M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "MasterCard (firma)"

Kraj, 25 października 2016

Generations z trzema nowymi osobami

Agencja powiększa działy new business, PR i strategii.

Zagranica, 7 października 2016

MasterCard debiutuje z aplikacją biometryczną

Przedstawiciele płatniczego potentata oświadczyli, że zakończyli fazę testów nowej usługi, które miały miejsce w Stanach i Kanadzie.

Kraj, 25 lipca 2016

Rząd planuje dużą loterię promującą obrót bezgotówkowy

Po loterii paragonowej może być to kolejny tego rodzaju projekt marketingowy.

Kraj, 22 lipca 2016

Nowy program partnerski MasterCard

Startuje Priceless Specials.

Kraj, 20 lipca 2016

Urszula Śpiewak dołącza do client service'u J. Walter Thompson

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Kraj, 12 maja 2016

Klaudia Rakowska-Zając dyrektorem ds. marketingu i PR K2

Będzie odpowiadać za komunikację działań agencji.

Kraj, 12 maja 2016

Iwona Kluszczyńska creative directorem w Isobar Polska

Przez większość kariery zawodowej była związana z agencją McCann Warsaw.

Kraj, 19 kwietnia 2016

MasterCard promuje cashback

W ub.r. Polacy, płacąc kartami za zakupy, wypłacili z kas sklepowych 816 mln zł, o 54 proc. więcej niż w 2014 r.

Zagranica, 17 marca 2016

Sponsoring przemysłu muzycznego w St. Zjednoczonych wyższy o 15 proc.

Według najnowszego raportu firmy konsultingowej IEG sponsoring przemysłu muzycznego jest najszybciej rozwijającym się - obok sportu - obszarem w tym kanale komunikacyjnym.

Kraj, 2 marca 2016

MasterCard namawia do odłożenia telefonów w restauracjach

Do specjalnie zaprojektowanej MasterCard Capsule goście restauracji mogą odkładać swoje telefony. Im dłużej będą się tam znajdować, tym atrakcyjniejsze nagrody będą czekać na osoby biorące udział w akcji.

Kraj, 8 lutego 2016

Po dziewięciu latach Lukoil wycofuje się z Polski

Austriacki AMIC, który kupił od Rosjan stacje paliw, w Polsce "rozważy" ich rebrandig na swoją markę.

Kraj, 5 lutego 2016

Visa chwali się dobrymi wynikami w Polsce

Liczba transakcji kartami wzrosła w ciągu roku o 44 proc., a ich wartość o ponad 20 proc.

Kraj, 29 stycznia 2016

Visa szeroko reklamuje swój program lojalnościowo-rabatowy Visa Oferty

Kampania autorstwa Saatchi & Saatchi oraz MEC.

Kraj, 29 stycznia 2016

McCann & MRM wzmacnia działy strategii i client service

Trzy nowe osoby w agencji.

Kraj, 28 stycznia 2016

MasterCard oficjalnym partnerem Legii Warszawa

Firma wdroży m.in. płatności elektroniczne w sklepie internetowym klubu.

Kraj, 27 stycznia 2016

Łukasz Bulik został head of digital production w McCann & MRM

Będzie koordynował prace zespołu project managerów i działu technologii.

Kraj, 27 stycznia 2016

Łukasz Gwiazda awansuje w Isobar Polska

Gwiazda w Isobar pracuje od półtora roku.

Kraj, 21 stycznia 2016

Sylwia Dąbrowska senior art directorem Walk Promotion

Będzie odpowiadała za obsługę m.in. marki Żywiec Zdrój.

Kraj, 19 stycznia 2016

Michał Korol i Olga Skowrońska w Walk Events

Senior event manager i event manager dołączają do zespołu agencji.

Zagranica, 7 stycznia 2016

MasterCard: sprzedaż online w okresie świątecznym wyższa w St. Zjednoczonych o 7,9 proc.

Według raportu MasterCard Spending Pulse sprzedaż online (z uwzględnieniem sprzedaży aut i zakupu paliwa) w USA w okresie świątecznym 2015 r. (od Black Friday do Wigilii) wzrosła w porównaniu z analogicznym okresem 2014 r. o blisko 8 proc.

Kraj, 23 listopada 2015

Visa rusza z własnym programem lojalnościowym Visa Oferty

Jest dostępny dla wszystkich posiadaczy 20 mln kart Visy w Polsce. Wspiera go kampania autorstwa Saatchi & Saatchi Poland i MEC. Polska jest drugim krajem, po Wielkiej Brytanii, w którym Visa uruchamia ten program.

Kraj, 13 października 2015

Ewa Schreiber i Radosław Wierzbiński awansują w Media Impact Polska

Wierzbiński pokieruje działem strategii i jakości, a Ewa Schreiber działem ofert i zarządzania projektami.

Kraj, 8 października 2015

Getin Bank w nieco absurdalnej konwencji [wideo]

Rusza kampania reklamowa skierowana do młodych klientów.

Kraj, 14 września 2015

InPost i MasterCard chwalą się wynikami wspólnej akcji

Projekt ma zachęcić kupujących w e-sklepach do korzystania z płatności bezgotówkowych "za pobraniem".

