne projekty...

Kraj, 9 maja 2003

Martin & Jacob zrealizował badania marketingowe dla CWB Partner

Centrum Wspierania Biznesu "Partner" świadczy usługi z obszaru zarządzania kadrami oraz finansowo-księgowe na zasadach outsourcingu. Firma zdecydowała się na wprowadzenie...

Kraj, 5 maja 2003

Martin & Jacob realizuje projekty dla Rokita - Agro SA i Tandem Baits

Agencja marketingowa Martin & Jacob wspólnie z klientem Rokita - Agro SA realizuje po raz drugi pokazy Centra Demonstracyjne skierowane...

Kraj, 13 stycznia 2003

Rokita-Agro SA wspiera Jerzego Owsiaka na Dolnym Śląsku

W tegorocznym jedenastym finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy uczestniczyła firma Rokita-Agro SA - producent środków ochrony roślin w Polsce. Akcję...

Kraj, 9 grudnia 2002

Agencja Martin & Jacob zrealizowała mailing dla Work Service

Firma Work Service przeprowadziła w listopadzie br. kampanię mailingową mającą na celu podkreślenie korzyści związanych z leasingiem pracowniczym, szczególnie w...

Kraj, 4 grudnia 2002

Martin & Jacob rozpoczyna obsługę budżetu Media Office

W grudniu br. agencja marketingowa Martin & Jacob podpisała umowę z agencją Media Office G&S GmbH z Hanoweru. Będzie odpowiedzialna...

Kraj, 14 listopada 2002

Martin & Jacob rozpocznie obsługę budżetu firmy Rokitą-Agro

Agencja komunikacji marketingowej Martin & Jacob podpisała w listopadzie br. długookresową umowę z firmą Rokita-Agro SA. Rokita-Agro jest producentem środków...

Kraj, 12 listopada 2002

Martin & Jacob przygotowała serwisy dla Elipsy i CWP Partner

Agencja marketingowa Martin & Jacob przygotowała serwisy internetowe dla producenta przetworów ziemniaczanych Elipsa Sp. z o.o. z Kątów Wrocławskich oraz...

Kraj, 12 listopada 2002

Martin & Jacob przygotowała serwisy dla Elipsy i CWP Partner

Agencja marketingowa Martin & Jacob przygotowała serwisy internetowe dla producenta przetworów ziemniaczanych Elipsa Sp. z o.o. z Kątów Wrocławskich oraz...