M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Maspex Wadowice (firma)"

Kraj, 11 października 2018

Lubella z kampanią makaronów

W nowej kampanii Maspex podkreśla wysoką jakość produktu i smak.

Kraj, 29 maja 2018

Starcom: Rynek reklamowy wystrzelił, w I kwartale br. dynamika najwyższa od 2008 r.

Wzrost wydatków reklamowych w całym 2018 r. wyniesie od 7 do 7,5 proc. - prognozuje dom mediowy.

Kraj, 21 maja 2018

Kubuś zachęca dzieci do aktywności fizycznej

Rusza nowy sezon na Rusz się z K! - sportowym kanale marki Kubuś z portfolio Maspeksu.

Kraj, 27 marca 2018

Tymbark tworzy nowy brand

H2Owoc to napój bez dodatku cukru i konserwantów.

Kraj, 13 marca 2018

Tiger rusza z nową platformą komunikacji

Dojrzalsza, bardziej odpowiedzialna i zorientowana na cel - taka ma być komunikacja marki.

Przetargi, 13 marca 2018

The Digitals przejmuje komunikację Tiger Energy Drink w social mediach

Powrót marki wypracowywany był we współpracy z warszawskim biurem Facebooka.

Kraj, 26 lutego 2018

Bardzo z kolejną odsłoną kampanii dla Tymbarku [wideo]

Reżyserem spotu jest Justin Reardon.

Kraj, 9 lutego 2018

Bardzo marchewkowo dla Tymbarku [wideo]

Opracowanie animacji packshotu przygotowało studio EternalMonkeys.

Kraj, 15 grudnia 2017

Studio Tymbark korzysta z rozwiązań VR [wideo]

Za realizację projektu odpowiada TalentMedia.

Kraj, 11 października 2017

Magdalena Depczyńska szefową zespołu Sanofi w Mindshare Polska

Obecnie zajmuje stanowisko directora w pionie client leadership. Z agencją związana jest od 2010 r.

Kraj, 28 czerwca 2017

Kubuś Waterrr w nowych szatach graficznych

Maspex odświeża opakowania wody wprowadzonej z myślą o najmłodszych i poszerza portfolio o warianty z wizerunkiem bohaterów filmów.

Kraj, 29 maja 2017

Starcom: rynek reklamowy wzrósł o 2,3 proc. w I kwartale

Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Wiosenna kampania wizerunkowa Tymbarku

"Szklanka soku codziennie" to projekt reklamowy autorstwa agencji Bardzo i domu mediowego Mindshare.

Kraj, 5 kwietnia 2017

Lubella na rodzinny obiad

Producent makaronów kontynuuje kampanię "Lubella i 1000 pomysłów" autorstwa agencji GPD i domu mediowego Mindshare.

Kraj, 7 marca 2016

Angelika Para rozpoczyna pracę w Maspex Wadowice

Obejmie stanowisko junior brand managera.

Kraj, 2 grudnia 2015

Tymbark na święta w stylu John Lewis

Marka Maspeksu rusza z kampanią pod hasłem "Daj coś od siebie" - spot sfotografował Łukasz Żal. Za kreację odpowiada Brainbox, za postprodukcję - Coloroffon. Media kupuje Mindshare.

Przetargi, 12 listopada 2015

Maspex rozpisał przetarg na Tymbark

Konkurs dotyczy obsługi w social mediach.

Przetargi, 20 października 2015

Maspex ogłosił przetarg mediowy

W związku z poszerzeniem portfolio marketer zdecydował się sprawdzić oferty domów mediowych.

Przetargi, 19 października 2015

Maspex ogłosił przetarg na media

W związku z poszerzeniem portfolio marketer zdecydował się sprawdzić oferty domów mediowych.

Kraj, 23 lipca 2015

Maspex Wadowice finalizuje transakcję wybranych aktywów Agros-Novej

Marki Łowicz, Krakus i Kotlin trafiają w ręce grupy z Wadowic.

Kraj, 13 lipca 2015

Polmlek kupił od Agrosu marki Fortuna, Garden i Pysio

Strony nie ujawniają wartości transakcji, nieoficjalnie mówi się o 100 mln zł.

Kraj, 6 lipca 2015

Tymbark na srebrnym ekranie

Maspex promuje napój w upalne dni również w sieci multipleksów.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Kraj, 26 lutego 2015

Tomasz Zgliczyński-Cuber dołącza do zespołu CzteryCzwarte

Nowa osoba wzmocni dział corporate identity.

Kraj, 6 listopada 2014

Universal McCann przebudowuje dział digital

Awansowana Iwona Suwińska pokieruje nową strukturą i będzie raportować do Anny Gruszki - chief digital officera IPG Mediabrands.