Kraj, 9 września 2015

Marcin Sosiński deputy creative directorem w McCann Worldgroup

Będzie raportował do Jacka Szuleckiego, ECD agencji.

Zagranica, 7 lipca 2015

Linie Emirates otworzyły sklep internetowy

Linie oferują gadżety fanom sportu i swego brandu.

Zagranica, 30 czerwca 2015

Barclaycard BPay z nowymi urządzeniami do płatności mobilnych

W Wielkiej Brytanii można zapłacić np. brelokiem.

Kraj, 16 czerwca 2015

MasterCard będzie promował cashback, czyli alternatywę dla bankomatów

Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.

Kraj, 16 czerwca 2015

Joanna Hurda regional client service & shopper marketing directorem w Grey Group

Agencja zaczyna inwestować w rozwój kompetencji shoppermarketingowych.

Kraj, 3 czerwca 2015

Jan Cieślar w Grey Group

Senior copywriter przechodzi z Isobar Poland do Grey Group.

Kraj, 21 maja 2015

Communication Unlimited wzmacnia dział kreacji

Rafał Grzeszkowski na stanowisku executive creative directora, Krzysztof Jagieło jako creative director.

Kraj, 19 marca 2015

Carat uruchamia trzy nowe produkty cyfrowe

Z nowych rozwiązań korzystają już Mastercard, Mattel i Arla Foods.

Kraj, 11 lutego 2015

Emil Wiśniewski dyrektorem kreatywnym w They.pl

Creative group head z Cheil Poland zmienia agencję.

Kraj, 4 grudnia 2014

MasterPass z promocją OOH

Najnowsze działania AMS obejmują kampanię dla MasterCard, promującą nowy system płatności MasterPass.

Kraj, 3 grudnia 2014

Płatności Blik ruszą pod koniec stycznia. Pekao SA nie składa broni - unowocześnia swój system PeoPay

BZ WBK i Bank Millennium poinformowały swoich klientów, że 26 stycznia 2015 r. wprowadzą mobilne płatności Blik. Tymczasem Pekao SA unowocześniło swój konkurencyjny system PeoPay - można nim płacić zbliżeniowo.

Kraj, 1 grudnia 2014

Uzupełnienie: spółki z Dentsu Aegis Network odpowiadają za kampanię MasterPass

Kampania obejmuje internet, prasę oraz niestandardowe działania OOH.

Kraj, 28 listopada 2014

MasterCard instaluje witrynę odzieżową w kinie

Niestandardową promocję usługi MasterPass klient prowadzi razem z Showroom.pl i New Age Media.

Kraj, 2 października 2014

Agnieszka Wasilewska client service directorem w Ogilvy & Mather

Z McCann Worldgroup do Ogilvy.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Carat tworzy zespół kreatywno-mediowo-technologiczny

Dom mediowy przejmuje specjalistów z Isobar i tworzy interdyscyplinarny zespół. Z firmą rozstają się cztery osoby.

Kraj, 8 lipca 2014

Dominika Parol w Peppermint

Do zespołu agencji dołącza nowa senior account manager.

Kraj, 13 czerwca 2014

W Biedronkach zapłacimy kartami

Wbrew spekulacjom prasowym sieć testuje zarówno karty MasterCard, jak i Visa. Transakcje będzie obsługiwał Pekao SA.

Zagranica, 14 maja 2014

Reklamodawcy migrują z telewizji do sieci

W internecie najwięksi marketerzy przesuwają budżety do internetu w poszukiwaniu młodszych odbiorców komunikatów. Co do trendów popularności telewizji i internetu analitycy są jednak podzieleni.

Kraj, 9 kwietnia 2014

Rafał Ryś w zespole Isobar Poland

Agencja zatrudnia senior art directora.

Kraj, 4 kwietnia 2014

Europosłowie chcą obniżyć stawki za płacenie kartami

Miałyby one wynosić maksymalnie 0,3 proc. dla kart kredytowych i 0,2 proc. (lub 7 eurocentów) dla kart debetowych.

Kraj, 17 marca 2014

MRM globalnie zmienia nazwę na MRM // McCann

Zmiany w strukturach grupy dotyczą także oddziału polskiego.

Kraj, 11 lutego 2014

Nowe pozycjonowanie Momentum Worldwide

Agencja skupi się na field, shopper marketingu i eventach, ma ściślej współpracować z innymi spółkami McCann Worldgroup.

Kraj, 10 lutego 2014

Carat przejmie obsługę MasterCarda

Universal McCann prawdopodobnie straci klienta.

Kraj, 10 lutego 2014

Modrzejewska, Szymczak i Grzeszczuk awansują w Isobar Poland

Pracownicy agencji z grupy Dentsu Aegis Network otrzymali promocje na wyższe stanowiska.

Kraj, 14 stycznia 2014

McCann Worldgroup realizuje kampanię NFC dla MasterCard

Kampania ATL obejmuje telewizję, prasę, nośniki OOH, kino i internet.

Zagranica, 15 listopada 2013

MasterCard rozpisuje przetarg na media

Firma szuka agencji, która zajmie się obsługą wartego 200 mln dolarów globalnego budżetu mediowego.