M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "MasterCard (firma)"

Kraj, 3 czerwca 2019

Mastercard: Polacy chętnie słuchają muzyki, podcastów i audiobooków

Według nowego badania Mastercard Sound Index zajmuje im to średnio 2 godziny i 32 minuty dziennie, czyli 39 dni rocznie. Rosną też wydatki na rozrywkę audio.

Kraj, 3 czerwca 2019

Blik, imoje, SPOS i Igor Zacharjasz laureatami nagród Cashless 2019

Zwycięzcy odebrali statuetki 30 maja w Warszawie podczas gali Cashless Fintech Evening 2019.

Kraj, 30 maja 2019

Mastercard zadba o płatności na Orange Warsaw Festival

Impreza jest całkowicie bezgotówkowa. Festiwalowicze będą korzystać m.in. z opasek płatniczych w technologii zbliżeniowej Mastercard.

Zagranica, 22 maja 2019

Mastercard zwiększa zaangażowanie w kobiecą piłkę nożną

Będzie wspierać dwie wiodące drużyny - Arsenal i Olympique Lyon - oraz ich piłkarki, które zostaną ambasadorkami marki.

Kraj, 13 maja 2019

Mastercard z niespodzianką dla fanów "Gry o tron"

Za komunikację wspierającą akcję odpowiedzialny jest warszawski oddział McCann Worldgroup. Działania mediowe przygotował Carat Polska.

Kraj, 24 kwietnia 2019

Atrakcje dla kinomanów na festiwalu Off Camera

Partnerem tytularnym krakowskiej imprezy jest Mastercard, a partnerami strategicznymi - BNP Paribas i Storytel.

Kraj, 16 kwietnia 2019

Tomasz Owczarek dyrektorem sprzedaży polskiego oddziału Mastercarda

Zastępuje Piotra Domaszewskiego, który awansował.

Kraj, 2 kwietnia 2019

Mastercard partnerem tytularnym Off Camera

Organizacja kartowa jest związana z krakowskim festiwalem od 4 lat jako partner i fundator nagrody dla najlepszego debiutującego aktora lub aktorki.

Kraj, 12 marca 2019

Piotr Domaszewski i Artur Turemka awansowali w Mastercard

Piotr Domaszewski będzie pracował dla Mastercard na rynku amerykańskim, a Artur Turemka w nowym oddziale w Londynie.

Kraj, 4 marca 2019

":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę.

Kraj, 1 marca 2019

":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę.

Zagranica, 11 lutego 2019

CMO Mastercarda z tytułem Global Marketer of the Year 2018

Raja Rajamannar, dyrektor ds. marketingu i komunikacji organizacji płatniczej Mastercard, otrzymał tytuł od World Federation of Advertisers.

Kraj, 4 lutego 2019

":DobryZnak" od Mastercarda z ośmioma nominacjami na New York Festivals Midas Awards

Na short-listach znalazło się łącznie 316 prac z całego świata.

Zagranica, 9 stycznia 2019

Mastercard już bez "Mastercarda"

Sam symbol, bez nazwy.

Kraj, 16 listopada 2018

Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią

Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.

Kraj, 25 września 2018

Dariusz Kopczyński i Łukasz Boruń w zespole Altavia Polska

Altavia Polska specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzedaży.

Kraj, 5 września 2018

Marcin Klimkowicz będzie odpowiadał za program lojalnościowy Mastercard

W firmie pracuje od 2015 r.

Kraj, 17 lipca 2018

Mastercard i McCann Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak

To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa.

Kraj, 21 czerwca 2018

Nowa akcja promocyjna Cinema City i Mastercard

W jej ramach za bilet na seans 2D opłacony kartą Mastercard lub Maestro za pomocą portfela cyfrowego Masterpass widzowie zapłacą 10 zł.

Kraj, 20 czerwca 2018

Apple Pay już w Polsce

Z nowej formy płatności mogą skorzystać użytkownicy kart Visa i Mastercard wydanych przez wybrane banki.

Kraj, 30 maja 2018

Paweł Kotowski szefem marketingu Mastercarda w Polsce

Marta Życińska awansuje na dyrektora ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Kraj, 8 maja 2018

Mastercard goni Visę

Maleje różnica w liczbie kart pomiędzy dwoma głównymi operatorami.