Kraj, 2 października 2014

Grupa 3 przygotowała nową loterię dla Lubelli

Agencja odpowiada za stworzenie podstrony konkursowej oraz przygotowanie mechanizmu losującego.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Dwie polskie agencje nominowane do Clio Awards

Poznaliśmy wszystkie short-listy.

Kraj, 4 czerwca 2014

Tiger przedstawia Rybe Piłę

Tiger Restart startuje z nową kampanią viralową.

Kraj, 18 marca 2014

Y&R po przetargu rozpoczyna współpracę z Tigerem [wideo]

Poprzednio za działania ATL dla marki z portfolio Maspex Wadowice odpowiadała agencja DDB Warszawa.

Kraj, 18 grudnia 2013

Mindshare zajmie się obsługą Maspex Wadowice

Firma Maspex po około siedmiu latach zmienia dom mediowy.

Kraj, 2 grudnia 2013

Marta Jakubowska i Anna Graca w Grupie 3

Account manager i new business manager powiększają zespół agencji.

Kraj, 31 października 2013

Codemedia chce wejść na nowe rynki w Europie

Agencja planuje stworzenie oddziałów na rynkach niemieckim, francuskim i hiszpańskim.

Kraj, 8 października 2013

Mlekołaki poszerzają portfolio

Dodatkowo Maspex proponuje śniadaniową promocję.

Kraj, 28 sierpnia 2013

Marek Kołtonik wprowadza na rynek napoje Clic

Były menedżer PepsiCo wciąż w branży soft drinks. Tym razem jako prezes firmy Fruit Ocean.

Kraj, 17 maja 2013

Grupa SMT miała prawie 40 mln zł przychodu po I kw.

W strukturze przychodów Grupy dominującą pozycję zajmują SMT Software i dom mediowy Codemedia.

Przetargi, 24 kwietnia 2013

Płodni.com wygrywają obsługę Kubusia

Agencja zajmie się komunikacją marki w serwisie Nk.pl.

Kraj, 19 marca 2013

Tukany, renifery, smoki i kaktusy reklamują napoje Tymbarku

Na kampanię telewizyjną składają się cztery spoty w charakterystycznych klimatach.

Kraj, 5 marca 2013

Wyjaśnienie: Grupa Maspex znacznie ograniczyła wydatki reklamowe

Dane dotyczyły marek produkowanych przez Maspex Wadowice: Tiger Energy Drink i Caprio.

Kraj, 20 lutego 2013

Grupa 3 rozbudowuje dział interactive

Agencja reklamowa zapowiada zatrudnienie kolejnych osób.

Kraj, 11 stycznia 2013

Codemedia inwestuje w spółkę Quartic

Dom mediowy kupił udziały w spółce Quartic, która specjalizuje się w technologiach e-commerce.

Kraj, 30 października 2012

Maspex przekonuje, że dzięki Kubusiowi dzieci nie będą chorowały

Agencja Brasil i ZOG przygotowały wsparcie nowości produktowej Maspex Wadowice.

Kraj, 9 października 2012

Trzy złote Effie, DDB Warszawa i MEC najlepsze

W 13. edycji konkursu Effie przyznano dwa złota w kategorii long term marketing excellence oraz złoto w kategorii launch. Jury nie wyłoniło grand prix.

Kraj, 21 września 2012

XIII edycja Effie Awards w Polsce

W tym roku do 20 kategorii konkursowych wpłynęło 145 prac zgłoszonych przez 63 agencje komunikacji marketingowej i reklamodawców.

Kraj, 4 września 2012

Maspex walczy o zwiększenie częstotliwości spożycia napojów owocowych [wideo]

Nawet "dzicy" wiedzą, że zamiast wody do śniadania można pić napoje owocowe, najlepiej Tymbarku.

Przetargi, 2 sierpnia 2012

Maspex ma nową strategię dla DecoMorreno

Marketer planuje silne wsparcie marki w social mediach.

Kraj, 31 lipca 2012

Mniej na reklamę napojów dla dzieci

Choć kategoria SNNN dla dzieci wartościowo urosła, wydatki na jej reklamę spadły.

Kraj, 14 maja 2012

Maspex wraca na rynek z marką napojów Life

Relaunch wspiera kampania w internecie.

Kraj, 17 kwietnia 2012

Joanna Łojko zarządza 303

Była group account director z grupy Euro RSCG zastąpi Marcina Wieczorkowskiego.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Maspex wspiera kampanią loterię Tigera (wideo)

Do udziału w akcji zachęcają reklamy w TV i internecie.

Kraj, 2 marca 2012

Burn współpracuje z Davidem Guettą

Marka prowadzi akcję wizerunkowo-sprzedażową z użyciem social mediów.