M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MasterCard (firma)"

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 13 października 2015

Ewa Schreiber i Radosław Wierzbiński awansują w Media Impact Polska

Wierzbiński pokieruje działem strategii i jakości, a Ewa Schreiber działem ofert i zarządzania projektami.

Kraj, 8 października 2015

Getin Bank w nieco absurdalnej konwencji [wideo]

Rusza kampania reklamowa skierowana do młodych klientów.

Kraj, 14 września 2015

InPost i MasterCard chwalą się wynikami wspólnej akcji

Projekt ma zachęcić kupujących w e-sklepach do korzystania z płatności bezgotówkowych "za pobraniem".

Kraj, 9 września 2015

Marcin Sosiński deputy creative directorem w McCann Worldgroup

Będzie raportował do Jacka Szuleckiego, ECD agencji.

Zagranica, 7 lipca 2015

Linie Emirates otworzyły sklep internetowy

Linie oferują gadżety fanom sportu i swego brandu.

Zagranica, 30 czerwca 2015

Barclaycard BPay z nowymi urządzeniami do płatności mobilnych

W Wielkiej Brytanii można zapłacić np. brelokiem.

Kraj, 16 czerwca 2015

MasterCard będzie promował cashback, czyli alternatywę dla bankomatów

Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.

Kraj, 16 czerwca 2015

Joanna Hurda regional client service & shopper marketing directorem w Grey Group

Agencja zaczyna inwestować w rozwój kompetencji shoppermarketingowych.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 19 marca 2015

Carat uruchamia trzy nowe produkty cyfrowe

Z nowych rozwiązań korzystają już Mastercard, Mattel i Arla Foods.

Kraj, 11 lutego 2015

Emil Wiśniewski dyrektorem kreatywnym w They.pl

Creative group head z Cheil Poland zmienia agencję.

Kraj, 4 grudnia 2014

MasterPass z promocją OOH

Najnowsze działania AMS obejmują kampanię dla MasterCard, promującą nowy system płatności MasterPass.

Kraj, 3 grudnia 2014

Płatności Blik ruszą pod koniec stycznia. Pekao SA nie składa broni - unowocześnia swój system PeoPay

BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.

Kraj, 1 grudnia 2014

Uzupełnienie: spółki z Dentsu Aegis Network odpowiadają za kampanię MasterPass

Kampania obejmuje internet, prasę oraz niestandardowe działania OOH.

Kraj, 28 listopada 2014

MasterCard instaluje witrynę odzieżową w kinie

Niestandardową promocję usługi MasterPass klient prowadzi razem z Showroom.pl i New Age Media.

Kraj, 2 października 2014

Agnieszka Wasilewska client service directorem w Ogilvy & Mather

Z McCann Worldgroup do Ogilvy.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Carat tworzy zespół kreatywno-mediowo-technologiczny

Dom mediowy przejmuje specjalistów z Isobar i tworzy interdyscyplinarny zespół. Z firmą rozstają się cztery osoby.

Kraj, 8 lipca 2014

Dominika Parol w Peppermint

Do zespołu agencji dołącza nowa senior account manager.

Kraj, 13 czerwca 2014

W Biedronkach zapłacimy kartami

Wbrew spekulacjom prasowym sieć testuje zarówno karty MasterCard, jak i Visa. Transakcje będzie obsługiwał Pekao SA.

Zagranica, 14 maja 2014

Reklamodawcy migrują z telewizji do sieci

W internecie najwięksi marketerzy przesuwają budżety do internetu w poszukiwaniu młodszych odbiorców komunikatów. Co do trendów popularności telewizji i internetu analitycy są jednak podzieleni.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Ryś w zespole Isobar Poland

Agencja zatrudnia senior art directora.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Europosłowie chcą obniżyć stawki za płacenie kartami

Miałyby one wynosić maksymalnie 0,3 proc. dla kart kredytowych i 0,2 proc. (lub 7 eurocentów) dla kart debetowych.

Kraj, 17 marca 2014

MRM globalnie zmienia nazwę na MRM // McCann

Zmiany w strukturach grupy dotyczą także oddziału polskiego.

Kraj, 11 lutego 2014

Nowe pozycjonowanie Momentum Worldwide

Agencja skupi się na field, shopper marketingu i eventach, ma ściślej współpracować z innymi spółkami McCann Worldgroup.