Kraj, 23 kwietnia 2018

Wavemaker przeprowadzi szeroką kampanię programu Polski Bezgotówkowej

Nadzorem strategicznym, doradztwem i pomiarem efektów biznesowych zajmuje się agencja strategiczna Syntax. Założenia do kampanii powstały przy współpracy Analytics & Insight.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

Alexa może pomóc w płatnościach P2P

Amazon zastanawia się obecnie nad wykorzystaniem aktywowanego głosem urządzenia do obsługi przelewów między dwiema osobami (peer-to-peer).

Kraj, 6 marca 2018

Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Firma powraca drugi rok z rzędu z kampanią wizerunkową dla Citi Handlowego oraz realizuje kampanię dla Mastercarda, swojego nowego klienta.

Kraj, 13 lutego 2018

Mastercard rozpoczyna kampanię z Pelé

Nowa umowa z UEFA do 2020 r.

Kraj, 6 grudnia 2017

Mastercard: blisko 80 proc. wszystkich transakcji to zbliżeniowe

Polacy korzystają z nich trzy razy częściej niż inni Europejczycy.

Kraj, 29 listopada 2017

Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki

Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.

Kraj, 28 listopada 2017

Kolejni partnerzy Priceless Specials

Zgodnie z zapowiedziami Mastercard mocno pracuje nad rozwojem programu lojalnościowego.

Kraj, 7 listopada 2017

Kolporter dołącza do programu lojalnościowego Mastercarda

Liczy na zwiększenie wolumenu płatności bezgotówkowych - obecnie kartami opłacane jest ok. 15 proc. transakcji.

Kraj, 23 października 2017

MasterCard będzie rozwijać program lojalnościowy

Na grudzień planuje dużą promocję dla posiadaczy kart. Projekt ten wesprze szeroka kampania.

Zagranica, 18 września 2017

"Marie Claire" i MasterCard otworzą futurystyczny sklep

Tymczasowy sklep o nazwie The Next Big Thing Concept Shop ma promować październikowy numer magazynu o modzie i nowe formy płatności.

Kraj, 5 września 2017

MasterCard chce pozytywnie zaskakiwać

BezcenneNiespodzianki.pl ma przybliżyć polskim konsumentom ideę Priceless; dodatkowym wsparciem dla marki będzie kampania w mediach.

Kraj, 30 sierpnia 2017

MasterCard sponsorem "Drzewa marzeń" w TVN

Firma płatnicza zainwestowała w programming TV.

Kraj, 6 czerwca 2017

Jarosław Michalski awansuje w McCann & MRM

Obejmie stanowisko head of design.

Kraj, 18 maja 2017

Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Funkcję studio directora objął Mariusz Drzewiecki.

Kraj, 16 maja 2017

Małgorzata Szerenos group account directorem w Ogilvy

Nowe osoby oraz awanse w dziale client service agencji.

Zagranica, 14 lutego 2017

Świat wydaje coraz więcej na walentynki

Badanie MasterCard wykazuje, że w ciągu ostatnich trzech lat łączna kwota wydatków z okazji walentynek wzrosła o połowę.

Kraj, 27 stycznia 2017

Multikino zadowolone z promocji zrealizowanej z MasterCard

W grudniu minionego roku dzięki promocji udało się sprzedać 90 tys. biletów.

Kraj, 17 stycznia 2017

Startuje Papaya Young Directors [wideo]

Rozpoczyna się czwarta edycja konkursu dla młodych filmowców.

Kraj, 11 stycznia 2017

Awans i nowy strateg w McCann & MRM

Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.

Kraj, 25 listopada 2016

Communication Unlimited powiększa zespół client service

Elżbieta Marchwińska pracowała m.in. w IQ Marketing i Euro RSCG Marketing House.

Kraj, 23 listopada 2016

Karol Paciorek i Jakub Jankowski w kampanii MasterCard

Kampania z udziałem blogerów promująca ten program to pierwsza tego rodzaju aktywacja.

Kraj, 23 listopada 2016

Michał Sosiński i Ignacy Kotkowski awansują w McCann & MRM

Nowy team seniorski w agencji.

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Zagranica, 7 października 2016

MasterCard debiutuje z aplikacją biometryczną

Przedstawiciele płatniczego potentata oświadczyli, że zakończyli fazę testów nowej usługi, które miały miejsce w Stanach i Kanadzie.

Kraj, 25 lipca 2016

Rząd planuje dużą loterię promującą obrót bezgotówkowy

Po loterii paragonowej może być to kolejny tego rodzaju projekt marketingowy.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowy program partnerski MasterCard

Startuje Priceless Specials.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Kraj, 12 maja 2016

Klaudia Rakowska-Zając dyrektorem ds. marketingu i PR K2

Będzie odpowiadać za komunikację działań agencji.