Kraj, 16 listopada 2018
Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.
Czytaj więcej
Kraj, 25 września 2018
Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży.
Czytaj więcej
Kraj, 17 lipca 2018
To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we
współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa.
Czytaj więcej
Kraj, 21 czerwca 2018
W jej ramach za bilet na seans 2D opłacony kartą Mastercard lub Maestro za pomocą portfela cyfrowego Masterpass widzowie zapłacą 10 zł.
Czytaj więcej
Kraj, 20 czerwca 2018
Z nowej formy płatności mogą skorzystać użytkownicy kart Visa i Mastercard wydanych przez wybrane banki.
Czytaj więcej
Kraj, 30 maja 2018
Marta Życińska awansuje na dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.
Czytaj więcej
Kraj, 8 maja 2018
Maleje różnica w liczbie kart pomiędzy dwoma głównymi operatorami.
Czytaj więcej
Kraj, 23 kwietnia 2018
Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax. Założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight.
Czytaj więcej
Zagranica, 9 kwietnia 2018
Amazon zastanawia się obecnie nad wykorzystaniem aktywowanego głosem urządzenia do obsługi przelewów między dwiema osobami (peer-to-peer).
Czytaj więcej
Kraj, 6 marca 2018
Firma powraca drugi rok z rzędu z kampanią wizerunkową dla Citi Handlowego oraz realizuje kampanię dla Mastercarda, swojego nowego klienta.
Czytaj więcej
Kraj, 6 grudnia 2017
Polacy korzystają z nich trzy razy częściej niż inni Europejczycy.
Czytaj więcej
Kraj, 29 listopada 2017
Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.
Czytaj więcej
Kraj, 28 listopada 2017
Zgodnie z zapowiedziami Mastercard mocno pracuje nad rozwojem programu lojalnościowego.
Czytaj więcej
Kraj, 7 listopada 2017
Liczy na zwiększenie wolumenu płatności bezgotówkowych - obecnie kartami opłacane jest ok. 15 proc. transakcji.
Czytaj więcej
Kraj, 23 października 2017
Na grudzień planuje dużą promocję dla posiadaczy kart. Projekt ten wesprze szeroka kampania.
Czytaj więcej
Zagranica, 18 września 2017
Tymczasowy sklep o nazwie The Next Big Thing Concept Shop ma promować październikowy numer magazynu o modzie i nowe formy płatności.
Czytaj więcej
Kraj, 5 września 2017
BezcenneNiespodzianki.pl ma przybliżyć polskim konsumentom ideę Priceless; dodatkowym wsparciem dla marki będzie kampania w mediach.
Czytaj więcej
Kraj, 16 maja 2017
Nowe osoby oraz awanse w dziale client service agencji.
Czytaj więcej
Zagranica, 14 lutego 2017
Badanie MasterCard wykazuje, że w ciągu ostatnich trzech lat łączna kwota wydatków z okazji walentynek wzrosła o połowę.
Czytaj więcej
Kraj, 27 stycznia 2017
W grudniu minionego roku dzięki promocji udało się sprzedać 90 tys. biletów.
Czytaj więcej
Kraj, 17 stycznia 2017
Rozpoczyna się czwarta edycja konkursu dla młodych filmowców.
Czytaj więcej
Kraj, 11 stycznia 2017
Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.
Czytaj więcej
Kraj, 25 listopada 2016
Elżbieta Marchwińska pracowała m.in. w IQ Marketing i Euro RSCG Marketing House.
Czytaj więcej
Kraj, 23 listopada 2016
Kampania z udziałem blogerów promująca ten program to pierwsza tego rodzaju aktywacja.
Czytaj więcej
Kraj, 25 października 2016
Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.
Czytaj więcej
Zagranica, 7 października 2016
Przedstawiciele płatniczego potentata oświadczyli, że zakończyli fazę testów nowej usługi, które miały miejsce w Stanach i Kanadzie.
Czytaj więcej
Kraj, 25 lipca 2016
Po loterii paragonowej może być to kolejny tego rodzaju projekt marketingowy.
Czytaj więcej
Kraj, 12 maja 2016
Przez większość kariery zawodowej była związana z agencją McCann Warsaw.
Czytaj więcej
Kraj, 19 kwietnia 2016
W ub.r. Polacy, płacąc kartami za zakupy, wypłacili z kas sklepowych 816 mln zł, o 54 proc. więcej niż w 2014 r.
Czytaj więcej
Zagranica, 17 marca 2016
Według najnowszego raportu firmy konsultingowej IEG sponsoring przemysłu muzycznego jest najszybciej rozwijającym się - obok sportu - obszarem w tym kanale komunikacyjnym.
Czytaj więcej
Kraj, 2 marca 2016
Do specjalnie zaprojektowanej MasterCard Capsule goście restauracji mogą odkładać swoje telefony. Im dłużej będą się tam znajdować, tym atrakcyjniejsze nagrody będą czekać na osoby biorące udział w akcji.
Czytaj więcej
Kraj, 8 lutego 2016
Austriacki AMIC, który kupił od Rosjan stacje paliw, w Polsce "rozważy" ich rebrandig na swoją markę.
Czytaj więcej
Kraj, 5 lutego 2016
Liczba transakcji kartami wzrosła w ciągu roku o 44 proc., a ich wartość o ponad 20 proc.
Czytaj więcej
Kraj, 28 stycznia 2016
Firma wdroży m.in. płatności elektroniczne w sklepie internetowym klubu.
Czytaj więcej
Kraj, 27 stycznia 2016
Będzie koordynował prace zespołu project managerów i działu technologii.
Czytaj więcej
Kraj, 21 stycznia 2016
Będzie odpowiadała za obsługę m.in. marki Żywiec Zdrój.
Czytaj więcej
Kraj, 19 stycznia 2016
Senior event manager i event manager dołączają do zespołu agencji.
Czytaj więcej
Zagranica, 7 stycznia 2016
Według raportu MasterCard Spending Pulse sprzedaż online (z uwzględnieniem sprzedaży aut i zakupu paliwa) w USA w okresie świątecznym 2015 r. (od Black Friday do Wigilii) wzrosła w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r. o blisko 8 proc.
Czytaj więcej