Kraj, 10 lutego 2014

Carat przejmie obsługę MasterCarda

Universal McCann prawdopodobnie straci klienta.

Kraj, 10 lutego 2014

Modrzejewska, Szymczak i Grzeszczuk awansują w Isobar Poland

Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.

Kraj, 14 stycznia 2014

McCann Worldgroup realizuje kampanię NFC dla MasterCard

Kampania ATL obejmuje telewizję, prasę, nośniki OOH, kino i internet.

Zagranica, 15 listopada 2013

MasterCard rozpisuje przetarg na media

Firma szuka agencji, która zajmie się obsługą wartego 200 mln dolarów globalnego budżetu mediowego.

Kraj, 24 października 2013

MasterCard wprowadza MC Mobile w APP Cinema City

Właściciele smartfonów mogą zarezerwować i kupić bilety dzięki aplikacji APP Cinema City, a także wejść na seans po okazaniu biletu w formie elektronicznej. Akcja otrzyma wsparcie reklamowe.

Kraj, 15 października 2013

Opłaty interchange od stycznia spadną z 1,2 do 0,5 proc.

Czyżby kres kont "za zero"?

Kraj, 1 października 2013

Jacek Redźko i Dominik Siadak zakładają własną agencję

Powstaje agencja Asap & Asap.

Kraj, 3 września 2013

World MasterCard podkreśla emocje

Trwa kampania karty, w której główną nagrodą jest podróż na Antarktydę.

Kraj, 2 sierpnia 2013

MasterCard Mobile promuje się na peronach

MasterCard zaczął kampanię.

Kraj, 8 lipca 2013

Porozumienie banków ws. mobilnych płatności zagrozi operatorom?

Orange i T-Mobile aktywnie promowały swoje mobilne płatności. Tymczasem banki porozumiały się bez nich. Czy firmom telekomunikacyjnym pozostanie rola "tuby" transferu danych?

Kraj, 8 lipca 2013

Śpiewak i Murawska odchodzą z McCann Warsaw

Jędrzej Oleszkiewicz przeniesiony do biura agencji w Moskwie.

Kraj, 3 lipca 2013

Marta Makarow i Anna Jaklewicz dołączyły do Focus Event

Z Allegro Agency do Focus Event.

Kraj, 19 czerwca 2013

Innovation Lions dla Getin Noble Bank

Bank został uhonorowany za kartę MasterCard Display.

Kraj, 7 lutego 2013

Anna Patek w zespole Momentum Worldwide

Agencja ma nową senior account executive.

Kraj, 25 stycznia 2013

Magdalena Gieorgica w Momentum Worldwide

Agencja ma nowego account directora.

Kraj, 19 października 2012

T-Mobile nie ma nic do ukrycia - w reklamie operatora aktorzy występują nago

Pełną wersję spotu będzie można obejrzeć w telewizji tylko po godz. 20.

Zagranica, 21 września 2012

MasterCard otwiera kawiarnię

To pierwszy projekt kawiarniany w Europie, który obywa się bez gotówki.

Zagranica, 11 lipca 2012

Gazprom oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów

Rosyjski gigant energetyczny inwestuje w piłkę nożną.

Zagranica, 30 maja 2012

Detaliści w USA przyjmują płatności PayPal

System płatności online tworzy konkurencję dla Visy i MasterCard.

Zagranica, 9 maja 2012

MasterCard dołączy elektroniczny portfel do PayPass

MasterCard launch nowej usługi zapowiedział na III kwartał br. równocześnie w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie oraz Australii.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Tomasz Karolak twarzą kampanii Orlenu

Koncern paliwowy rusza z projektami związanymi z Euro 2012, które po raz pierwszy w historii firmy obejmą wszystkie jej marki.

Kraj, 19 kwietnia 2012

SGB-Bank SA aktywizujuje kibiców

Kreację dla Spółdzielczej Grupy Bankowej przygotowała agencja Men at Work.

Kraj, 27 lutego 2012

Pekao przekonuje, że jest "na dobre i na złe"

Wraz z nową kampanią reklamową bank rozpoczął wdrażanie nowej strategii komunikacji. Pokaże się także przy okazji Euro 2012.

Zagranica, 14 lutego 2012

MasterCard z Ligą Mistrzów do 2015 r.

Marka będzie sponsorem rozgrywek przez trzy kolejne sezony.